Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer ****

• Onderkomen9,1

49 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer in het Nederlands

Gusela van daatselaar, 13-10-2017
  • Onderkomen10

Het is hier super, mooi aan het water en leuke activiteiten

Gewoon goed

Fam bolleboom, 2-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi huisje nr 132

Huiskamer wel veelste klein voor zes personen.

Raar ingedeeld met mega tafel waardoor je niet met ze allen bij de tv kon zitten op de bank.

Goed restaurant vriendelijk personeel ook bij de receptie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Aangenaam verblijf

Karel van Oostveen, 2-10-2017
  • Onderkomen10

Het was een zeer aangenaam verblijf met uitwijkmogelijkheden naar Elburg en Kampen. Verder een sfeervol en smakelijk restaurant op het park. Overal vriendelijk personeel ontmoet op het park erg leuk! Hopelijk komt dit voor jullie er op het lukt niet helemaal. we komen in november weer naar het park toe. groetjes karel van oostveen

Prachtig resort!

J., 30-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Erg mooi nieuw park. Beter dan onze verwachting! bij aankomst en tijdens ons verblijf erg vriendelijk personeel. Goed eten en genoeg te doen, zowel op her park als in de omgeving. Voor ieder wat wils. Kortom uitstekend!
Gereisd met vrienden in september 2017

Dennis, 30-9-2017
  • Onderkomen9

De service was super en als je ook maar iets nodig had of niet goed in orde was werd er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen
Gereisd alleenreizend in juli 2017

In een woord "fantastisch"

P kieft, 25-9-2017
  • Onderkomen10

Wij kregen huis 310, 6 persoons pavilion, zeer mooi huis op de volgens ons beste plek van het park. Helemaal vrij aan het Veluwemeer. Wat een verassing.

Park is nog volop in ontwikkeling maar is nu al geweldig. Wij hebben een geweldig weekend gehad. Het is al vaker genoemd maar nu zelf ervaren, de medewerksters van de receptie, erg vriendelijk en meedenkend, dikke pluim!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke week gehad

Jan Vossen, 22-9-2017
  • Onderkomen10

Het begon met minder weer in onze vakantie met 2 kinderen, maar eindigde met zon. En dan ziet het park er prachtig uit. Kinderen kunnen de vrije loop op dit park, want het is ruimtelijk van opzet, wel hebben wij zwemvestjes gehuurd bij de receptie ivm het water. Het was niet nodig achteraf, maar wel fijn dat dit kan in onze situatie. Het restaurant is goed van kwaliteit en de kinderen krijgen ekstra aandacht: een speeltje uit een grote versierde houten kist, leuk gedaan. Tijdens de vakantie was er een pubquiz welke leuk van opzet was en een kaartje gekocht van het dolfinarium. Gezien het koudere weer niet op het water geweest, maar je kan wat wij zagen bootjes huren, suppen etc. Schoonmaak woning was prima, personeel vriendelijk. Omgeving is veel te doen, eigenlijk iets te veel voor de periode dat we er waren, goede keuzes maken is dus belangrijk. Zwembad hebben we niet gebruikt
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooi park met veel leuke zaken in de regio

Truus P, 20-9-2017
  • Onderkomen10

Wat mensen echt moeten weten is dat op dit park goede fietsverhuur (2 electrische fietsen gehuurd) is en we een gratis kaart kregen bij de receptie met fietsroutes.het knooppunt ligt aan het park nummer 81, het restaurant vinden wij sfeervol en erg lekker.en we zijn ook wezen kijken bij de pubquiz, zag er leuk uit, maar voor onze leeftijd was een drankje al prima hoor.het weer was helaas wel minder, maar het huisje werd gelukkig snel warm en vooral schoon.verder is de totale uitstraling met de woningen aan het water erg mooi

Heerlijk genieten

Annie, 20-9-2017
  • Onderkomen9

Mooi park vriendelijk personeel het eten is er top voor herhaling vatbaar.zie dat mensen klagen over spinnetje ja dat hoort erbij kunnen de mensen niets aan doen worden ze weg gehaald na 1 uur zit het er weer.wij hebben genoten op dit park en van de omgeving.

Moeite waard

Fam Spang, 18-9-2017
  • Activiteiten6

+ punten

Mooi opgezet park.

Mooi 6 persoons chalet,direct aan het water.

Geschikt voor vissers.

Vriendelijk personeel.

- punten

Chalet kon schoner.

Er waren redelijk wat spinnen in het chalet, wat niet helemaal te voorkomen is.

Zelfs wifi premium was niet al te best.

We hadden een miscommunicatie met de park-manager en de schoonmaakster over hoe laat we het huisje uit moesten.

Park-manager zei dat er mensen vertrokken rond 10 uur maar ook dat er mensen waren die later op de dag vertrokken, wat hij na navraag van de schoonmaakster ontkende dat hij dat tegen ons gezegt heeft.

Ondanks de minpunten was het zeer geslaagd en is er een grote kans dat wij deze accomodatie weer een keer gaan boeken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort Veluwemeer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer scoort een 8.64 uit 10 op basis van 53 reviews.