Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde *****

TopParken - Résidence Lichtenvoorde
8,3

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde bij:

58 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in het Nederlands

Op zich goed ,maar eindgevoel niet goed.

Fam Kok, 18-9-2017
  • Onderkomen7

huisje op zich zeer netjes en compleet. en netjes schoon. Bij aankomst werd de toeristenbelasting verhoogd ; stond verkeerd op onze reservering ,ipv de 350,- borg moest er een bankgarantie ondertekend worden, was het restaurant in die week gesloten en moesten we elders eten en tijdens slecht weer snachts bonkte er continue iets tegen het huisje aan. Vervolgens bij het uitboeken om 9.15 was de receptie gesloten terwijl deze om 9.00 geopend hoort te zijn. Wij hadden een tegoedbon van 250,- maar daar mocht alleen de accomodatie mee betaald worden ,zodat we deze niet geheel konden verzilveren en de bijkomende kosten zelf bij moetsn betalen. Dus wel volle pond betalen maar niet restaurant tot je beschikking hebben. 50,- voor eindschoonmaak!! waarbij je zelf alles schoon in de kastjes moest leggen en beddegoed klaarleggen. Nee dit is geen reclame voor een Toppark. dus voor ons deze accomodatie niet weer.

Nooit meer!

Gert-Jan Wevers, 15-9-2017

De huisjes kan ik niet beoordelen, die zagen er wel aardig uit. Wij hebben op een kampeerplek gestaan en dat verdient niet de naam toppark. Wat een vies sanitair en ook om het sanitairgebouw zag het er ook heel onverzorgd uit. Nee dan hebben ze in Lichtenvoorde wel een betere camping.

Beste heer Wevers,

Het spijt ons dat uw verblijf op de camping u niet bevallen is. Ik wil u wel graag laten weten dat wij na het seizoen zullen gaan starten met de bouw van een nieuw sanitairgebouw op onze camping. Natuurlijk was dat voor dit moment geen oplossing maar mocht u in de toekomst nog eens in de buurt zijn bent u van harte welkom om nog eens bij ons langs te komen.

Vriendelijke groet,

Résidence Lichtenvoorde

Heel goed toeven in een geweldig mooi gebied.

Henk Lingeman, 14-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Zeer verzorgd totaal concept.

Beste heer Lingeman,

fijn dat het park en ons concept u is bevallen. Hopelijk zien wij u nog eens terug op ons park in Lichtenvoorde.

Mooi park maar kleine accommodatie

Chantal de Vries, 12-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Nieuw park, ruim en netjes van opzet. Erg vriendelijke ontvangst. Onze kinderen kregen een aantal leuke cadeautjes.

Huisje was op zich schoon, maar kan nog wel de puntjes op de i gebruiken. Het is een 6-persoons huisje maar erg klein voor 6 personen. Met 2 volw en 2 kleine kinderen ging het net. Badkamer ook erg klein, wel een prettige douche.

Buiten was het warm, maar binnen helaas ook (35 graden). Die warmte was er moeilijk uit te krijgen. Slaapkamers aan de niet-zon zijde bleven wel redelijk koel.

Slaapkamers niet groot, maar goede bedden. Wel veel last van muggen helaas. Hierdoor ramen niet open kunnen doen waardoor het 's nachts te warm was.

Keuken is goed ingericht, aan niets ontbreekt het. Echter, alle kastjes vol met inventaris (ook overbodig) waardoor boodschappen nergens opgeborgen konden worden.

Binnenzwembad was simpel maar leuk. Aangezien er niemand anders was hadden we het heerlijk voor onszelf.

Voor kinderen wat speelgelegenheid, voor de vijvers geen afscherming.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste Chantal de Vries,

onze dank voor uw review. Fijn dat u bij ontvangst goed te woord bent gestaan door onze medewerkers. We zijn op dit moment bezig om te kijken of we onze bestaande woningen kunnen gaan voorzien van horren zodat u bij een warme zomerdag 's avonds de ramen van de slaapkamers kunt open zetten zonder dat u 's nachts overlast heeft van muggen.

Verder wil ik u erg bedanken voor de tips die u geeft, ik ga deze hier intern bespreken.

Hartelijke groet,

Résidence Lichtenvoorde

Wat een fantasties park. Heerlijk rustig

Fam.Zegstroo, 6-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wat een aardig personeel bij de receptie. Een prachtig huisje met hele goede bedden. Goed geregelde broodjes service. En een lekker restaurant op het park. Mooie omgeving om te fietsen en als je dan terug komt bij je huisje hoor je alleen de haan van de buren.

Beste fam. Zegstroo,

hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de broodjesservice u is bevallen. Ik zal dit doorgeven aan de bakker waarmee wij samen werken. Wie weet zien we u nog eens terug op ons park in Lichtenvoorde.

