Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst ***

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst
7,6

• Onderkomen7,0
  • Activiteiten6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst bij:

498 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

eenmalig

ano, 11-9-2017
  • Onderkomen5

Huisje rook muffig

Het park ligt te ver van de winkels in kootwijk zijn geen winkels

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Fam. van Beek, 31-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Klein maar gezellig park met een mooi zwembad. Ondanks dat het klein was hebben we ons toch erg vermaakt op dit park. Hier kom je helemaal tot rust!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi park in fantastische omgeving

Debby, 28-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi ruim Huisje op een rustig autovrij park, erg prettig met jonge kinderen. Genoeg te beleven in de omgeving en de natuur is beeldschoon!

NOOIT MEER!!!

de Lange, 28-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Vies muf huisje. Erg veel vocht in het huisje. Als je had geslapen was de bovenkant van je deken vochtig en de ramen door het hele huisje nat. Raam is het woonkamertje zwart van de schimmel. Schimmel in de badkamer. Toiletbril kapot. Douche scherm kapot. Water wordt niet warm.. Lauw... Er was gerookt in de badkamer En we hadden vreselijk veel muizen die tussen het plafond en dak zaten en elke dag een party hielden... vooral s nachts.... Een dag eerder weg gegaan omdat we er niet van konden slapen. Je hoorde ze de hele dag en nacht. Heb een kleine tegemoetkoming gekregen... Achteraf in verhouding veelte weinig aangezien we flink betaald hadden voor het hoogseizoen.... Ben normaal echt niet zo snel een klager... maar dit was echt vreselijk. Zondagochtend verteld dat er muizen zaten. Niet 1 maar een hele familie... konden ze niks aan doen omdat het zondag was.... En ze konden ook geen andere accommodatie voor ons regelen...

Het zwembad is wel mooi. Niet groot maar super mooi en schoon. Vaak gezien dat ze het water testte.

Maar nee wij komen hier nooit meer terug. Dit huisje mag nooit meer verhuurd worden. Ze hebben wel aangegeven dat ze er wat aan gingen doen

Goed voor 1 keer.

Annemie, 24-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Na jaren trouwe klant te zijn bij park van andere keten, hebben we eens gekozen voor iets anders. Hebben wij er spijt van. Kleinschalig park ligt in een zeer mooie omgeving en is op zich mooi met veel groen. Wij hebben een 4 pers huisje gehuurd (Zandzegge 4b). Nog nooit zo'n klein huisje gehad! Zeer kleine kamers, mini leefruimte, kleine badkamer. Zeer weinig opbergruimte: alles maar in de koffers gelaten. Slecht ondehouden: veel stofnetten, schimmel op de muur in de slaapkamer, vieze dampkap. Zwembad veel te klein, wel lekker warm water en leuke glijbaan. Hygiëne rondom en in het zwembad zijn slecht. Geen toezicht, dus goed op je kleine kindjes letten. In het zwembad spuwen en ijsjes eten in het water vindt het personeel heel normaal: gewoon een gewoonte mochten we aanhoren. Personeel aan de receptie, winkeltje, verhuur skeltjers zijn wel heel vriendelijk! Lekkere verse broodjes voor een schappelijke prijs. Al bij al een hele leuke vakantie gehad: plezier maak je tenslotte zelf.

Klein en rustig vakantiepark

Fam. Houwen, 21-8-2017
  • Onderkomen7

We hadden een 6p huisje. De huiskamer/keuken is voor 6 personen iets aan de krappe kant. Weinig opbergruimte. Gelukkig waren we maar met z'n vieren. Het koffiezetapparaat is wel aan vernieuwing toe, want je kon niet meer aflezen voor hoeveel kopjes koffie er water in zat. En er was nog een ouderwetse fluitketel aanwezig. Een waterkoker zou praktischer zijn. Ook de badkamer is krap met een douche, wc en wastafel. Jammer dat er geen aparte wc is. De slaapkamers met de 2 persoons-bedden zijn daarentegen weer zeer ruim. Afgezien van een beetje schimmel op de badkamer was het huisje wel schoon. Het zwembad is klein maar wel leuk. Dat vonden ook onze zoon (11) en zijn neef (12). Het water was lekker warm en van de glijbaan is veelvuldig gebruik gemaakt. Ook de openingstijden van het zwembad werd als zeer positief ervaren. Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit. Ruime keuze en zeer vriendelijk personeel. Dit geldt overigens voor al het personeel. Waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De winkel heeft maar een klein assortiment. Voor de grotere jeugd is er op het park niet veel te doen. Daarom zijn we ook een dagje naar het Nederlands Militair Museum in Soesterberg geweest. Een echte aanrader vor stoere jongens. Al met al hebben we een leuk weekend gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Armoedig, vervallen park, onvriendelijke personeel

Saskia, 20-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Het zwembad was fijn, dat moet gezegd. Niet groot, maar wel leuk. Heerlijk warm water, leuke glijbaan en stroomversnelling. Lekker gegeten in het restaurant op het park, maar de bediening was heel erg traag.

