Camping Minicamping de Kei

9,7

17 reviews over Camping Minicamping de Kei in het Nederlands

Heerlijke kleine camping

wim Hoogervegt, 19-9-2017

Fantastische sanitaire voorzieningen. Super betrokken eigenaren.
Gereisd met partner in september 2017

Top camping

Gert-Jan Wevers, 19-9-2017

Heerlijke kleine camping. Goed en schoon Sanitair. Hele enthousiaste eigenaren.
Gereisd met partner in juni 2017

superschone camping, zeer vriendelijk

Henri Venema, 10-8-2017

Toiletgebouw superschoon, gratis wasmachine, ruime plaatsen, prima wifi, rustig gelegen, eigenaar heeft veel fietsroutes klaarliggen, dichtbij Lichtenvoorde en andere gezellige plaatsjes.
Gereisd met partner in augustus 2017

Kleinschalig kampeerparadijs

Lucienne Gabeler, 6-8-2017

Super verzorgde minicamping met heerlijk sanitair en hartelijke eigenaars. Mooie omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie , nette frisse camping

H Kommer, 4-7-2017

Geweldige mooie ligging, net sanitair en op loopafstand van Lichtenvoorde,mooi om te fietsen met knooppuntenkaart die je op de camping krijgt, en ook leuk om te wandelen. De achterhoek is een schitterend gebied met leuke pittoreske plaatsjes.

Groenlo, Aalten, Bredevoort en ook Duitsland ligt om de hoek, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

Wat een ontzettende toffe camping !

RIni en TInie, 16-8-2016

Geweldige aardige eigenaren, nog nooit zo'n mooi schoon toiletgebouw gehad op een camping, heel dicht bij centrum voor alle boodschappen in Lichtenvoorde met een Aldi , Lidl, Jumbo en een AH.

Heel rustige ligging met wel 10 erg mooie fietsroutes die op de camping voor je klaarliggen.

Mooie ruime plaatsen, echt een aanrader, niks negatiefs te melden !!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie rustige mini camping

Herman Jogems, 28-7-2016

We hebben hier 2 weken gestaan met in het midden de zwarte cross die we bezocht hebben. Tijdens het zwarte cross weekend onderging de camping een metamorfose naar een heuse festival camping. De maandag erna was het weer als daarvoor. Het is heerlijk fietsen in de omgeving met de beschikbare fietsroutes. Het was onze eerste vakantie in de achterhoek maar we komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juli 2016

Aanrader

Leo Rijpstra, 1-7-2016

Gastvrij en perfect sanitair wat goed schoon is. Zelfs een stemmig muziekje als je binnenkomt. Veel aandacht voor de sfeer en de aankleding van de camping. Iets minder geschikt voor jonge gezinnen omdat er geen speeltoestellen zijn. Kunnen wel op het grote grasveld spelen natuurlijk. Wij hebben ook een prima te volgen fietstocht gemaakt die door de camping gemaakt was. Ging over fietspaden die wij anders nooit gevonden hadden. Behalve de camping is ook de toeristische informatie en deze fiets-kerkenpadroute dus een aanbeveling
Gereisd met partner in juni 2016

Fijne camping een aanrader!!

André en Marijke Bouman, 23-6-2016

Na een hartelijke ontvangst werden we naar ons besproken plaats gebracht. De gastheer en gastvrouw zijn erg behulpzaam en prima wifi aanwezig.

Het sanitair is super schoon en leuk ingericht op ieder detail ( genoeg haken en zeeppompjes) en juiste kleuren is gelet Mooie fiets omgeving door de rustige natuur en vele mooie plaatsen om te bezoeken zo ook in Duitsland ( kasteel Anholt net over de grens) is de moeite waard. Lichtenvoorde is een prima plaats voor je dagelijkse boodschappen, gezellig winkelen en lekker eten. Al met al hebben wij een geweldige week gehad en komen gauw nog eens terug omdat we nog lang niet alles gezien hebben.:)

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie camping een thuis gevoel

Joop wolters, 27-11-2015

alles is goed de plaatsen de gasheer & gastvrouw toppie.
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Kei in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Kei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Kei scoort een 9.67 uit 10 op basis van 19 reviews.