Beoordelingen Hotel Hoogeerd***

91 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Hoogeerd***
Maasbandijk 10, 6606 KB, Niftrik
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd*** in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Hoogeerd scoort een 8,4 uit 10, op basis van 91 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd*** in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Hoogeerd*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Hotel Hoogeerd*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Hoogeerd*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Hoogeerd*** met andere accommodaties in Niftrik.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,7
8,1
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Heel redelijk"vertalen
Joop
6,0
8,0

24-06-2014 Goede kamer.Heel vriendelijk personeel.Mooie ligging met vanaf terras zicht op water.Ontbijt prima.Diners vielen wat tegen in dit geval het dagmenu.
Door de redelijke prijs die wij betaalden is prijs/kwaliteit een 8 geworden.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het eten u iets is tegengevallen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hopen dat u het nog eens komt proberen, want juist ons restaurant wordt door vele gasten erg gewaardeerd. Fijn dat u verder van uw verblijf heeft genoten. Tot kijk op de dijk!

met partner, 2014
"Tot kijk op de dijk"vertalen
Jeanjacq
8,0

09-06-2014 Een net, schoon hotel. Zeer vriendelijke ontvangst. Vanaf de parkeerplaats is het een beetje kruipdoor sluipdoor, maar als je eenmaal in het hotel bent wijst het zichzelf. Zeer vriendelijk personeel. Een prachtige omgeving om te fietsen. Bij het hotel is een aparte fietsenstalling, waar je met een gerust hart je fiets kan neerzetten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Jeanjacq. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u uw weg naar ons heeft gevonden en goed om te lezen dat het u zo is bevallen dat u nog eens bij ons terug komt. Tot kijk op de dijk!

met oudere kinderen, Mei 2014
"Geweldig Hotel"vertalen
C. Toebak
9,0

18-06-2014 Fantastisch geholpen, gezellige sfeer, personeel zeer vriendelijk. Fijne kamers.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Toebak. Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Wij zien u graag eens bij ons terug. Tot kijk op de dijk!

met partner, 2014
"Aanrader"vertalen
c.van der horstc
8,0

02-05-2014 Prachtig gelegen aan een zij-arm van de Maas. Prima ontbijtje.
Nette kamers. Met fietsenstalling. Vriendelijk personeel.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 15-05-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Van der Horst. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Zo te lezen heeft u genoten van alle facetten. Wij hopen u daarom nog eens bij ons terug te zien in het Land van Maas en Waal. U kunt dan altijd even contact met ons opnemen via telefoon of e-mail. Tot kijk op de dijk!

alleenreizend, Apr. 2014
"Zeer verzorgd"vertalen
Eric De Keyzer

17-04-2014 zeer vriendelijke service

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 25-04-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer De Keyzer. Hartelijk dank voor de beoordeling van ons hotel. Fijn om te horen dat het voor u zeer verzorgd was. Wij hopen u op een ander moment nog eens terug te zien. Tot kijk op de dijk!

met partner, Apr. 2014
"Uitstekend hotel"vertalen
Piet van Leijden
7,0

08-04-2014 Nette kamers, lekker eten, goede locatie, vriendelijke ontvangst.
Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.
Een aanrader. We komen er vast nog eens terug.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 09-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie. Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling van ons hotel. Wat fijn om te zien dat de drie dagen dineren in ons restaurant met uitzicht over de Maas jullie zo goed is bevallen. We hopen u inderdaad nog eens bij ons terug te zien. Tot kijk op de dijk!

"Heerlijk genoten!"vertalen
Arno Peters
8,0

20-03-2014 Vriendelijke medewerkers, nette kamers en volop genoten op het terras met uitzicht over de Maas van het mooie weer. Uitstekend plek voor mooie fietstochten door het land van Maas & Waal.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 02-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer Peters. Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling van ons hotel. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het lekkere weer en het prachtige land van Maas en Waal. Wij hopen u weer terug te zien. U kunt ons dan het beste even bellen of een e-mail sturen voor een leuk arrangement. Tot kijk op de dijk!

"Mooi startpunt voor fietstochten"vertalen
M.Bruijnes
7,0

13-03-2014 Heerlijk weekend gehad, ook vanwege het mooie weer.
Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam.
We zijn dan ook zeer tevreden met dit hotel.
Ontbijt en diner zeer goed verzorgt.

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 14-03-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Bruijnes. Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij om te lezen dat u zeer tevreden bent over ons hotel. We hopen u derhalve nog eens terug te zien. Tot kijk op de dijk!

met partner, Mrt. 2014
"Prachtig hotel met mooie kamers"vertalen
Van der Veer
8,0

08-03-2014 We zijn allerhartelijkst ontvangen ,en omdat er iets was misgegaan met de boeking geüpgraded naar een kamer met Maaszicht
Kortom een zeer goede service

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 10-03-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Van der Veer. Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling van ons hotel. Zo te zien heeft u genoten van een dagje in de nabijgelegen sauna en daarna van het diner in ons restaurant. We hopen u nog eens terug te zien in ons hotel. Bel ons dan gerust voor een leuke aanbieding. Tot kijk op de dijk!

"Mooi hotel"vertalen
Milou
8,0

05-03-2014 Mooi hotel, nette en schone kamers, goed ontbijt. Gastvrij en vriendelijk!

Marketing- en Communicatiemedewerker Maarten, 05-03-2014
Eigenaar zegt:  Beste Milo. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van uw verblijf. Wij zijn blij te lezen dat u het fijn bij ons heeft gehad en zien u graag nog eens terug in het mooie Land van Maas en Waal. Tot kijk op de dijk!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?