Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
324 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scoort een 7,5 uit 10, op basis van 324 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 270 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** met andere accommodaties in Kootwijk.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,8
6,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Het nieuwe parkwinkeltje"vertalen
a_berveling9
10,0

29-08-2014 In deze nieuwe beoordeling beschrijf ik de veranderingen/verbeteringen op vakantiepark de Berkenhorst.
In 2014 heeft men de supermarkt naast 't restaurant vervangen door een parkwinkeltje ingebouwd in de receptie.
Aangezien hierdoor de ruimte beperkt is, is de keuze per product ook beperkt, maar dat is logisch.
Echter is Alles te koop wat je tijdens een week vakantie op dit gezellige park nodig hebt; dat hebben ze dus fantastisch opgelost zodat mensen zonder auto niet afhankelijk zijn van de supermarkten in de naast gelegen dorpen.
Mocht je toch een product willen kopen dat Niet in 't assortiment is, kun je ter plekken of een paar dagen voor aankomst jouw gewenste producten bestellen bij de receptie op naam gereserveerd!
Ook de vers gebakken broodjes, croissants, gevulde koeken,etc. worden nog dagelijks s'ochtends gebakken.
In 't restaurant heeft men nieuwe sfeervolle lampen boven de tafels gehangen voor nog meer sfeer.
Tot maandag!

"Rustig,groen en schoon park."vertalen
Marianne
9,0

19-08-2014 met jongste zoon van 10 een weekje hier vertoefd, gastvrij onthaal, schoon park ,net huisje, nette inrichting,groene omgeving, recreatie team organiseerde diverse activiteiten zowel sport, pizza bakken als loommiddag of bingo. zwembad viel qua grootte tegen dan op fotos ,site lijkt. maar was niet te druk gelukki!toezicht was onvoldoende, regelmatig geen toezicht bij het zwemmen! qua afstand zo in apeldoorn kon. julianatoren ,apenheul. voor oudere kinderen niet zo veel te doen op park en qua activiteiten. voor jongere prima.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Slechte huisvesting"vertalen
Marcel
4,0
4,0
3,0
7,0

10-08-2014 Bij binnentreden van het huisje (type 4b) is een bijtende chloorlucht aanwezig. Het huisje is koud en vochtig.

Bij navraag aan de service desk schijnt het huisje een "anti schimmelbehandeling" ondergaan te hebben. Luchten is volgens de parkvertegenwoordiging de juiste remedie.

Gedurende het verblijf worden de behandelde schimmelplekken elke dag weer duidelijker zichtbaar. Het ruikt muf.
Tijdens de regenbuien komt het grondwater door de voegen van de vloer omhoog. Hierdoor blijft het klam.

De omgeving alhier op de Veluwe is prachtig. Menig uur is dan ook gespendeerd aan het verkennen hiervan.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Vakantiepa...

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima park voor de prijs die je betaalt"vertalen
Anne-Lies
7,0

20-08-2014 Een week doorgebracht in huisje 94. Leuk kleinschalig park, vooral voor jonge gezinnen met kleine kinderen en rustzoekers. Helaas was het huisje niet schoon, veel stof, spinnenwebben, schimmel en kapot glas op de grond. De badkamer zelf schoongemaakt voordat we daar wilden douchen. Verder alles prima. restaurant lekker eten, bediening matig. Soms was het personeel aan het kletsen en gingen we maar weer weg omdat we niet bediend werden. Goede park faciliteiten en mijn dochter heeft genoten van knutseluurtje en de andere activiteiten. Prachtige omgeving met mogelijkheden tot dagtripjes. We zouden wel terug komen naar dit park, we hebben het erg leuk gehad ondanks de aandachtspuntjes.

"Heerlijke week gehad...."vertalen
ramonabarona
9,0

09-08-2014 Wij zaten in een 10-persoons huis. Het huis is inclusief sauna en zonnehemel. Het heeft 3 verdiepingen, een riante keuken, 2 douches en 1 bad. 5 slaapkamers met elk 2 x 1 persoonsbedden. Die tegen elkaar of van elkaar kunnen. Ideaal voor mensen die niet bij elkaar in bed willen of juist wel ;-). Het enige wat ik daar op aan te merken heb is dat het huis apart staat van de rest. Maar een voordeel is dan wel weer dat je iets minder om de rest hoeft te denken.

