Aparthotel Oranjestaete

9,5

9 reviews over Aparthotel Oranjestaete in het Nederlands

Perfect

Ruud en Sylvia, 3-10-2016

Als je een Hotelkamer / Appartement zoek in het centrum van Nijmegen waar echt alles klopt, de kamers groot , schoon en voorzien zijn van alle gemakken dan moet je hier boeken.

we hebben genoten van een heerlijk weekend, goede bedden luxe badkamer en een lekker ontbijtje.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig!

Tineke, 31-7-2016

Geweldig hotel. Wij waren hier tijdens de vierdaagse week en vonden het super. De studio was schoon en straalde gezelligheid uit. Daarbij zijn studio's van alle luxe voorzien. Goede ligging ten opzichte van het centrum. En niet in de laatste plaats de gastvrijheid en het enthousiasme van de eigenaren. Je waant je op bezoek bij vrienden die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken. Kortom een topper en wij kijken uit naar ons volgende verblijf daar.
Gereisd met partner in juli 2016

Top!

Wingladies, 29-5-2016

Een aanrader, we waten er met 11 meiden, verdeeld over 4 kamers/appartementen. Aan alles is gedacht, een luxe dat we fietsen gratis mochten gebruiken. Echt top!
Gereisd met vrienden in januari 2016

wat wil je nog meer?

margreet toonen, 29-10-2015

Prachtig hotel aan de rand van het centrum van Nijmegen. Mooi ingedeeld met prima badkamer en grote regendouche, zeer ruime kamer met leuk zitje, heerlijke bedden , goede tv, tafel met stoelen, koffie- en theefaciliteiten en eigen keukentje in een prachtige ambiance. Vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt op de kamer. Wat wil je nog meer?
    Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Hoge kwaliteit voor prima prijs!

Moves Zwolle, 24-10-2015

Oranjestaete is een nieuw, keurig verzorgd en boven alles uiterst gastvrij hotel in het centrum van Nijmegen. De prijs kwaliteit verhouding is optimaal.

Nog nooit hebben we twee mensen (Olle en John) met zo veel bezieling voor kun gasten zien zorgen. Fantastisch.

Het hotel onderscheidt zich door de ligging, de grote, fraai ingerichte kamers met eigen keuken en de stilte in het hotel terwijl het aan een vrij drukke straat ligt.

Wij hopen nog vaak terug te mogen komen!

Gereisd met partner in oktober 2015

Helemaal top!

Vanity , 28-6-2015

Gisteren met 4 vriendinnen verbleven in dit hotel en het was echt top! Mooie kamer, vriendelijk personeel en gratis fietsen. Zeker een aanrader!
    Gereisd met vrienden in juni 2015

Leuke ervaring, aanbevelenswaardig

EenDee, 18-5-2015

Voor het eerst in een ApartHotel overnacht. Ontvangst was goed. Uitgebreide uitleg over van alles. Het was daarna alsof je in een eigen appartementje zit. Leuk! Interieur was gloednieuw. Wel hoog Zweeds woonwarenhuis gehalte, maar alles was schoon en netjes, heerlijke bedden. Heel stil aan de achterzijde, uitzicht op eigen parkeerplaats. Je kan zelf je eigen thee en koffie zetten, koelkastje, ideaal. Het leek wel een vakantiehuisje! 's Morgens werd het ontbijt op de kamer gebracht. Heel uitgebreid continental ontbijt. Jammer dat er niet wat yoghurt met muesli o.i.d. bij zat. Broodjes hadden dan best minder gekund. Maar alles vers en lekker. Hotel is op loopafstand van het hele centrum, prima!
    Gereisd met partner in mei 2015

Fantastisc hotel

Yvonne van Meurs, 21-3-2015

wij hadden een overnachting gekregen van onze zoon en schoondochter in dit prachtige hotel. Heel mooi pand, leuke ontvangst en de kamer was in een woord geweldig. Gezellig en met een keukentje die volledig was ingericht. Ook het ontbijt dat wij op de kamer kregen, was uitstekend. Zonder meer een aanrader!
    Gereisd met partner in maart 2015

uitstekend aparthotel

van den Bergh, 13-10-2014

Wij hadden een studio. Zeer vriendelijk personeel. Warm welkom met flesje wijn en nootjes. Prachtige studio met mooie keuken incl. vaatwasser, koelkast, koffieapparaat, inductiekookplaat en voldoende keukengerei. Zeer goed boxspringbed. Mooie badkamer met regendouche. Alles was nieuw. Drie minuten lopen van het centrum. supermarkt om de hoek. Parkeerplaats reserveren is aan te raden. Uitstekende locatie voor een bezoekje aan Nijmegen.
    Gereisd met partner in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oranjestaete bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oranjestaete in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oranjestaete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oranjestaete scoort een 9.47 uit 10 op basis van 9 reviews.