Hotel Amrath Belvoir ****

6,5

153 reviews over Hotel Amrath Belvoir in het Nederlands

Vies, oudbollig, muf.

Koen, 1-9-2017

Prullenbak leek wel een frietpan met oud frietvet. Ik paste niet eens onder de douche (ben 1,93). De kamers zijn zeer ouderwets met doorgezakte bedden.

Zwembad stelt niks voor vergeleken met de foto's.

Gereisd met partner in september 2017

Teleurstelling

HG, 19-8-2017

Erg naar ons weekend nijmegen uitgekeken. Eenmaal bij de entree zag alles er goed goed. Maar op ons Kan er schrokken we toch wel. Het behang komt van de muren af en de kamer lag vol met stof. Ook het bad moest eerst schoon gespoeld worden alvorens het gebruikt kon worden. Erg jammer. De volgende dag ontbijt en tot ons grote schrik wordt het vlees daar met de blote handen door het personeel in daarvoor bestemde bakken gelegd, vervolgens zonder handen te wassen wordt het brood op zijn plek gelegd. De receptionisten kunnen ook vloeken onderling, leuk gezelschap als je in de hal wacht.
Gereisd met partner in augustus 2017

geweldige ligging

johan, 3-8-2017

geweldige service en vriendelijk personeel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amrath Belvoir bij:

Verblijf Amrâth hotel Belvoir te Nijmegen.

MH Emmerik, 1-8-2017

De klantgerichtheid van het personeel geeft ons altijd een fijn gevoel tijdens ons verblijf bij Belvoir.

treurig parkeerbeleid

hoek katwijk, 29-7-2017

Omdat het hotel dicht bij het centrum ligt geboekt.wisten nog van vorig jaar dat je een parkeerkaart kan kopen zodat auto dicht bij het hotel staat. Dit jaar wilden we weer parkeerkaart kopen maar alle kaarten waren al op.hebben ze niet verteld toen ik boekte.balen konden de auto pas 1,2 km bij het hotel vandaan parkeren!!!!!!!!nijmegen heeft wel de vierdaagse maar dit was treurig. Receptie lag er niet wakker van.hotel gedateerd en oudbollig maar dat wisten we,maar omdat we hotel in centrum wilden we toch geboekt. Maar nu niet meer!!!

Geen 4 sterren waard

J van der linde, 16-7-2017

Personeel was heel vriendelijk !!

Maar de aankleding van het hotel mag vernieuwd worden .

Onze kamer zaten op 2 stoelen vlekken ,en op de vloer bedekking zaten vlekken .

Ook waren de gordijnen gekrompen en erg verkreukeld .

Wij hadden onze fietsen bij ons ,en die mochten we keurig in de stalling zetten beneden in het hotel.

Maar dan moet je met de fiets door de aan vangst balie ,en dan met de fiets met de lift naar beneden

Absoluut geen 4 sterren waard ,en voor 1 nacht oké .

Over het eten weet ik niks te vertellen ,dat hebben we elders gedaan

Gereisd met partner in juli 2017

Geschikt hotel voor een nachtje!

Annemarie, 1-6-2017

Voor mijn verjaardag had ik een hotelovernachting inclusief ontbijt gekregen van bon. Maandag heb ik gebeld naar Belvoir om een nacht te boeken voor de woensdag. Was geen probleem. Kregen een ruime kamer met balkon. Interieur was netjes en schoon. Badkamer was blijkbaar pas gerenoveerd, want wij hadden een prima douche. Het hotel ligt op loopafstand naar het gezellige centrum van Nijmegen.

Jammer was dat het ontzettend warm in de kamer was, maar gelukkig stond er een ventilator. Er bleek een soort van vloerverwarming te zijn, want op sommige plekken op de vloerbedekking liepen warme buizen. De bedden waren wel erg zacht. Dat was voor ons wat minder prettig, maar niet erg voor een nachtje.

Het ontbijt was tot 10.00 uur en toen wij om 9.40 uur waren er helaas geen croissants meer. De pistoletjes waren nauwelijks afgebakken en wel heel erg bleek, maar er was genoeg ander lekkers.

