7,7

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** bij :

481 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

Vond het geweldig

R. Zwanenburg, 10-7-2017
  • Onderkomen9

Voor het eerst in 27 jaar een midweek weg geweest op vakantie. En ik moet zeggen heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het eerste wat mij opviel was hoe schoon het huisje was. Tijdens het uitpakken kwamen er medewerkers van het park bij ons aan de deur om te vragen of alles naar wens was. Dit vond ik erg vriendelijk van ze. Verder was het zwembad heerlijk, zeker voor de kleine meid van 3 die we mee hadden. Het Restaurant was in 1 woord top. Zowel het eten als de bediening was super. Tevens had je verschillende attractie parken in de buurt waar je makkelijk heen kon met de auto voor een dagje uit zoals Julianatoren en Apenheul. Al met al een top vakantie die voor herhaling vatbaar is.
Gereisd met vrienden in juli 2017

was goed park ligt om te fietsen heel centraal

smit, 2-7-2017
  • Onderkomen7

huisje was goed hele goede bedden goed geslapen je kunt er lekker eten en ook nog heerlijk zwemmen komen zeker nog eens terug
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige omgeving , wat oudere huisjes

Pieter, 5-6-2017
  • Onderkomen4

Er zijn verschillende type huisjes, wij hadden een eenvoudig wat ouder huisje maar daar was de prijs ook naar. Verder prima. Je loopt zo het bos in en de hei op. Klein maar leuk zwembad. Restaurant niet gebruikt maar friet bij snackbar was erg lekker. Klein winkeltje met verse broodjes.
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig gelegen park

Ivan, 5-6-2017
  • Onderkomen7

Het huisje (type 4B) was 'basis', binnen donker en wat verouderd maar voldoende schoon. Als je het goedkoopste type 4-persoonshuisje boekt dat op het park te vinden is, mag je eigenlijk ook niet meer verwachten. De bedden lagen overigens erg goed en het bankstel was nieuw, maar iets vervangen gebeurt duidelijk pas als het echt niet meer anders kan. Het huisje doet er ook niet zo toe als je vanaf je terras kunt genieten van een prachtig uitzicht op het kootwijkerzand met continu een vogelconcert op de achtergrond. Rondom het park is er prachtige natuur om te wandelen en fietsen, met afwisselende lanschappen en veel wild.

Het zwembad is klein maar leuk, alleen jammer dat het s ochtends niet open was. Het restaurant is betaalbaar en boven verwachting goed. Ook de snackbar is prima. We hebben dagelijks genoten van de verse broodjesservice. Maar verwacht verder niks van supermarktje, zelfs het woord 'minimarkt' is eigenlijk nog teveel gezegd.

Wat hebben we genoten van onze vakantie op dit mooie park dat perfect is gelegen voor de rustzoeker en natuurliefhebber! Voor ons was type 4B een prima huisje, maar wie aan wat luxe hecht kan beter een ander type kiezen.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch park, mooie omgeving.

Elly van Zwam, 9-5-2017
  • Onderkomen9

Geweldige locatie en een mooie vakantiewoning. Vriendelijk personeel, heerlijke broodjes in de ochtend. Wij hebben enorm genoten. Het zwembad was de grote favoriet voor de kinderen.

We hebben genoten!

Marlieke Driessen, 8-5-2017
  • Onderkomen7

Het park is klein maar vriendelijk en gemoedelijk. Zwembadje was heerlijk voor onze kinderen van 7 en 9.

De bungalow was niet helemaal schoon, maar een aanbod om de schoonmaak terug te laten komen (wat we overigens hebben afgeslagen) maakt dan een hoop goed.

De omgeving is werkelijk schitterend en alle ingredienten voro een vakantie om te ontspannen en even bij te komen zijn aanwezig.

Prachtig

Pops, 8-5-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben via touroperator geboekt,dit was al geweldig geregeld.Ivm allergie voor stof/honden/rook hadden we aangegeven voor een dier-/rookvrij huisje.Bij aankomst kregen we nr 6 toegewezen...keurig schoon en fris,na een uurtje kwam er iemand van de schoonmaak of alles naar wens was en of er geen klachten waren,dit hadden we nog nooit mee gemaakt,super.We hebben het weekend dan ook zeer genoten van ons tripje.Zwembad is wat aan de kleine kant voor oudere kinderen maar schoon en zeker leuk om even een uurtje te zwemmen,tot de leeftijd van 11/12 jaar is het zeker een mooi bad.De ontvangst is keurig netjes en je wordt goed geholpen.Dit park is zeker een aanrader
Gereisd familie in mei 2017

Restaurant Waardeloos!!

T., 6-5-2017
  • Onderkomen5

Je moet naar de bar je drinken bestellen, vraag je om de kaart wordt er gewezen waar je deze zelf pakken moet.

Tosti voor een jongetje van 2 kan er niet meer gemaakt worden om 19.00 uur, want het Tosti apparaat staat uit.

Als je iets aan de bediening vraag loopt ze met draaiende ogen weg..

Gereisd familie in mei 2017

Fantastisch, praktisch en gezellig park

Fam. Ermens, 30-4-2017

Heel goede keuken.

Ideaal met een hond(en)

Overzichtelijk zwembad van alle gemakken voorzien

Vriendelijk personeel

super

albertdijkhuis, 22-4-2017
  • Onderkomen10

super ligging op Veluwe van alles voorzien grote bungalows helemaal compleet met zelfs sauna erin mooie grote rustige plek totaal geen last van elkaar leuk klein zwemparadys
Gereisd met vrienden in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scoort een 7.67 uit 10 op basis van 482 reviews.