Qua service ben ik erg tevreden. We hadden een probleem met een matras. Gemeld bij de receptie en binnen een uur kwamen ze een nieuw matras brengen.

Het eten op het park is ontzettend goed. Houdt er wel rekening mee dat het druk kan zijn .(bijv. op woensdag) en dat je niet direct eten kan meenemen. Zoals bij de ingang staat, reserveer en voorkom teleurstelling. Heb je het gereserveerd dan is het klaar op de afgesproken moment.

Er zijn veel spinnen en vliegen, maar je zit ook in de natuur, het is immers hun leefomgeving!

"Ideaal voor gezinnen"vertalen
michel
9,0

08-08-2014 Rustig gelegen in een bosrijke omgeving, klein van opzet maar niet minder gezellig. Het personeel is vriendelijk , het restaurant klein maar goed en niet duur, het zwembad is schoon, klein en knus.
We hadden het (enige) 10 persoon huis, die was zeer ruim en schoon. Al met al heb ik een geweldige tijd gehad, het verblijf op dit park was zeer goed kom er graag terug.

We waren daar met 7 volwassenen en 3 kinderen.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Tegenvaller"vertalen
Ellen
6,0

12-07-2014 Wat een smerig huisje (6DL), overal spinnenwebben en vreselijk vochtig. Er lag nog een tandenborstel op de vloer en in de kast lagen prijskaartjes. In de schuur stonden een ronduit smerig campingbedje en stoeltje. Tuinkussens zijn verschimmeld en de bekleding van hoekbank en matrassen was gescheurd. Over de schoonmaak wordt een beetje lacherig gedaan, zelfs sorry is blijkbaar teveel gevraagd. Het zwembad is kleiner dan de foto's doen vermoeden, het buitenbad blijkt slechts een stukje water te zijn wat in verbinding staat met het binnenbad.Het was er lekker warm en de badmeester was vriendelijk. De omgeving is mooi. Boodschappen deden we bij de plus in Harskamp. Erg jammer vind ik ook dat de poolse werknemers hun auto regelmatig meenemen naar hun huisje terwijl het een autovrij park is. Al met al best een tegenvaller!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuk park, goed voorzieningen"vertalen
van den Berg
8,0

05-05-2014 iedereen heeft zich hier goed vermaakt.
Vele kleine speeltuintjes, leuk zwembad met glijbaan en stroomversnelling.
Eten is goed en niet duur.
Veel wandelmogelijkheden.
Zeer rustig park maar genoeg te doen.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Voor ons nooit meer"vertalen
OEC
3,0

02-06-2014 Algemeen:
De foto's en kaart op de site geven een onrealistisch beeld van het park qua grootte van de faciliteiten en ruimte in en om het huis. De kaart oogt veel meer ruimtelijk dan het in werkelijkheid is.
- Huisje was erg klein. Hier hadden we beter op moeten letten bij het boeken. Daarbij moet gezegd worden dat het formaat niet eens zo erg zou zijn als de rest wel in orde was geweest.
- Huisje was niet goed schoongemaakt. Het was vochtig en rook muf. Er zaten schimmel plekken door het hele huis, badkamer, woonkamer, slaapkamers.
- De zittingen en de armleuningen van de bank waren doorgezakt en zat daardoor niet comfortabel.
- Keukenvoorzieningen waren beneden peil.
- Inrichting van het huisje was ronduit ongezellig. Kale vieze muren en basis meubels.
- Service aan de balie kan een stuk beter.
- Het eten in het restaurant was erg beperkt qua keuze. Voornamelijk vette hap en niet om over naar huis te schrijven.

met vrienden, Apr. 2014
"Rustig park in een prachtige omgeving"vertalen
Anneke
8,0

03-05-2014 Park de Berkenhorst is een klein rustig park aan de rand van het Kootwijkerzand. Wij hebben hier een korte midweek doorgebracht met 5 personen in een 6-persoonshuisje. De huisjes zijn tussen de bomen gelegen en hebben voldoende privacy. Ze zijn eenvoudig ingericht maar hebben een goeie prijs/kwaliteitverhouding. Er is een klein zwembad met een glijbaan en bubbelbad. Je kunt er snacks afhalen maar ook gezellig zitten in het restaurant.
Het park is ideaal gelegen voor diverse uitstapjes, je kunt in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen. Maar je bent ook zo in Apeldoorn.
Kortom een prima park voor wie rust zoekt in een prachtige omgeving!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?