7,7

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg***** bij :

117 reviews over Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg in het Nederlands

Absoluut geen aanrader!

Lindy, 15-8-2017
  • Onderkomen1

In aansluiting op het voorgaande review van de vriendin waarmee ik een lang weekend op de Scheleberg heb doorgebracht, wil ik benadrukken dat de meisjes van de receptie en in de bediening van het restaurant vriendelijk en behulpzaam waren. Dat is dan ook het enige pluspunt dat ik kan bedenken.

Als vegetariër voelde ik me totaal niet serieus genomen: nauwelijks keuze op het avondmenu en 's ochtends kreeg ik ongevraagd een omelet met bacon. Toen ik daar wat van zei, werd er een 'oh 'gemompeld. Ik zou het ook prettig vinden als de prijzen op de menukaart werden vermeld, zodat je bij het afrekenen niet voor een verrassing komt te staan. Als we water bestellen, betekent dat niet automatisch een dure fles Chaudfontaine, dat kan ook kraanwater zijn.

Ik heb verder niet de illusie dat de afdeling Marketing van Topparken de website gauw zal aanpassen (zoals men bij de receptie beweerde) en foto's van de werkelijke hotelkamer zal plaatsen (kleine moeite). Ons boshuis was, nadat wij de sleutel hadden ingeleverd, alweer klaar voor de volgende gast, dus kennelijk nog steeds in de verhuur! Voor verder commentaar, zie hieronder bij Margareth van 15-08-2017. Duidelijk geval van misleidende verkoop: je krijgt niet wat je ziet!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Misleiding op website mbt boeking van hotelkamers.

Margareth, 14-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Personeel in de Gasterij was vriendelijk.

Op de website van de touroperator en op de website van de Scheleberg zelf, staat vermeld dat je een hotelkamer kunt boeken. Die kamers worden omschreven als chalets omgeven door een binnentuin. De Scheleberg noemt ze ook wel boshuis.

A. Die chalets worden blijkbaar niet meer verhuurd. Bizar, want ze zijn wel gewoon te boeken. Zware misleiding dus!

B. Als je dus bij aankomst ter plekke geloodst wordt naar een donkere hotelkamer achter het restaurant, zonder binnentuin, zonder openslaande deuren, maar alleen maar twee mini bovenraampjes die op een kier openkunnen, aan de rand van de tennisbaan, zonder wc papier, met vieze handdoeken in het pakket en met de chips van de voorganger nog op de vloer, voel je je zwaar genept!

C. Wij zijn op geen enkele wijze gecompenseerd. Ze hebben ons uiteindelijk geplaatst in toch zo'n chalet. Vreemd, want die werden toch niet meer verhuurd! Het chalet was verpauperd en van een binnentuin met tuinmeubelen was geen sprake, laat staan dat er sprake was van een boshuis! Het was een betegelde binnenplaats met een paar rotan stoelen. Leek op geen enkele manier op de foto's.

D. De WiFi was ruk! We kregen bij de gratie voor 1 apparaat een gratis WiFi verbinding. Maar die code deed t niet.

E. Het door ons zelf te moeten betalen ontbijt à 10 euro pp stelde niet veel voor en er werd geen rekening gehouden met onze vegetarische wensen. Zonder pardon roerei met spek.

F. Toen we voor ons chalet vroegen om een rol wc papier, werd gezegd dat we dat zelf moesten kopen!

G. in het chalet was geen zeepje o.i.d. Mag je toch verwachten als je een hotel boekt.

Kortom, NIET boeken! Je wordt genept!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Vakantie scheleberg

Lisa, 12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Een week verbleven op het landgoed scheleberg.

Mooi park goed onderhouden

Huisje waar wij in verbleven was niet super schoon

Schimmel in de douchecabine en bij het afhalen van het beddengoed bleek er smerig plekken in het dekbed te zitten.

