Beoordelingen Hotel Hoogeerd***

94 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Hoogeerd***
Maasbandijk 10, 6606 KB, Niftrik
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd*** in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Hoogeerd scoort een 8,4 uit 10, op basis van 94 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd*** in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Hoogeerd*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Hotel Hoogeerd*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Hoogeerd*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Hoogeerd*** met andere accommodaties in Niftrik.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,7
8,1
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Echt genieten"vertalen
Toon Verleye
8,0

26-08-2014 Het hotel is gemakkelijk bereikbaar via de snelweg, niet ver van de afrit naar Niftrik. Het is gelegen aan een uiterwaard van de Maas. In het restaurant zit je bij mooi weer, wanneer de wand is open geschoven, precies met zicht op zee. Het hotel is eerder modern, met comfortabele kamers, in ons geval namen we een iets ruimere kamer met airco. De kamer en badkamer waren netjes, het bed ruim en voorzien van een goede matras. We hebben heerlijk geslapen. Het personeel is meer dan vriendelijk en doet zijn uiterste best, om het naar je zin te maken. De dag begint met een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Allerlei soorten broodjes, vers gebakken brood, eitjes, beleg, fruit, enz. Met enkele kranten voor bij de koffie. 's Avonds werden we verwend op een lekker drie-gangen menu, meer dan genoeg en niet te duur. Er is ook een bar en een ruim terras met lekkere drankjes, proef de rode porto maar eens en ook de Belgische bieren zijn niet te versmaden.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 09-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Verleye. Hartelijk dank voor uw mooie complete beoordeling van ons hotel. Wat fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin bij ons heeft gehad. Van ontbijt tot omgeving en van diner tot kamer, lijkt u tevreden te zijn, dus rest ons te zeggen: tot kijk op de dijk!

met partner, Aug. 2014
"Genieten"vertalen
Henny Schelling
9,0

10-08-2014 Na een vriendelijke ontvangst van de receptioniste, hebben we 3 dagen in het hotel gelogeerd. Wat een mooi uitzicht over de maas, dat is pas genieten.
De bediening en het eten was werkelijk uitstekend.
Vanuit het hotel zijn er prachtige fietstochten te maken door het land van Maas en Waal.
Wij komen in het hotel zeker een keer terug

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Schelling. Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling van ons hotel. Wat leuk om te lezen dat u zo heeft genoten van het uitzicht, het eten en de omgeving. Wij zien u dan ook graag weer bij ons terug. Tot kijk op de dijk!

met partner, Juni 2014
"Heel redelijk"vertalen
Joop
6,0
8,0

24-06-2014 Goede kamer.Heel vriendelijk personeel.Mooie ligging met vanaf terras zicht op water.Ontbijt prima.Diners vielen wat tegen in dit geval het dagmenu.
Door de redelijke prijs die wij betaalden is prijs/kwaliteit een 8 geworden.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het eten u iets is tegengevallen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hopen dat u het nog eens komt proberen, want juist ons restaurant wordt door vele gasten erg gewaardeerd. Fijn dat u verder van uw verblijf heeft genoten. Tot kijk op de dijk!

met partner, 2014
"Tot kijk op de dijk"vertalen
Jeanjacq
8,0

09-06-2014 Een net, schoon hotel. Zeer vriendelijke ontvangst. Vanaf de parkeerplaats is het een beetje kruipdoor sluipdoor, maar als je eenmaal in het hotel bent wijst het zichzelf. Zeer vriendelijk personeel. Een prachtige omgeving om te fietsen. Bij het hotel is een aparte fietsenstalling, waar je met een gerust hart je fiets kan neerzetten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Jeanjacq. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u uw weg naar ons heeft gevonden en goed om te lezen dat het u zo is bevallen dat u nog eens bij ons terug komt. Tot kijk op de dijk!

met oudere kinderen, Mei 2014
"Geweldig Hotel"vertalen
C. Toebak
9,0

18-06-2014 Fantastisch geholpen, gezellige sfeer, personeel zeer vriendelijk. Fijne kamers.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Toebak. Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Wij zien u graag eens bij ons terug. Tot kijk op de dijk!

met partner, 2014
"Aanrader"vertalen
c.van der horstc
8,0

02-05-2014 Prachtig gelegen aan een zij-arm van de Maas. Prima ontbijtje.
Nette kamers. Met fietsenstalling. Vriendelijk personeel.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 15-05-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Van der Horst. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Zo te lezen heeft u genoten van alle facetten. Wij hopen u daarom nog eens bij ons terug te zien in het Land van Maas en Waal. U kunt dan altijd even contact met ons opnemen via telefoon of e-mail. Tot kijk op de dijk!

alleenreizend, Apr. 2014
"Zeer verzorgd"vertalen
Eric De Keyzer

17-04-2014 zeer vriendelijke service

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-04-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer De Keyzer. Hartelijk dank voor de beoordeling van ons hotel. Fijn om te horen dat het voor u zeer verzorgd was. Wij hopen u op een ander moment nog eens terug te zien. Tot kijk op de dijk!

met partner, Apr. 2014
"Uitstekend hotel"vertalen
Piet van Leijden
7,0

08-04-2014 Nette kamers, lekker eten, goede locatie, vriendelijke ontvangst.
Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.
Een aanrader. We komen er vast nog eens terug.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 09-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie. Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling van ons hotel. Wat fijn om te zien dat de drie dagen dineren in ons restaurant met uitzicht over de Maas jullie zo goed is bevallen. We hopen u inderdaad nog eens bij ons terug te zien. Tot kijk op de dijk!

met partner, Mrt. 2014
"Heerlijk genoten!"vertalen
Arno Peters
8,0

20-03-2014 Vriendelijke medewerkers, nette kamers en volop genoten op het terras met uitzicht over de Maas van het mooie weer. Uitstekend plek voor mooie fietstochten door het land van Maas & Waal.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 02-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer Peters. Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling van ons hotel. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het lekkere weer en het prachtige land van Maas en Waal. Wij hopen u weer terug te zien. U kunt ons dan het beste even bellen of een e-mail sturen voor een leuk arrangement. Tot kijk op de dijk!

met partner, Mrt. 2014
"Mooi startpunt voor fietstochten"vertalen
M.Bruijnes
7,0

13-03-2014 Heerlijk weekend gehad, ook vanwege het mooie weer.
Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam.
We zijn dan ook zeer tevreden met dit hotel.
Ontbijt en diner zeer goed verzorgt.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 14-03-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Bruijnes. Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij om te lezen dat u zeer tevreden bent over ons hotel. We hopen u derhalve nog eens terug te zien. Tot kijk op de dijk!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?