8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sanadome Nijmegen**** bij :

312 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen in het Nederlands

Heerlijk ontspannen, welkom gevoel!

Maaike, 28-5-2017

Topweekend gehad! Door het supermooie weer was het druk, waardoor het personeel hard moest werken. Ondanks dat heel relaxed sfeertje. Voelden ons echt welkom! Prijs/kwaliteit verhouding lunch en buffet 's avonds prima! En ja, de wachttijden (voor de lunch) waren relatief lang, maar ach je komt om te ontspannen dus als je ook daar ontspannen voor gaat zitten, kun je alleen maar respect hebben voor het personeel wat ook niet meer kan dan hun uiterste best, en dat deden ze. Relaxmassage was eveneens heerlijk; goed afgestemd!

Enige 'minpuntje' vond ik persoonlijk de houding van één van de twee (iets oudere heren) heren die bij de badpost stonden; weinig sprankelend en een enigszins nonchalante reactie ('dat zou kunnen') nadat we goed bedoeld doorgaven dat het volume bij de spacapsule bij een volgende wellicht wat harder zou kunnen. Maar nogmaals, dit mocht echt de pret niet drukken en werd meer dan gecompenseerd door de vriendelijkheid en enthousiasme van het overige personeel.

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten voor al het personeel!

(Wat betreft kindvriendelijkheid; beperkt, maar dat is dan ook niet de doelgroep, dus helemaal begrijpelijk!)

Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste Maaike,

Bedankt voor uw beoordeling van Sanadome. Fijn dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Goed om te horen dat jullie weekend naar wens geweest is, ondanks dat het druk geweest is in de Thermen. Mocht u nog inhoudelijk in willen gaan op de badmeesters dan kan dat via service@sanadome.nl. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Heerlijk weekend

Michelle, 22-5-2017

Samen voor het eerst naar Sanadome geweest incl overnachting. Om 1 uur konden we onze kamer al in dat was fijn. Vriendelijk personeel. Redelijk nette kamer. Had Sanadome zelf wat groter verwacht. Het was redelijk druk maar geen last van gehad. Heerlijk op een bedje in de zon kunnen liggen met een hapje en drankje. Lekker zwemmen bubbelen, stomen en sauna. Ontbijt was lekker en leuk restaurant gedeelte. Eten in Marina viel erg tegen. We hadden een 3 gangen menu maar heb er bijna niks van gegeten.Daarnaast vonden we het zitten daar ook niet echt gezellig en was het er erg warm waardoor je niet veel trek meer hebt. Mede dankzij het weer een heerlijk relax weekend gehad!
Gereisd met partner in mei 2017

Beste Michelle,

Dankjewel voor je mooie van Sanadome. Fijn dat je de tijd neemt om ons te beoordelen, zeer gewaardeerd. Goed om te horen dat jullie weekend naar wens geweest is. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Prima

Edward Tutert, 17-4-2017

Mooi hotel. Ik ben hier gister geweest met mijn vader en mijn moeder en mijn zusje van 10 jaar. (Ik ben 13) Misschien niet handig om als kind dit te reviewen maar mij leek het handig want dan kunnen jullie ook zien hoe een kind er van denkt.

Eten: 9

Kamer:7,5

Thermen:8,5

Gastvrijheid: 8

Algemeen: 8,3

Gereisd familie in april 2017

Hoi Edward,

Dankjewel voor je mooie beoordeling van Sanadome. Lief dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Geweldig

Jolanda crucq, 6-4-2017

Er is geen een ding wat ik kan zeggen dat er niet goed was top service , top personeel vriendelijk behulpzaam , accommodatie prima zuiver altijd een feest om daar te zijn ! Stom dat ze nooit in de prijzen vallen !
Gereisd met partner in april 2015

Beste Jolanda,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zien u heel graag nog eens terug bij Sanadome. We vallen zeker wel eens in de prijzen: begin dit jaar kregen we de award 'Beste Wellnesshotel van Nederland' uitgereikt. Deze hadden we gewonnen doordat we de hoogste reviews van gasten bij touroperator hadden ontvangen. Daarnaast kregen we de prijs 'Beste Uitje Gelderland 2017' via de Persgroep. Mensen mochten hierbij stemmen op hun favoriete uitje. Tot ziens bij Sanadome.

