Bed and Breakfast De Droomhoeve *****

Zoover award

535 reviews over Bed and Breakfast De Droomhoeve in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Margo, 16-10-2017

Prachtige locatie en een fijne gastvrouw. Heerlijk ontbijt. Helaas tweede dag geen schone handdoeken op de kamer. Prachtig bad. Minpuntje is wel het "open" (maar wel zeer luxe) toilet . Verder niets dan lof voor deze B&B
Gereisd met partner in oktober 2017

Prima!

Nicolien, 15-10-2017

Goed verzorgd, schoon en centraal in Nunspeet
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Top B&B

Ruud en Rian, 15-10-2017

Alles perfect in prachtige omgeving
Gereisd met partner in oktober 2017

Romantisch

Richard en Janneke, 25-9-2017

Super gave kamer. Wij hadden kamer met het grote stenen bad. Heerlijk om daar in te badderen en daarna te douchen onder de stortdouche. Gezellig ingerichte kamer met gashaard en leuke romantische verlichting. De gastvrouw was erg aardig en zorgzaam. Gaf leuke tips voor het eten en bedacht een mooie fietsroute. Iedereen die wil ontspannen, uitrusten en relaxen zal zich thuis voelen in deze bed and breakfast.

Ontbijt was goed verzorgd en werd op afgesproken tijdstip op de kamer gebracht. Als stel heb je dus echt even quality time.

De wc is een verhaal apart. Superluxe inclusief afzuiger, bidet en föhn. Die moet je geprobeerd hebben. Lol!

Het gehele verblijd dus met een woord : heerlijk!!!

Rody de jong, 24-9-2017

Wederom mogen slapen in de b&b van deborah.

Net zoals vorig jaar hebben wij weer genoten van haar gastvrijheid en het heerlijk uitgebreid ontbijt.

Ga zo door deborah en we komen zeker voor een 3de keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig!

Natasja, 15-9-2017

Een geweldige plek.

De kamer was perfect

met sauna en stoomdouche. Het ontbij was heerlijk. Debora geeft leuke tips en perfecte fietsroute. Wij hadden namelijk een tandem gehuurd.

Eerste avond gegeten bij Bij Frans op 1 min lopen, de mosterd briesoep was de lekkerste soep die ik heb geproefd.

2e avond bij Vischmarkt 49 gegeten in Harderwijk. 7 gangen voor 34.5. Echt top gerechten en service.

Wij komen zeker nog een keer terug naar de Droomhoeve en dan voor de kamer met het bad.

Geweldig

Silvain en Ingrid, 12-9-2017

Wat een pracht van een B&B. We waren hier nu voor de tweede keer en weerom genoten. Zeer lieve gastvrouw, prachtige kamer en een zeer lekker ontbijt. Er is echt niets negatiefs op aan te merken.

Uitmuntend

Mario & Astrid, 12-9-2017

Alles is perfect geregeld.

We hadden e-bikes gehuurd en ook dat was tot in de puntjes verzorgd, routebeschrijving met poi's was keurig op het stuur vastgeplakt.

De riverstone kamer was een kamer die je niet snel vergeet.

Debora en Marcel bedankt en we komen graag terug.

Mvg,

Mario & Astrid

Gereisd met partner in september 2017

Dromen als je wakker bent!

Lesley, 11-9-2017

Een zeer vriendelijk welkom, wat een gastvrijheid! Een kleine rondleiding over het erf en de kamer voor optimaal genot.

Mijn verblijf was een cadeau van mezelf aan mezelf, wat een enorm goede keus!

Heerlijk genoten van de omgeving en de kamer zelf. Het bad in mijn kamer is meer dan indrukwekkend.

De gastvrouw heeft haar roeping gevonden, het zit hem in de kleine dingen.

Een heerlijk verzorgd ontbijt, met als spreekwoordelijke kers op de taart: Een boterhamzakje.. Wat ik niet op kreeg kon ik meenemen om tijdens een wandeling die middag lekker op te peuzelen in het zonnetje... hoe lief is dit!

Dit gaat voor mij een jaarlijks uitje worden!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Fantastische B&B

Demeulemeester Rosette, 17-8-2017

Fantastische gastvrouw niets is haar teveel. Zeer prachtige kamers.Uitstekend ontbijt. met andere woorden zeker zijn 9,7 meer dan waard.
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Droomhoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Droomhoeve scoort een 9.69 uit 10 op basis van 541 reviews.