Camping De Vossenberg ***

De Vossenberg
8,6

10 tips over De Vossenberg

fam wagenaar, 20-7-2015
Eten op de camping. Hulde voor de kokkin.............kaart is uitgerust met heerlijke pasta's en plates en een keur aan snacks
Symen Wiersma, 13-7-2015
Goed overleggen waar je wilt staan want er zijn verschillende mogelijkheden
fam wagenaar, 25-7-2014
op de fiets naar Nunspeet, de Eibertjesmarkt op dinsdag in het seizoen, je bent er in nog geen 4 minuten

M., 17-6-2014
    subtropisch zwembad in Nunspeet zelf, restaurant van de camping, haring eten of uit eten in Elburg.
    De Vossenberg, 17-3-2013
    @thom Onze voorzieningen zijn m.i.v. 2013 vernieuwd: in het sanitair gebouw is nu toiletpapier en handzeep aanwezig!
    philip251, 20-10-2012
    Wij konden ook voor een "halve" dag reserveren; in ons geval een hele zaterdag tot en met zondag avond (1.5 dagen). Scheelt weer een paar Euro; vraag ernaar!

Sven, 3-9-2012
    Toevallig was er de Veluwse Fietstocht die we dan ook gereden hebben (een pauze plek is de camping zelf), een (ijs)boederij, ach... genoeg! ;)
    Adri, 5-8-2012
    Als je fietsen meeneemt, hoef je de auto eigenlijk niet te gebruiken want alle voorzieningen zijn gemakkelijk bereikbaar
    Saskia, 27-7-2012

- Bezoek het verscholen dorp in Vierhouten

- Ezelboederij in Vaassen (met speeltuin)

- Fietsen (met peuter voorop)

Thom, 12-7-2012
    Voor warm water moet betaald worden. Voor gebruik van de wasmacines e.d. kun je muntjes kopen bij de receptie. Verder kost douchen €0,50. Wanneer je gaat kamperen is het belangrijk om zelf wc papier en zeep mee te nemen want dit is in de sanitaire voorzieningen niet aanwezig.