Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten) **

Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten)
Gasterij De Scheleberg (gesloten)
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten) bij:

44 reviews over Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten) in het Nederlands

Mooi, leuk en rustgevend park

R. Wilkens, 20-8-2017

Erg rustgevend, veel leuke dingen te doen voor kinderen.

Echt een aanrader als je een gezellig weekendje niks wil doen!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Ons familieweekend in De Gasterij was top

Fred Vlasblom, 3-10-2014

Met 20 volwassenen een weekend doorgebracht in september 2014. Hotelkamers, ontbijt en genoten diner waren prima, iedereen kijkt zeer tevreden terug. Bovendien meer faciliteiten zoals wiki, zwembad en mooi terras. Gelegen in een mooie natuur/omgeving, met goede wandel en fietsmogelijkheden.
Gereisd met vrienden in september 2014

Nooit meer !

sluijter, 1-8-2014

Na een drama weekend in Gasterij de Scheleberg (2013) waarin van alles mis ging (o.a. foutieve prijzen en afspraken, dubbele boeking restaurant) kregen wij ter compensatie een weekend (volpension) aangeboden.

Netjes opgelost dachten wij, totdat wij een week voor de afspraak een mail kregen met hierin “I.v.m. de overnamen van Gasterij de Scheleberg kan uw reservering niet doorgegaan” de nieuwe eigenaar nam de gemaakte afspraak niet over, niet netjes dus.

De manager van destijds (van de gemaakte afspraak) voelde zich aansprakelijk en vroeg

“hoe hij dit met ons had afgesproken”, na een mail met de uitleg (+kopie tegoedbon) hebben wij niets meer vernomen, niet van de Gasterij en niet van de manager!!

Voor ons geen boekingen of afspraken meer in Gasterij de Scheleberg en wij zijn niet de enige (ondanks alle positieve(?) reviews).

Gereisd met partner in januari 2013

prachtig reis- en/of verblijfdoel.

L.Boter, 26-9-2013

Een paar dagen geleden hebben wij een High Tea meegemaakt in "De Scheleberg" in Lunteren. Deze Gasterij is schitterend gelegen in het buitengebied van Lunteren.Veel bos. Bovendien hebben wij gelogeerd in het hotel. Heel goed. Wandel-en fietsgebied.Verzorging in het restaurant uitstekend.Heel vriendelijk personeel. Wij hadden geen aanmerkingen.Heel tevreden. Vandaar die 10.
Gereisd anders in september 2013

Geweldige locatie

M&M, 22-9-2013

Ons verblijf was een groot feest. Een fantastische plek midden in de bossen, zeer stil, autoluw en van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk en flexibel personeel met humor. Sfeervolle eetzaal, mooie kamers en een schitterend gelegen terras.

Voor kinderen is dit een geweldige plek: lekker buiten spelen in een mooie speeltuin en vele andere speelmogelijkheden. Vanaf het terrein zo rechtstreeks de bossen in naar het Wekeromse Zand.

Voor iedereen een grote aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Een geweldig restaurant en hotel

Remco, 22-9-2013

Het is wellicht wat afgezaagd maar het is echt een geweldig goede accomodatie. Een prachtige ligging in het bos, geen verkeer, zeer gastvrij en heerlijk eten. Een 10 klinkt ongeloofwaardig maar het is het echt waard!
Gereisd met vrienden in september 2013

absolute aanrader

ellen, 15-9-2013

Via veiling geboekt. Wat een plaatje als je via de oprijlaan het terras ziet liggen. Eigenaren en personeel bijzonder vriendelijk en attent. Niets is teveel. Ook de kamer was heel stijlvol ingericht. Bedden prima. Lekker gegeten. We kregen bij de borrel gratis een bittergarnituur, wat we bijzonder op prijs stelden. De ligging, (aan knooppuntenroute) is geweldig. Drie volle dagen heerlijk gefietst. Komen beslist terug.
Gereisd met partner in september 2013

Hélemaal super

Mw. I. Hendriks, 6-9-2013

Via veiling hier terecht gekomen. Een paradijselijke plek. Schatten in de bediening. Niets teveel én flink portie humor. Kamers niet groot maar heel gezellig. Bedden zijn echt prima. Heb enorm veel rug problemen maar vorstelijk geslapen. Ontbijt geweldig. We zijn best wel wat gewend maar als je hier klachten over hebt, gaat het niet goed met je. Wij komen zeker weten terug en blijven dan langer.
Gereisd met partner in september 2013

Hier kom ik niet terug

T. van der Meij, 13-8-2013

Pluspunten, de ligging is fantastisch, de buitenkant ziet er luxe uit. Het personeel was wel vriendelijk maar niet attent. Zo bleek de 2e kop koffie gratis te zijn maar daar kwamen we (helaas te laat) zelf achter. Minpunten; echt slechte bedden, heb geen oog dichtgedaan, kreeg zere heupen van het doorgezakte bed. Ook de tussendeur sloot niet, zodat veel lawaai van de gang doorkwam. Eten was niet goed. Werd koud geserveerd, teruggegeven maar kreeg een magnetron opgewarmd bord terug met taai vlees ipv een nieuwe portie. Kipkluifjes geproefd maar uitgespuugd, echt vies. We hebben gezegd dat het eten tegenviel maar er werd niets gevraagd, van de rekening gehaald of aangeboden. De dame achter de bar (tevens receptie) wist niet waar het startpunt van het fietsknooppunt was. De eigenaar liep in korte broek, communicatie tussen personeel slecht. Maar vooral eten en bed viel zeer tegen. Ik ga hier niet weer naartoe.
Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi hotel voor een mooie prijs

Donkie-Kong, 6-8-2013

Via veilingsite een waardebon "gewonnen" voor één overnachting met 3 gangen diner voor twee personen. Het hotel is onderdeel van het vakantiepark . Er zijn diverse faciliteiten aanwezig; mooi ruim terras, verwarmd buiten zwembad, tennisbaan en diverse faciliteiten voor kinderen. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. De kamers zijn aan de kleine kant en vrij gehorig, maar wij hebben dit niet als hinderlijk ervaren.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten) in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasterij De Scheleberg (gesloten) scoort een 7.74 uit 10 op basis van 44 reviews.