Camping Maaszicht

8,5

6 reviews over Camping Maaszicht in het Nederlands

Relaxte en fijne camping

Ad, 17-8-2016

Sta hier al 39 jaar alleen jammer teveel buitenlanders (polen) verder fijne camping
Gereisd met partner in januari 2016

Mooie plaats direct aan het water

rosa, 28-6-2010

Leuke camping voor kinderen veel te doen idiaal voor watersporters
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

vacantie maaszicht kerkdriel

veldhuis, 23-1-2010

is goed voor watersport .sport en spel alles in 3 weken gedaan laste 2 weken wordt er niets meer gedaan. word geen rekening gehouden met verspreide vacantie
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

ton en annie kinderen, 12-9-2007

Mooie lokatie, wij hebben een caravan gehuurd gehad in het hoogseizoen niet duur voor een leuke stacarvan goed animatieteam veel te doen voor de kleine kinderen mooi strand voor herhaling vatbaar

tot volgend jaar

Gereisd familie in september 2007

rosa, 13-8-2007

Niet duur voor trekkers leuke mensen,

goed verzorgt sanitair veel te doen voor kinderen volgend jaar weer

Gereisd familie in augustus 2007

Fam. Evers, 26-4-2007

Wordt voor ons het 4de seizoen op deze camping en we zien het elk jaar mooier, leuker en beter worden. De leiding daar doet er echt veel aan. Natuurlijk moet je er zelf ook alles aan doen om je plekje mooi en netjes te maken/houden ! Er is een animatie team voor jong en oud, een lekker strandje, prachtige kantine , snackbar, paardrijden, kinderboerderij, speeltuin, voetbalveld, tennisbaan, zwembad ca. 5 min. lopen, wc + douche gelegenheden (zeer schoon), Wasmachine's en drogers, kleine fitness ruimte, een jeugdhonk, kortom er is dus erg veel op deze kleine camping. Ideaal voor iedereen eigenlijk. Wij waren echte vakantie gangers maar sinds we een caravan hebben hoeft het voor ons niet meer en zijn we elk jaar te vinden op deze camping met onze twee kids en hond want zelfs voor de honden is er een prachtige uitlaatplaats !
Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maaszicht in Kerkdriel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maaszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maaszicht scoort een 8.45 uit 10 op basis van 6 reviews.