Ons 6-persoonshuisje was erg oud, krap, en vies. Slechte matrassen, onvolledig servies, stofzuiger kapot en een algehele muffe lucht. Tuinstel was ontzettend oud en poreus. Vlekken die er niet uit te krijgen waren.

Het personeel bij zowel het restaurant, als de receptie en de fietsverhuur ("fietsen huren kan alleen om 16 uur" en draait zich om) was kortaf en onvriendelijk. Meedenken en klantgerichtheid was absoluut niet aan de orde.

Het park doet armoedig en vervallen aan. Midgetgolf, tafeltennistafel en tennisbaan zijn met alg en mos begroeid. Animatieprogramma stelde niets voor. Hebben mijn kinderen niets aan gehad.

Prijs-kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Wij betaalden bijna 1000 euro voor een week. Zonde!

Rustig familiepark

NaPlu, 12-8-2017
  • Onderkomen6

Op het laatste moment hebben we besloten om alsnog een midweekje er tussenuit te gaan. Na enig speurwerk op internet kwamen we uit op vakantiepark De Berkenhorst. Snel geboekt, want het was het laatste 6 prs. huisje (Nachtzwaluw).

Kort voor vertrek de reviews bekeken en daar schrokken we van.... zeer wisselend.

Onze eerste indruk was gelukkig positief. Kleinschalig parkje, overzichtelijk en rustig. Huisje iets gedateerd, maar verder niks op aan te merken!

De foto's van het zwembad zijn op de site iets misleidend... en meer geschikt voor kinderen van basisschoolleeftijd... dit geldt voor het gehele park!!

Onze jongens (12-14 jaar) vonden het iets te saai, maar gelukkig maakte de goed werkende WiFi véél goed ;-), net als de mogelijkheid om te poolen en te darten!

Park ligt in een prachtig gebied... heerlijk om te wandelen mét hond!

Binnen paar minuten sta je midden op het stuifzandgebied!

Compliment voor het snackbar / restaurant, twee avonden heerlijk gegeten.

Aandachtspunt zijn de pizza's... 3 verschillende besteld, maar smaakten allemaal hetzelfde... pizzarand was erg hard.

Helaas niet het beste zomerweer... en daarom nachtje eerder terug naar huis.

Waardeloos!

A., 9-8-2017

Samen met mijn vriend een avondje wezen zwemmen in het zwembad. Op internet leek het erg leuk en het werd beschreven als een leuk zwembad. Eenmaal aangekomen wisten wij niet wat wij aantroffen. In de kleedhokjes ging het al mis. Erg vies en overal stond water! Eenmaal binnen was het zwembad erg klein. Op de foto's lijkt het zwembad groot maar helaas was dit schijn. Achterstallig onderhoud zie je overal in het zwembad voorbij komen! De gaten zitten in de platen van het plafond, onder het trappetje naar de glijbaan/bubbelbad zit veel viezigheid en veel is kapot en verouderd. Ook staat aangegeven dat zij een spectaculaire glijbaan hebben maar deze hebben wij niet kunnen vinden! 30 jaar geleden of zelfs langer zou dit zwembad vast erg leuk en modern geweest zijn maar nu is het een geval voor het programma Smerige Zaken van Rob Geus!
    Gereisd met partner in augustus 2017
    Parkmanager, Parkmanager, 10-8-2017

Beste A,

Bedankt voor je reactie.

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan het zwembad.

Wij van onze kant zijn verantwoordelijk voor de hygiëne in het zwembad. Daar worden wij op wettelijke basis op gecontroleerd en dat is in orde.

De hygiënekwaliteit van de vloeren wordt gemeten, de kwaliteit van het water, legionella monsters enz. enz.

De kleedkamers worden meerdere keren per uur door het personeel nagelopen en gespoeld waar nodig. Dan blijft inderdaad wel eens wat water liggen.

Schoon 6 persoons huisje op een lekker rustig park

De Jong, 8-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Wij verbleven een week in een 6 persoons huisje dat zeer schoon was. Het huisje is eenvoudig ingericht maar van alle gemakken voorzien. Het park is ook heel schoon en door de stilte kan je genieten van de vogeltjes om je heen. Elke ochtend verse broodjes is prima. Wij hebben een fijne week gehad, zeker een geschikt park voor mensen die eens een weekje rust willen. Mooie natuur om je heen.
    Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scoort een 7.56 uit 10 op basis van 500 reviews.