Camping Minicamping Molenallee

Camping Minicamping Molenallee
Minicamping Molenallee
8,2

38 reviews over Camping Minicamping Molenallee in het Nederlands

Mooie camping en rustige omgeving.

Peter en Monika, 17-8-2017

Deze camping hebben we uitgekozen vanwege de ligging. Mooi centraal gelegen en je kan alle kanten op, zowel bos als vlakke land en ook veel bezienswaardigheden in de buurt op fiets afstand. Wij hebben genoten Joop en Carine en we komen volgend jaar zeker weer!!!
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 18-8-2017

Bedankt voor de mooie review Peter en Monika.

En tot volgend jaar!

Fantastische camping

Piet en Truus, 15-8-2017

Ruime camping en plaatsen zijn prima in orde.
Gereisd met partner in juli 2017
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 18-8-2017

Bedankt voor de mooie review!

Groetjes Joop en Carine.

Is een mooie camping stonden op een mooi plaatsje

Jur van olderen, 15-8-2017

Is hier goed toeven mooie fiets omgeving op de camping zijn mooie plaatsen ochtends zon of de avond zon maak nie uit in het dorp kan je goéd eten
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 18-8-2017

Bedankt voor de Mooie Review Jur en Nel en tot de volgende keer!

Groetjes Joop en Carine!

Slechte ervaring, slechte plaatsen matig sanitair

leon en marga, 8-8-2017

De camping heeft een mooie centrale ligging, maar de plaats was een knollenveld met uitzicht op een half gerooid buxusveld en een grote plastic kas met daarvoor geparkeerde auto's. Gezien datgene wat op de website werd gesuggereerd was dit een grote teleurstelling. We zijn dan ook na een paar dagen vertrokken naar een beter camping in Loenen
Gereisd met partner in juli 2017
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 10-8-2017

Bedankt voor de review Leon en Marga.

Het knollenveld leon en marga is geen knollenveld want er is geen knol in de grond geplaatst.

Dit veld en de kas is een overblijfsel van de kwekerij van mijn vader ( 93 ) jaar inmiddels alweer en wij zijn blij dat hij er nog steeds rond loopt.

Het knollenveld gaan we snel aanpakken want dat ligt er idd een beetje slecht bij.

De kas is voor de klanten altijd weer heerlijk om hun natte voortent of tent in te drogen bij weggaan.

Dat jullie weg zijn gegaan had andere redenen, jammer dat jullie dat hier niet eerlijk vermelden!

Maar wij wensen jullie het allerbeste toe ondanks alles!

Vriendelijke groeten Joop en Carine!

Mooie camping

Riet en Ad Kurver, 4-8-2017

De natuur rondom de camping is prachtig en de camping past daar mooi in. Dus het is er goed toeven.
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 7-8-2017

Bedankt voor de mooie review Riet en Ad.

De eet gelegenheid daar kunnen wij helaas niks aan doen, maar als jullie daar slechte ervaring mee hebben dan horen wij graag welk restaurant of eet gelegenheid dat is geweest.

Hopelijk tot snel weer is, en veel plezier met jullie rondreis de komende tijd!!!

Groetjes Joop en Carine!

Een rustige camping en goede service.

Joke en Aad Jongkind, 3-7-2017

Het is een rustige en fijne camping waar "service" hoog in het vaandel staat. De beheerder staat bij problemen altijd voor je klaar. Het is een camping waar je tot rust komt. Goede omgeving voor wandelen en fietsen.
Gereisd met partner in juni 2017
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 6-7-2017

Bedankt Joke en Aad voor de mooie review en ja we doen ons best om het iedereen naar zijn en haar zin te maken, om zo uitgerust weer weg te gaan!!! Tot een volgende keer!

Groetjes van Joop en Carine!!!

Nette, rustige camping in een mooie omgeving

RS-HS, 2-6-2017

Een mooie plek, prima sanitair en een goede wifi. Dat is wat voor ons een camping moet bieden en Molenallee heeft dit allemaal. Wie rust zoekt en verder z'n eigen gang wil gaan kan de camping bijvoorbeeld gebruiken om te fietsen en wandelen op de Veluwe (ligt vlakbij Nationaal Park Veluwezoom), maar ook leuke steden als Apeldoorn, Zutphen, Arnhem, Doesburg of Deventer liggen in de directe omgeving. Boodschappen op een kleine 2 kilometer in Loenen of iets verder weg in Eerbeek. Via het fietsknooppuntennetwerk verder mooie tochten gemaakt richting Brummen/Cortenoever, Rheden/Velp/Rozendaal en Hoenderloo, en langs de camping loopt ook een klompenpad van 11 kilometer. Op een kilometer of tien ook het recreatiegebied Bussloo, met strand en zwemgelegenheid.

Het sanitair is schoon en goed onderhouden, maar het systeem waarbij zowel douche als toilet in één cabine gecombineerd zijn betekent ook dat je voor een toiletbezoek soms lang moet wachten voordat er weer een cabine vrij is.

Gereisd met partner in mei 2017
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 5-6-2017
Bedankt voor de mooie review en tot een volgende keer!

100% rust

Henk Lagerwaard, 22-5-2017

Als je op zoek bent naar een mini-camping waar je rust vindt, zeer schoon sanitair, een heerlijke omgeving om te wandelen en te fietsen (of met de auto de omgeving te ontdekken), dan is minicamping Molenallee een beste keuze!

De beheerder is zeer behulpzaam, laat je zelf (voor zover dat kan i.v.m. reserveringen) een plaatsje uitzoeken. Het terrein is vlak, dus ook de kampeerplaatsen. Voldoende water- en stroomaansluitpunten completeren de camping.

De camping is gericht op rustzoekers: geen kinderspeelplaats etc.

Gereisd met partner in mei 2017
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 25-5-2017

Bedankt voor de mooie review Henk en Annelies Lagerwaard en tot een volgende keer!!!

Een fantastische camping

Henk koster, 17-5-2017

Een prima eigenaar/beheerder. Geeft ontzettend goede service. Denkt met je mee. En de wil is er om het goed voor je te doen. Zodat jij je thuis zal voelen.
Gereisd met partner in april 2017
Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 20-5-2017

Wij bedanken je voor de mooie review Henk en tot een volgende keer!!!

Groetjes Joop en Carine!

Een niet te missen kleine camping!

jan van der zanden, 18-9-2016

De camping ligt in een mooie omgeving en biedt van daaruit heel veel recreatie mogelijkheden. Het heeft een prachtige ligging met ruime staanplaatsen. Uitermate net, schoon en modern sanitair verhoogt direct het vakantie-gevoel. Senioren zullen zeer tevreden zijn over de verhouding van de prijs en het hoogstaande aanbod waaronder b.v. gratis wifi.

Joop en Carine zijn er en dat mag zeker als een positief compliment worden beschouwd.

Dus een niet te missen kleine, gezellige, verzorgde camping. Een camping om terug te komen, om ook anderen op attent te maken.

Gereisd met partner in september 2016
Joop, Beheerder/Eigenaar, 21-9-2016

Bedankt voor jullie mooie review.

Jullie zijn al een paar keer op onze camping geweest, en jullie weten dan ook hoe heerlijk en goed het is bij ons!

En we zien jullie dan ook heel graag weer terug als onze gasten!

Vriendelijke groeten Joop en Carine.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Molenallee in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Molenallee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Molenallee scoort een 8.15 uit 10 op basis van 38 reviews.