Prima verblijf

Astrid, 5-9-2017
  • Onderkomen8

Voor wandelen met hond moet je echt een stukje rijden. dan vind je mooie omgeving. Wij hebben niet gefietst maar dat kan hier uitstekend. Restaurant skik vonden wij niet zo goed qua kwaliteit/prijs verhouding. Het huisje nr 38 is prachtig gelegen aan het water, hierdoor heb je wel veel muggen en er was geen horrengaas aanwezig, dus veel gebeten. Ook was het erg warm in onze periode en vanwege de muggen kun je bijna niets openzetten. Dus de nachten waren niet geweldig.(Een airco is geen overbodige luxe hier). Bedden prima, dekbedden echt te dik voor deze warmte, dus onder de hoes geslapen.Douche helemaal geweldig zowel stortdouche als gewone douchekop. Geen opbergruimte in de keuken voor boodschappen, omdat wij maar met zijn 2en waren hebben we de boodschappen in de lades in de huiskamer en in de kastjes in de 2e slaapkamer gedaan. Geweldig grootte tuin waar je de hele dag zowel zon als schaduw hebt.

Beste Astrude,

hartelijk dank voor uw review. Fietsen in de omgeving is zeker aan te raden. We zijn ons bewust van de overlast aan muggen en we zijn druk bezig om na het seizoen onze woningen te gaan voorzien van horren zodat u 's avonds, bij warme dagen, de ramen open kunt zetten zonder 's nachts geprikt te worden van de muggen die door het raam naar binnenkomen. Fijn te lezen dat u verder heeft kunnen genieten van de heerlijke ruime tuin en de douche in de badkamer.

Vriendelijke groet,

Luxe vakantiepark.

Camiel, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. Enige minpunt was dat de bedden erg smal waren. Daardoor hebben we helaas allemaal matig geslapen. Mooi park. Goed onderhouden. Heerlijk rustig. Prima horeca op het terrein. Mooie fietsomgeving. Montferland fietsroute is vlakbij.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste Camiel,

hartelijk dank voor uw review. Jammer dat u de bedden als iets te smal heeft ervaren en dat hierdoor uw nachtrust niet optimaal is geweest. De fietsomgeving van Lichtenvoorde is inderdaad erg mooi. We bieden vanuit de receptie ook verschillende routes aan die u van ons kunt lenen of gratis kunt krijgen!

Mocht u nogmaals op ons park verblijven en weer in de omgeving willen fietsen dan kunt u de routes bij ons op de receptie afhalen.

Rustig en mooi park

Alex Leeuwarden, 18-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Nette uitstraling, verzorgd park en zeer vriendelijk personeel. Ook het eten bij Skik en zo was zeer goed en betaalbaar.

Beste Alex Leeuwarden,

hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten voor een goede prijs bij Skik & Zo. Zien we u nog eens terug in Lichtenvoorde?

Heerlijk vertoeven!

Familie Verhelst-de Visser, 17-8-2017
  • Onderkomen9

Het park is erg mooi aangelegd. Als je aan komt rijden oogt het gebouw (waar de receptie, het restaurant, fitnessruimte en zwembad in zitten) luxueus/sjiek. Je kunt omhoog met trappen maar het is ook rolstoel- en kinderwagenvriendelijk bereikbaar gemaakt. Het huisje was brandschoon en de tuin netjes aangelegd. Wij hebben vanwege het overdag slapen van ons zoontje veel in de tuin gezeten. Mooi uitzicht op de visvijver met fontein, goed terras bij het huisje met fijne stoelen en stevige parasol. Fijn dat de bedden zijn opgemaakt als je aankomt, echt verwennerij!

Bij het restaurant kan je heerlijk eten, vooral de gamba's zijn bij ons in de smaak gevallen. :-) Het brood wat we hebben besteld was ook heerlijk. Goede bakker!

Tip: neem iets mee tegen de muggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste familie Verhelst,

hartelijk dank voor uw review. We zijn als park ook erg blij met onze entree! Zoals u al aangeeft moet deze ook voor onze wat minder valide gasten ook toegankelijk zijn.

Fijn dat u lekker buiten heeft kunnen zitten tijdens het overdag slapen van uw zoon.

Wij zullen uw complimenten zeker doorgeven aan onze bakker! Hartelijk dank ook hiervoor.

Huisje gehuurd voor een lang weekend.

Ria Kok, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Aller vriendelijkste ontvangst bij de receptie en aangekomen in het huisje keken wij onze ogen uit. Alles leek wel brand nieuw en keurig schoon. Opgemaakte bedden en een heerlijk begin van ons weekend.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste mevrouw Kok,

wat een leuke review. Fijn dat de ontvangst op de receptie en uw vakantiewoning u zo goed zijn bevallen. U bent natuurlijk van harte welkom om in de toekomst Résidence Lichtenvoorde nogmaals een bezoek te brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde scoort een 8.26 uit 10 op basis van 60 reviews.