Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek ****

EuroParcs Resort De Achterhoek

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort De Achterhoek bij:

512 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in het Nederlands

Yvonne Smulders, 21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het was een fijn, ruim, schoon en gezellig chalet met een mooie tuin. Er is een zwembad en een tennisbaan. Verder nog een midgetgolfbaan en een restaurant. Het was een hele fijne en zonnige midweek. Lochem is ook heel leuk en het is een aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

nooit meer

H. van Eijmeren, 8-10-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

de bungalow was niet schoon, ik heb mij verbrand omdat de thermostaatkraan van de douche kapot was, de vaatwasser werkte niet ik kan zo nog wel even doorgaan er zijn geen wegwijzers op het park aanwezig iedereen rijdt maar door mekaar, er zijn nog werkzaamheden op het park gaande. Het zwembad mag geen naam hebben om als zwembad door te gaan 5 personen en het zwembad is vol.

Dit park heeft de naam resort, maar ik heb daar andere gedachten over van een resort. Bezint voordat je hieraan begint.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Niet perfect

Willemsen, 23-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn in augustus een midweek geweest. Park is mooi en lekker rustig. Zwembad wat aan de kleine kant maar wel heel mooi. Broodjes service heel slecht. Er waren elke dag geen broodjes die we wel besteld hadden en wat wij ook echt bij een vakantie vinden horen. Lekker rustig ontbijten met verse broodjes. Het excuus was dat de bakker niet alles geleverd had. Lijkt me dat je na 1 zo'n dag toch zorgt dat de bakker de volgende dag wel alles levert. Erg jammer dit.

Eten in het restaurant was goed, wel weinig bediening in het hoog seizoen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Ingrid, 17-9-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De ligging is goed, huisjes hebben voldoende privacy. Weinig licht op het park. Het huis en inrichting waren niet schoon, onhygiënisch. We troffen pannen met etensranden, vuil gasstel en magnetron en stof overal. We hebben de hele week last gehad van allergische reactie . Instap in douche ronduit gevaarlijk, hoge instap in schuine gladde wand , zonder handgrepen of douchemat. Matras slecht, hebben maar dekbedden erop gelegd om enigszins te kunnen slapen. WiFi bijbetaald maar slechte ontvangst. Viel regelmatig uit. We kwamen begin september , op het hele park was niets meer te doen, geen broodjes te krijgen en zelfs restaurant in de ochtend niet open voor een terrasje en een kopje koffie. Overigens was het eten in het restaurant goed. We zijn eerder weg gegaan en hebben per ongeluk een tas met spullen laten staan . Twee keer gebeld en de toezegging dat we een mail zouden krijgen hierover als het huis was schoongemaakt. Mail niet gehad. Personeel aan de receptie was vriendelijk. Begin van de week vroegen we een ander huisje , dit was niet mogelijk. Bij vertrek nogmaals geklaagd bij de receptie , die toen vertelde dat we wel een ander huisje hadden kunnen krijgen.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Toch niet helemaal wat we verwacht hadden

N.van Noort, 25-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Bijvoorbeeld. Chalet was niet goed schoongemaakt, stofwolken en dode vliegen en het zwembad klein en iedereen liep met zijn vieze zandvoeten, dus troebel water brrrrr. Jammer van dit verder genoten
Gereisd anders in juli 2017

Fantastisch!

Rietje van der Giesen, 12-8-2017
  • Onderkomen10

Resort de Achterhoek biedt alles wat je verwacht van een vakantiepark!

Rust, bosrijke omgeving, het prachtige stadje Lochem op fietsafstand, restaurant op het park...en natuurlijk de mooie vakantiehuizen aan het water!

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijke vakantie!

V geenhuizen, 7-8-2017
  • Onderkomen9

Wij zaten in een super luxe vakantie huis.

De animatie was echt geweldig met super leuke leiding.

Onze zoon van 8 wilde niet meer naar huis.

Kortom...genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed mooi park

Stefan, 5-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Vriendelijk ontvangt bij de receptie, huisje was netjes schoon. Lekker gegeten en gechilld bij de snackbar. Leuk strandje en speeltoestellen voor de kinderen. Zelfs een klein ,met hek afgesloten,speelttuintje voor de allerkleinsten. Pal naast het terras. Erg makkelijk. Zwembad stelt verder niets voor. Met de huurfietsen van het park naar Lochem geweest ,ook gezellig dorpje. In groenlo naar het subtropisch zwembad geweest was erg leuk voor een ochtend of middagje. Net als Deventer als je even wil shoppen. Op het park was er zelfs nog een heuse roofvogel show wat erg gewaardeerd werd. Super leuk was dat . Het huisje opzich was mooi (nr 736) enkel de bedden waren een ramp. De 1e nacht hadden 4 van de 5 volwassen geen oog dicht gedaan. Knetter harde boxspring. Daarna hebben we maar de dekbedden op de matrassen gelegd om nog minimaal zacht te kunnen liggen. Dit was wel erg storend als je slecht slaapt einn gebroken wakker word in je vakantie. Verder mag de pannenset best uitgebreid worden.

Wij hadden nog 2x de technische dienst nodig en dit werd direct opgepakt door de meiden van de receptie en we waren net terug bij het huisje en daar ging de bel al. Technische dienst.... heerlijk als dat zo soepel loopt. Wij hadden 2x Poolse mannen prima mensen. Nog een tip voor de schoonmakers. Het sifon van de rest drain dat helemaal vol met jaren. Toen we gingen douche liep alles vol. Dus maar even het putje schoongemaakt. Ik begrijp dat dit snel vergeten word omdat de schoonmakers dit niet merken omdat ze er zelf nooit douchen natuurlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooi park

Gerrit, 3-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Park was boven verwachting. Ga normaal naar Landal of CenterParcs maar wilde nu eens wat anders proberen vanwege de prijs.

Chalet was ruim en luxe. Het was ook schoon en netjes.

Verder was er alles aanwezig wat je mag verwachten.

Het park kent heel veel verschillende huisjes, van zeer luxe tot stacaravan.

Zwembad is klein maar wel netjes. Voor kleine kinderen is dit geen probleem. Ook zijn er speeltoestellen zowel buiten als binnen die er netjes uitzien.

Al met al is het echt een park voor gezinnen met kinderen tot pakweg 8-10 jaar oud.

De animatie was kleinschalig maar wel leuk. Elke dag werd er iets georganiseerd zowel binnen als buiten.

Personeel was gewoon vriendelijk zoals je mag verwachten.

WiFi in het huisje was wel slecht en helaas is de dekking van KPN daar ook niet best. Vodafone en Tele2 doen het daar beter.

Al met al een mooi park, mooie omgeving en raad het zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie!😀

Yolanda Boddeveld, 1-8-2017
  • Onderkomen7

Wat een mooi park met leuke mooie accommodatie's.

Een week verbleven,kinderen hebben zich super vermaakt met het animatie team echt complimenten daarvoor wat een super team waren jullie met leuke afwisselende spelletjes en sportactiviteiten.

En de spooktocht was het hoogtepunt van de vakantie...

Bedankt Joshua,Rianne en de rest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek scoort een 8 uit 10 op basis van 516 reviews.