Hotel Sanadome Nijmegen ****

8,2

317 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen in het Nederlands

Heerlijk genoten

Fam. V, 17-9-2017

Heel mooi hotel dat luxe uitstraald zodra je binnen komt. Vriendelijk personeel bij de in en uitcheck. Kamer was netjes modern en ruim. de therme was erg mooi lekker warm en veel verschillende baden. Ontbijt was uitgebreid, van broodjes tot vers fruit en zelfs pannekoeken. Het enige minpunt is dat het hotel maar 1 restaurant heeft waar je kunt eten buiten de therme om ( het eten bij de spa was wel heel uitgebreid) Dit restaurant heeft best een exclusieve menukaart waar wij niet zo van hielden dus wij hebben gebruik gemaakt van de roomservice. Vriendelijk en heerlijk! Wij komen hier zeker nog eens terug
Gereisd met partner in september 2017
Team Sanadome, Guest Relations, 20-9-2017

Bedankt voor uw beoordeling!

Ik ga uw complimenten doorgeven aan mijn collega's. We zien u graag terug in Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Heerlijke plek om te relaxen

mieke, 13-8-2017

Een heerlijk hotel om te relaxen en te zwemmen. Het eten van het buffet is echt een aanrader.

Als je van sauna houdt moet ze hier niet wezen want het zijn alleen verschillende soorten zwembaden,,wat wij prima vinden. De kamers zijn zeer ruim met een ruime balkon.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Team Sanadome, Operations Manager, 14-8-2017

Bedankt voor uw beoordeling Mieke!

We zien u graag terug in Sanadome. Met vriendelijke groet, team Sanadome

Heerlijk ontspannen 2 dagen

Nathalie, 12-8-2017

Het hotel is heerlijk, erg fijne kamer, fijn bed, lekker balkon met mooi uitzicht. We gaan een paar keer per jaar hier samen een nachtje heen en we kijken er altijd naar uit en het valt nooit tegen, doet altijd prima aan onze verwachtingen, vooral het ontbijt wat heerlijk en uitgebreid is, en omdat het nu vakantie periode is werd er een extra restaurant gebruikt waar we heerlijk rustig zaten, zodat je van de drukte geen hinder hebt. Het assortiment wordt steeds bijgevuld en gekeken of alles nog aanwezig is, vriendelijke meiden die er werken, zo ook in de andere restaurants en bij de receptie.

Het was erg druk in de baden ivm vakantietijd, dit vond ik niet zo prettig, maar houden we rekening mee bij de volgende keer dat we gaan.

Warm was het niet op de hotel kamer, we zaten op de 2e etage.

Echt een aanrader voor iedereen die er lekker even tussen uit wilt, echt een gastvrij hotel.

Enige minpuntje is dat je thee/koffie faciliteiten op je hotelkamer mist.

Gereisd met partner in augustus 2017
Team Sanadome, Operations Manager, 14-8-2017

Beste Nathalie,

Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag terug in Sanadome.

Wel oké

Jente Pieters, 28-7-2017

Als je lekker wil zwemmen een aanrader. €120 euro voor 2 dagen spa en een overnachting + ontbijt voor 2 personen, prima! Helaas was de kamer wel stoffig (tv voet en wasbak hadden een dikke laag stof, lange tijd niets aan gedaan). Voor 5 euro bijbetaling ontbijt op bed, relax! Vooral zwembaden dus wat betreft spa stelt het niet veel voor. Wel lekker tijd om van elkaar te genieten en een filmpje te kijken op de hotelkamer. Eten en drinken erg duur. Drinken uit minibar €3,20.
Gereisd met partner in juli 2017
Marianne van Lierop, Operations Manager, 31-7-2017

Beste Jente,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Goed om te horen jullie 2 dagen Sanadome naar wens geweest zijn. Mocht u op de prijzen nog inhoudelijk in willen gaan dan kan dat via service@sanadome.nl. We zien jullie graag terug in Sanadome.

2 heerlijke dagen met wat minpuntjes

Corrie, 26-7-2017

We hebben 2 heerlijke dagen gehad. aardig personeel. mooie en schone hotelkamer. Het ontbijt was heerlijk. Massagestoelen zijn duur en verouderd.

Het toilet in de Thermen was in de avond niet schoon, dit zou beter kunnen.

Al met al, veel genoten , met wat minpuntjes.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Marianne van Lierop, Operations Manager, 31-7-2017

Beste Corrie,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Goed om te horen jullie 2 dagen Sanadome naar wens geweest zijn. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Heerlijk ontspannen, welkom gevoel!

