Camping De Marshoeve ***

WebsiteLink naar website

29 reviews over Camping De Marshoeve in het Nederlands

Mwoah

JJ, 21-8-2017

Een camping met veel te doen voor de kinderen, veel speeltuintjes en een leuk recreatieteam.

Maar ook een camping met veel vaste gasten, ons kent ons.

Wij troffen een veld met zo'n kliekje, om half tien ging het spreekvolume omhoog in plaats van naar beneden, probeer dan je kinderen maar eens in slaap te krijgen.

Leuk voor een keer, maar niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer !!!

niet nodig, 12-8-2017

camping met veel vaste bewoners !! die maken er de dienst uit .niet de campingbaas als die maar op z,n shovel over de camping kan rijden is alles o k

handhaven van de regels nooit van gehoort! dit gaat ten koste van het camping

gedeelte. wat best mooi is !

Gereisd met partner in september 2015

Vooral vaste bewoning, veel criminaliteit

Anoniem, 2-8-2017

Deze camping staat vol mensen die hier naar mijn idee het hele jaar wonen. Later las ik al in de google reviews dat het echtscheiding camping is, maar ik heb er zelfs complete families gezien!

Fort Oranje maar dan wel zonder de problemen, ookal lopen er ook genoeg Ieren en Polen rond... Hoelang het nog goed gaat is de vraagd

Ik zoek volgende x een camping waar toeristen verblijven, dit gaf ons een onveilig gevoel.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Leuk voor 1 keer

Remon, 2-6-2017

Het was een leuke camping, afgezien van die ierse travellers die je ter plekke proberen op te lichten.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Uniek

Willem, 8-9-2016

Na zes seizoenen nemen we, met pijn in het hart, afscheid van de Marshoeve. Onder meer een verandering in het oppas schema van de kleinkinderen zorgt er voor dat we te kort aaneengesloten kunnen blijven. Dan is 250 km. heen en terug wel erg ver. Deze camping is echt uniek voor wat betreft ligging, inrichting en sfeer. Voor de eigenaren is niets te veel om het de gasten naar de zin te maken. De gasten zorgen er overigens ook zelf wel voor dat de sfeer goed blijft. De ligging in de Veluwe zoom is prachtig. Aan de ene kant de fietsroutes van de Veluwe. Aan de andere kant een landbouwgebied waar het ook prima fietsen is. Ruime plekken op de camping die goed onderhouden worden. Veel groen en prachtige begroeiing.

De kinderen en kleinkinderen hebben fantastische jaren gehad op deze camping.

Hennie en Mariska: bedankt!

Fantastische plek

Britt, 6-8-2016

Deze camping ik fantastisch ik was hier drie jaar gelden voor het eerst want we wouden van camping naar camping maar toen kwamen we hier en toen we daar eemaal waren was het zo mooi en gezeliig dat we zijn gebleven en nu komen we er al drie jaar en ik blijf ook nog ff heel wat jaren

Geweldig

William, 22-7-2016

Deze camping is geweldig er is een recreatieteam voor de kinderen er is een mooi veld waar ze kunne spelen en een heel mooi zwembad

Geweldig

gast, 18-7-2016

Hele leuke vakantie gehad op camping de marshoeve. Kinderen hebben genoten. Ondanks het slechte weer hebben wij echt een supertijd gehad.

Meisje achter de receptie was erg vriendelijk en de tuinmannen ook. Het was geen probleem om van plek te wisselen, zodat wij dichter bij een speeltuintje zaten voor de kinderen.

Kortom: geweldige, mooie camping in een prachtig gebied

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
    Familie Schoolderman en medewerkers, medeigenaar, 19-7-2016

Wij willen u bedanken voor uw leuke reactie! We zien u graag terug.

Fantatische plek

Gerrie jansen, 3-7-2016

Ik vind het een geweldige camping mooie plek ook op de veluwe maar de campings gwn netjes mooi zwembad helemaal top
    Familie Schoolderman en medewerkers, medeigenaar, 19-7-2016
    Wij willen u bedanken voor uw leuke reactie! We zien u graag terug

prima, maar..

Kruijs, 4-5-2016

mooie veldjes voor caravan. weinig sanitair, wel goed.

speciaal deze camping uitgezocht voor het zwembad. is deze niet geopend omdat onderhoud niet klaar was. had dit dan op de site gezet. er werd ook geen blijk gegeven dat ze het erg vonden voor ons (de kinderen)

eten was niet mogelijk: 2 avonden volgeboekt met een besloten feest.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016
    Familie Schoolderman en medewerkers, medeigenaar, 19-7-2016
    Hartelijk bedankt voor uw reactie! We vonden het ook erg vervelend dat het zwembad voor onderhoud dicht was. We hadden het inderdaad even op de site moeten zetten. Misschien mogen we u nog een keer begroeten op de camping.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Marshoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Marshoeve in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Marshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Marshoeve scoort een 8.1 uit 10 op basis van 29 reviews.