Camping De Bosrand ***

De Bosrand

2 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

gezellige camping

IM de Bruin, 18-10-2016

We hebben hier 4 jaar met veel plezier gestaan met onze huisdieren in onze stacaravan. Het is een camping die heel geschikt is voor mensen met jonge kinderen of iets oudere mensen. Huisdieren zijn welkom. Er zijn een kleine bibliotheek, was en droog automaten, speeltoestellen, een speelbos en een sportterrein. In het seizoen word er een bbq en wat bingo en klaverjas avonden georganiseerd. er is ook en veld voor tenten en toer caravans.

Als je geluk hebt kom je 's avonds een ree tegen, eekhoorntjes en konijnen zie je regelmatig.

De eigenaar en zijn vrouw zijn hartelijke mensen waar we het goed mee konden vinden. Kortom, een aanrader voor kort verblijf zowel als lang(er) verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2016

patricia ruigrok, 10-9-2007

ik heb hier jaren met mijn ouders op de camping gestaan wel 14 jaar

ik heb het altijd zo fijn gehad

en heel veel lol gehad

tot ik ouder werd en mijn ouders iets anders wilde en zijn toen gaan trekken met de tent

ben inmiddels zelf nu moeder met 3 kids

en denk nog vaak terug aan de tijd dat ik hier op de camping ston

bij teun en elis beuzel

of die er nog zijn en of die nog de eigennaren zijn zou ik niet weten

maar het is een top camping

Gereisd familie in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.