Pension In de Lavinde

9,2

5 reviews over Pension In de Lavinde in het Nederlands

Geweldige ervaring.

Jan willem, 24-9-2017

Hartelijke gastvrouw/heer, op een mooie rustige locatie.

Ruime en schone (bad) kamers.

Een kloppende uitnodigende entourage en een geweldig ontbijt.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijke bed&breakfast

Jeannet, 22-6-2015

Wij hebben hier afgelopen nacht heerlijk geslapen. Een gastvrij onthaal met koffie en een meer dan perfect ontbijt! Een aanrader!!
Gereisd met partner in juni 2015

Een verrassende ontdekking

A. Kroes, 17-5-2015

In de lavinda was voor ons 3en een uitstekend verblijf voor een lang weekend in Millingen. Na een hartelijk welkom voelden we ons snel thuis in de huiselijke omgeving. De ligging van het geheel is prachtig landelijk met een grote tuin en ruim uitzicht op de omgeving. Prachtige uitvals basis voor onze 3 fietstochten in de directe omgeving. Lekker uitgebreid ontbijt en gaat er relaxed aan toe.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Wat een droomplekkie

Walter en Isolde, 27-8-2014

Wij hadden het tuinhuisje voor twee nachten en wat was het prachtig..erg romantisch en het slechte weer heeft de pret niet mogen drukken. Gastvrouw Annie en gastheer Ton hebben ons echt in de watten gelegd en mijn verjaardagsontbijt was super gedaan!!!!!
Gereisd met partner in januari 2014

zeer goede verzorging

aad van amsterdam, 27-3-2010

zeer gast vriendelijk pension rustige omgeving goede nachtrust.
Gereisd met vrienden in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension In de Lavinde in Millingen a.d. Rijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension In de Lavinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension In de Lavinde scoort een 9.23 uit 10 op basis van 5 reviews.