Camping Erve de Waltakke

Camping Erve de Waltakke
Erve de Waltakke
7,6

9 reviews over Camping Erve de Waltakke in het Nederlands

Fantastisch camping met heerlijk sanitair

Sophie, 17-8-2017

Wij verblijven met 2 volwassenen en 2 kinderen een week op camping De Waltakke. We hebben ons uitstekend vermaakt.

De kinderen konden heerlijk spelen op de verschillende speeltoestellen en ook heerlijk zwemmen in de vijver. Na het zwemmen en voor het naar bed gaan genoten wij van het schone sanitair. Op het gezellige terras konden we terecht voor een frietje of een een ijsje! Helaas was het niet altijd lekker weer maar in overleg met de eigenaar mochten de kinderen gebruik maken van het mooie indoor voetbal veld!

Kortom: een vakantie heerlijke vakantie in eigen land.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima locatie voor grotere groep (vrienden)

Jan Willem, 13-12-2015

Goede zomervakantie gehad het 7 jongens. Accommodatie zag er netjes uit, incl. sanitair. Veel voorzieningen, ook buiten. Nadeel was de borgsom, deze werd pas per bank terug betaald na mijn aandringen. Bij vertrek was geen schade te melden, achteraf werd tóch nog 105 Euro van de borg ingehouden omdat schijnbaar alle 7 dekbedden gereinigd moesten worden(!) Geboekt via touroperator, deze heeft ons na klacht indienen schadeloos gesteld. Compliment voor touroperator, niet voor De Waltakke, daar komen we nooit weer….
Gereisd met vrienden in juli 2015

Super vakantie! Volgend jaar komen we weer

van Leeuwen, 24-7-2013

Heerlijk een weekje gekampeerd met het hele gezin op de Waltakke in Lochem. De kinderen hebben zich super vermaakt de aanwezige skelters, speeltoestellen en zelfs een heel voetbal veld maakten het tot een waar paradijs voor de kinderen.

Ook wij hebben heerlijk genoten van de omgeving waar je prachtig kunt fietsen en wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Erve de Waltakke bij:

voor rustzoekers in een mooie omgeving

h.boers, 4-7-2012

De camping ligt in een mooie omgeving en de ruime staanplaatsen zijn ver van de weg, waar maar weinig verkeer passeert. Het sanitair is voortreffelijk en wordt prima onderhouden. Ontvangst heel vriendelijk met een kopje koffie. Een camping die z'n prijs meer dan waard is.

Een zeer geschilte camping voor 65+ . ook voor de 65+ die b.v. de kleinkinderen eens wil meenemen. In de omgeving is veel te zien en te doen. De fietspaden zijn goed berijdbaar.

Gereisd met partner in juni 2012

Prachtige plek maar geen hartelijke eigenaren

Joyce.velgersdijk , 24-10-2011

Afgelopen herftsweekend verbleven in de Olde Delle met 15 personen. Het is een mooi verblijf en het terrein is ook leuk, zeker voor kinderen. Ongeveer 1400 euro betaald, en er zou van alles zijn. Pingpong, alleen geen balltejes die moesten we zelf halen in Lochem. Darten maar geen dartpijlen, die kon je huren. Skelters alleen geen waar een ketting omzat. (later wel 1 gerepareerd, 9 kinderen) Een voetbal veld met een heuvel eromheen maar als je de bal moest halen werd je van de heuvel gestuurd, en niet hartelijk. Voetballen gewoon voor op het terrein werd niet gewaardeerd. Om 10 uur maandag moesten we eruit. Bij navraag of het iets later mocht was geen enkele flexibiliteit. De schoonmakers kwamen punt. Zij konden niet iets later en ook niet eerst boven beginnen zodat wij met zijn alle nog rustig konden ontbijten, niets. Jammer dat de gastvrijheid en het gevoel van welkom zijn er totaal niet was, dat hebben we andere jaren wel anders gezien. Mooie locatie maar voor ons geen tweede keer.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Rustige, niet drukke camping, zeer goed sanitair

Peter, Venray, 28-6-2011

Zondags na Hemelvaart aangekomen, mochten uit een vijftal ruime plaatsen een keuze maken, allemaal met 16amp. electra en watertappunt op korte afstand. Na een kopje koffie en wat informatie alles opgebouwd en ons eerste bezoekje aan Lochem (6km) gebracht. Lochem is groter en leuker dan verwacht, parkeerterrein (gratis) tussen supermarkten en op loopafstand van centrum.

Volgende dagen steeds via het knooppunten systeem fietstochten gemaakt tussen de 30 en 50km. Nagenoeg alles via vlakke verharde paden en wegen. Heel veel leuke plaatsjes in de directe omgeving voor een kijkje een hapje of drankje. Prima vakantie gehad. Enigste minpuntje was dat er nogal veel vliegen zaten, men is nu gestopt met het boerenbedrijf misschien dat dat in toekomst wat minder vliegen overlast zal betekenen.

Gereisd met partner in juni 2011

Mooie rustige camping

John, 12-6-2011

Bij aankomst wordt je een plek aangewezen, waarop je mag gaan staan. dan wordt ook een tijd afgesproken waarop je verzocht wordt om je in te schrijven op het terras.

je krijgt dan ook een kopje koffie.. gelijk ff kijken welk vlees er in de kuip is....

Leuk kampeer terrein. We hebben ook plaatsen gezien, waar je alleen een weiland als uitzicht hebt, en bijna van den camping afgezonderd bent....

Zeer mooi sanitair!!

Gereisd met partner in juni 2011

fantastische camping met prima voorzieningen.

Theo, Ria en kinderen, 24-5-2010

De camping ligt in een mooie en rustige omgeving. De ontvangst is zeer hartelijk en de inschrijving gebeurt onder een gezellig kopje koffie waarbij tevens de nodige informatie wordt verstrekt. Er zijn vele mooie fietsroutes gratis beschikbaar en het fietsen in deze omgeving is een waar genoegen. Een kaart van de knooppunten is te koop bij de eigenaar.

De douche en toiletgelegenheid is erg royaal en modern van inrichting. Deze worden regelmatig schoon gemaakt. In de kantine bestaat de mogelijkheid tot draadloos internet (tegen een geringe vergoeding) en is een televisie aanwezig. Zelfs kan er televisie op grootscherm worden bekeken. Ook bestaat de mogelijkheid tot verschillende behendigheidsspelen via de computer en dit grootscherm. In een apart zaaltje bestaat de mogelijkheid tot tafelvoetbal, tafeltennis en biljart. Voor de kinderen is er een zandbak met schommels en glijbaan. Tevens kunnen de kinderen gebruik maken van de daar aanwezige skelters. Al met al een fantastische camping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

mooi appartement

ella, 28-6-2009

We hadden met 2 gezinnen (15 pers) de twee "kleine"appartementen gehuurd. Keurig netjes, ruim en volledig ingericht. Mooi buitenzitje en de ruimte om te zonnen, voetballen enz. Gezellig ontvangst en informatiegevende eigenaar.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Erve de Waltakke bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erve de Waltakke in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erve de Waltakke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erve de Waltakke scoort een 7.57 uit 10 op basis van 9 reviews.