Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***

Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***
412 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***
Spoorlaan 42, 8071 BR, Nunspeet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos scoort een 7,4 uit 10, op basis van 412 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos*** met andere accommodaties in Nunspeet.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,7
6,5
6,3
Toon score en beoordelingen van:
"Gezellig hotel, vriendelijk personeel"vertalen
Linda van der Steen
7,0

5-4-2014 Gezellig hotel, eten was heel erg lekker, lekker uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, kamer was wat aan de kleine kant, niet echt ingericht voor de mindervalide maar goed te doen.

"Twitter beoordelingen"
27-7-2013 @hhendriksen De Heerenkamer is subliem !! #whiskyproeverij (@ Fletcher Hotel Restaurant Veldenbos) [pic]: http://t.co/mTxBPbgAOm --- Bron: https://twitter.com/hhendriksen/status/361217862632894464
"Leuke stad"vertalen
van der veldt

30-3-2014 erg leuk en gezellig hotel en een goede ligging

met partner, Mrt. 2014
"Betere ervaring met andere fletcher hotels"vertalen
Piet Goeman
5,0

31-3-2014 1)Eten voor drie gangen a 29,95 euro was te duur voor 70+ mensen en zijn daarom in het dorp geweest voor een seniormenu van ca 17,50 euro
2) Kleine slaapkamers en we kregen de indruk dat door het gebruik van een voucher wij in een dependance kamer 4 gestuurd zijn waar wij s,morgens door jullie werksters via de noodtrap gewekt werden.
3) Ook ons uitzicht op de begane tegelvloer was vies en niet schoon.

met vrienden, Mrt. 2014
"Goed degelijk hotel met vriendelijke bediening"vertalen
Andrea Rietbergen
8,0

25-3-2014 Opvallend vriendelijke bediening. Goed hotel. Prima degelijk simpele kamer.

met partner, Mrt. 2014
"Veel waar voor je geld"vertalen
BJ Klaassen
7,0

23-3-2014 Vlakbij station gelegen hotel in een rustige wijk. Service was prima, kamer uitstekend, wel wat gehorig. Privésauna (tegen betaling) was uitstekend.

Mrt. 2014
"Redelijk tevreden"vertalen
Bomers, BJM
6,0

23-3-2014 Bijgebouw van hotel is gedateerd. Wel schoon, maar slecht afgewerkt. Ligt dicht bij centrum en 10 minuten lopen van prachtig bos. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, wel opletten niet te discussiëren in bijzijn van gasten. Restaurant/zitruimte is gezellig en biedt privacy. De staat van de kamers (bijgebouw) is niet echt aantrekkelijk en zijn krapjes. Daarom prijs in verhouding te hoog. Kamer/badkamer wel schoon.

"Voucher verblijf"vertalen
R.Strunk
5,0

19-3-2014 Wij hebben twee nachten in hotel 'Fletcher Veldenbos' te Nunspeet doorgebracht. Helaas was de kamer die we toebedeeld kregen wel erg klein. De deur ging maar net open en ik kon met wat geschuifel net uit bed komen. Eigenlijk was deze kamer ( nr 111) voor een persoon met een 1 persoons-bed prima in orde geweest. Ik bemerkte ook dat de ramen uit enkel glas bestonden en dat terwijl je op een soort hoek zit, gaf veel kou. Het lijkt me dat bij vorst de kamer niet opwarmt. Verder was het hoed in orde alhoewel allemaal wat verouderd.

"Netjes en goed eten"vertalen
c.v.Paassen
8,0

18-3-2014 het Fletcher hotel Veldenbos in Nunspeet is een eenvoudig hotel, de kamer was netjes en schoon, het hotel ligt vlakbij station en centrum.
Ontbijt en diner was goed

met partner, 2014
"Prima Hotel"vertalen
Fam F de Jong
7,0

15-3-2014 Mooie omgeving, ga ook eens naar de whiskey bar ,let wel op , niet meer rijden hierna.
Prima bedden alleen vreemd de spiegel op de deur van de douche,
confronterend

met partner, Mrt. 2014
"Zeer goede hotelvoorziening voor enkele nachten"vertalen
H. Croonen
9,0

13-3-2014 betrof een veiling boeking met dinerboeking. Omgeving van het hotel was boven onze verwachting. De klantvriendelijkheid en het voorgeschotelde (keuze)menu waren eveneens boven verwachting.
Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving.
We houden dit hotel zeker in ons achterhoofd voor een volgende boeking.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?