Camping De Bosgraaf ****

WebsiteLink naar website

148 reviews over Camping De Bosgraaf in het Nederlands

Niet voor nog een keer

Familie, 27-9-2017

Na maanden uitgekeken was eindelijk het zover: op weg naar De Bosgraaf.

Eenmaal daar konden wij direct de boel settelen. Op een veldje met privé sanitair. Nadat we goed en wel klaar waren. De boodschappen hebben gedaan. konden we lekker in relaxed stand. Met de kinderen afspraken gemaakt wat wel en niet mag konden ze lekker gaan het spelen. Na wat observatie momenten kwamen wij tot de conclusie dat een auto bij de caravan eigenlijk niet moet kunnen, ja even boodschappen uitladen oid maar laten staan niet te doen. Er blijft weinig ruimte over om fatsoenlijk in de nacht de toilet op te zoeken.

En dan waren wij toch echt blij dat we achteraf geen hoekplek hebben geboekt. Wat zag dat er eenzaam uit.

Dan het animatie voor de kinderen. Ze vonden het jammer dat ze niet om 09.45 werden gehaald want dat gebeurt op andere campings wel. (Hun woorden)

Voor grootouders met kleinkinderen een leuke camping dat is onze mening. Maar voor ons was het net niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gewoon goed

Nico, 16-9-2017

Normale camping met goede voorzieningen, waar een grote verscheidenheid van mensen hun vakantie ding doen. Goede kantine cafetaria bar, zeer goede uitbater van deze faciliteit. Rustige camping eigenaar, schoon sanitair. Na drie keer met onze oude camper was het zo goed bevallen daar dat we besloten een stacaravan daar aan over te nemen miv september. De camper blijven we voor onze zwerftochten gebruiken maar ons weekend en feestdagen honk staat op De Bosgraaf, nu maar hopen dat de gezelligheid blijft. Zwembad goed, voldoende speelgelegenheden met zeer grote speeltuin omheint met hek, super veilig, de kinderen kunnen niet de weg op rennen en lopen elkaar nooit in de weg.
Gereisd met partner in augustus 2017

In een woord, " Super"

Anita Vogelaar, 28-8-2017

Wij, opa en oma met 3 kleinderen 2 van 5 en 1 van 7 jaar hadden geweldige dagen.Er is echt een mega speeltuin bij, waar kinderen hun fantasie helemaal op los kun laten. en ook nog op ieder veldje een speeltuintje met zandbak, kkun je de hele kleintjes goed in de gaten houden.Prive sanitair, super handig zeker met kinderen, wij hadden er een met doche, toilet en wastafel. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in zowel het kleine bad met allerlei atributen als in het grote bad met de glijbaan. mooi overzichtelijk. Puk en Polly het animatieteam doen het erg leuk. Verder is al het personeel erg vriendelijk, je voelt je echt welkom.

Wederom fantastisch!

beertjehol, 27-8-2017

Twee jaar geleden twee nachten hier gekampeerd om de nieuwe grote tent uit te proberen, toen was het al geweldig op een plek met eigen sanitair. Nu 1 nacht verbleven met ons nieuwe kleine (voor tussendoor) tentje, omdat we in de buurt een bbq hadden. Mooie, hele grote plek met stroom. Sanitairgebouw was ultraschoon, receptiedame was supervriendelijk, de dame in het winkeltje was supervriendelijk. Het was goed weer, dat hielp ook. De vaste bewoners (veel aangeklede stacaravans met complete tuintjes er omheen) waren erg vriendelijk en zeiden netjes goeiedag, dat is wel eens anders op campings. Ja, weer erg goed, zeker een aanrader als je in eigen land wil blijven.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top week gehad dikke pluim

Familie Kleijer-Koek, 15-8-2017

Vriendelijke behulpzame receptie, lampje kapot-binnen half uur gemaakt. Heel veel activiteiten voor kinderen. Super leuk animatieteam.

Leuke kindvriendelijke bosrijke camping

Ingrid, 13-8-2017

Deze camping is erg leuk voor kinderen, leuke animatie en een verwarmd buitenzwembad! Sanitair zou wat schoner mogen. Jammer dat als je geen kpn hebt je 15 euro moet betalen voor 1 dag internet. Een weekendje geweest en een prima tijd gehad!

NOOIT MEER!!

Jolanda, 9-8-2017

Boek geen hoekplaats, je zit ingebouwd tussen de voorluifels en uitbouwen van de caravans.

Privesanitair is gedateerd en je deelt met de buren 1 gijser. Als de buren water pakken of het toilet doorspoelen heb je eerst geen waterdruk en dus geen water, daarna heb je ijskoud water en vervolgens kokend heet water. Mengkraan werkt niet om de temperatuur tijdig te regelen. Dus pas op met kleine kinderen.

Stroomverbruik voor enkel een elektrisch scheerapparaat,geen föhn e.d.

Het toilet ruikt naar urine.

Eigenaar doet niets aan het probleem, wil snel geld verdienen. Vraag je een oplossing voor het probleem wordt je verwijderd van de camping.

Het restaurant is oubollig zo ook het eten.

Geen autoluw park. Auto's staan naast het kampeermiddel op een kindvriendelijk veld waar veel kinderen spelen. In mijn optiek onverantwoord. Heb je een hoekplaats staat je auto op een parkeerplaats.

Het zwembad is klein maar het volstaat.

Er staat een speelgelegenheid centraal op het veld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping in mooie omgeving

Henri, 6-8-2017

Gezellige camping met vele faciliteiten. Ook voor wat oudere kinderen een aanrader. Al enige nadeel is misschien te noemen dat de douche gelegenheid waar wij stonden beperkt was.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prijs/kwaliteit te groot voor plek met sanitair

Esther Kat, 31-7-2017

Een nette camping. Wij hadden een plekje met volledig eigen sanitair. De plaatsen zijn zo klein dat het een geknutsel is om de auto redelijk te parkeren. (Caravan van 4 meter + klein tentje). Zeker als je in een hoek staat, zit je bijna bij de buren in de tent. De staat van het sanitair is zeer gedateerd. barsten in de wastafel, kleur van het sanitair is bruin. Het ziet er ook niet lekker fris uit.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk voor gezinnen met kleintjes

Joyce, 28-7-2017

Leuk veldje. Hadden hokje met douche/wc. Schoon en rook prima. Tussendoor geen schoonmaak. Hing een wc rol, wordt niet bijgevuld bijv. ook niet na vertrek, schoonmaker zei dat het te druk was. Snelle inspectie na vertrek gezien, dus geen grote schoonmaak. Zelf netjes opleveren. De veldjes waren wat aan de kleine kant, zeker als er 2 grote caravans naast elkaar moeten. Ook omdat je auto er nog bij moet (of anders helemaal aan het begin) is het passen en meten.

Speltuintjes voor kids erg leuk. Wij waren net de week voor iedereen zomervakantie had, dat was heerlijk. Erna leek het wel een mieren nest in het zwembad!! Prima week uit gekozen. Verder is het een leuke bosrijke omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosgraaf in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosgraaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosgraaf scoort een 8.26 uit 10 op basis van 149 reviews.