Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
309 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scoort een 7,5 uit 10, op basis van 309 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 160 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** met andere accommodaties in Kootwijk.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,7
6,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Apr. 2014
"Gezellig park in mooie omgeving!"vertalen
Sara
8,0

22-4-2014 Gezellig park, kleinschalig. Voor de rustzoeker ideaal, mooie omgeving! Bij slecht weer zou het voor onze kinderen wat moeilijker zijn zich te vermaken op het park zelf. ( 12 en 10 jaar) Zwembad is dan weinig uitdagend en binnend

met vrienden, Apr. 2014
"Heerlijk weekend"vertalen
Harry van Eeden
8,0

15-4-2014 Heerlijk weekendje gehad op de Berkenhorst lekker rustig park waar je echt kunt genieten Het restaurant is zeer klantvriendelijk en van hoge kwalitiet echt top, het zwembad is klein maar fijn

Apr. 2014
"Geweldige plek"vertalen
Marja de wildt
9,0

11-4-2014 Wij komen al ruim 30 jaar,vinden het nog steeds heerlijk.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Vakantiepa...

met vrienden, Mrt. 2014
"Mooi park wanneer je van Veluwe houdt"vertalen
hb2014
7,0

31-3-2014 Park is en ligt erg mooi, eigenaar en personeel is erg vriendelijk. Wij waren hier een midweek midden maart, dus buiten een vakantieperiode. Het was daarom op het park ook zeer rustig. Het zwembad is prima, niet al te groot, maar je kunt er wel even lekker zwemmen. Vanaf het park kun je mooie wandeltochten maken. Ideaal park om Veluwe te verkennen.
Bungalow die wij hadden was (Zandhegge) is niet al te groot, prijs-kwaliteit verhouding prima. De bungalow was schoon en beschikte over fijne keuken en badkamer.

met vrienden, Mrt. 2014
"Fijn verblijf !!"vertalen
p.schot8
9,0

7-4-2014 Prima accommodatie, locatie en uitzicht een plaatje. Bereidwilligheid en hulpvaardigheid van al het personeel, lees, ook van de parkmanager, waren uitstekend. Kortom de service was prima. Het is een kleinschalig, autoloos, park, maar juist daarom zo aan te bevelen als je van rust houdt. Het was voor ons 10 jaar geleden dat we voor het eerst in dit park verbleven, maar het is zeker nog voor een 3e keer voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Fijne midweek gehad"vertalen
Willem Strating
8,0

24-3-2014 We zaten in bungalowpark De Berkenhorst bij Kootwijk in een mooie bungalow (Boomleeuwerik Luxe). Een prima bungalow voor 6 personen, inclusief sauna. We hebben heerlijk gezwommen met onze kleinkinderen van 1 en 2 jaar. Het personeel was erg vriendelijk en bereidwillig om je tegemoet te komen. Zo kregen wij ter plaatse alsnog een andere bungalow, omdat ik slecht ter been was.
De omgeving van het park is prachtig en zeer ideaal, indien je een hond wilt meenemen.
Wij komen hier zeker weer terug.

met partner, Feb. 2014
"Mooi gelegen park."vertalen
Tanja_koster
7,0

2-3-2014 Wij komen al jaren erg graag op dit park. Het is een kleinschalig park, prachtig gelegen in de bossen. Als je komt voor je rust en om te genieten van de mooie natuur zit je hier goed. Vanuit het park kun je de mooiste fietstochten maken. Veel huisjes zijn wel aan renovatie toe en ook het zwembad kan een kleine opknapbeurt gebruiken. Jammer dat de openingstijden verkort zijn. Ook jammer is dat het winkeltje weg is. Wij hopen dat het park in deze vorm kan blijven bestaan. Mvg Tanja en Johan.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Heerlijke week"vertalen
Peter
9,0

1-3-2014 In een 6DL2 bungalow verbleven. Ruim, netjes, goede electrische apparaten wat verblijf veraangenaamt. Onze kids van 2, 7 en 9 jaar hebben zich meerdere malen prima vermaakt in het zwembad. Lekker warm water. Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen en er alles aan doen om je welkom te voelen. Al was er geen activiteitenprogramma, wij hebben het niet gemist. En autoluw park. Kinderen konden heerlijk hun gang gaan.

met jonge kinderen, 2014
"Jammer."vertalen
JJ
5,0
3,0
6,0

21-2-2014 Al bij de reservering merkten we, dat de organisatie van dit park niet vlekkeloos werkt.Het gehuurde huis bleek niet geschikt voor honden, dus moest onze groep over twee huizen worden verdeeld.Men zou het regelen, met excuses voor het ongemak.Bij aankomst op het park bleek de reservering helemaal niet correct veranderd. 2 honden waren in 1 hond veranderd.Er was beddengoed te weinig.Eén huis stonk verschrikkelijk.Toen daarna een ander (eigenlijk niet voor honden geschikt, alle gedoe onnodig) huis werd toegewezen, was het maar goed dat we een uitdraai van de originele reservering konden overleggen, 'want anders zou het niet zo'n gezellige week worden'. Kort gezegd, eens maar nooit weer.In steekwoorden samengevat: Amateuristisch, achterstallig onderhoud, muffe bungalows, onverzorgd groen, verouderde en planningsloze infrastructuur, matige schoonmaak, oncomfortabel en versleten meubilair,vriendelijk horecapersoneel, fantastische locatie voor rustzoekers.Vanaf nu weer park van andere keten.

Parkmanager Parkmanager, 5-3-2014
Eigenaar zegt:  Natuurlijk heel vervelend dat de familie Luijendijk hun verblijf zo heeft ervaren. Je kunt bij ons een schone en frisse bungalow verwachten. Op het park stellen we alles in het werk om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te laten ervaren. Het mogelijk om een bungalow te boeken waarin niet gerookt mag worden. Wij adviseren onze gasten die hier gevoelig voor zijn altijd een bungalow te boeken waarin niet gerookt mag worden. In onderhavig geval hebben wij direct de gasten kosteloos omgeboekt naar een rookvrije bungalow en de van te voren opgemaakte bedden wederom opgemaakt. De bungalows op De Berkenhorst staan in een gemengd naald/loof bos, geen parklandschap. De één ervaart dit als onverzorgd groen, wij proberen juist de "bos" beleving zo veel mogelijk te handhaven.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Een Prachtig Stukje Nederland!!"vertalen
fam van Beek
8,0

14-3-2014 Bij aankomst ondekten we dat het een vrij klein park betreft wat ons gelijk enorm aansprak en ons en erg vertouwd gevoel gaf.
De omgeving is werkelijk sprokjesachtig nooit verwacht dat je onder een vroege ochtend wandeling een heel koppel edelherten op je pad tegen kwam, dit nog geen 3 min van het park.
Het personeel was erg vriendelijk en ook ondanks dat de huisjes iets ouder zijn vinden we de prijs en kwaliteit verhouding prima, De huisjes zijn schoon en de schoonmaak is prima voor elkaar. wij zijn een jong gezin met een dochter van 5 ze heeft zich hier prima vermaakt, we vinden het met jonge kinderen heel belangrijk dat ze veilig kunnen spelen het was heel prettig dat dit een auto vrij park is.

Volgend jaar komen we zeker terug Bedankt voor de goede zorg!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?