6,5

Matig

148 reviews over Hotel Amrath Belvoir in het Nederlands

Geen 4 sterren waard

J van der linde, 16-7-2017

Personeel was heel vriendelijk !!

Maar de aankleding van het hotel mag vernieuwd worden .

Onze kamer zaten op 2 stoelen vlekken ,en op de vloer bedekking zaten vlekken .

Ook waren de gordijnen gekrompen en erg verkreukeld .

Wij hadden onze fietsen bij ons ,en die mochten we keurig in de stalling zetten beneden in het hotel.

Maar dan moet je met de fiets door de aan vangst balie ,en dan met de fiets met de lift naar beneden

Absoluut geen 4 sterren waard ,en voor 1 nacht oké .

Over het eten weet ik niks te vertellen ,dat hebben we elders gedaan

Gereisd met partner in juli 2017

Geschikt hotel voor een nachtje!

Annemarie, 1-6-2017

Voor mijn verjaardag had ik een hotelovernachting inclusief ontbijt gekregen van bon. Maandag heb ik gebeld naar Belvoir om een nacht te boeken voor de woensdag. Was geen probleem. Kregen een ruime kamer met balkon. Interieur was netjes en schoon. Badkamer was blijkbaar pas gerenoveerd, want wij hadden een prima douche. Het hotel ligt op loopafstand naar het gezellige centrum van Nijmegen.

Jammer was dat het ontzettend warm in de kamer was, maar gelukkig stond er een ventilator. Er bleek een soort van vloerverwarming te zijn, want op sommige plekken op de vloerbedekking liepen warme buizen. De bedden waren wel erg zacht. Dat was voor ons wat minder prettig, maar niet erg voor een nachtje.

Het ontbijt was tot 10.00 uur en toen wij om 9.40 uur waren er helaas geen croissants meer. De pistoletjes waren nauwelijks afgebakken en wel heel erg bleek, maar er was genoeg ander lekkers.

Om 10.04 kwam er een gezin beneden met een baby waarvoor ze in het Engels aan een medewerker een kinderstoel vroegen. De medewerker ging een stoel halen, maar zei direct dat het ontbijt maar tot 10 uur was. De man verontschuldigde zich en zei dat er op de televisie stond dat het pas 9 uur was en ze dachten dus dat ze ruim op tijd waren. Ze mochten niet meer eten, dat was niet zo gastvrij, want alles stond er nog en bovendien mogen ze dat volgens de HACCP toch niet meer bewaren dus waarom die mensen niet even snel wat te eten laten pakken. Gemiste kans!

Het meubilair in het ontbijtgedeelte is oud en vies. Stoelen met vlekken en tafels die met plakband aan elkaar hangen. Hele stukken waren er af aan onze tafel. In de vensterbank lag stof en het nepbloemstuk was nog versierd met paaseitjes!!!

Met wat meer aandacht en zorg zou dit een prima hotel kunnen zijn. Wij hebben desondanks een goed verblijf gehad, maar ik zou niet snel terug gaan. Het was geen 9+ ervaring.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel, leuk weekend gehad

Cryssie, 3-5-2017

Gealarmeerd door de slechte recensies gingen wij toch wat bezorgt op reis. Het viel ons alleszins mee. De ligging was goed, dichtbij het centrum en oud historisch erfgoed. Op loopafstand een prachtig natuurgebied in wording. De service was prima, bij vragen konden we snel terecht. De prijs en kwaliteit verhouding was goed. Het ontbijt was zeer uitgebreid, echt een verwennerij. Het saladebuffet was eenvoudig en het avondeten niet bijzonder. De kamers kwamen idd uit grootmoederstijd, wat wij op zich dan wel weer gezellig vinden. Onze kamer was schoon en ruim. Het bed was wel zacht, maar we hebben beide niet zo'n last daarvan. De kamer was in het begin een sauna, raam open, verwarming dicht, probleem opgelost. Ben trouwens vergeten te vragen waarom ze dat doen, aangezien bij het hele hotel alle ramen open stonden. De gordijnen maken de kamer mooi donder. Kindvriendelijk weet ik niet, die hebben we bij oma achter gelaten ;) zwembad geen gebruik van gemaakt. Het was mooi weer, we hebben eigenlijk alleen geslapen en gegeten in het hotel.
Gereisd met partner in april 2017

Geen tweede keer

Petra, 1-5-2017

De ligging ten opzichte van het centrum en een fietsgebied langs de Waal is prima. Het hotel oogt goed, leuk buitenterras en bar. Het hotel is echter niet kindvriendelijk, er is bijvoorbeeld geen kindermenu. De saladebar stelde niet veel voor, verlepte sla. Het ontbijt was matig, weinig keus, het roerbakei was een stevige, massieve massa, niet erg smakelijk. Gebakken eieren kennen ze niet. De kamer, juniorsuite, was zeer ruim met een lekker balkon, maar het koelkastje werkte niet. Verder behoorlijk gedateerd, met loshangende gordijnen en behang. Op de dag van vertrek werkte de lift niet meer, dus sjouwen met de bagage vanaf de derde verdieping met een klein kind.