Om 10.04 kwam er een gezin beneden met een baby waarvoor ze in het Engels aan een medewerker een kinderstoel vroegen. De medewerker ging een stoel halen, maar zei direct dat het ontbijt maar tot 10 uur was. De man verontschuldigde zich en zei dat er op de televisie stond dat het pas 9 uur was en ze dachten dus dat ze ruim op tijd waren. Ze mochten niet meer eten, dat was niet zo gastvrij, want alles stond er nog en bovendien mogen ze dat volgens de HACCP toch niet meer bewaren dus waarom die mensen niet even snel wat te eten laten pakken. Gemiste kans!

Het meubilair in het ontbijtgedeelte is oud en vies. Stoelen met vlekken en tafels die met plakband aan elkaar hangen. Hele stukken waren er af aan onze tafel. In de vensterbank lag stof en het nepbloemstuk was nog versierd met paaseitjes!!!

Met wat meer aandacht en zorg zou dit een prima hotel kunnen zijn. Wij hebben desondanks een goed verblijf gehad, maar ik zou niet snel terug gaan. Het was geen 9+ ervaring.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel, leuk weekend gehad

Cryssie, 3-5-2017

Gealarmeerd door de slechte recensies gingen wij toch wat bezorgt op reis. Het viel ons alleszins mee. De ligging was goed, dichtbij het centrum en oud historisch erfgoed. Op loopafstand een prachtig natuurgebied in wording. De service was prima, bij vragen konden we snel terecht. De prijs en kwaliteit verhouding was goed. Het ontbijt was zeer uitgebreid, echt een verwennerij. Het saladebuffet was eenvoudig en het avondeten niet bijzonder. De kamers kwamen idd uit grootmoederstijd, wat wij op zich dan wel weer gezellig vinden. Onze kamer was schoon en ruim. Het bed was wel zacht, maar we hebben beide niet zo'n last daarvan. De kamer was in het begin een sauna, raam open, verwarming dicht, probleem opgelost. Ben trouwens vergeten te vragen waarom ze dat doen, aangezien bij het hele hotel alle ramen open stonden. De gordijnen maken de kamer mooi donder. Kindvriendelijk weet ik niet, die hebben we bij oma achter gelaten ;) zwembad geen gebruik van gemaakt. Het was mooi weer, we hebben eigenlijk alleen geslapen en gegeten in het hotel.
Gereisd met partner in april 2017

Geen tweede keer

Petra, 1-5-2017

De ligging ten opzichte van het centrum en een fietsgebied langs de Waal is prima. Het hotel oogt goed, leuk buitenterras en bar. Het hotel is echter niet kindvriendelijk, er is bijvoorbeeld geen kindermenu. De saladebar stelde niet veel voor, verlepte sla. Het ontbijt was matig, weinig keus, het roerbakei was een stevige, massieve massa, niet erg smakelijk. Gebakken eieren kennen ze niet. De kamer, juniorsuite, was zeer ruim met een lekker balkon, maar het koelkastje werkte niet. Verder behoorlijk gedateerd, met loshangende gordijnen en behang. Op de dag van vertrek werkte de lift niet meer, dus sjouwen met de bagage vanaf de derde verdieping met een klein kind.

Het zwembad is lekker om even te ploeteren, zeer ondiep dus niet echt om in te zwemmen, maar voor kinderen prima. Een afsluitbare fietsenstalling in de kelder.

Het personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Al met al geen reden om hier nog een tweede keer te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Nee!

MT, 23-4-2017

Zeer oubollige kamer. Dit maakt ons normaalgesproken niks uit als het schoon is. Maar dat was in de verste verte niet het geval, bah. Nooit meer dus en wordt door ons zeker niet aangeprezen. Ontbijt was wel goed en personeel vriendelijk.
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amrath Belvoir bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Belvoir in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Belvoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrath Belvoir scoort een 6.51 uit 10 op basis van 153 reviews.