Vakantiehuis Erve Elsman ****

9,6

46 reviews over Vakantiehuis Erve Elsman in het Nederlands

Verborgen paradijs

Fam Buitenhuis, 30-9-2016

Als je het erf op rijd merk je pas hoe ruim het echt is. Het appartement Gait-Jan was super van alle gemak voorzien voor de kids (3-1) werd een bak speelgoed gebracht!!

Je hebt echt een gevoel van rust en ruimte bij Erve Elsman, er was voor de kinderen heel veel te doen en te zien. Boer Bert lekker aan het werk met de kraan en trekke en de kinderen kijken hoe het gaat alles gaat.

De honden Guus en Willem waren een geweldige aanvulling zeer kind vriendelijke honden ze hebben het er nog over en we zijn toch al weer 4 weekjes thuis.

De huifkartocht is zeer aan te bevelen wat geweldig en de jongste kon zo mooi met autostoel er in zitten.

In de omgeving is genoeg te doen je kunt er mooi fietsen, wandelen maar ook als je "thuis" bent is het genieten de kinderen kunnen heerlijk spelen in de speeltuin en de koe en paarden zijn ook heerlijk rustgevend.

De vuurkorf was savonds ook gezellig wij kunnen niks bedenken wat niet goed is overal is aan gedacht.

Wij hebben zeer genoten van de gastvrijheid en nuchterheid van jullie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige locatie.

Dirk en Linda., 25-9-2016

Prachtige tent, alles erop en eraan, niets ontbreekt er, zeer prive geen andere tenten naast je !

Mooi uitzicht op je terras.

goeie sanitair, geheel afgesloten met verwarming.

bbq, elke dag komen de honden even langs van de eigenaren, de knuffelkoe staat voor je in de wei.

mooie omgeving veel terrasjes en leuke dingen te doen.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi huisje, leuk voor de kinderen!

Peter en Jeltje, 22-8-2016

Heerlijke vakantie hier gehad. Met ons gezin (3 kinderen van 0, 3 en 5 jaat) hebben we ons goed vermaakt! De kinderen wilden eigenlijk niet eens mee van het erf af... Ze hebben lekker gespeelt op de trampoline, bij het speelhuisje, en de oudste ging graag met de boer mee op de trekker, maar de grasmaaier was ook al een succes! Het huisje (appartement Gaitjan) is netjes met alles wat we nodig hebben. Met lieve, behulpzame mensen.

Is het geld zeker waard!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erve Elsman bij:

Safaritent Liza, geweldige locatie!

Jorien, 27-6-2016

Wij zijn hier in juni geweest met ons vriendinnenweekend (6 meiden van 28jr). Safaritent Liza, wat een geweldige locatie! Veel ruimte, veel privacy, heerlijke natuur en een prachtig uitzicht. De tent is groter dan verwacht, de badkamer is ruim en beiden waren superschoon bij aankomst. De badkamer is vlak naast de tent en goed verlicht. We hadden uitzicht op een privekoe die graag geaaid wilde worden. De gastheer was zeer vriendelijk. Eigenlijk alleen maar lovende woorden voor deze locatie.

We hebben een wijnproeverij gedaan (Erve Kunneman, Geesteren, 5 km fietsen), de fluisterboot (Zutphen) en Yoga op locatie (YogaZip kwam langs op uitnodiging van ons, geen van ons had ervaring maar het was erg leuk om te doen en het aanbod sloot goed aan op ons niveau). Oja, en we mochten de bbq gratis lenen.

Veel plezier!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk appartement en gastvrije mensen

Ellen Eijsink, 22-4-2016

Het appartement Gait-Jan was zeer compleet.

Onze hond Gino kon fijn buiten spelen met Willem en Guus.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijke kindvriendelijke vakantieplek!

Van der Weide, 17-1-2016

Aanrader voor gezinnen die vh buitenleven houden. Naast paarden, kippen, honden en een koe is er leuk buiten speelgoed.

Paardrijden, trekker rijden: onze kinderen vonden het geweldig!

