Hotel Hoogeerd ***

WebsiteLink naar website

135 reviews over Hotel Hoogeerd in het Nederlands

geweldig,mooie ligging

verenigingauwtprinse-sajelaire elsloo limburg, 17-9-2017

we zijn met 29personen in hotel hoogeerd geweest.

prima voorbereiding met arno hotelbaas

eten geweldig, 3gangenmenu en ook buffet .ontbijt

alles was mogelijk,pubquiz,klompjesgolf.

prima personeel ,leuke bediening,receptioniste.

mooie verzorgde kamers.

alles was klasse.top

Gereisd alleenreizend in september 2017
Raoul, Marketing en Commununicatie, Marketing- en Communicatiemedewerker, 20-9-2017

Van zo'n review worden we natuurlijk heel blij, dank u wel!

Ik zal alle complimenten doorgeven aan mijn collega's hier. Graag tot een volgende keer.

Toch een grote teleurstelling

Lies, 6-9-2017

Wij kwamen informeren of er een kamer beschikbaar was, de vraag die wij kregen: Is het voor een paar uurtjes? Waardoor we ons bespot voelde.. mijn man grapt nou wel iets langer. Zoiets vraag je toch niet? Vraag gewoon of het voor 1 nacht is?Vervolgens deelde ze ons mee dat er niks vrij was, oh toch weer wel. Een standaard kamer. Het is een los gebouw van het hotel vertelde ze, maar het is erg standaard. Oke? Geen probleem dan.. €60 betaald. De vrouw liep mee en wees aan waar het was. Wat ik al vreemd vind dat ze niet gelijk in eerste instantie de kamer liet zien. Deur open, een stijle trap, zoldertrap? Een belachelijke kamer met een klein zolderraam en de vloer kraakt. Wij zijn niet snel zeikerig dus we bleven. Volgende ochtend om 09.30 geklop op onze deur door de schoonmaak, hoe het zat want ze dachten dat wij er niet meer zouden zijn? Sorry zeiden wij? Ja we hadden het niet duidelijk doorgegeven zei ze. Wauw! We hebben toch betaald? Is dit een grap? Wij voelde ons erg ongemakkelijk!
Gereisd met partner in september 2017
Raoul, Marketing en Commununicatie, Marketing- en Communicatiemedewerker, 11-9-2017

Beste Lies,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over onze service.

ik vrees dat er in beginsel al verwarring was wat helaas ook gecommuniceerd is naar de housekeeping. dit had niet mogen gebeuren, onze excuses hiervoor.

Mocht u nog verder hierover willen aangeven hoe we dit de volgende keer beter kunnen aanpakken, mag u me altijd mailen op communicatie@hoogeerd.nl

Aanrader aan de Maas

Willem en Ingrid, 28-8-2017

Eigenlijk vonden wij alles goed, niets aan te merken! Het hotel was in alle opzichten nog beter als wat we hadden verwacht.
Gereisd met partner in augustus 2017
Raoul, Marketing- en Communicatiemedewerker, 18-9-2017
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u genoten heeft bij ons. Jammer genoeg beoordeelt u onze kindvriendelijkheid met een 4. Kunt u dat nader toelichten of heeft u tips of verbeterpunten voor ons wat betreft kindvriendelijkheid? U mag me ook mailen op communicatie@hoogeerd.nl. Met vriendelijke groet, Raoul.

Mooi gelegen aan de Maas

Mevr van Sommeren, 25-8-2017

Fijne uitvalsbasis om vanuit hier heerlijk te gaan fietsen
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel op een prachtige plek!

Didi, 25-8-2017

Mooie kamer, goed restaurant, ideaal gelegen vlakbij Wijchen/Nijmegen.

(we hadden wel een upgrade gedaan naar een kamer met uitzicht op de

Maas)

Gereisd met partner in februari 2017

Uitstekend !

Harry, 5-7-2017

Prima kamers,schoon en ruim. Vriendelijk personeel. Gemakkelijk te bereiken. Uitstekende keuken.
Gereisd met partner in juli 2017

Slechte nachtrust.

S.Koopman, 12-5-2017

Hotel Hoogeerd is ip een leuk,knus hotelletje voor een paar dagen. Wij hebben Nijmegen en verschillende steden in Duitsland bezocht. Erg leuk.

We hadden een upgrade gedaan naar een kamer met uitzicht op het water,dat hadden we achteraf beter niet kunnen doen. Ip een prima kamer maar we hebben ons enorm verkeken op de weg vlak langs het hotel. We dachten dat er alleen bestemmings verkeer langs zou komen maar dat was helaas niet zo. Er rijden de hele dag auto's ,vrachtwagens en tractors ,met flinke snelheid langs. Wij dachten eerst ach ja het is overdag maar we hebben echt slecht geslapen want het begint al rond 6.00 s'ochtends. Er staat een groot fabriekcompex vlakbij. Dat is wel jammer van het mooie uitzicht.

Er waren,natuurlijk ook pluspunten: Aardig personeel,lekker ontbijt en gratis wifi .

Gereisd met partner in mei 2017
Arno Peters (bedrijfsleider), Marketing- en Communicatiemedewerker, 24-5-2017

Wij willen u bedanken voor uw review. Al jaren zijn wij met gemeente Wijchen in overleg over de verkeerssituatie voor het hotel, dit ook in verband met overstekende gasten naar de passantenhaven voor ons hotel. Wij zullen u opmerking hierin meenemen.

Verder hopen wij dat u genoten heeft van uw verblijf en de mooie omgeving van ons hotel. Tot ziens.

Iets beters kunnen wij niet bedenken . Super

fam.Tieben, 4-4-2017

We hadden een geweldige kamer met uitzicht op het water.

Ook hadden we een heel leuk balkon met kunstgras.

Hebben het geweldig naar ons zin gehad.

Het was een super weekend.

Wij willen ook nog even een paar mensen bedanken.

Voor de gastvrijheid en de bediening.

Arno-Arjam-Trevor-Jolanda.

Nogmaals hartelijk bedankt.

Tot de volgende keer.

Jan & Jannie Tieben.

Gereisd met partner in april 2017

Fijn, schoon hotel, prima kamer, lekker ontbijt.

Fam. Land, 18-9-2016

Bij boeking via touroperator loop je kans dat je een kamer krijgt, waar je niet zo gelukkig mee bent. Vraag dan om upgrading naar een andere kamer!! Wij hadden via touroperator kamers 10 en 11, welke via een trap bereikbaar zijn. ( De kamers zijn minder geschikt voor mensen welke slecht ter been zijn). Gratis WiFi, KTV en heerlijk bed. Prima ontbijt, met doorlopend aanvulling. Vond zelf wel dat het koffie-apparaat wat ongelukkig stond. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het goed naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in september 2016

Prettig rustig hotel

Fam v/d Meij, 16-9-2016

De persoonlijke aandacht en de beloofde faciliteiten. Goede fietsen om de omgeving te verkennen. Alle afstanden waren niet te ver om te bereiken.Het hotel heeft een fijn terras om daarna weer bij te komen.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hoogeerd bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoogeerd scoort een 8.41 uit 10 op basis van 135 reviews.