Weinig activiteiten voor ouderen

Gereisd familie in augustus 2017

Mooi park in prachtige omgeving

Marieke, 12-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Park netjes aangelegd. Wij huurde een boerderij van een particulier. (nr 44). Erg groot, prachtige badkamer in de kelder. Bedden lagen goed. Grote keuken, helaas was de keukeninventssris niet helemaal compleet. Wel een oven, maar geen ovenschalen. Geen braadpan voor vlees en wat kleine dingetjes. Tuin was niet recent onderhouden (maar daar moet dus de eigenaar voor zorgen), rest vh park prima onderhouden. Klein maar gezellig buitenzwembad, speeltuin voor de kleintjes. Helaas geen parkwinkel, eerste supermarkt is in Lunteren, 5km verderop. Erg vriendelijk personeel. Restaurant was lekker eten, maar wel prijzig. En de saus bij de tournedos stond als €1,50extra op de rekening! Dat stond niet op de menukaart vermeld en bij een prijs van €29,50 mag dat er best bij zitten.

Prachtige omgeving, genoeg te doen voor jong en oud.

fantastisch

fam van Diepen, 4-8-2017
  • Onderkomen10

prachtig park, keurig huisje, goede horeca.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi en rustig park

Fam. Quartel, 30-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Alles schoon en vriendelijke mensen op het park
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch park om weer naar terug te keren!

Familie Rier, 29-7-2017
  • Onderkomen8

Het park ziet er schoon, ruimtelijk en goed onderhouden uit. Daarnaast gelegen in een mooie natuurlijke en rustige omgeving waardoor je er echt even uit bent. Enige minpuntje is de langzame bediening in het restaurant voor de rest prima!

Een heerlijke vakantieplek!!

C, 28-7-2017
  • Onderkomen8

Landgoed scheleberg is een prachtige plek waar je tot rust komt. Ook de kinderen kunnen zich vermaken in het zwembad en omgeving.
Gereisd familie in juli 2017

Super mooi park, zeer schoon

Nicole, 27-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wow wat een verassing toen we het huisje binnen liepen. Werkelijk waar een heel mooi en zeer schoon huisje. Huisje was zo goed als nieuw. Top ligging. Helemaal super, niks op aan te merken

mooi gelegen nieuwe chalets

Corine, 22-7-2017
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een 5persoons 4* chalet (nr. 563) dat heel erg nieuw bleek. De pannen waren volgens mij nog niet gebruikt! Prachtig chalet, is qua m2 niet erg groot maar toont erg ruim door praktische indeling, hoog plafond en veel ramen.

Wij waren er met 3 personen, maar met 4 zou ook prima gaan.

5 personen lijkt me erg vol, er is ook maar voor 4 personen plek in de zithoek. (2p. bank en 2 luxe stoelen). Goede (wel stevige) bedden, vaatwasser, ruime douche die overloopt waardoor de badkamervloer nogal nat werd.

Ons chalet had doordat ie op een hoek lag wel de ruimste tuin van het hele "rijtje" we konden badmintonnen in de tuin. Luxe verstelbare tuinstoelen zonder kussens. Dit type chalets staan "bovenop" elkaar, sommigen hebben echt een mini tuin waar ook je auto nog moet staan. Er worden her en der nog nieuwe chalets tussen gezet waardoor zelfs nu in het hoogseizoen er bouwwerkzaamheden zijn (wat overigens niet voor overlast zorgde)

Door het vele glas en het ontbreken van zonwering werd het in het chalet veel warmer dan buiten, ook als je de gordijnen dicht hield. En omdat er geen horren zijn, was het lastig afkoelen 's avonds. Dus na een dagje weg was het een sauna binnen. (32 graden binnen, buiten 24 gr geweest) Het buitenzwembad is prima, helaas is het merendeel van de ligbedden kapot.

De animatie is bedoeld voor kleine kinderen, er waren toen wij er verbleven geen activiteiten voor 11+.

Er zijn ook grotere/luxere types, en als het over het grote park wandelt zie je ook heel veel oude caravans die wrs niet verhuurd zullen worden. Maar die staan apart van het nieuwe gedeelte.

Het park is erg goed onderhouden, veel mooie beplanting. Helaas geen hogere hegjes tussen de chalets, dat zou de privacy verbeteren.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg scoort een 7.71 uit 10 op basis van 119 reviews.