Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne

Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne
Appartementenboerderij 't Venne
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne bij:

2 reviews over Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne in het Nederlands

ontzettend leuk

petra van der sande, 22-2-2012

als ik op vakantie ga kies ik altijd voor een boerderij achtige vakantie,daar voel

ik me het meeste thuis en geniet ik het meeste van.

Gereisd met partner in augustus 2010

Fantastisch familieweekend gehad

Marianna, 19-10-2010

Wij hebben met een groep van 14 een familieweekend gehad. 't Venne heeft een fantastische ligging. Je bent zo in de bossen. Mooi uitzicht vanuit de woonkamer van het 8 persoons appartement. Alles netjes verzorgd en schoon. Appartement voor twee vonden wij erg donker.

Wij hadden prachtig weer en zijn vooral buiten geweest. 's Avonds en met eten pasten wij in het 8 persoonsappartement. Er is veel te doen voor kleine kinderen en een overdekte ruimte voor de jongeren en een buitenzwembad waar we in oktober!! veel lol hebben gehad.

Wij hebben een topweekend gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Appartementenboerderij 't Venne scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.