Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
339 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scoort een 7,5 uit 10, op basis van 339 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 286 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** met andere accommodaties in Kootwijk.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,7
6,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Mooie lokatie met een heerlijk compact zwembad"vertalen
H, M, N en M
4,0
5,0
7,0

20-10-2014 We zijn in de herfstvakantie een week naar de Berkenhorst geweest en hebben verbleven in huisje 81 (6DL1). De woning was erg vochtig en ingericht met sauna en vaatwasser. Helaas was er maar 1 toilet in de badkamer. De bedden lagen prima en de schoonmaak was redelijk te noemen. De ligging van park is fantastisch aan het Kootwijkerzand. Je loopt vanaf het park zo de natuur in. We hebben genoten van de kleine maar compacte subtropische zwemtuin. Gelukkig was het niet erg druk en was er voldoende ruimte om te zitten en heerlijk te zwemmen. In het restaurant kun je prima eten tegen redelijke prijzen. De receptie / kleine winkel was alleen in de ochtend geopend. De medewerkers waren erg vriendelijk en service gericht. Voor de kinderen waren er naast het zwembad geen activiteiten en de speeltuintjes zijn klein en niet uitdagend te noemen. Het sportveld was helaas niet even vlak en het gras te lang om goed te kunnen voetballen. Al met al een lekkere week gehad.

Met vrienden, 2014
"Heerlijk weekend gehad!!"vertalen
Diana
9,0

19-10-2014 Met 6 dames/vriendinnen in een zes persoons bungalow met sauna hebben we een heerlijk weekend gehad. Het huisje is gezellig, schoon en fris, van alle gemakken voorzien en rustig gelegen.
Bij de receptie werden we zeer vriendelijk welkom geheten en voorzien van leuke uitgaantips.
Na het insnuiven van de heerlijke schone lucht, het park ligt in een prachtige omgeving, en het doen van activiteiten die er voldoende zijn in de omgeving, kun je haast niet anders dan lekker slapen. Want ook de bedden zijn tip top in orde.
Ook volgend jaar zullen we ons jaarlijks weekendje weg beleven op Vakantiepark De Berkenhorst. Want er is nog genoeg te beleven.

Met een groep, Okt. 2014
"Heerlijke plek"vertalen
Christa ten Kleij
8,0

15-10-2014 Heerlijk knus park waar je met vriendinnen, vrienden, familie of gezin lekker kunt genieten. Je stapt de deur uit en bent in de natuur waar je fijn kunt wandelen, fietsen en waar kinderen zich uit kunnen leven. Bij de receptie geven ze leuke uitgaanstips en zijn ze zeer klantvriendelijk. Het huisje was mooi schoon. Kortom ik heb met mijn vriendinnen een heerlijk weekend beleefd.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Hogenboom Vakantiep...

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Prima omgeving om heerlijk tot rust te komen."vertalen
Lucas Mouthaan
9,0

21-10-2014 Vorige week heerlijke herfstvakantie gehad. Een huisje aan het water met een eigen sauna. Een heerlijk tropisch zwembad, met stroomversnellingen, bubbelbad en lange glijbaan. Ook de omgeving is prachtig. Vanaf het park wandel je zo de heide op. Ook voor fietsers zijn er hele mooie tochten door dorpen en bossen in de buurt van diverse lengte verkrijgbaar bij de receptie.
Het restaurant serveert prima eten en je kunt koffie drinken bij de haard.
Zeer vriendelijk personeel, we komen hier zeker nog een keer terug.

Met partner, Okt. 2014
"Heerlijk!"vertalen
R.Commandeur
8,0

13-10-2014 Perfect schoon 6 pers huis,heerlijk vrij midden in de natuur.Vriendelijk personeel.Voor herhaling vatbaar.Heerlijk gefietst in de omgeving,en bij thuiskomst bij huisje je fiets in het schuurtje.

Met vrienden, Okt. 2014
"Echt genieten"vertalen
mies
9,0

19-10-2014 al voor het vierde jaar met vriendinnen naar de Berkenhorst, heerlijk weer genoten. Sub-tropisch zwembad lekker warm water. mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Heb je geen zin om zelf te koken dan is er de mogelijkheid om een hapje in het restaurant te nuttigen. Kortom het was weer echt genieten en komen zeker volgend jaar weer terug.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldig weekend gehad!"vertalen
Miranda
9,0

15-10-2014 Voor de 4e keer alweer een heerlijk weekend weg gehad met mn vriendinnen. Het huisje is top en schoon!!!
We komen zeker volgend jaar weer!!! Bedankt medewerkers van de Berkenhorst voor weer een heerlijk weekend!!! Tot volgend jaar.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Hier gaan wij niet nog een keer naar toe!"vertalen
Lydeke
5,0
4,0
3,0
8,0

06-10-2014 Wij hadden een 2 persoon accommodatie geboekt, een weekend voor 250 euro.
Huisje nummer 41 kregen wij toegewezen. Dit huisje rook erg muf bij binnenkomst, veroorzaakt door een hoog vochtgehalte. De badkamer zat onder de schimmel en het raam in de slaapkamer was stuk. Dit hebben wij bij de receptie doorgegeven d.m.t. een formulier.
De bedden lagen niet lekker, in allebei zat een kuil.
Al met al was dit huisje erg veroudert qua inrichting/onderhoud. Sommige huisjes zagen eruit alsof ze later gebouwd zijn.

Het voordeel van het park is dat het kleinschalig is, alles is lekker dichtbij. Het restaurant/snackbar is van goede kwaliteit.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Caroliene
9,0

01-10-2014 Eerste indruk is dat het ietwat gedateerd is maar wij hadden een 6-persoons huisje met sauna en we hebben heerlijk genoten.
Dit park is autovrij maar zeer ruime parkeerplaatsen. Restaurant biedt ook daghappen voor €10,00 en is prima. Mooie omgeving en als je even geen bos meer wil zien dan is er voldoende te doen in de omgeving. Zwembad is niet super groot maar medio september was het zeer rustig.

Met een groep, Sept. 2014
"Lang familieweekend zeer geslaagd!"vertalen
Maarten
8,0

16-09-2014 Wij hadden voor een lang familieweekend met 16 personen, twee villa's geboekt: een 6-persoons villa (6DL2, nr. 101) en een 10-persoons villa (10FL, nr. 121). Deze twee villa's waren tiptop in orde. Alles zag er netjes en opgeruimd uit. Er was zeker geen sprake van achterstallig onderhoud of schimmelplekken. Ook van stank was geen sprake. Ter voorbereiding van dit weekend is er een aantal keren contact geweest met de receptie en het restaurant. We zijn zeer vriendelijk en correct benaderd en de receptionisten hebben ons advies gegeven over de mogelijkheden op het park en in de omgeving.
Er is door ons gebruik gemaakt van het zwembad. Dit zag er netjes en schoon uit maar het nodige tegelwerk heeft een dringende opknapbeurt nodig. Verder hebben we via het restaurant op de Berkenhorst een BBQ besteld voor op de locatie. Voor de heren Trip en Willemsen was niets teveel.
Vervolg bij "TIP"

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?