Hotel Manna

Hotel Manna
Manna
9,4

30 reviews over Hotel Manna in het Nederlands

Fantastisch Hotel en zeer vriendelijk personeel,

DE VOS Roland, 29-7-2017

Dat ze in een prachtig design hotel terechtkomen met een zeer goede keuken, bijzonder verrassende gerechte.

Prima onthaal, schitterende ligging, zeer goed ingerichte en onderhouden kamers. Elke morgen wordt er aan tafel een zeer verzorgd ontbijt opgediend. Heerlijke bedden voor een fijne nachtrust. Kortom een belevenis en aanrader om U tegen te zeggen. We gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch & zeer gastvrij hotel

Maarten en Shaila Thomassen, 18-6-2017

Een heerlijke overnachting gehad in hotel Manna. Wij hadden de suite L op de vierde verdieping. Suites zijn erg smaakvol ingericht, het bad is ook echt een eyecatcher in de kamer. Het ontbijt is de kers op de taart. Heel uitgebreid en smaakvol. De bubbels maakte het geheel heel feestelijk af. Zeker een top adres in Nijmegen en wij komen absoluut nog een keer terug. De service en persoonlijke aandacht die het personeel geeft is echt heel fijn. Complimenten.
Gereisd met partner in juni 2017

Superhotel

Mariëlle, 25-3-2017

Fantastisch weekend gehad in Manna. Supervriendelijk personeel. Heel mooie suite, goed bed en mooie badkamer. Helemaal top.
Gereisd met partner in maart 2017

Prachtig hotel

Marieke rapmund, 5-3-2017

De kamers zijn bijzonder mooi en zowel ontbijt en diner in het hotel echt geweldig. De ongedwongen sfeer en perfecte bediening maakte het tot echt een feestje
Gereisd met partner in maart 2017

Super mooie kamer, ruim, schoon

Eva, 26-2-2017

Super mooie suite, met mooie badkamer! Lekker ontbijt. Top
Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch boutique hotel!

Yvonne, 21-10-2016

Heerlijk klein hotel, ze hebben maar 8 kamers. Wij sliepen op de 2e etage in de Lady Ambassador's Room XL. Ontzettend luxe kamer met vrijstaand bad, regendouche, Mac computer, Illy koffie apparaat en een home trainer. 2 tv's, 1 vanuit bad, 1 vanuit bed. Mooie luiken voor het geluid van buiten, we sliepen aan de voorkant. Wel warm s' nachts, erg warm dekbed vonden wij persoonlijk. Ook het kussen lag voor mij niet lekker. Maar voor de rest een heerlijke kamer. Goed ontbijt, aan tafel geserveerd. Broodjes, croissantjes, kleine chocolade broodjes, eitje, pannenkoekje met madeleine, yoghert en heerlijk beleg. Dag begon goed. Je kon tot 11 uur ontbijten. Enige wat voor ons wat onduidelijk was, was de aankomst. Je moet je blijkbaar melden in het restaurant maar omdat daar niet iemand op je af komt heb je het idee dat dit niet juist is. Een bordje zou veel verduidelijken. s' avonds heerlijk gegeten in restaurant De Bok. Echt een aanrader, gezellig en heerlijke vleesgerechten.
Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische ervaring

de Vries, 5-8-2016

Een fantastisch hotel waar service en kwaliteit op een zeer hoog niveau staan.

Wij hebben geslapen de Cinefix kamer.

Fantastische douche, geweldig bed en een geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch hotel

cindos74, 9-5-2016

Van de hotels toe nu toe in NL het beste hotel waar ik heb geslapen. Mooie kamers, goede bedden, modern met een nostalgisch tintje, denk aan oude elementen van het gebouw. Uitstekende service. Mijn man werd 50 dus champagne ontbijt op de kamer, was erg goed. Veel keus en lekker. Wij hadden de Forta Rock suite en die was heel leuk met maar 1 nadeel wat ons betreft. Wij slapen altijd met het raam open, zelfs in de winter, maar omdat het Hotel aan een drukke weg ligt heb je wel vroeg last van de auto;s die voorbij rijden maar verder was alles perfect
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig

Saskia, 11-8-2015

Manna is een hotel waar alles tot in de puntjes verzorgd is. Wij hadden een luxe kamer met nespresso apparaat, flessen water,sap, een fantastisch bad, computer, tv met véél kanalen en een geweldig bed! Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is heerlijk. Personeel is hartstikke gastvrij. Wij komen zeker nog eens terug!

Er is alleen geen lift aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2015

Goed eten, mooie kamers, zeer gastvrij!

FamZuidHolland, 19-1-2015

Wij hebben heerlijk geslapen en gegeten in hotel Manna. Nijmegen beviel ons uitstekend, met vele leuke winkels en gezellige kroegen. Hotel Manna maakt het avondje Nijmegen helemaal af. Het vismenu was van goede kwaliteit en de sfeer in het restaurant is lekker levendig. Als ze één dingetje kunnen verbeteren dan is het wat mij betreft de wachttijd tussen de gangen, dat duurde iedere keer net een beetje te lang.
Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Manna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manna in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Manna scoort een 9.37 uit 10 op basis van 30 reviews.