Beoordelingen Camping De Bosgraaf****

117 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Bosgraaf****
Kanaal Zuid 444, 7364 CB, Lieren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosgraaf**** in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosgraaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Bosgraaf scoort een 8,3 uit 10, op basis van 117 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosgraaf**** in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosgraaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Bosgraaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Camping De Bosgraaf**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping De Bosgraaf**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Bosgraaf**** met andere accommodaties in Lieren.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,9
7,7
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke plek, compleet en verzorgd voor iedereen"vertalen
GJ

19-07-2014 Voorgeproefd bij camping de Bosgraaf,
In augustus komen we weer.
Restaurant heeft nieuwe kaart, heerlijke pizza's uit eigen oven.
Ook dag-specials.
Gezellig naar live muziek geluisterd, bij een heerlijk wijntje.

's Middags gespeeld in het zwembad, dochtertje schaterde het uit.

"Twitter beoordelingen"
06-09-2013 @Joris_m140 Vond je het gezellig op camping de bosgraaf of vindt ... — Ik vond het super op de camping maar ben ook blij om ... http://t.co/fACGGxcLip --- Bron: https://twitter.com/Joris_m140/status/375865008850497536
17-07-2013 @John_van_oss Lekker in de relaxstand, genieten van de rust hier. #campingbosgraaf --- Bron: https://twitter.com/John_van_oss/status/357431774105702400
16-07-2013 @John_van_oss Weer genieten #campingbosgraaf @campingbosgraaf http://t.co/EKkgupWIdY --- Bron: https://twitter.com/John_van_oss/status/357121503801786369
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping zeker voor kinderen"vertalen
ralphgrozema
8,0

25-07-2014 Wij zijn van 14-7-2014 t/m 24-7-2014 op camping de bosgraaf geweest en hadden een camping plaats met sanitair cabine. A dit is met eigen douche + toilet dit is ons zeer goed bevallen. Het is wel erg simpel opgebouwd maarja als je gaat camperen en je hebt je eigen douche wat wil je dan nog meer. Verder is het zwembad wel iets kleiner als op de fotos te zien is. Het eetcafe op de camping is erg gezellig alleen is de kaart wel erg beperkt met maar 3 keuzes. De camingplaatsen met sanitair cabines staan wel erg kort op elkaar en je hebt niet de 10x 10 meter als op de basisplaatsen. Verder zit er ook geen afscheiding tussen de campeer plaatsen dit is aan de andere kant op de camping wel het geval. Een leuke camping waar wij in de toekomst misschien nog wel een keertje terug komen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Gewoon een hele fijne camping voor jong & oud"vertalen
B.Ploeg
8,0

09-07-2014 Alles is er aanwezig ,ziet er erg goed uit ,en vriendelijk personeel ,een aanrader voor jonge gezinnen !!

met partner, Juli 2014
"Verstand van zaken"vertalen
Martin en Marianne
7,0

06-07-2014 Wij, stel van 48 jaar oud, hebben gestaan van 2 tm 5 juli.
Bij aankomst een zeer vriendelijk ontvangst door de dame van de receptie.
Gastvrij. Je krijgt een kaart om zelf je plek uit te zoeken. Veel privacy. Verder krijg je een hele fijne uitleg over van alles.
De camping is prachtig. Goed onderhouden, veel groen en zeker schoon. Toilletgebouw wordt erg netjes onderhouden.
Voor ouders met kinderen moet dit echt een heel leuke camping zijn. Heel veel speel mogelijkheden. Zwembad ziet er erg mooi en groot uit. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Wel viel op dat het diepste punt maar 1.45 meter was.
Wij hebben niet in het restaurant gegeten daarom ook geen beoordeling.
De tweede dag heb ik info gevraagd over fietsroutes. Ook deze dame gaf een super uitleg over alles. Beide dames verstaan hun vak en geven je een zeer welkom gevoel op de camping.