Bij aankomst en vertrek werden we uitgenodigd voor een kopje koffie. Leuk gezin, houdt rekening met de wensen vd gasten.

Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Super-de-luxe camperen

Fam. Stevelink, 20-9-2015

Een warme ontvangst op een heerlijk rustige locatie! We hebben eerst 2 nachten overnacht in Safaritent 'Lisa'. Wat een ontzettend mooie, sfeervol ingerichte tent en van alle gemakken voorzien. Top! Vervolgens hebben we een aantal nachten in hooiberg-appartement Gait-Jan doorgebracht. Deze is ook mooi, de bedstee viel erg in de smaak bij onze kinderen. Vele leuke uitstapjes hebben we gemaakt, van het bloemencorso en de kermis in Winterswijk tot de zandsculpturen in Diepenheim en de flamingo's in Zwillbrook.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Wederom weer geweldig

ricvid, 11-9-2015

Alweer voor de derde keer een bezoek aan boer Bert gebracht.

Zowel de beiden hooibergappartementen als de Safaritent waren bezet. Met de in totaal 9 aanwezige kinderen hebben zij zich prima vermaakt op de boerderij.

Van gezellig spelen in het speeltuintje, met de skelters rijden, samen voetballen tot een aantal ritjes op het paard(met dank aan Pauline!) en een gezellig kampvuur.

Ook buiten de boerderij hebben wij ons prima vermaakt met o.a. een bezoek aan Erve Brooks, boottocht in Lochem, bezoek aan de Jammarkt, het avonturenpad en blotevoetenpad en bezoek aan avonturenpark Hellendoorn.

De gastvrijheid van de eigenaren Bert en zijn vrouw Lisette waren weer van uitzonderlijke klasse.

En als grote verassing kregen alle 3 de gezinnen ivm het slechte weer in het begin van ons

verblijf 1 gratis overnachting en met het hele mooie weer was dat een fantastisch gebaar van Bert en Lisette! Helemaal top!

Wij zullen zeker weer een keer terugkomen op deze geweldige plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek met jonge kinderen

Anita Wilson, 18-8-2015

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in appartement Gait Jan op Erve Elsman.

Het appartement is niet groot maar bevat alles wat je nodig hebt. De kinderen vonden het leuk om in de bedstee te slapen. De ruimte buiten is heerlijk. Een speeltuin met trampoline, speelhuisje, skelters etc waar je kinderen heerlijk vrij kunt laten. Een goede tafel en stoelen om met een bak koffie of borrel te genieten van de vakantie, een goede barbecue ter beschikking en een terrashaard om 's avonds lekker lang buiten te kunnen zitten. Elke dag hebben we de konijntjes en kippen eten gegeven en soms beloonden de kippen ons met verse eitjes. Dit samen bed de broodjes van de 'bakker aan huis' die elke ochtend klaar hingen gaf ons steeds een goede start van de dag.

In de buurt zijn veel mogelijkheden voor leuke, vriendelijk geprijsde uitstapjes voor kinderen. Bijv. binnen en buitenspelen bij megapret. Dieren kijken en spelen bij de Strubbert en het avonturenpad bij Erve Brooks.

Kortom: Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Safari tent Lisa

Linda Bijlemeer, 17-8-2015

Wij zijn net thuis van een heerlijke week kamperen in safari tent Lisa. Dit is een hele luxe tent. Leuke bedstee waar de kindjes in kunnen slapen en spelen. Super leuke inrichting met steigerhout gemaakt. Er was zelfs een tv. Het badhuisje naast de tent is ook super netjes en een hele fijne douche. Dit is glamping op en top. Het ligt in een mooie omgeving. Op de boerderij hebben we de kippen gevoerd en verse eitjes gegeten. Ook hebben de kinderen nog op een paard gereden. Speeltuintje was zeer favoriet bij de kinderen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erve Elsman bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve Elsman in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve Elsman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Erve Elsman scoort een 9.6 uit 10 op basis van 47 reviews.