8,5

WebsiteLink naar website

130 reviews over Hotel Hoogeerd in het Nederlands

Uitstekend !

Harry, 5-7-2017

Prima kamers,schoon en ruim. Vriendelijk personeel. Gemakkelijk te bereiken. Uitstekende keuken.
Gereisd met partner in juli 2017

Slechte nachtrust.

S.Koopman, 12-5-2017

Hotel Hoogeerd is ip een leuk,knus hotelletje voor een paar dagen. Wij hebben Nijmegen en verschillende steden in Duitsland bezocht. Erg leuk.

We hadden een upgrade gedaan naar een kamer met uitzicht op het water,dat hadden we achteraf beter niet kunnen doen. Ip een prima kamer maar we hebben ons enorm verkeken op de weg vlak langs het hotel. We dachten dat er alleen bestemmings verkeer langs zou komen maar dat was helaas niet zo. Er rijden de hele dag auto's ,vrachtwagens en tractors ,met flinke snelheid langs. Wij dachten eerst ach ja het is overdag maar we hebben echt slecht geslapen want het begint al rond 6.00 s'ochtends. Er staat een groot fabriekcompex vlakbij. Dat is wel jammer van het mooie uitzicht.

Er waren,natuurlijk ook pluspunten: Aardig personeel,lekker ontbijt en gratis wifi .

Gereisd met partner in mei 2017
Maarten van der Rijt,

Wij willen u bedanken voor uw review. Al jaren zijn wij met gemeente Wijchen in overleg over de verkeerssituatie voor het hotel, dit ook in verband met overstekende gasten naar de passantenhaven voor ons hotel. Wij zullen u opmerking hierin meenemen.

Verder hopen wij dat u genoten heeft van uw verblijf en de mooie omgeving van ons hotel. Tot ziens.

Iets beters kunnen wij niet bedenken . Super

fam.Tieben, 4-4-2017

We hadden een geweldige kamer met uitzicht op het water.

Ook hadden we een heel leuk balkon met kunstgras.

Hebben het geweldig naar ons zin gehad.

Het was een super weekend.

Wij willen ook nog even een paar mensen bedanken.

Voor de gastvrijheid en de bediening.

Arno-Arjam-Trevor-Jolanda.

Nogmaals hartelijk bedankt.

Tot de volgende keer.

Jan & Jannie Tieben.

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hoogeerd*** bij :

Fijn, schoon hotel, prima kamer, lekker ontbijt.

Fam. Land, 18-9-2016

Bij boeking via touroperator loop je kans dat je een kamer krijgt, waar je niet zo gelukkig mee bent. Vraag dan om upgrading naar een andere kamer!! Wij hadden via touroperator kamers 10 en 11, welke via een trap bereikbaar zijn. ( De kamers zijn minder geschikt voor mensen welke slecht ter been zijn). Gratis WiFi, KTV en heerlijk bed. Prima ontbijt, met doorlopend aanvulling. Vond zelf wel dat het koffie-apparaat wat ongelukkig stond. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het goed naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in september 2016

Prettig rustig hotel

Fam v/d Meij, 16-9-2016

De persoonlijke aandacht en de beloofde faciliteiten. Goede fietsen om de omgeving te verkennen. Alle afstanden waren niet te ver om te bereiken.Het hotel heeft een fijn terras om daarna weer bij te komen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een uitzicht !! En heel vriendelijk personeel.

Eibert46, 15-9-2016

Wij zijn hier 4 dagen geweest, hadden een ruime kamer met airco , met goede boxspring bedden en een mooie badkamer. Hebben drie avonden in het restaurant (met uitzicht over Maas) heerlijk gegeten,een goede wijn en lekkere biertjes gedronken. Het ontbijt was uitstekend en ruim voldoende. Het personeel van hotel "De Hoogheerd" is heel vriendelijk en behulpzaam, waarvoor alle lof. Dit hotel heeft een mooie afgesloten fietsenstalling en voor de E-bikes zijn er voldoende oplaadpunten. In de omtrek van Niftrik kan men heerlijk fietsen naar b.v. Nijmegen, Groesbeek, Cuyk, Berg en Dal, Kranenburg (D) en Kleve (D). Knooppuntroute (nr. 80) begint vlak bij het hotel. Wij hebben hier genoten en zijn op de 4e dag met een voldaan gevoel weer terug naar huis gefietst. Eén ding is zeker, we komen weer snel (op de fiets) terug naar dit hotel
Gereisd met partner in september 2016

zeer net en mooi hotel

a.warmer, 17-7-2016

wat me opviel het personeel is bijzonder vriendelijk en attent,de kamer en badkamer netjes en schoon.het ontbijt goed .het bed is goed en de kussens ook.een extra kussen in de kast.heb een 1 min filmpje gemaakt.alles was perfect
Gereisd met partner in juli 2016

Cor Kemink, 8-7-2016

Alles was goed, speciaal het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam
Gereisd met partner in juli 2016

Prima, zowel ontvangst, eten, als onze ruime kamer

Schokker, 27-6-2016

Eigenlijk vonden we alles goed. Het dagelijks wisselende 3-gangen dagmenu was heerlijk. Het uitzicht over de zijarm van de Maas was alleen maar genieten. Het verkeer over de dijkweg zo dicht langs het hotel was niet te storend, maar wel verbazingwekkend wat over het algemeen snelheid betreft, ondanks 30km borden.
Gereisd met partner in juni 2016

Vriendelijk en mooi gelegen hotel

Carina, 25-6-2016

Geboekt via een aanbieding. Kregen een kamer in het oude gedeelte, maar hebben voor 15 euro p.nacht upgrade genomen naar kamer in het nieuwe gedeelte. De oude kamer was klein, uitzicht op een dak/muur, maar grootste bezwaar was de steile trap die je op moest om er te komen. Nieuwe kamer was ruim en modern ingericht, mooi uitzicht op de Maas, piepklein balkonnetje waar wij niet op durfden, maar fijn dat je balkondeuren open kan zetten, en bereikbaar met lift. Lekkere (iets te zachte) bedden, prima badkamer, 2 fauteuils, bureau, grote flatscreen. Geen koelkastje/ waterkoker. Personeel is super vriendelijk. Het hotel is mooi gelegen aan de Maas, en heeft een gezellig terras en restaurant. Lekker gegeten, vooral de proeverij is zeer de moeite waard! A la carte wel een beetje aan de prijs voor wat het is, maar smakelijk. Ontbijt ruim voldoende.

Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. Wel wat lastig te bereiken met openbaar vervoer.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hoogeerd*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoogeerd scoort een 8.49 uit 10 op basis van 130 reviews.