Hotel Courage ***

Hotel Courage
Courage
7,3

37 reviews over Hotel Courage in het Nederlands

Prima plek om te overnachten

Linda Brons, 25-8-2017

Echt een hotel om te overnachten, goed ontbijt, goede bedden en zeer goede airco.

Wel vriendelijk maar onpersoonlijk.

Inrichting een allegaartje, wel netjes en schoon

Gereisd met partner in augustus 2017

Gaan niet meer terug

Jannos, 24-7-2017

Kamer erg gedateerd,ontbijt was wel heel lekker
Gereisd met partner in juni 2017

goed genoeg

ien lejeune, 30-6-2017

Leuk hotelletje. Kamers gedateerd maar schoon. Ontbijt ruim voldoende. Jammer alleen dat dit hotel geen restaurant en bar heeft. Maar in de buurt zijn er gelegenheden genoeg waar je uit kan kiezen om naar toe te gaan. Het rijwielmuseum dat ernaast ligt is zeker een aanrader. Museum Het Valkhof ligt er vlak achter.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Courage bij:

fijn verblijf en vriendelijk personeel

teun barelds, 14-4-2017

het ontbijt zeer goed en een geweldige locatie
Gereisd met partner in oktober 2016

Het verblijf was heel fantastisch

Ineke en Pieter, 12-4-2017

Mooie, schone kamers, heerlijk ontbijt, rustige, maar mooie plek aan de rivier, vriendelijke ontvangst, ook gedurende het hele verblijf! Nieuwe bedden.
Gereisd met partner in april 2017

Mooie kamer dicht bij centrum

Annet en Erik, 27-3-2017

De kamers was gerieflijk. Gezellig ingericht en aan de achterkant keek je op de berg van het Valkhof. Hotel ligt dicht bij centrum, restaurantjes en cafeetjes. De ontbijtruimte was gezellig. Op beide dagen werd het ontbijt heel slecht bijgevuld. We moesten daar tot twee keer toe om vragen. Ook werden de tafels niet schoongemaakt of verwisseld voor nieuwe ontbijtgasten. In een donkere aangrenzende ruimte moesten mensen noodgedwongen plaats nemen omdat er voor geen plaats meer was. De lampen werden niet eens ontstoken.
Gereisd met vrienden in maart 2017

heel leuk

karola, 9-9-2016

wij kregen een kamer op de tweede verdieping met zicht op de waal. De kamers zijn niet erg groot maar voorzien van de dingen die je nodig hebt. De badkamer was super schoon, en had een heerlijke douche (cabine) Hotelkamers zijn wel iets gehorig maar daar hebben wij ons niet erg aan gestoord. Het ontbijt was prima in orde en bij aankomst werd ons een plezierig verblijf gewenst en bij vertrek werd ons gevraagd of we het naar ons zin hadden gehad en of we tevreden waren over ons verblijf. Het is een hotel waar we graag terug willen komen
Gereisd met partner in september 2016

mooie locatie

vrienden, 16-8-2016

Kamers niet schoon.lag nog ondergoed van vorige gast
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Zeer goed verblijf tijdens de 100ste 4daagse.

Roland De Vos-De Windt Annie., 24-7-2016

Wat we voorheen op Zoover hebben gelezen (veelal negatiefs) strookt helemaal niet met onze ervaring. Zeer vriendelijk personeel, zowel de manager, als Sven bij de receptie en alle andere personeelsleden. We hadden een nette kamer met zicht op de Waal, dit ondanks zeer late reservering. Ruim aanbod als ontbijt en avondeten was verzorgd. Ideale uitvalsbasis voor Citytrip en nu voor de 100ste 4 daagse.
Gereisd met partner in juli 2016

Gehorige kamer. Geen oog dicht gedaan.

Sander, 22-7-2016

Kamer 82 gehad waarbij ik geen oog heb dicht gedaan. Bijv. Krakende vloer vd boven buren. Elk stap die zij zetten was zo goed te horen. Gesprekken op andere kamers waren te volgen. Je zit op die kamer in een loop waardoor de deur ernaast continue goed hoorbaar open en dicht gaat. En ik ben echt geen 'lichte slaper'......kortom: leuk karakteristiek hotel maar daardoor ook erg gehorig!
Gereisd alleenreizend in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Courage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courage in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Courage scoort een 7.26 uit 10 op basis van 37 reviews.