Camping De Witte Wieven ***

Camping De Witte Wieven
De Witte Wieven
8,2

58 reviews over Camping De Witte Wieven in het Nederlands

Fantastisch mooi zo'n glamping tent alles erop en

Peter jansen, 31-8-2017

Het is een rustige camping met manege waar je kan leren paardrijden kantine stelt niet zoveel voor voor natuur liefhebbers ideaal wij hadden een top midweek leuk dorp nunspeet dicht bij recreatiepark zanderplas hier komen we terug ideaal voor kinderen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een fijne plek om te zijn !

R. de Groot, 20-7-2017

De camping is prachtig aangelegd, midden in de natuur, met veel ruimte en rust om je heen. Er is een gastvrije sfeer en in de nabije omgeving zijn winkels, cafés, restaurants en prima zwemgelegenheden. Er is openbaar vervoer dichtbij en het heeft een zeer centrale ligging voor dagjes uit met de auto of fiets. Ook kun je in de omgeving heerlijk wandelen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Gemoedelijke en gezellige camping

Marja Riedstra, 8-7-2017

Gezellige camping waar je zo de bossen in kunt lopen. Gemoedelijke sfeer op de receptie waar ze je vriendelijk te woord staan. Zwembad, peuterbadje, keurige manege waar je een paard kunt huren, speeltuin, restaurant. Er is zoveel prachtige natuur te bewonderen. Tongerse heide, Speulder en Spriedelbos, zandenplas en Zandenbos, kastelen, met woor weer is het erg leuk om op het terras te zitten in Hardewijk aan het strand. Veluwemeer, dagje Enkhuizen, dagje Amsterdam, teveel om op te noemen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig weekend gehad

Kees Schellekens, 2-7-2017

We zaten met onze groep (D2 voetbalelftal, vaders en zonen) in Het Mantelhuis waar enkele weken eerder een fantastisch mooie nieuwe keuken in was gezet. Voor het huis een groot terras en daarvoor het zwembad.

Ruim camping, prettige ontspannen sfeer en genoeg te doen voor jong en oud.

We komen hier al voor de derde keer (zeker niet de laatste keer) en telkens is het top.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Topcamping, niet te moeilijk allemaal

Marian, 20-6-2017

Omdat wij van de vorige camping werden weggestuurd vanwege de hond die niet op de camping mocht (had ik over het hoofd gezien tijdens het boeken van 2 nachten) kwamen we bij toeval op deze camping terecht, we waren meer dan welkom en hebben hier ondanks dat het maar voor1 dag was genoten van de zon.

Mooie ruime plekken, sanitair ook goed en voldoende te doen op de camping.

Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Een echt heerlijke boscamping op de veluwe

Jolanda berntsen, 20-6-2017

Een kleine maar zeer gezellige camping op de veluwe. Simpel maar schoon sanitair een lekker zwembad een kantine waar ook snacks te halen zijn van goede kwaliteit kwaliteit een onlangs geheel gerenoveerde manege waar je dus je paard kan stallen wanneer je op de witte wieven vakantie viert. Ook kan je er les krijgen of een paard huren. Op de camping zijn honden aangelijnd toegestaan maar binnen 3 minuten ben je in het bos waar ze heerlijk kunnen rennen.voor ons al jaren echt een fantastische plaats om in het weekend heerlijk te ontstressen.
Gereisd met partner in april 2017

Fijne camping

Steven de Groot, 14-6-2017

We hebben fijn gekampeerd op de Witte Wieven met de Acsi. Ruime campingplaatsen en lekker in de zon. Dichtbij een klein winkelcentrum voor de dagelijkse boodschappen. Mooie fietstochten gemaakt. Voor onze kleinkinderen was er een zwembad en een mooie speeltuin. Ook op het campingveldje stond wat om te spelen. Toiletten en douches waren netjes schoon. Ook toiletpapier in de houders was fijn. Gemoedelijke sfeer dus wij komen terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie omgeving, vriendelijke beheerders, sanitair?

Rob, 11-6-2017

Wij waren er met Hemelvaart en Pinksterweekend. Prachtige omgeving om uitjes te maken. Heel veel gefietst, of nu over heide, bos of langs het water was.. Heerlijk gewoon. Waar we echt teleurgesteld in waren was het sanitair. Begon met een weigerende douche (keurig opgelost door de beheerders), toen geen druk op het water (ok, niets aan te doen door camping zelf) maar ergste was het schoonmaken van het sanitair. Natuurlijk ben je afhankelijk van hoe je voorgangers het achterlaten, maar het schoonmaken (deed een vaste bewoner begreep ik van seizoengasten naast me) stelde werkelijk niets voor... Hup, wat blauwe vloeistof in de pot en dan naar de volgende wc.. Echt, de wc bril was niet eens omhoog gedaan, de spetters zaten er allemaal nog! Seizoengasten hadden ook al geklaagd bij receptie, toen is grondig gereinigd maar met Pinksteren (je gaat er dan op letten natuurlijk) weer dezelfde Speedy Gonzalez behandeling.. Heel jammer. Als dit op mijn werk zo zou worden gedaan dan vloog het schoonmaakbedrijf eruit. Misschien is het voor de beheerders toch beter om een professioneler iemand/bedrijf dit uit te laten voeren. Dit was voor ons de druppel om de volgende keer toch naar een andere camping in de buurt te gaan kijken, maar je zal toch een seizoensplek hebben... Onze buren (beide zijden) waren/zijn niet blij.... Jammer...

Super camping

Carolien reininga, 4-6-2017

Wat een heerlijke sociale mensen, beheerders vaste gasten, kortom net thuis komen bij een grote familie.
Gereisd met partner in mei 2017

Camping met manege en pensionstal

Cindy van vliet, 28-5-2017

Hemelvaart weekend geweest. Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke mensen. Manege met pension stalling. Er wordt super goed voor je viervoeter gezorgd. Pensionstal helemaal vernieuwd en opgeknapt en met Manon en Sebastiaan echt een toplocatie om samen met je paard op vakantie te gaan. Je kan er ook lesjes nemen of zelf lekker rijden in de buitenbak. En anders is er altijd wel iemand om mee het bos in te gaan. Mijn dochter wilde het liefst gelijk een jaar plaats. Voor herhaling vatbaar dus. Wij gaan zeker terug. Bedankt Manon en Sebastiaan voor de fijne dagen. En ook de baasjes van jesse bedankt en hopelijk tot snel.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Witte Wieven in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Witte Wieven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Witte Wieven scoort een 8.19 uit 10 op basis van 58 reviews.