Het zwembad is lekker om even te ploeteren, zeer ondiep dus niet echt om in te zwemmen, maar voor kinderen prima. Een afsluitbare fietsenstalling in de kelder.

Het personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Al met al geen reden om hier nog een tweede keer te verblijven.

Gereisd familie in april 2017

Nee!

MT, 23-4-2017

Zeer oubollige kamer. Dit maakt ons normaalgesproken niks uit als het schoon is. Maar dat was in de verste verte niet het geval, bah. Nooit meer dus en wordt door ons zeker niet aangeprezen. Ontbijt was wel goed en personeel vriendelijk.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk weekend

Suus, 23-4-2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding . Schoon iets getateerd. Prachtig dicht bij t centrum. Vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in april 2017

Echt geen aanrader!

Gaw, 13-4-2017

Kamer, donker hol. Flarden aan het behang.Veel te zachte bedden. Tv, uit de vorige eeuw, met veel zenders erg slecht. Diner erg langdurig en smakeloos.ontbijt: matig, is een gebakken ei te veel gevraagd? Kluisje hoort op slot te kunnen........ Na herhaaldelijk klacht nog geen kluis. Meteen na thuis komst klacht ingediend , nog niets gehoord!

We gingen via aanbieding! 4sterren? Nog niet een!

Voor ons niet meer...

Vriendinnen, 9-4-2017

Optijd bij het hotel aangekomen , om te shoppen in Nijmegen samen met mijn vriendin. Onze koffers konden we daar achter laten , achter een gesloten deur, omdat kamer nog niet schoon was gemaakt. Maar goed we waren ook erg optijd. Recensies van het hotel hadden we gelezen , en het was idd erg warm in het hotel. Ook op onze kamer op de 3e verdieping. Wat een nare hitte. Echt niet fijn . Zelfs de vloer was op bepaalde plekken warm. Het was net of de kachel de hele dag en nacht stond te branden. Heb er slecht om geslapen. Erg jammer. Hotel was ook erg gedateerd . Hoog tijd voor een restyling van het hotel. Echt achterstallig onderhoud , binnen en buiten. . Zelfs onze wc-pot was lek. Matras was gelukkig wel goed. Ontbijt vond ik er ook erg slordig bij staan. Kwam niet echt hygiënisch over. Keuze was er wel. Echt schoon waren de wc's bij de bar ook niet. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar. Dit was ons secret hotel... helaas geen reclame voor touroperator vind ik. Sorry hiervoor.
Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke overnachting gehad!

Hanneke, 12-3-2017

Na veel negatieve reacties gelezen te hebben over hotel Belvoir, zijn we wat sceptisch die kant op gegaan voor onze overnachting. Na een vriendelijke ontvangst waarbij we al vóór 15u de kamer in mochten, kwamen we terecht in een heerlijk ruime en schone kamer op de 3e verdieping. De kamer beschikte over een fijn balkon, zachte maar goed liggende bedden, veel kastruimte, een grote televisie en wifi, een bureautje en een zithoekje, een kleine koelkast en een ontzettend lekkere douche.

Het hotel heeft een zwembad (vrij warm water, lekker dus) en sauna. De ligging is centraal: een rustige omgeving qua geluiden maar binnen 5 minuten lopen sta je hartje centrum. Bushalte richting CS op loopafstand.

's Ochtends een heerlijk ontbijt gehad met een ruim aanbod aan broodjes, beleg en andere lekkernijen.

Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2017

Wat een ouderwetse vieze kamer

Bonnie en Clyde, 12-3-2017

In het gehele hotel staan de kachel's veels te hoog, hotelkamer vies en zwaar verouderd, hier horen geen mensen in te slapen, ontbijt goed, ligging top

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amrath Belvoir**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Belvoir in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Belvoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrath Belvoir scoort een 6.53 uit 10 op basis van 148 reviews.