9,2

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent**** bij :

211 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in het Nederlands

Gewoon top

janvermeir, 10-7-2017

Wat een rust straalt dit hotel al bij binnenkomst uit;Aan de receptie word je vriendelijk en correct,maar rustig ontvangen en meteen voel je je welkom.De trap in de hal en de subtiele kleuren geven je meteen een thuisgevoel dat bij het betreden van de kamer alleen maar wordt versterkt.Alles is zeer netjes en uitzicht zalig,zeker bij zonsondergang.In het restaurant en bar terug zeer vriendelijk met een uitstekende bediening en de gerechten zijn schilderijtjes,ook al is het een arr. menu. Het ontbijt is wederom zoals het moet zijn.Het is er super om te fietsen of Nijmegen te bezoeken.Ik hoop dat ik niets ben vergeten te schijven want het hele team van Lent verdient een pluim en een 'dank je wel' voor 2 fijne dagen.Wij bezochten reeds 40 VDV hotels en jullie horen bij de Top! Graag tot ziens.
    Gereisd met partner in juli 2017

Slecht restaurant!

Saartje, 7-7-2017

Restaurant, kleine kaart weinig keus, eten niet bijzonder.

Aangegeven bij de floormanager maar stond echter niet voor feedback open, gezegd dat we terleurgrsteld waren in de kaart en over het eten, tja dat is uw mening zei de floormanager!

Nooit meer naar toe.

Gereisd met partner in juli 2017

Heel mooi en modern hotel

Ria Plasmans, 24-6-2017

Mooi hotel , prima voorzieningen. Parkeergarage, fietsenstalling en oplaadpunt E-bike. Lekker terras, met goede parasols. Mooie lounge. Prachtige kamer met alle voorzieningen .

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Goede verbinding met Nijmegen , komen hier zeker terug !

Gereisd met partner in juni 2017

hardstikke mooi hotel met vriendelijke medewerkers

uitstekend Hotel, 13-6-2017

Ligging is prima met de fiets/wandelbrug naar Nijmegen voor de deur. Wij hadden een hoekkamer op de 9de etage met een subliem uitzicht! Prachtige moderne kamer met een goed bed en een regendouche en aparte wc. Als u een weekendje Nijmegen wilt doen, boek dit hotel want ook het ontbijt is prima!
      Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Henny, 28-5-2017

Ligging naast station Lent tegenover de fiets- en loopbrug naar de Waalkade in Nijmegen. Ligging is geweldig om heerlijk te fietsen of te wandelen langs de Waal. De luxe hoekkamer had een fantastisch uitzicht over Nijmegen en de rivier. Het eten is uitgebreid en erg lekker.
      Gereisd met partner in mei 2017

fijn no nonsense hotel

luc, 24-5-2017

Enthousiaste en collegiale medewerkers in een goed hotel, ook na de moederdagcreche!

Gastvrije ontvangst en zelfs hulp met koffers bij vertrek.

Gereisd met partner in mei 2017

we mochten een nacht logeren wegens de opening

A Mars, 4-3-2017

Super!! wat een uitzicht en de kamer was prachtig,, en Nijmegen dichtbij,, echt geweldig!! dankzij onze dochter die ons had opgegeven mochten we hier verblijven, een aanrader!
      Gereisd met partner in juli 2016
      Lotte van der Valk,

Geachte heer of mevrouw Mars,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

Marketing en Communicatie

Goed hotel, maar niet super

Martin & Hanneke, 1-2-2017

Voor een nieuw hotel, miste we wat luxe dingen, zoals Senseo koffiezetapparaat op kamer, WIFI op tv en wat andere moderne snufjes, ook jammer genoeg geen zwembad, maar dat wisten we van te voren. Bij ontbijt stonden 2 koffiezet apparaten en een hele lange rij om wat te drinken te pakken te krijgen, was gewoon slecht, investeer in nog 1 op meer apparaten, domme bezuiniging en zeker niet klant vriendelijk.
      Gereisd met partner in januari 2017

Leuk hotel! Bediening nog het eea te sleutelen.

Hwa, 17-1-2017

Goed Hotel en vriendelijk personeel!

Alleen laat de bediening te wensen over en ben echt geen zeurpiet!

Eerst moest ik nog vragen of ik menukaart mocht zien.

Na de bestelling de verkeerde soep gehad.

Twee x toe kwam er een drankje naar ons, die niet door ons besteld was.

Wachten op goed bestek.

Erg slordig allemaal.

Gereisd met partner in januari 2017

Wat zou Gerrit hebben gezegd.

NannoSijtse, 4-1-2017

Comfort Hoekkamer met ramen aan 2 zijden. Soort halletje met toilet en te weinig kastruimte (3 planken van ca. 50 cm. en een hanggedeelte met 4 hangertje waarbij de colberts op de grond hingen. 2 haken voor jassen. Ruime kamer. Open badkamer betekent geen badkamer maar een douchecabine in de hoek van de kamer en een wasbakje in een nis. Geen mogelijkheid om handdoeken uit te hangen. In de douchecabine twee haken voor handdoeken, maar die worden nat als je onder de douche staat. Geen plek om je bril neer te leggen. Goed bed. Helaas geen hoofdsteun. Zitten lezen in bed wordt liggen lezen. Geen leeslampjes. Geen lichtgroepen. Of alles brand of alles is uit. Vervelend als de een nog even wil lezen en de ander wil slapen of als je er nachts even uit moet. Dimmers werkten niet. Maar dan nog. Aan hoofdeinde van het bed een 50 cm brede plank die dienst doet als bureau. Aan voeteneind een designbankje zonder rugsteun en kussen. Om daarop 2 dagen te moeten zitten lezen en kijken. Nee. Op verzoek werd het bankje omgeruild voor 2 fauteuils. Kluisje, koelkastje, goede geluidsisolatie. Prachtig uitzicht vanaf 98 hoog. Ik zou de kamer geen comfortkamer durven noemen. Eten: matig. Ontbijt: goed. Eigen parkeergarage. Voor de deur is de bushalte en het station Lent. Aardige medewerk(st)ers.
      Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent scoort een 9.17 uit 10 op basis van 212 reviews.