Heerlijke dag gehad!

Tom, 26-3-2017

Heerlijk om een dag te relaxen. Het water is heerlijk warm, er is voldoende variatie (waaronder enkele bubbelbaden) en zelfs kleine sauna faciliteiten. We hebben een hele fijne dag gehad en raden dit zeker aan. Er waren best veel mensen, maar het voelde zeker niet te druk, wat fijn was. Zeer vriendelijke medewerkers!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Beste Tom,

Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Heerlijk weekend ontspannen! Aanrader!

Monique, 20-2-2017

Heerlijk ontspannen weekend gehad! Goed bereikbaar en mooie thermen met genoeg verschillende baden. Gezellig druk maar ondanks dat genoeg plek in ieder bad. Diner buffet in Flow restaurant is aan te raden! Voordelige prijs voor uitgebreid dinerbuffet. Veel verschillende gerechten, van alles wat proberen. Ook fijne sfeer en bediening erg vriendelijk. Kamer was netjes en uitgebreide minibar. Wel prijzig. In de thermen was het storend dat mensen overal hun handdoek op leggen en vervolgens echt nooit bij die stoel te zien zijn. Vind ik asociaal. Zou het Sanadome strenge regels voor moeten maken. Buitenbad is trouwens erg mooi en bosrijk gebied geeft echte wellness sfeer. Er zijn geen sauna's (wel stoombaden) maar dat vonden wij prima. Zijn niet echte sauna liefhebbers. Zeker een aanrader als je bij wil komen na een heftige tijd zoals wij en dan na 1 nacht het gevoel te hebben dat je vier keer zo lang bent weg geweest. Top!
        Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijk weekend

Sharon, 16-1-2017

Afgelopen weekend hebben wij genoten van het sanadome. Heerlijk kunnen relaxen.

Mooie hotelkamers met een luxe uitstraling, Eten was heerlijk en er was keuze genoeg. En de Welness en behandelingen waren top! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Enige wat wij nog missen is een koffie/thee faciliteit op de kamer. & tijdens het buffet lag er vlees wat niet gesneden werd, misschien een idee om dit af en toe bij te snijden en neer te leggen of er af en toe een kok achter te laten staan. Nu kon niemand het pakken, wat toch jammer is.

Gereisd met partner in januari 2017

Beste Sharon,

Bedankt voor uw mooie beoordeling van Sanadome Hotel & Spa. Ik ga uw tips doorgeven aan mijn collega's, bedankt hiervoor. We zien u graag terug bij Sanadome.

Met vriendelijke groet, Marianne van Lierop

Luxe thermen en hotel met domper als diner

Aline, 9-1-2017

Het hotel heeft geeft een luxe gevoel en uitstraling, kamers zijn heerlijk, welness is heerlijk, maar het eten is ver beneden verwachting, helemaal gezien de prijzen die ervoor gerekend worden.
        Gereisd met partner in januari 2017

Beste Aline,

Bedankt voor uw beoordeling van Sanadome. Mocht u nog inhoudelijk in willen gaan op de prijzen van het eten dan kan dat via marianne.vanlierop@sanadome.nl. We zouden hier graag met u over praten.

Met vriendelijke groet, Marianne van Lierop

Even heerlijk ontspannen

JvH, 9-1-2017

Wij verbleven samen met onze kinderen van 12 en 9 op 1 hotelkamer (kinderen verbleven gratis). Dat ging prima. Hotelkamer is ruim genoeg en ook onze kinderen vonden het heerlijk om even te ontspannen in de thermen.

Daar was het deze keer wel erg druk. Er was geen stoel of ligbed meer over op de dag dat wij arriveerden. De dag erna was het veel rustiger en daardoor ook aangenamer. Ontbijt was prima. Mooie sportzaal. Leuk uitstapje, maar wat ons betreft is 1 nachtje voldoende.

Gereisd familie in januari 2017
        Martijn Wilkeshuis,

Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag terug in Sanadome.

Super

Fred, 7-1-2017

Goede sfeer, luxe, goed eten, prima kamers, rustig en vooral klantvriendelijk,
        Gereisd met partner in december 2016

Beste Fred,

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Graag zien we u terug bij Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanadome Nijmegen in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanadome Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanadome Nijmegen scoort een 8.22 uit 10 op basis van 312 reviews.