7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** bij :

850 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos in het Nederlands

Fantastisch personeel. Ontbijt en hotel matig

Koen, 15-8-2017

Prima voor enkele dagen. Zeer vriendelijke bediening met oog voor de gast. Kamers netjes. Erg leuk terras en bijzonder goed diner. Het hotel zelf is nodig aan een opknapbeurt toe. Douche niet koud te krijgen. Het onkruid achter groeit tot in de hemel. Hotel heeft een verf- en opknapbeurt nodig. Het ontbijt is echt aan de matige kant. De kamers zijn netjes en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer!

Jan en Corrie, 23-6-2017

Mooie ligging.

We zijn 1 nacht geweest. Nooit meer; klein benauwd kamertje, ergens boven in een hoek.; Veel dingen stuk. Toilet spoelt amper door; vieze deuren, schemerlampjes stuk, evenals het badkamerlicht; deurklink stuk. Maar vooral smerig. Niet alleen de kamer. We hebben gevraagd om een andere kamer - niet gelukt.

Gereisd met partner in juni 2017

Teleurstellend

Joop, 16-6-2017

Personeel bij ontvangst en diner prima.Kamer tegenvaller,klein,somber ,ouderwets.

Badkamer redelijk.Diner goed.Ontbijt simpel.Op het terras zittende en je kijkt naar het hotel dan ziet het er bedroefend uit , veel verf er af tot op de naam van het hotel toe.Ze moeten er nodig een paar euro tegen aan gooien om het op te knappen van binnen en buiten.

Gereisd met partner in juni 2017

twijfelachtig

mittelmeijer, 18-4-2017

Goed: rustig, goeie plek

Niet goed: sauna niet in gebruik, douche bloedheet( niet te regelen) geen krukje bij bureau en te weinig stopcontact ivm computer, nodig aan opknapbeurt toe, vreselijke verlichting.

Helemaal super! Leuk Hotel, Vriendelijk personeel

T.Rietstra, 17-4-2017

Goed ontbijt! Mooie Ligging! Gezellige plaats Nunspeet! Mooie fietsroutes!

Geen slechte ervaringen alles zag er goed uit.

Gereisd met partner in april 2017

Prima hotel maar de kamers oudbollig

B. Kramer, 17-4-2017

Bedden waren prima het ontbijt vanmorgen vond ik niet echt geweldig er was veel op zoals fruit suikerbrood schaaltjes enz.Wij hadden het gevoel dat je vroeg er moet zijn en wij waren er om half 10

Prima

Ida, 9-4-2017

Mooie kamer, ontbijt voldoende, leuke ligging in de nabijheid van gezellige plaatsen.
Gereisd met partner in april 2017

goed, en dicht bij het centrum

hans, 9-4-2017

het hotel is gedateerd, kan hier en daar wel een opknap beurt hebben

Prima hotel

Joost Bloemendal, 8-4-2017

Heerlijk diner en echt prima ontbijt. Lekker vers warm brood. Diner en ontbijt ruimte ziet er mooi uit. De kamer en gang is aan vernieuwing toe evenals de badkamer. Bed sliep lekker en de douche had een goede straal en was warm. Bovendien was de kamer schoon.

Leuk voor een nacht.

mjpkoolen, 7-4-2017

Ligt aan de rand van het centrum, kan positief zijn.

Oubollig en antiek hotel.

Lounge is erg donker. Alles donker bruin. Hele hotel mag wel gerenoveerd worden. Wat een oude meuk.

Eten is matig. Zowel ontbijt als diner.

Kamers zeer gehorig en die wij hadden erg klein, wel schoon.

Personeel vriendelijk maar niet op de hoogte wat er in de buurt te beleven is.

Wij waren met de hond en daar werd geen aandacht aan gegeven ondanks dat je 10 euro per nacht moet betalen. Geef dat beest een botje voor dat geld.

Ook wist men niet dat er honderd meter vanaf het hotel een mooie speciale uitlaat plek is voor onze vriend.

Ramen van enkel glas, ook antiek. Uitzicht op een niet onderhouden achtertuin.

Afrader wat ons betreft. Sorry.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos scoort een 7.55 uit 10 op basis van 853 reviews.