Maaike, 28-5-2017

Topweekend gehad! Door het supermooie weer was het druk, waardoor het personeel hard moest werken. Ondanks dat heel relaxed sfeertje. Voelden ons echt welkom! Prijs/kwaliteit verhouding lunch en buffet 's avonds prima! En ja, de wachttijden (voor de lunch) waren relatief lang, maar ach je komt om te ontspannen dus als je ook daar ontspannen voor gaat zitten, kun je alleen maar respect hebben voor het personeel wat ook niet meer kan dan hun uiterste best, en dat deden ze. Relaxmassage was eveneens heerlijk; goed afgestemd!

Enige 'minpuntje' vond ik persoonlijk de houding van één van de twee (iets oudere heren) heren die bij de badpost stonden; weinig sprankelend en een enigszins nonchalante reactie ('dat zou kunnen') nadat we goed bedoeld doorgaven dat het volume bij de spacapsule bij een volgende wellicht wat harder zou kunnen. Maar nogmaals, dit mocht echt de pret niet drukken en werd meer dan gecompenseerd door de vriendelijkheid en enthousiasme van het overige personeel.

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten voor al het personeel!

(Wat betreft kindvriendelijkheid; beperkt, maar dat is dan ook niet de doelgroep, dus helemaal begrijpelijk!)

Gereisd met vrienden in mei 2017
Marianne, Operations Manager, 13-6-2017

Beste Maaike,

Bedankt voor uw beoordeling van Sanadome. Fijn dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Goed om te horen dat jullie weekend naar wens geweest is, ondanks dat het druk geweest is in de Thermen. Mocht u nog inhoudelijk in willen gaan op de badmeesters dan kan dat via service@sanadome.nl. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Heerlijk weekend

Michelle, 22-5-2017

Samen voor het eerst naar Sanadome geweest incl overnachting. Om 1 uur konden we onze kamer al in dat was fijn. Vriendelijk personeel. Redelijk nette kamer. Had Sanadome zelf wat groter verwacht. Het was redelijk druk maar geen last van gehad. Heerlijk op een bedje in de zon kunnen liggen met een hapje en drankje. Lekker zwemmen bubbelen, stomen en sauna. Ontbijt was lekker en leuk restaurant gedeelte. Eten in Marina viel erg tegen. We hadden een 3 gangen menu maar heb er bijna niks van gegeten.Daarnaast vonden we het zitten daar ook niet echt gezellig en was het er erg warm waardoor je niet veel trek meer hebt. Mede dankzij het weer een heerlijk relax weekend gehad!
Gereisd met partner in mei 2017
Marianne, Operations Manager, 13-6-2017

Beste Michelle,

Dankjewel voor je mooie van Sanadome. Fijn dat je de tijd neemt om ons te beoordelen, zeer gewaardeerd. Goed om te horen dat jullie weekend naar wens geweest is. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Prima

Edward Tutert, 17-4-2017

Mooi hotel. Ik ben hier gister geweest met mijn vader en mijn moeder en mijn zusje van 10 jaar. (Ik ben 13) Misschien niet handig om als kind dit te reviewen maar mij leek het handig want dan kunnen jullie ook zien hoe een kind er van denkt.

Eten: 9

Kamer:7,5

Thermen:8,5

Gastvrijheid: 8

Algemeen: 8,3

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Marianne, Guest Relations, 24-4-2017

Hoi Edward,

Dankjewel voor je mooie beoordeling van Sanadome. Lief dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Geweldig

Jolanda crucq, 6-4-2017

Er is geen een ding wat ik kan zeggen dat er niet goed was top service , top personeel vriendelijk behulpzaam , accommodatie prima zuiver altijd een feest om daar te zijn ! Stom dat ze nooit in de prijzen vallen !
Gereisd met partner in april 2015
Marianne van Lierop, Operations Manager, 13-4-2017

Beste Jolanda,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zien u heel graag nog eens terug bij Sanadome. We vallen zeker wel eens in de prijzen: begin dit jaar kregen we de award 'Beste Wellnesshotel van Nederland' uitgereikt. Deze hadden we gewonnen doordat we de hoogste reviews van gasten bij touroperator hadden ontvangen. Daarnaast kregen we de prijs 'Beste Uitje Gelderland 2017' via de Persgroep. Mensen mochten hierbij stemmen op hun favoriete uitje. Tot ziens bij Sanadome.

Heerlijke dag gehad!

Tom, 26-3-2017

Heerlijk om een dag te relaxen. Het water is heerlijk warm, er is voldoende variatie (waaronder enkele bubbelbaden) en zelfs kleine sauna faciliteiten. We hebben een hele fijne dag gehad en raden dit zeker aan. Er waren best veel mensen, maar het voelde zeker niet te druk, wat fijn was. Zeer vriendelijke medewerkers!
Gereisd met vrienden in maart 2017
Marianne van Lierop, Operations Manager, 28-3-2017

Beste Tom,

Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij Sanadome.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sanadome Nijmegen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanadome Nijmegen in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanadome Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanadome Nijmegen scoort een 8.19 uit 10 op basis van 317 reviews.