9,7

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast De Droomhoeve***** bij :

526 reviews over BedAndBreakfast De Droomhoeve in het Nederlands

Fantastische B&B

Demeulemeester Rosette, 17-8-2017

Fantastische gastvrouw niets is haar teveel. Zeer prachtige kamers.Uitstekend ontbijt. met andere woorden zeker zijn 9,7 meer dan waard.

Ongekende luxe en vriendelijkheid

Peter van de Rijt, 17-8-2017

Ik ben niet van de felicitatiedienst maar het verblijf bij Marcel en Debora grenst aan de perfectie.Wat ene gastvrijheid en wat een sublieme kamers.Het ontbijt is een 10 et een griffel en een kusje van de meester.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

heerlijk! was voor ons de vierde keer!

fam Boone, 16-8-2017

Super schoon! vriendelijk en heel gastvrij voorzien van alle luxe en een overheerlijk ontbijt... gewoon een feestje ; )
Gereisd familie in augustus 2017

Alweer super geslaagd !

Marian en Jaap, 16-8-2017

Het was niet de eerste keer dat we voor De Droomhoeve kozen, maar het blijft gewoon leuk. Een te gekke B&B gerund door Debora en Marcèl, heel gastvrije en plezierige mensen. Een overtuigende website met 4 type kamers en deze keer hadden wij de luxe Riverstone (met giga uit een rots gehouwen bad,moet je beleven). Het bed was weer heerlijk, 3 dagen achtereen een uitgebreid ontbijt buiten, want het was mooi weer. De B&B ligt rustig, net buiten Nunspeet en daar is voldoende interessante horeca en allemaal te belopen. Natuur? Met fiets of auto even de A28 oversteken en daar vind je prima uitgezette wandelingen. Hebben wij ook gedaan. Na thuiskomst hebben wij echt nog nagenoten van deze minivakantie. D en M weer heel erg bedankt en graag tot een volgende keer.
Gereisd met partner in augustus 2017

Luxe,Schoon,Zeer gastvrij, Heerlijk ontbijt,TOP!!

Fam Fles, 16-8-2017

We werden zeer gastvrij ontvangen. Ze hebben luxe schone kamers. Het ontbijt is heerlijk en meer dan genoeg. In Nunspeet leuke restaurants, winkels en mooie natuur. De Droomhoeve is zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Ideale uitvalsbasis voor een fietsweekend

Bruno en Chris, 16-8-2017

De rust van een oude boerderij aan de rand van een levendig stadje is een echte troef. De kamers zijn allen heel ruim, stijlvol en comfortabel ingericht. Het onthaal door Debora en Marcel was heel hartelijk. We hadden vooraf onze fietsroutes uitgewerkt en we kregen van Marcel en Debora nog extra tips om bezienswaardigheden in de omgeving zeker niet te missen tijdens onze ritten.

Verzorgd en lekker ontbijt.

Een aanrader voor een kort verblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie, schone en gastvrije locatie

Jet, 15-8-2017

De Droomhoeve is een luxe b&b. Een ruime, schone kamer en een ontzettend aardige gastvrouw. Ontvangst met koffie en gebak en een uitgebreid ontbijt. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2017

heel mooi zeer goed gelegen heel netjes

bogaert Jeaninne, 15-8-2017

alles was perfect ontbijt kamer
Gereisd met partner in augustus 2017

Weer voor herhaling vatbaar!

Johnny en Amanda, 15-8-2017

Zeer klantvriendelijke eigenaresse.

Schone, ruime kamer met luxe faciliteiten, w.o. heerlijke bedden.

Heerlijk, divers ontbijt.

Geen pinpunten!

Aanrader!!!

John en Inge, 1-8-2017

Hartelijk ontvangst, mooie en schone kamer, leuke omgeving en heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Droomhoeve scoort een 9.68 uit 10 op basis van 532 reviews.