7,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk**** bij :

194 reviews over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk in het Nederlands

leuk gehad

Anneke, 14-7-2017

Goede vriendelijke bediening en medewerkers receptie

Weinig variatie in menu arrangementen weinig groente (alleen sla vier dagen ) geen warme groente. allen gebakken aardappelen ( ook 4 dagen )

je verwacht voor een 4 sterren hotel meer

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, prettig verblijf gehad

Fam. J., 5-3-2017

Vriendelijk personeel, attent (Er stond een schaal met lekkers voor ons klaar op de kamer i.v.m. onze 28e Huwelijksdag; leuke aangename verrassing bij aankomst).

Superior kamer is prima in orde, koelkastje en kluisje aanwezig, fijne regendouche en goede bedden.

3 gangen diner dat in ons arrangement erbij zat (met keuzemogelijkheden) was ook niks op aan te merken, ruime porties, netjes verzorgd en lekker.

File in aanrijdroute is een bekend euvel waar je wel rekening mee moet houden.

Spakenburg is leuk om te bezoeken evenals Nijkerk en (de dierentuin in) Amersfoort is ook vlakbij.

Wij hebben een prettig verblijf gehad en bevelen dit hotel zeker aan.

Gereisd met partner in februari 2017

Wachten

van den Braber, 9-2-2017

Lekker gegeten en gedronken.

Alleen jammer dat ik toen ik wilde afrekenen niet werd opgemerkt met als gevolg dat ik al een tijdje stond te wachten.

De blonde dame vond waarschijnlijk haar mobiele telefoon belangrijker dan het werk.

een andere jonge dame heeft ons uiteindelijk geholpen.

Ik hoop dat het management hier wat aan gaat doen.

Gereisd met partner in februari 2017

Goede prijs/kwaliteit

j.j.oest, 11-12-2016

Prima verblijf gehad. We hadden een weekendarrangement via Goedverblijf met 1x 3 gangenmenu. Eten was prima, goede service. 2e avond in Nijkerk bij Prins Heerlijk gegeten. Supereten en supergezellig!

Een minpunt in het hotel: matras was veel te hard, zeer onprettig.

Gereisd met partner in december 2016

Sterk verouderde en onhygiënische badkamers

Theo, 6-11-2016

Goed: ligging, vriendelijk personeel in restaurant

Slecht: Zeer sobere hotelkamer (geen airco, kluisje, barretje/koelkastje) droge en warme lucht op kamer, twee tegen elkaar geschoven éénpersoonsbedden die voortdurend tijdens de slaap uit elkaar schoven en een zeer verouderde en onhygiënische badkamer met schimmel op de badrand, bruine plekken op wasbak. Absoluut 4 **** onwaardig.

Gereisd met partner in november 2016

beetje saai hotel

twinsmoeder, 26-10-2016

Vond het personeel, niet erg vriendelijk, behalve huishoudelijke medewerksters, die waren erg vvriendelijk, wat ik wel vervelend vond dat de huishoudelijke medewerkers voor 10.00 al hun werk aan doen zijn.bij het ontbijt stoorde het ons dat de medewerkers al bezig waren voor opmaak lunch/avondeten.ook geen vers fruit in de yoghurt en verse jus.ook waren er al veel dingen op tegen 9.00.

De positievdedingen vonden wij de aankleding en de bedden.

Gereisd met partner in oktober 2016

Fijn hotel,vriendelijke bediening ,goed eten!

M.Becx, 16-9-2016

Kamer naar prijsverhouding ,oké!Handig , bij geen schoonmaak van kamer voor 2 nachtjes krijg je drankbonnetje.....

Jammer, hotel ligt een stukje van de stad af,auto of fiets nodig...geen OV voor de deur.

Gereisd met vrienden in september 2016

Helaas geen aanrader.

Mariëlle, 12-9-2016

Afgelopen weekend 2 nachten verbleven in Ampt van Nijkerk. Superior kamer, nr. 19. Kamer met zeer harde matrassen, dit leverde een pijnlijke rug op. Zeer kleine TV, niet meer van deze tijd. Wel fijn is het kleine koelkastje en het kluisje. Goede badkamer met fijne regendouche. Ligging van deze kamer is niet erg rustig, de hele dag en nacht door hoor je auto's langsrijden op de naastgelegen 80 km weg. Geen last gehad van de snelweg. Mede door de houten vloeren zijn de kamers erg gehorig. Menukaart op website komt niet overeen met menukaart in het restaurant. Ontbijt was prima, echter iedere dag exact hetzelfde, geen fantasie bij de kok? Voor een rustig, ontspannen weekendje weg hoef je niet hiernaar toe, dan is "zusje" De Heerlijckheid van Ermelo qua ligging beter geschikt. Dagje Amersfoort is een aanrader, prachtige oude binnenstad, we hebben een rondvaart gemaakt met een gids, dit was erg interessant.
Gereisd met partner in september 2016

Superior kamer

Shannon, 19-8-2016

Wij hebben 1 nacht overnacht in een superior kamer. De kamer was erg mooi. Moderne inrichting en de badkamer zag er ook gemoderniseerd uit. De stort douche was heel fijn!! Wel vond ik het erg gehorig, toen wij 's avonds op bed lagen konden we de mensen naast ons horen praten. Wel ideaal dat er WiFi en tv aanwezig is met alle zenders. Ook in de kamer een kluis aanwezig en een koelkast.

De bedden zijn ontzettend hard. Ben wakker geworden met enorme rugpijn. Verder was alles prima!

Gereisd met partner in augustus 2016

Domper

Tuffy, 8-6-2016

Mooi hotel, met simpele kamers. Kamer is met bad,waarin het levensgevaarlijk is om te douchen. De badkuip loopt schuin op, waardoor je bijna niet onder de sproeier kan staan. Ik miste een infomap op de kamer, met daarin openingstijden e.d. Op zondagmorgen, was men duidelijk niet berekend op de hoeveelheid gasten. Schalen (roerei, kwark, yoghurt, fruit) waren leeg, Bestek was op en tafels bleven lang met rommel staan, zodat nieuwe ontbijtgasten zelf hun tafel ontruimde, om te kunnen gaan zitten.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk in Nijkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk scoort een 7.71 uit 10 op basis van 195 reviews.