Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos
Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos bij:

89 tips over Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

elin_theo, 4-6-2015
Heerlijk gegeten bij de pizzaria op de stationsweg en de 2 e dag bij het NH hotel in Nunspeet, ook dat was super lekker!
Monique, 27-4-2015

Prima uitgangspunt voor diverse uitstapjes.

Nationaal Park, Zutphen (rondvaart), Thermen Bussloo of Veluwse bron.

Mario, 18-3-2015
Lekker eten in de Bell Inn de overkant van het spoor in het bos.

H.C. de Wit-Sterk, 18-3-2015
Mooie fietsroutes in de omgeving van Nunspeet en als je van wandelen houdt kun je je hart ophalen.
T. Dijkshoorn, 27-11-2014
Let op als u hier boekt en vraag naar een goede kamer.
Corry, 11-10-2014
bordjes op de gangen met pijtjes receptie want het is wel zoeken boven in de kronkelige gangen alles terug te vinden.

rickmuller47, 4-10-2014

De kamer is wat aan de krappe kant, waardoor er nogal eens geschoven moet worden met stoelen, bijv. om kleding in de muurkast ta hangen.

De 2 ramen in de kamer konden slechts heel beperkt open vanwege de brandtrap die daarvoor was geplaatst. Ook was de eigen parkeerplaats nogal klein en moest onze auto langs de openbare weg geparkeerd worden.

van Lobberegt, 1-10-2014
Zorg voor meerdere beschikbare fietstochten. Omgeving is hiervoor uitstekend geschikt.
Debby, 25-8-2014
Met het station in de buurt kan je met de trein overal komen. Wij hebben de bus genomen naar Harderwijk. Het centrum van Nunspeet is ook gezellig.
ZWART, 18-8-2014
eenvoudig Hotel, verder heb ik niet zoveel toe te voegen wij hebben het hier wel naar de zin gehad