Beoordelingen Camping De Bosgraaf****

105 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Bosgraaf****
Kanaal Zuid 444, 7364 CB, Lieren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosgraaf**** in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosgraaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Bosgraaf scoort een 8,1 uit 10, op basis van 105 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosgraaf**** in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosgraaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Bosgraaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 44 vakantiefoto's van Camping De Bosgraaf**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping De Bosgraaf**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Bosgraaf**** met andere accommodaties in Lieren.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,8
7,6
7,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke Camping"vertalen
Joost
5,0

15-7-2013 Tiptop camping, alleen douches smorgens nog smerig van de vorige avond.
Wij zijn altijd vroeg op, en om 8 uur schone douches, lijkt mij vrij normaal.

"Twitter beoordelingen"
6-9-2013 @Joris_m140 Vond je het gezellig op camping de bosgraaf of vindt ... — Ik vond het super op de camping maar ben ook blij om ... http://t.co/fACGGxcLip --- Bron: https://twitter.com/Joris_m140/status/375865008850497536
17-7-2013 @John_van_oss Lekker in de relaxstand, genieten van de rust hier. #campingbosgraaf --- Bron: https://twitter.com/John_van_oss/status/357431774105702400
16-7-2013 @John_van_oss Weer genieten #campingbosgraaf @campingbosgraaf http://t.co/EKkgupWIdY --- Bron: https://twitter.com/John_van_oss/status/357121503801786369
zakelijk, Juli 2013
"Comfort en vriendelijkheid in optima forma!"vertalen
R. Vermeulen
9,0

3-7-2013 Wat een fantastische plek. Chalet dat ik gehuurd heb ziet er enorm verzorgd, schoon en gezellig uit. Vriendelijk en hulpvaardig personeel en alles wordt blijkbaar perfect onderhouden. Redelijk kritisch en veel accomodaties gezien over de hele wereld...als er dan eentje zo tip-top is mag dat beloond worden met een lyrische recensie.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Aanrader maar wel met eigen sanitair"vertalen
Moppie100
5,0

22-6-2013 Wij zijn voor de tweede keer op camping de Bosgraaf geweest. 2 Jaar geleden 2 weken een plaats met eigen sanitair en 2 weken geleden een weekend zonder sanitair. Met sanitair is de camping leuk, gezellig en een aanrader. Zonder vind ik het toch een stuk minder. Je moet snel douchen (6 minuten, anders krijg je koud water) en de familiedouches zijn niet goed te regelen met de warmte. De wc's vonden wij niet fris en handen wassen met zeep lijkt mij geen overbodige luxe. Dat is dus niet mogelijk in de toiletgebouwen. Verder een leuke camping dus we komen zeker terug maar dan huren we wel weer een plek met eigen sanitair.

met partner, Mei 2013
"Mooie, rustige camping aan de rand van de Veluwe"vertalen
Maike
8,0

13-5-2013 Deze camping is aan te raden voor gezinnen met kinderen (leuk openlucht zwembad, animatie), maar zeker ook voor 50-plussers. Mooie kampeerplaatsen, sommigen met meer privacy, anderen op grote kampeervelden. Goed en zeer schoon sanitair. Zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie met alle aandacht om de gevraagde informatie te leveren. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding wat in meivakantie/Hemelvaartperiode opvallend is. Veel campings hebben dan alleen (dure) arrangementen.

"Prima camping"vertalen
Han
9,0

12-5-2013 Op camping de Bosgraaf is alles prima in orde, zeer goed sanitair, erg vriendelijke ontvangst, en personeel. Zeer kindvriendelijk, zonder dat dit overlast geeft voor de overige gasten.

"Heerlijke camping"vertalen
Patricia
4,0
9,0

5-5-2013 Wij zijn vandaag thuis gekomen van een heerlijke week op de Bosgraaf. Voor ons was dit de eerste keer dat wij kampeerden en dankzij de Bosgraaf gaan wij dit zeker vaker doen! De plekken zijn prachtig, het geheel is prima onderhouden en de mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. Als enige minpunt willen wij het restaurant vermelden. Het personeel is erg vriendelijk maar, zònder uitzondering, erg onervaren. Dit uit zich in de bediening en de kwaliteit van het eten, ondanks dat het zeker niet goedkoop is. Maar dit komt vast wel goed, gezien het enthousiasme van de jonge mensen die er werken. Onze kinderen vonden het animatieteam geweldig, zelfs als ze vrij hadden en in hun eigen tijd gingen zwemmen. Kortom; een heerlijke week op een prachtige camping waar wij zeker nog vaker heen zullen gaan!

met partner, Mei 2013
"Mooie camping met gastvrije ontvangst"vertalen
Henk Fontijn
8,0

14-5-2013 De camping de Bosgraaf ziet er keurig verzorgd uit en prettige mensen waar je mee te maken hebt, klantvriendelijk, kindvriendelijk en behulpzaam.
prijs/kwaliteitverhouding is helemaal ok, vooral buiten het hoogseizoen met de Acsi korting

"Fijne kindvriendelijke camping"vertalen
fam G van der Braak
9,0

11-2-2013 We hebben op verschillende campings in Nld gestaan. Maar wat op de camping de Bosgraaf echt geweldig is, zijn de plekken met eigen sanitair.
Het zijn heerlijke royale plaatsen, en het ligt zó mooi in de bossen. De grote speeltuin werkt op onze kinderen altijd als een trekpleister. Kortom we hebben weer geboekt voor de zomervakantie!

"Super vakantie gehad! Aanrader!"vertalen
D. Bakker
8,0

7-2-2013 Mijn gezin en ik hebben een heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping. De ontvangst was warm en hartelijk, de locatie zalig in de bossen. We hebben veel gewandeld en gefietst. Wij hebben kinderen in alle leeftijden en ze hebben zich geweldig vermaakt. Het zwembad, de speeltuin, het animatieteam...we hebben geen kind aan onze kinderen gehad:-) Regelmatig van het restaurant gebruikt gemaakt, prima! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Geen klachten, alles zag er keurig uit! Dus net weer 2 weken genieten geboekt voor aankomende zomer, want iedereen wilde terug.

"Geweldige, gastvriendelijke op de Veluwe"vertalen
E. Hogt
7,0

6-2-2013 Reeds meerdere malen gebruik gemaakt van deze Camping met eigen caravan en door de huur van een Chalet. Alle keren een geweldige ervaring, erg gastvriendelijk, leuk animatieteam voor de kinderen, schoon, veilig en in een geweldige omgeving. Ook het restaurant, de winkel en de overige accomodatie zijn perfect. De kinderen willen in mei weer terug en dat gaan we zeker doen!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?