Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos
Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos bij:

855 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos in het Nederlands

Nooit meer

Rolanda, 15-10-2017

Vreselijk gedateerd, muf, gehorig en zelfs een vieze (bad)kamer.

Kamer 148 had geen enkel uitzicht. De "badkamer" was schimmelig bij de voegen en randen, er lag een smerig afdekdopje voor de wasbak op de rand, de muren rondom het toilet waren te goor voor woorden, de wcbril was los, het bed was doorgezakt en het tapijt zat vol met vlekken.

We hebben geboekt met een voucher en we hebben nagevraagd of deze kamers zonder uitzicht speciaal hiervoor waren, dat bleek niet zo te zijn, er moest veel geschoven worden, want het was erg druk in het hotel, aldus de dame achter de receptie.

Toen ik zei tegen haar zei dat als we deze kamer voor meer dan 1 nacht hadden geboekt, dat ik dan meteen was terug gekomen.

De dame kon alleen maar vriendelijk lachen en had hierop geen commentaar.

Wij hebben nu met een voucher geboekt, maar als normaal betalende gast komen wij hier nooit weer. Trouwens ook niet met een voucher.

Gereisd met partner in oktober 2017

Dubbel gevoel.

J & G, 1-10-2017

Ontvangst prima, vriendelijk personeel. Ontbijt is goed. Maar het hotel zelf is dringend aan een opknapbeurt toe. De vloerbedekking is versleten. Kamer eenvoudig, niet schoon (veel stof op de radiator) en toiletbril zat los. Douchemengkraan niet te stellen waardoor het water te warm was.
Gereisd met partner in september 2017

Goede locatie, vlakbij het treinstation.

Gewoon een goed hotel, 3-9-2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst, goede ligging, leuk terras , de kamer was schoon,

uitzicht in ons geval was op een dakje, geen punt voor ons want we bleven slechts 1 nacht.

Lekkere zithoek om 's avonds nog even wat te drinken, aardige jongeman die ons bediende en die troffen we ook de volgende ochtend bij de receptie aan, leuk gesprek gevoerd. Zowel bij de aankomst als bij vertrek geen probleem om onze weekendtassen aftegeven. Onze fietsen konden in een afgesloten stalling geplaatst worden.

Enige minpunt, vloerbedekking op de kamer, persoonlijk vind ik een gladde vloer hygiënischer. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Hotel is een aanrader.

fantastisch

marian custers, 25-8-2017

eten ontbijt was kei goed..personeel was super aardig,gezellig attent...t hotel is wel wat aan verandering toe....maar dat zit er aan te komen zeiden ze... we gaan zekers nog ns terug...
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geen succes

Anna Hendriks, 22-8-2017

Het hotel voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. De lokatie was goed , maar dat was het dan ook. Oude kamers ,muf, en het eten zat geen smaak aan. Alleen de frietjes die je extra bij moest betalen (3,25) waren lekker
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch personeel. Ontbijt en hotel matig

Koen, 15-8-2017

Prima voor enkele dagen. Zeer vriendelijke bediening met oog voor de gast. Kamers netjes. Erg leuk terras en bijzonder goed diner. Het hotel zelf is nodig aan een opknapbeurt toe. Douche niet koud te krijgen. Het onkruid achter groeit tot in de hemel. Hotel heeft een verf- en opknapbeurt nodig. Het ontbijt is echt aan de matige kant. De kamers zijn netjes en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nooit meer!

Jan en Corrie, 23-6-2017

Mooie ligging.

We zijn 1 nacht geweest. Nooit meer; klein benauwd kamertje, ergens boven in een hoek.; Veel dingen stuk. Toilet spoelt amper door; vieze deuren, schemerlampjes stuk, evenals het badkamerlicht; deurklink stuk. Maar vooral smerig. Niet alleen de kamer. We hebben gevraagd om een andere kamer - niet gelukt.

Gereisd met partner in juni 2017

Teleurstellend

Joop, 16-6-2017

Personeel bij ontvangst en diner prima.Kamer tegenvaller,klein,somber ,ouderwets.

Badkamer redelijk.Diner goed.Ontbijt simpel.Op het terras zittende en je kijkt naar het hotel dan ziet het er bedroefend uit , veel verf er af tot op de naam van het hotel toe.Ze moeten er nodig een paar euro tegen aan gooien om het op te knappen van binnen en buiten.

Gereisd met partner in juni 2017

twijfelachtig

mittelmeijer, 18-4-2017

Goed: rustig, goeie plek

Niet goed: sauna niet in gebruik, douche bloedheet( niet te regelen) geen krukje bij bureau en te weinig stopcontact ivm computer, nodig aan opknapbeurt toe, vreselijke verlichting.

Gereisd met partner in april 2017

Helemaal super! Leuk Hotel, Vriendelijk personeel

T.Rietstra, 17-4-2017

Goed ontbijt! Mooie Ligging! Gezellige plaats Nunspeet! Mooie fietsroutes!

Geen slechte ervaringen alles zag er goed uit.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos scoort een 7.54 uit 10 op basis van 858 reviews.