Hotel Mercure Nijmegen Centre ****

Hotel Mercure Nijmegen Centre
Mercure Nijmegen Centre
8,3

59 reviews over Hotel Mercure Nijmegen Centre in het Nederlands

Zeer goed en keurig hotel

S.Luiten, 18-9-2017

Afgelopen weekend met mijn zus in Nijmegen geweest,en overnacht in Mercurius hotel.

ontzettend vriendelijk personeel en ontbijt zeer uitgebreid! zeker voor herhaling vatbaar!!Top hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed hotel met prima service en lekker ontbijt

Martin, 10-4-2017

Highlight: de verwelkoming bij aankomst door de receptie. Overigens hebben wij dat ook mogen ervaren in de stadsschouwburg. We voelden ons erg welkom in Nijmegen. Het hotel is heel gunstig gelegen t.o.v. station en het centrum. Te voet 5 minuten om in een prachtig centrum te komen. Voor een sfeervol avondeten moet je echt de stad in gaan, dan was het hotel wat te zakelijk ingericht voor ons.
Gereisd met partner in april 2017
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 5-7-2017

Wat een prachtige beoordeling en nog mooiere woorden, Martin. Dank je wel! Je heb ons het grootste compliment gegeven wat je kunt: Jullie voelden je welkom. Dat is waar we altijd naar streven.

Nogmaals dank en graag tot ziens!

Zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Jr, 26-6-2016

Zeer goed hotel, goede ligging, dichtbij het centrum.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie, comfortabele en schone kamer.

Veel faciliteiten en een uitstekend en uitgebreid ontbijt.

Als we weer naar Nijmegen gaan zullen we zeker opnieuw een kamer in dit hotel boeken.

Gereisd met vrienden in april 2016
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 3-8-2016
Dit zijn prachtige cijfers en heel mooie woorden, Jr. Enorm bedankt hiervoor en heel graag tot ziens!

Uitstekend!

Marijn Span, 2-6-2016

Ons verblijf op 21 mei in Mercure Nijmegen Centre was echt perfect! Zeer gastvrije ontvangst waarbij we uitgebreide informatie kregen over het hotel en de stad. De kamer op de eerste verdieping was ruim, licht en werkelijk brandschoon. Prachtige badkamer (leuke indeling) met heerlijke douche. We hebben genoten van de stad, we konden een fiets huren bij het hotel dus we waren binnen een paar minuten in het centrum. We hebben heerlijk geslapen en 's ochtends genoten van het ontbijt: verse jus d'orange, goede koffie, vers brood, uitgebreide keuze vleeswaren en kaas, warme gerechten, vers fruit... fantastisch verzorgd! Wij gaan absoluut terug naar dit hotel, want we zijn nog lang niet klaar in Nijmegen!
Gereisd met partner in mei 2016
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 3-8-2016

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling, Marijn. Wij worden hier oprecht heel blij van!

We zien je heel graag weer terug!

nooit meer

Anne, 14-9-2015

Ligging is op loopafstand van het centrum, maar naast het treinstation met al het lawaai wat daar bij hoort. Wij vonden het een erg ongezellige sfeer in het restaurant ! We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het diner. Dit was beneden alle peil. Niet te eten!!
Gereisd met partner in september 2015
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 16-9-2015

Geachte familie Grisnigt,

Wat spijtig te vernemen dat u ons hotel als zo teleurstellend heeft ervaren!

In het restaurant had men begrepen dat u een deel van de maaltijd wel had gegeten, maar dat u had aangegeven dat mevrouw niet lekker was en dat om die reden niet alles was genuttigd.

Gezien onze ligging in het centrum, kunt u geluiden van de stad waarnemen. De meeste mensen ondervinden hier geen overlast van, maar voor de lichte slapers boeken wij graag een kamer aan de voorzijde.

Wij betreuren oprecht uw ervaring, maar ook dat dit ons tijdens uw verblijf niet duidelijk is geworden. We hadden u graag andere gerechten en een andere kamer aangeboden, zodat uw verblijf alsnog goed was geweest. We doen er altijd graag alles aan om onze gasten een fijn verblijf te bieden.

We hopen dat u ons toch nog eens een kans wilt geven u te tonen dat u bij ons, zoals gelukkig veel andere gasten ervaren, een plezierig weekend kunt hebben.

Hartelijke groet,

Ivonne den Hartog

Management Assistant

Uitstekend hotel

Tjeerd, 9-9-2015

Met een vriendengroep van 8 personen 1 nacht geweest. Prima hotel op loopafstand van het centrum. Mooie kamers met uitstekende bedden, goed uitgebreid ontbijt, gezellig restaurant/bar, zeer vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2015
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 16-9-2015

Beste Tjeerd,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het is fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Hier worden wij blij van!

Graag tot ziens!

Top hotel!

Semmeke, 8-10-2014

perfect hotel voor een weekendje Nijmegen. Op loopafstand van het centrum. Personeel zeer vriendelijk en de kamer ook zeer mooi met een lege minibar zodat je hem zelf kon vullen, dat vind ik echt top! Douche heerlijk en zaten lekker hoog dus een leuk uitzicht ook.
Gereisd met partner in september 2014
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 28-10-2014

Beste Jordysem,

Dank u wel voor uw positieve woorden! Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

We zien u graag nog eens terug!

goed, modern hotel

*, 6-5-2014

1 nachtje verbleven in dit hotel om de stad Nijmegen te bekijken. Ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Parkeren achter het hotel voor 7,50 per dag. Modern hotel met nette kamers met bad. Gratis wifi. Ook mooie gym/ sauna op 8e verdieping. Uitgebreid ontbijtbuffet met alle keus. Kortom: prima verblijf gehad
Gereisd met partner in mei 2014
Ivonne den Hartog, Management Assistant, 28-10-2014

Het is alweer even geleden, maar toch wil ik u graag laten weten dat we erg blij zijn met uw positieve beoordeling!

We hopen u nog eens te mogen begroeten!

Heel aardig en vriendelijk personeel!

Hoos, 13-10-2013

2 overnachtingen met mijn zus. Prima avondeten, prima kamer en heel aardig personeel.
Gereisd anders in oktober 2013

Ideaal gelegen, naast het treinstation

Laura, 13-10-2013

Mercure Nijmegen is ideaal gelegen, pal naast Nijmegen station. Het gezellige centrum is op 10 minuten loopafstand. Dit maakt het een prima hotel voor een stedentrip.

Check-in ging snel en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren ondanks de vroege aankomst om 12.00 uur, al gereed.

Deze zagen er netjes & schoon maar vrij basic uit voor een 4-sterren-hotel. Kamer was een redelijk formaat. Koffie- en theefaciliteiten zijn aanwezig. Het uitzicht op het spoor zal voor sommigen ook een leuke bijkomstigheid zijn. Over het algemeen is het heel stil en heb je geen last van de treinen. Bed ligt prima.

Badkamer is ook netjes, echter is het toilet pal achter de deur is niet erg handig. En ondanks de niet constante temperatuur van het water, was de douche verder ook prima.

Prijs/kwaliteit is wellicht niet helemaal correct. Zoveel een 1- als 2-pers.kamer zonder ontbijt kost €95 per nacht, het ontbijt is €17 pppn. Dit hebben wij dan ook niet genuttigd - vonden wij vrij duur.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Nijmegen Centre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Nijmegen Centre in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Nijmegen Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Nijmegen Centre scoort een 8.27 uit 10 op basis van 59 reviews.