Voor ons is het een camping om zeker terug te komen en aan te raden bij andere mensen.

En ja, goede Wifi ontvangst.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super camping. Alweer voor de 3e keer hier."vertalen
Martine
10,0

08-07-2014 1e jaar 1 week geweest, 2e jaar 2 weken , en nu een Seizoen plaats!!
Super camping met alles aanwezig wat je nodig hebt op vakantie.
Personeel aardig, altijd tijd voor een praatje niets is te veel.
Veel te doen voor de kinderen , prima animatie team.
Als de kinderen zich vermaken doen wij dat uiteraard ook.
Het is zelfs zo goed hier dat onze meiden hier wel willen Wonen!!!!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Heerlijk genoten"vertalen
Eva
10,0

22-06-2014 Een overnachting in een trekkershut met 2volwassenen en 2 kinderen van 8&10. Mooi onderhouden zwembad met ligbedden aan het restaurant. Met glijbaan! Groot grasveld om de trekkershut en omheind met hagen. Veel groen, vogels en eekhoorns. Megaspeelveld met speeltoestellen, volleybalveld en tennisbaan. We zijn van zaterdag op zondag geweest en hebben het ervaren als twee heerlijke dagen. We vinden het een supercamping die zeer goed onderhouden is. We komen zeker terug voor een langere vakantie. Waarom naar t buitenland als je hier een goede camping hebt!!!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Fantastische plek"vertalen
Saskia de Groot
10,0

21-06-2014 Wij hebben een heerlijke week gehad op camping de bosgraaf. Wij stonden met onze tent op een veldje, in het midden speeltoestellen, onze dochters van 1,5 en 3 jaar hebben zich super vermaakt. Toiletgebouwen erg schoon, er is een familiedouche en aparte babyroom. Ook nog een grote speeltuin met water/zand speeltoestel. Mooi zwembad en kinderbad, leuk eetcafé met lekkere plates. Je kunt vanaf de camping zo het bos in lopen. Personeel zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!

met partner, Juni 2014
"Fantastische plek"vertalen
M. Landman
8,0

04-07-2014 Wij komen er al een paar jaar en hebben het altijd goed naar ons zin. Mooie ruime plekken. Goed en schoon sanitair. Ook het terrein wordt prima verzorgd, nergens rommel of stank en de beplanting wordt goed bijgehouden.

met partner, Mei 2014
"Prima camping"vertalen
yvonne
9,0

09-06-2014 Wij, senioren echtpaar zijn vanaf 25 mei jl 14 dagen op camping De Bosgraaf geweest. in een woord geweldig, prachtige plek met gescheiden heg evt. sanitair blok maar niet verplicht.. vanaf de camping zo het bos in zowel met fiets als te voet. Wij kregen van het zeer vriendelijke personeel fiets tochten op papier aangeboden.
Wat vorige schrijver laat weten herkennen wij niet.
Er was plaats genoeg om een andere plek te vragen bij evt. overlast.
Wij komen graag nog een keer terug..

met partner, Mei 2014
"Niet meer voor ons"vertalen
john
7,0

28-05-2014 Wij dachten een weekje in rust op deze camping te staan, maar helaas hoorde we bijna alle dagen de grasmaaier, een kettingzaag en een sjofel die heel de dag heen en weer reed om de takken op te halen, en als klap op de vuurpijl begon men op ons veldje een sanitair hokje volledig te renoveren incl nw dak, dus weer 2 dagen herrie.
Ja, je kunt er lekker eten, alleen in het weekend en het personeel is erg aardig.
Fiets en wandelpaden zijn erg zeldzaam, je loopt er zeker niet zo het bos in.
En van de doorgaande weg langs de camping heb je ook behoorlijk last.
Dus rustzoekers.....hier absoluut niet naar toe gaan !
Toch een prima week gehad door veel weg te gaan en te genieten van de rust in de avond.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?