Camping De Jutberg Vakantiedorp ****

Camping De Jutberg Vakantiedorp
De Jutberg Vakantiedorp
8,3

69 reviews over Camping De Jutberg Vakantiedorp in het Nederlands

Leuk, maar 1 nacht is genoeg in een tipi.

Mariska, 21-9-2017

Het was leuk om met mijn gezin (ik, mijn man, oudste zoon 19 met vriendin en onze jongste zoon van 3) een keertje in de tipi tent te hebben geslapen, maar de volgende ochtend was alles behoorlijk vochtig van het optrekkende vocht.

Het vakantiedorp is wel helemaal top, alles is goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi vakantie verblijf in een bos rijke omgeving.

Fam Van liesdonk, 22-8-2017

Wij zaten in een veliuwezoom chalet die was van alle gemaken voorzien en was zeer netjes bij aankomst.De omgeving waar deze stond was super.Het zwembad was erg leuk vooral met badmeester Corne.Alleen vonden wij dat de receptie wel iets vriendelijker kan bij aankomst en vertrek.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke en mooie camping

Marije, 15-8-2017

Erg mooi gelegen, je loopt zo vanuit de camping het bos in. Leuk zwembad met overkapping die met mooi weer open kan, niet al te groot maar voldoende voor heel veel waterpret en met een leuk glijbaantje. Leuke animatie, grote speeltuin, trampolines en airtrampoline, dus genoeg te doen voor de kinderen. Sanitaire voorzieningen zijn schoon en lekker warme douches. Personeel is heel vriendelijk. Kortom voor ons de ideale camping! We komen volgend jaar zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastisch rustig, leuk voor kleine kinderen

Gerardus, 11-7-2017

Wij hebben voor het eerst hier een voorseizoen gestaan. Helaas konden wij geen seizoens plek nemen omdat de camping max 25 seizoensplekken heeft en deze al vergeven waren.

Wij hebben regelmatig in het restaurant gegeten in wij vonden het een prima kaart en het eten is goed. Wij hebben kleine kinderen en die konden het eerste weekend gelijk zwemmen ze vinden het zwembad geweldig. Animatie is ook prima. Sanitair is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt, 3 keer per dag. Personeel is goed,aardig en behulpzaam als er iets is wordt het gelijk opgelost wel altijd melden bij de receptie. De ligging in het bos is prachtig en zoveel te doen in de omgeving. Wij gaan volgend jaar zeker weer

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastische plek.

Van der Brug, 7-7-2017

Alleen maar lof!

Schitterende locatie. Sanitair zeer schoon door automatische reiniging. Aardig personeel.

Heerlijk fietsen en wandelen!

Gereisd met partner in juni 2017

Altijd leuk

Marouschka, 29-6-2017

Mijn familie staat al meer jaren op deze camping. Recent ga ik er ook wel eens met vrienden heen. Het zwembad is leuk, overdekt, warm maar voor kinderen boven de 12 zit er niet veel uitdaging. Ze hebben 1 glijbaan die wel leuk is. Personeel is vriendelijk. speeltuin mag voor kinderen iets uitdagender. Verder ligt het in een zeer mooie omgeving. Je kan er mooie wandelingen maken en er is genoeg te doen in de buurt. Op de camping zelf is ook genoeg te doen. Mijn vrienden hangen graag in de kantine om een biertje of warme choco te doen. De kantine straalt warmte en gezelligheid uit. er is een klein campingwinkeltje maar daar hebben ze niet veel. 20 min loopafstand zit ook een spar. Leuke trampolines voor kinderen en ja zelfs voor volwassenen kan het leuk zijn ;) de camping ligt midden in het bos dus door de bomen heb je veel privacy maar ook schaduw. Ik blijf hier met plezier terugkomen :)
Gereisd met vrienden in april 2017

Niet weer

Sarah, 24-6-2017

Prachtige ligging midden in het bos. Zeer klein zwembad, douches met heel klein straaltje. Grote minpunt zijn de vele honden en het daarbij behorende eindeloze geblaf. Je moet een hondenliefhebber zijn anders ga je hier op geen enkele wijze een fijne tijd tegemoet.

Voor ons dus nooit meer. Wij geven de voorkeur aan vakantie zonder geblaf.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Dit nooit weer

Jansen, 4-6-2017

De jutberg is een mooi gelegen camping met mooie plekken. Helaas zijn er veel vaste staanplaatsen. Wat erg vervelend is, dat deze ook tussen de "gewone" campingplaatsen zijn, alhoewel dit officieel niet het geval zou moeten zijn. Wij stonden op een plek, vlakbij vaste campeerders met radio en heel campement inclusief partytent. Ook na klagen bij zowel receptie als de betreffende kampeerders bleef de muziek hoorbaar. Wij gaan hier nooit meer naartoe.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Onvriendelijk personeel

Reppo, 20-5-2017

Personeel zeer onvriendelijk, schitterende omgeving, mooie staanplaatsen
Gereisd met partner in april 2017

Super kamperen op een mooie locatie

Dieter, 25-9-2016

De camping is zeer mooi gelegen in de bossen bij de Veluwe. Het sanitair is modern en schoon. Er is gratis WiFi op de camping. Veel speelmogelijkheden voor kinderen op en rondom de camping. En er is een winkeltje, restaurant en snackbar op de camping. Echt een aanrader voor zowel een actieve als rustige vakantie.
Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Jutberg Vakantiedorp in Laag Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Jutberg Vakantiedorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Jutberg Vakantiedorp scoort een 8.29 uit 10 op basis van 69 reviews.