Hotel Parkhotel Hugo de Vries ***

Hotel Parkhotel Hugo de Vries
Parkhotel Hugo de Vries
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkhotel Hugo de Vries bij:

43 reviews over Hotel Parkhotel Hugo de Vries in het Nederlands

Nooit meer

Maria, 22-7-2017

Personeel erg vriendelijk

Kamer/toilet werd om de dag schoongemaakt, bed moet je zelf recht trekken

Prullenbakken worden niet geleegd

Bal gehakt en een boomstammetje , nooit in hotel voorgeschoteld gekregen, diepvriesgroente zonder zout, saus uit pakje

Handdoeken en toiletpapier moet je zelf gaan pakken, op gang staat hele dag kar met linnengoed

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fawlty Towers 2.0

Bennie, 6-4-2016

Leuk hotel, erg gastvriendelijk op de website en bij ontvangst.

Maar dan: u kunt eten in ins restaurant en een drankje drinken in de bar.

Een bier alstublieft! Meneer, er vinden vanavond commerciële gesprekken plaats voor bruiloften en partijen, kunt u ergens anders uw drankje drinken? Waar dan? In uw kamer!

Dan maar eten, in "de brasserie".een halfuur gewacht op de eerste over. "Welkom in ons restaurant, we sluiten om 10 uur, wilt u wat eten"?

Dan maar de Chinees, lekker biertje en gastvrijheid.....

Gereisd zakelijk in januari 2016

Anneke, 12-11-2015

Onze dochter is hier getrouwd (burgerlijk huwelijk) en heeft hier haar trouwfeest gegeven. Met de genodigden was er een bbq. Alles was prima geregeld! Het was mede hierdoor een geweldige dag. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Gewéldig leuk en mooi hotel!

Lies, 6-6-2015

Chapeau voor Ellen en haar personeel! De inrichting van het hotel en de kamers vond ik geweldig! Ieder hoekje is 'aangekleed'. De hotelkamer is mooi en ook daar is de inrichting afgestemd op t totale geheel van t hotel. Kleuren en sfeer is prachtig!
Gereisd met partner in juni 2015

Prima hotel!

Mirjam, 23-2-2015

Een fijn hotel voor een weekendje weg. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamers met goede bedden.

Inderdaad wel lastig dat de badkamer zo nat wordt als er wordt gedoucht; een scherm of douchegordijn zou prettiger zijn.

Gereisd met partner in februari 2015

Een hotel om te slapen en rust te vinden.

mike_lankreijer, 20-9-2014

De algemene sfeer is goed en het ontbijt ook. Mijn eenpersoonskamer had een bureau die te smal was om aan te werken. De twee nachten dat ik er sliep waren er twee bruiloften waar ik absoluut geen last van had. Nadeel is dat er dan geen lounge beschikbaar is. In de buurt op loopafstand is echter voldoende te doen. Een hotel om te slapen en rust te vinden.
Gereisd met vrienden in september 2014

een oase van rust

elburger, 14-3-2014

Prima hotel. Mijn partner en ik verbleven hier 3 nachten. Ruime comfortkamer, prima douche ruimte - en nee, geen klachten over het missen van een douchegordijn, - prima ontbijt en uiterst vriendelijke medewerksters. Hotel ligt aan de rand van het dorp Lunteren met een wandeling van 3 minuten is me in het gezellige centrum. In de nacht geen geluid te horen van buiten. Lunteren en omgeving zijn top voor wandelaars, fietsers, natuurliefhebbers en mensen die een stad willen bezoeken.
Gereisd met partner in maart 2014

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

sberns_1, 27-2-2014

Mooi hotel in een mooi, karakteristiek pand in een schitterende omgeving.

Restaurant is helaas onlangs gesloten vanwege de vele bruiloften en partijen, maar dat mag de pret niet drukken. Er zijn genoeg restaurants in de omgeving te vinden.

Voor 1 persoon is de kamer aan de kleine kant (kamer 125), maar anders dan slapen doe je normaal gesproken toch niet, dus niet erg.

Kamers zijn wel wat gehorig, dat is eigenlijk het enige minpunt dat ik heb kunnen vinden.

Gereisd zakelijk in februari 2014

Hier willen we wel wat langer blijven.

Martin, 12-2-2014

Het hotel heeft een fraaie uitstraling en is grotendeels brocante accenten. Je voelt je er, mede door het vriendelijke personeel, welkom. De kamers zijn met smaak ingericht en zeer verzorgd! Heerlijke bedden, prima tv en internet. Wat wil je nog meer! Helaas waren we hier maar één dag, we hadden hier best een weekje willen blijven.
Gereisd met partner in januari 2014

Geweldige trouwlokatie

christa wilms, 4-11-2013

Trouwen deed mijn dochter op het kasteel in Doorwerth maar het kan ook in het hotel zelf. Voor ons was deze ruimte wat te klein.Wat een geweldig trouwfeest hebben we gehad! Het personeel verdient een pluim! Erg vriendelijk en klantgericht! Het 3 gangen diner was heerlijk! Zelfs voor 66 personen was alles warm en het vlees was heerlijk gebakken! Compliment voor de kok!!

Het was heerlijk om je -tussen de plechtigheid en het eten/ feest- even te kunnen opfrissen in de gezellige kamers. Leuke bruidssuite !

Gereisd anders in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Hugo de Vries in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Hugo de Vries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Hugo de Vries scoort een 7.53 uit 10 op basis van 43 reviews.