Beoordelingen Camping De Tol****

39 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Tol****
Elspeterweg 61, 8071 PB, Nunspeet
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tol**** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tol**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Tol scoort een 8,5 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tol**** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tol****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Tol**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Camping De Tol**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Tol**** met andere accommodaties in Nunspeet.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,7
8,1
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping voor gezinnen met jongere kinderen."vertalen
Fam.Blaich-Van Rand...
8,0

18-8-2013 Mooie camping, vriendelijk en hulpvaardig personeel, ruime plekken. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Tieners moeten hun vertier (naast het zwemmen in het meer) voornamelijk ergens anders zoeken. 's Nachts is het stil op de camping.
Winkels/markt etc. op fietsafstand.
De Tol is een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen!

"Twitter beoordelingen"
10-8-2013 @Mireillevdstoep Dat waren drie super weken op camping de tol! Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en ik hoop zeker volgend jaar terug te komen! :) --- Bron: https://twitter.com/Mireillevdstoep/status/366100124415434753
13-7-2013 @Jaccovanolst Zo mooi weer dus op het terras bij het zwembad @campingdetol --- Bron: https://twitter.com/Jaccovanolst/status/356021633200304128
"Prachtige camping"vertalen
veenstra

21-8-2013 Prachtige camping, mooie ruime plekken, vriendelijke eigenaren
klein minpuntje de wc.Hoewel ze meerdere keren per dag werden schoongemaakt waren ze toch vrij vies, te weinig wc s voor het aantal mensen denk ik.Verder zijn we dik tevreden over deze camping.

"Geweldig!!!!!!!!!!"vertalen
H. Smit
9,0

9-8-2013 Wat een supercamping, zeer goede prijs. Uiteraard ook geweldig weer gehad dit jaar, maar verder top. Leuke kantine/restaurant, niet grote camping. Prachtige rekreatievijver, zwembad. Echt een familiebedrijf, maakt het niet te massaal. Echt een aanrader !!!!!! Gaan volgend jaar naar Oostenrijk, maar voor een volgende vakantie in Nederland staat de bestemming al vast.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Tol**** bij:

met oudere kinderen, Juli 2013
"Er verandert niet veel"vertalen
T. Sporre
7,0

10-9-2013 fijne camping. prettige medewerkers. loopt wel wat achter met nieuwe zaken als gratis wifi, binnenactiviteiten en onderhoud

"Heerlijke gezinscamping met natuurwater"vertalen
Saskia boeren
7,0

7-8-2013 Hele fijne rustige camping prachtig gelegen in de bossen en vlak bij nunspeet

met jonge kinderen, Juli 2012
"Gezellige familiecamping"vertalen
jos
9,0

11-8-2012 samen met mijn kleinzoon een trekkershut gehuurd,waar zelfs bordjes,kopjes,glazen,bestek en pannetjes in zaten.Toen het koud was konden er dekbedden gehuur.d worden en bij de warmte een koelkastje.ideaal.omdat het niet een hele grote camping is heb je gauw contacten.zwembad leuk meer leuk met trampoline.voor herhaling vatbaar.in de omgeving allerlei leuke dorpjes
harderwijk elburg zeker een bezoekje waard

met jonge kinderen, Juni 2012
"Prachtige plek"vertalen
matthijs
7,0

5-3-2013 zeer verzorgde indruk. de omgeving ziet er super uit. nunspeet ligr er in de buurt een prachtige plaats met een groot centrum.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Mooie camping maar laat kansen liggen"vertalen
Nanita
7,0

20-8-2011 De camping op zich is prima. Ruime plaatsen. Mooie vijver en leuk zwembad. Jammer dat er juist allemaal ouderen rond de vijver staan, wij hadden gehoopt op gezinnen met kinderen.
Animatie wat oubollig en gericht op kleine kinderen. Onze dochter van 11 had er niks aan. Verder overheersen de vaste en seizoensgasten. "Ons-kent-ons"-cultuur dus daar kom je niet snel tussen, vooral niet als kind. Wij vonden de familie niet echt klant-vriendelijk. Heel plichtmatig . Totaal niet belangstellend ook niet bij vertrek, geen enkele interesse. Sanitair is oke, wel nadeel is dat je elke x moet betalen voor een douche of afwas.
Nunspeet is een erg leuk dorp maar een ramp om te parkeren. Ga vooral op de fiets boodscappen doen want je bent min. 20 minuten kwijt om een parkeerplaats te vinden. Wij hadden geen goed weer, maar dat heeft er niks mee te maken dat wij niet weer naar deze camping terugkeren. Een beetje gastvrijheid doet wonderen...

"Mooie camping!!"vertalen
familie
8,0

30-8-2011 We hebben 9 dagen op de camping gestaan, i.v.m. de weersverwachting zijn we een dag eerder naar huis gegaan. De mensen op de Tol zijn erg vriendelijk en willen wel meedenken.
Wel veel oudere mensen in naseizoen, wij kwamen pas op 17 augustus aan, de zaterdag erna ging het naseizoen al in. Tja krijg je als je laat vakantie hebt.
Het team van de Tol heeft dit goed opgepakt, de animatie nog een week door laten lopen en het sanitair 3 x per dag blijven schoonmaken, desnoods met eigen mensen. Altijd netjes.
Een nadeel is dat je ampere's moet bijkopen en dat je de douchemuntjes en muntjes voor afwassen hebt, maar de prijs van de camping is dan ook niet duur.
Wij waren erg tevreden, maar gaan volgend jaar op zoek naar iets waar je ook binnen kunt spelen met slecht weer en waar voor oudere kinderen (dan 12 en 9) ook wat is te doen.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Leuke camping voor weinig geld !"vertalen
Fam. van der Kraats
8,0

4-9-2011 Super leuke camping voor weinig geld. Wij hebben met onze twee dochtertjes van 2 en 7 jaar twee weken op deze camping gestaan, we waren 450,00 euro kwijt. Hiervoor heb je een zeer ruime plek op een veldje of aan het meer. Wijzelf stonden op een veldje. We zijn in 2010 ook hier geweest. Het komt niet gauw voor dat we twee keer naar dezelfde plek gaan. Mevrouw Kruithof is een super lief mens en geen vraag of verzoek is te gek voor haar. Heerlijk verwarmd zwembad met peuterzwembadje. Goed restaurant met betaalbare plates. Snackbar ook heerlijk. Animatie was ook top, kinderen vonden dit geweldig ! "Ons kent ons" opmerkingen uit eerdere beoordelingen echte onzin. Er komen idd. vaste gasten maar ook zeer veel nieuwe mensen. Wij hebben dit beide jaren niet zo ervaren. Sanitair schoon en verzorgd. Nunspeet gezellig dorp met leuke winkeltjes. Wij komen zeker hier weer terug !! Bedankt mevrouw Kruithof voor uw hartelijkheid en service. Wij vinden uw camping geweldig !! Afz. Fam. van der Kraat

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?