Hotel Sleep In-Credible **

Sleep In-Credible

17 reviews over Hotel Sleep In-Credible in het Nederlands

Lekkere ontspannen formule

Frank, 28-7-2017

Weinig op aan te merken je kunt lekker jezelf zijn en de bediening is top....

Gewoon top doorgaan zo!!!!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

hartverwarmende gastvrijheid geweldige sfeer

karin heuvelman, 21-5-2016

in dit hotel voel je je echt welkom. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.. De ligging is perfect,het eten verrukkelijk en de hele aankleding ademt een ongedwongen fijne sfeer. prima bedden en uitstekend wifi.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Perfect

erikvollenbroek, 17-1-2016

Mooie locatie, gehele concept van sleep, eat en drink. Perfect voor prijs en kwaliteit. Goede bedden!

We hebben genoten. Voor herhaling vatbaar (gaan wij zeker doen!)

Gereisd met partner in januari 2016

Perfect!

Tim, 10-1-2016

Erg gezellig hotel, met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima lunch en leuke schone kamers. Ligging ook goed. Alles was top, helemaal niets op aan te merken!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Erg gezellig, modern en hip hotel

Karin Roubos, 6-11-2015

Wij slapen sinds vorig jaar als we naar Nijmegen gaan in dit Hotel. Het is gewoon erg goed! Aardig personeel, vriendelijke ontvangst met welkomstdrankjes van de zaak. Goede bedden, leuke eenvoudige kamer tegen een vriendelijke prijs. Wie hier commentaar op heeft spoort niet. Ontbijt fantastisch! Zeer goede kwaliteit- prijsverhouding! Volgend jaar gaan we weer. Mijn advies als je naar Nijmegen gaat en wil slapen. Boeken!!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

wat een tophotel midden in de stad

manon, 15-9-2015

supervriendelijke bediening, hele mooie en schone kamers, goede lunch en perfect ontbijt, wat wil je nog meer als je een dagje nijmegen doet?
Gereisd met vrienden in september 2015

Top locatie, lekker eten en vriendelijk personeel

petra, 7-7-2014

We hebben hier 1 nacht geslapen, het ligt ideaal t.o.v. de waalkade en het centrum. De menukaart is gevarieerd, niet standaard en alles wat we hebben gegeten was heerlijk! Het personeel is erg behulpzaam en zeer vriendelijk.

De kamer was prima, badkamer erg klein maar dat is geen probleem, alles werkt en je kleed je alleen snel om omdat er zoveel te doen is!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Alsof je in een warm bad stapt

herman, 21-2-2014

Doodmoe waren we op zoek naar een hotel met een redelijke prijs: gelukkig vonden we 'sleap-eat-drink' via onze tom-tom, nog onder de oude naam maar het bleek helemaal nieuw te zijn.

Meteen bij het binnenstappen voelde het al aan als een warm bad ipv een kil hotel!

Goeie kamer met uitzicht op de Waal en nieuwe bedden.

Wifi, doucheschuim, tv, boeken, lekker eten, super ontbijt, bere-gezellige staf, kortom: wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in januari 2014

we voelden ons heel erg welkom

jacqueline70210, 21-2-2014

Al bij het telefoongesprek werden we nieuwsgierig en we werden zeker niet teleurgesteld! We stapten binnen in een warme en gezellige ruimte, werden meteen opgemerkt en begroet en kregen een plaatsje met een glaasje. Dat hadden we nèt nodig na een lange reis!

En de kamer was zo leuk ingericht, alles zo lekker schoon en het bed sliep zo goed.....!

We waren eigenlijk van plan om 's avonds in de stad wat te gaan eten maar bleven lekker hangen en hebben heerlijk gegeten.

Ook het ruime ontbijt was een complete verassing en dat alles voor heel schappelijke prijzen : wij komen terug naar Nijmegen, al was het alleen voor 'in-credible'!

Gereisd met partner in februari 2014

Leuk, gezellig en hip

Jesper van Haaren, 6-2-2014

Door goede reviews op internet gekeken naar Credible. Zag er super leuk en gezellig uit, dus gelijk een kamer geboekt. Zag er van buiten niet heel bijzonder uit, maar eenmaal binnen veranderde alles. Heel leuk interieur, gezellige sfeer en hele aardige bediening. Leuk voor een hapje en drankje, maar dus ook voor een overnachting. Hele leuke kamer voor twee personen. Leuk ingericht, fris en schoon en een mooie douche en toilet. Tot slot 's ochtends een heel lekker en uitgebreid ontbijt gekregen bij de prijs in. Aanrader.
Gereisd met partner in februari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sleep In-Credible bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep In-Credible in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep In-Credible zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sleep In-Credible scoort een 9.01 uit 10 op basis van 18 reviews.