Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***

Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***
458 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***
Spoorlaan 42, 8071 BR, Nunspeet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos scoort een 7,3 uit 10, op basis van 458 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** met andere accommodaties in Nunspeet.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,8
6,5
6,3
Toon score en beoordelingen van:
"Mooie ligging"vertalen
van Lobberegt
7,0

01-10-2014 Hotel Fletcher in Nunspeet is gelegen in fraaie omgeving en makkelijk bereikbaar. Bediening was prima. Kamer was wel gedateerd.

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @hhendriksen De Heerenkamer is subliem !! #whiskyproeverij (@ Fletcher Hotel Restaurant Veldenbos) [pic]: http://t.co/mTxBPbgAOm --- Bron: https://twitter.com/hhendriksen/status/361217862632894464
"Dit nooit meer"vertalen
Jan
1,0

21-09-2014 Kamer was de maat van een 1 persoonskamer met een 2 persoonsbed. De kamerdeur zat bijna tegen het bed en het bed was alleen via achterkant en de zijkant bij de kamer deur ( als deze gesloten was) bereikbaar. Toilet in de badkamer stonk naar urine en alles was gedateerd. Wij moesten door een doolhof van smalle gangetje naar de kamer op de 1e.
Het enige pluspunt was het ontbijt.

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
R Kromkamp
7,0

13-09-2014 Hotel Veldenbos ligt op een mooie rustige locatie, vlakbij Hertenkamp. Treinstation ook op loopafstand. Mooie fietsroutes, bos vlakbij. Gezellig omgeving. Goed hotel, en vriendelijk personeel

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
A.Vlasblom

02-09-2014 We zijn voor de tweede keer geweest in hotel Veldenbos
Een schitterende natuur
Je kan daar mooie fietstochten maken fietsen gehuurd van hotel
Zeker gaan werken nog wel weer eens terug
Vriendelijk personeel goede service ontbijt is Goed
Diner ook en een redelijke prijs

"Heerlijk,Super,Top en Gezelligheid"vertalen
Debby
10,0

25-08-2014 Wat een fijn en gastvrij personeel hebben ze in hotel Veldenbos. Wij hadden het Whisky-arrangement en de daarbij behorende Whisky kamer echt helemaal in de stijl van het oude Schotland en in de stijl van de "Heerenkamer". Goed het is een iets gedateerd hotel maar netjes en goed schoon gemaakt. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooi hoteletje"vertalen
L. van der West

18-08-2014 Mooi centraal gelegen,
tussen het centrum en de bossen in.
Hotel wel aardig modern, maar de familie kamer was wel oud.

met vrienden, Aug. 2014
"Mooie ligging, fietsvriendelijk, jong hotelteam"vertalen
Heidy Bolwijn
7,0

17-08-2014 Verrassend mooi en rustig gelegen aan de rand van Nunspeet (oveirgens prima uitvalsbasis voor (fiets)tochten. Prima kamer, alleen wel wat donker. Alle mensen van de bediening die we spraken waren erg aardig en behulpzaam. Om te kijken of je kamer al gereed is, een tafeltje in de serre voor je te dekken bij het ontbijt, maar ook met betrekking tot start knooppunten, routes, etc. Heel fijn is dat er een fietsenschuur bij is, waar je je fiets kunt stallen. 's Avonds gaat die op slot. Als je dan later thuis bent, maken ze van de receptie alsnog de deur voor je open. Jammer dat we de leuk uitziende whiskybar niet konden uitproberen, was 's avonds al gesloten toen we er heen wilden.

"Niet meer"vertalen
d
5,0
1,0

13-08-2014 Wij hadden dit hotel geboekt via een veiling De foto's bekeken van het hotel. Zag er goed uit. We zijn ergens op een achteraf kamer met gebreken neergezet. Douche liep niet door, lamp deed het niet en wc bril zat los. Zeer benauwde kamer.
Volgende dag gemeld bij receptie. Receptioniste was aardig genoeg maar ja daar hadden we niet zoveel aan. We keken uit op de fietsenstalling en parkeerplaats. We hadden echt het gevoel stop die veiling mensen daar maar in. Teleurstellend

Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar...."vertalen
Joan Wagemans
7,0

04-08-2014 Zeer vriendelijk personeel.
Kamer niet luxe, maar voldoet.
Ontbijtbuffet prima.
Diner uitstekend.
Vanuit het hotel nog geen 10 minuten lopen naar het centrum van Nunspeet. De ligging van het hotel gunstig: bossen en water dichtbij.

met partner, Juli 2014
"Niet voor herhaling vatbaar."vertalen
Van Dommelen
6,0

01-08-2014 Het hotel ligt op een prachtige locatie vlakbij bossen, heide en veluwemeer.
De ontvangst was minder uitnodigend omdat we te vroeg waren.
Geen aanbod om alvast iets te drinken of zoiets dergelijks.
Verdere personeel was zeer vriendelijk . Het eten was goed.
Het hotel is zeer gedateerd, niet meer van deze tijd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?