Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis De Essenburgh in het Nederlands

Gewéldige plek, GENOTEN!

mikkies, 24-6-2012

Voor de 2e keer ons familieweekend hier gevierd met 6 volw., 1 dreumes en 1 hond. Héérlijk rustige plek met veel privacy en veel buitenruimte. En als het weer dan óók nog fantastisch is kan het weekend niet meer stuk. Alleen maar buiten geleefd, overdag was de hot-tub onze kleine privé plons-tub en in de loop van de middag werd hij weer aangestoken zodat het water weer heerlijk warm werd en dus ook s'avonds gebruikt kon worden. Omgeving zeer geschikt voor wandelingen e.d.
Gereisd met vrienden in mei 2012

Geweldig, echt onthaasten!!

Bob, 10-11-2011

Mijn vriendin en ik hebben in het weekend van 3 t/m 7 november 2011 in de Essenburgh gezeten. Wij vonden het geweldig!!! Ik schrijf niet zo snel iets op zoover, maar dit is toch echt de moeite.

Het huisje was echt superschoon. Het is van alle gemakken voorzien. Een leuke woonkamer met openhaard. Een complete keuken met vaatwasser.

De slaapkamers zijn ruim en de bedden waren heerlijk. De badkamer is standaard.

Buiten staat de geweldige hottub en de sauna. De hottub duurt 5 uur voordat hij warm is. Daarna gewoon af en toe een blok erop gooien zodat hij warm blijft.

De hottub vonden wij geweldig. Het was zo relaxed. S'middags in de hottub met een wijntje en een toastje, terwijl je naar de koeien keek. Je hebt zoveel privacy. De sauna zijn we ook een paar keer in geweest. Is met 15 min warm.

Al met al was het een heerlijk relaxed weekend voor mij en mijn vriendin. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen!!!

Gereisd met partner in november 2011

Dát is pas Onthaasten in de Achterhoek

mikkies, 18-10-2011

Voor ons jaarlijkse familieweekend waren we op zoek naar een heerlijke relax locatie welke ook nog eens prachtig was ingericht, gevonden bij "OnthaastenindeAchterhoek", het laatst verworven vakantiehuis. Prachtige locatie! Werkelijk álles was geregeld en aanwezig, lakens-handdoeken-keukendoeken-hout voor de hottub én houtkachel-enz. enz. Heerlijk, álleen nog maar voor eten en drinken zorgen, het goede humeur komt vanzelf, dat kán niet missen! Géén facaliteiten op het park dus heerlijk rustig.
Gereisd familie in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Essenburgh in Lievelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Essenburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Essenburgh scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.