Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
329 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scoort een 7,5 uit 10, op basis van 329 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 285 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** met andere accommodaties in Kootwijk.
Even geduld a.u.b.

7,7
6,6
6,9
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, sep 2014
"Wij komen hier zeker terug"vertalen
pieters
9,0

02-10-2014 We hebben hier als familie een super gezellig verblijf gehad. Je krijgt waar voor je geld. De accommodatie was ook goed niks op aan te merken. Gewoon goed. Het zwembad hebben we meerdere malen gebruik van gemaakt en in de omgeving genoeg te doen. Het restaurant zijn we ook een aantal keer geweest kwaliteit en prijsverhouding helemaal ok. Super vriendelijke personeel. Wij gaan hier mochten we in de buurt zeker nog een keer gebruik van maken combinatie met zwemmen en lekker uiteten want xit is ook mogelijk is ons verteld !!! Al met al een heerlijke week gehad

met jonge kinderen, sep 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Caroliene
9,0

01-10-2014 Eerste indruk is dat het ietwat gedateerd is maar wij hadden een 6-persoons huisje met sauna en we hebben heerlijk genoten.
Dit park is autovrij maar zeer ruime parkeerplaatsen. Restaurant biedt ook daghappen voor €10,00 en is prima. Mooie omgeving en als je even geen bos meer wil zien dan is er voldoende te doen in de omgeving. Zwembad is niet super groot maar medio september was het zeer rustig.

met een groep, Sept. 2014
"Lang familieweekend zeer geslaagd!"vertalen
Maarten
8,0

16-09-2014 Wij hadden voor een lang familieweekend met 16 personen, twee villa's geboekt: een 6-persoons villa (6DL2, nr. 101) en een 10-persoons villa (10FL, nr. 121). Deze twee villa's waren tiptop in orde. Alles zag er netjes en opgeruimd uit. Er was zeker geen sprake van achterstallig onderhoud of schimmelplekken. Ook van stank was geen sprake. Ter voorbereiding van dit weekend is er een aantal keren contact geweest met de receptie en het restaurant. We zijn zeer vriendelijk en correct benaderd en de receptionisten hebben ons advies gegeven over de mogelijkheden op het park en in de omgeving.
Er is door ons gebruik gemaakt van het zwembad. Dit zag er netjes en schoon uit maar het nodige tegelwerk heeft een dringende opknapbeurt nodig. Verder hebben we via het restaurant op de Berkenhorst een BBQ besteld voor op de locatie. Voor de heren Trip en Willemsen was niets teveel.
Vervolg bij "TIP"

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Hogenboom Vakantiep...

met jonge kinderen, 2014
"Wat een ramp"vertalen
Vd camp
1,0
1,0

07-09-2014 Dames en heren,

Niet doen!!!!

Verschrikkelijke huisjes , erg smerig en vochtig vol met schimmels dit park hadden ze beter 20 jaar geleden terug aan de natuur kunnen geven!

Echt zeer slecht onderhouden!

alleenreizend, Sept. 2014

H .Verheul
5,0
5,0
7,0

14-09-2014 We hadden geboekt voor een 4BLzandzegge luxe .Bij aankomst het huisje bekijken zag er niet uit . We werden omgeboekt naar een 6 persoons huis
Boomleeuwerik 6 DL2. Was niet schoon moest eerst nog schoongemaakt worden.Toen dit gedaan was en we binnen kwamen stonk het sterk naar bleekwater.Verder waren in alle kamers de kitnaden beschimmeld .
Volgens beheerder komt dit omdat ze in het bos staan en liever niet op deze site zetten. Rondom huisjes veel zwerfkatten.
Verder mooie omgeving en fijn gefietst.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
B, van de Camp
2,0

11-09-2014 we zijn( gelukkig maar één dag) op bezoek geweest bij dochter en schoonzoon, wat een vies en deprimerend huisje. het stonk muf, schimmel op de badkamer, in de slaapkamer, vieze en kapotte pannen, smerige rubbers in de koelkast,badkamer direct gekoppeld aan keuken,(ook smakelijk) zaten gezellig tegen een vergane struik aan te kijken door de tuindeuren en tegen een muur aan de eettafel aan beide kanten. kapotte stoelen enz. deze huisjes zouden niet meer verhuurd MOGEN worden, en zeker niet voor die prijs. het regende dan ook klachten, wij waren zeker niet de enige! lees met verbazing dat er nog positieve referenties zijn, weten die mensen zeker dat ze op de Berkenhorst zijn geweest? Kregen na indienen klacht een ander huisje en de enige vooruitgang die we boekten was een extra raam en een vloerkleed zodat het nog een klein beetje oogde. hier ook schimmel en vuiligheid.
schriftelijke klacht ingediend maar nog niets op terug gehoord, ook een minpunt!

met partner, Aug. 2014
"Het nieuwe parkwinkeltje"vertalen
a_berveling9
10,0

29-08-2014 In deze nieuwe beoordeling beschrijf ik de veranderingen/verbeteringen op vakantiepark de Berkenhorst.
In 2014 heeft men de supermarkt naast 't restaurant vervangen door een parkwinkeltje ingebouwd in de receptie.
Aangezien hierdoor de ruimte beperkt is, is de keuze per product ook beperkt, maar dat is logisch.
Echter is Alles te koop wat je tijdens een week vakantie op dit gezellige park nodig hebt; dat hebben ze dus fantastisch opgelost zodat mensen zonder auto niet afhankelijk zijn van de supermarkten in de naast gelegen dorpen.
Mocht je toch een product willen kopen dat Niet in 't assortiment is, kun je ter plekken of een paar dagen voor aankomst jouw gewenste producten bestellen bij de receptie op naam gereserveerd!
Ook de vers gebakken broodjes, croissants, gevulde koeken,etc. worden nog dagelijks s'ochtends gebakken.
In 't restaurant heeft men nieuwe sfeervolle lampen boven de tafels gehangen voor nog meer sfeer.
Tot maandag!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Rustig,groen en schoon park."vertalen
Marianne
9,0

19-08-2014 met jongste zoon van 10 een weekje hier vertoefd, gastvrij onthaal, schoon park ,net huisje, nette inrichting,groene omgeving, recreatie team organiseerde diverse activiteiten zowel sport, pizza bakken als loommiddag of bingo. zwembad viel qua grootte tegen dan op fotos ,site lijkt. maar was niet te druk gelukki!toezicht was onvoldoende, regelmatig geen toezicht bij het zwemmen! qua afstand zo in apeldoorn kon. julianatoren ,apenheul. voor oudere kinderen niet zo veel te doen op park en qua activiteiten. voor jongere prima.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Slechte huisvesting"vertalen
Marcel
7,0

10-08-2014 Bij binnentreden van het huisje (type 4b) is een bijtende chloorlucht aanwezig. Het huisje is koud en vochtig.

Bij navraag aan de service desk schijnt het huisje een "anti schimmelbehandeling" ondergaan te hebben. Luchten is volgens de parkvertegenwoordiging de juiste remedie.

Gedurende het verblijf worden de behandelde schimmelplekken elke dag weer duidelijker zichtbaar. Het ruikt muf.
Tijdens de regenbuien komt het grondwater door de voegen van de vloer omhoog. Hierdoor blijft het klam.

De omgeving alhier op de Veluwe is prachtig. Menig uur is dan ook gespendeerd aan het verkennen hiervan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?