7,5

402 reviews over Hotel Oranjeoord in het Nederlands

nooit meer

paul stockmans, 17-8-2017

positief: de ligging, maar dat vindt je ook in hotels in de omgeving. Ontbijt redelijk.

Negatief: de kamer was een inloopkast, slechts één stoel, klein bed 120 cm dat dan nog tegen de muur stond met twee zijden. Dus diegene die tegen de muur slaapt moet op handen en voeten, of over de partner kruipen, of naar het achtereinde van het bed. Geen koffie en thee faciliteiten, geen toiletartikels,geen haardroger, de fietsenstalling staat vol met huurfietsen(mechanish) en slechts één electrische fiets met een lekke achterband (drie dagen, en misschien nu nog.

Bij het uitchecken wordt er niet gevraagd of alles naar wens was (voorbeeldje nemen aan Van der Valk ) maar ik denk dat het baliepersoneel onvoldoende is opgeleid en dat men de lat zeer laag legt qua inzet, intelligentie en werklust, en vooral beroepskennis. En het Oranjeteam zal me nu schriftelijk bedanken voor de feedback en de zaken zeker meenemen in de toekomst, en hopen dat ze me spoedig terug mogen begroeten als gast. Waar ik mijn twijfels bij heb !

Sandra Tempelmans Plat,

Inderdaad hartelijk dank voor de genomen moeite ons te voorzien van uw feedback.

Spijtig te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest.

U kunt uw kamer upgraden naar een charme kamer, deze zijn groter en vaak voorzien van een balkon of terras. De faciliteiten die u aangeeft zijn op geen enkele kamer aanwezig in het hotel.

Ons personeel zit hier met veel kennis en passie voor het vak, en ik vind het jammer dat wij dit enthousiasme niet aan u hebben kunnen overdragen.

Team Charme Hotel Oranjeoord

nooit meer willen wij daarheen

Martin de Bruin, 17-8-2017

We kregen een van de kleine kamers, die waren ong 2,5 bij 3 meter en daar stond dan nog een 2 persoons bed in een grote stoel en daar moesten wij onze spullen nog kwijt, we hadden zeker 80 cm om te lopen, te verblijven, zitten konden we alleen op bed en we waren er voor ons werk, dat betekende dat wij ook kleding voor werk en voor de fiets bij hadden, dus volle kamer en daar zaten we dan voor 2 nachten.. we hadden normaal gelijk rechtsomkeert gemaakt maar we moesten daar onze afspraken voor het werk nakomen
Sandra Tempelmans Plat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! U kunt uw kamer upgraden naar een charme kamer. Deze kamers zijn gerenoveerd en groter dan onze cosy kamers en voorzien van bad of balkon. De kamers zijn ook niet gelegen boven de algemene ruimten waardoor ze rustiger zijn. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op de Veluwe! Team Charme Hotel Oranjeoord

prettig

dhr Schaap, 11-8-2017

Dit hotel heeft een mooie rustige ligging. Onze kamer aan de voorkant rechtsboven was zeer ruim en bovendien voorzien van een ruim balkon.

De badkamer was eenvoudig en schoon. Minpuntje van de kamer: Het lichtgele tapijt in de kamer had een aantal grote vlekken. Jammer, want wij waren verder heel tevreden over de verder schone kamer. Het restaurant serveert top-eten en heeft een prima bediening. Het ontbijt was ook prima.

Sandra Tempelmans Plat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op de Veluwe! Team Charme Hotel Oranjeoord

Matig

Wil, 9-8-2017

Simpel

Geen goede fietsenstalling. Fietsenstalling overvol met huurfietsen.

Stoel in kamer voor zeer kleine mensen.

Ook bij een upgrade kamer.

Sandra Tempelmans Plat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij hebben het interieur van onze kamers sinds kort vernieuwd. Wij zullen uw punten hierop bespreken in onze overleggen om te kijken waar wij dit kunnen verbeteren voor de toekomst. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Charme Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

Niet voor herhaling vatbaar

Gerda enting, 6-8-2017

Hele kleine verouderde kamer. Geen kast. Geen tafel . Geen bekertje voor tandenpoetsen. Tweepersoonsbed met heel warm tweepersoonsdekbed. Gelukkig maar 1 nacht geboekt
Sandra Tempelmans Plat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! U kunt uw kamer upgraden naar een charme kamer. Deze kamers zijn gerenoveerd en groter dan onze cosy kamers en voorzien van bad of balkon. De kamers zijn ook niet gelegen boven de algemene ruimten waardoor ze rustiger zijn. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Charme Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

Ligging geweldig, maar moet nodig worden opgeknapt

HenkR, 6-8-2017

Het hotel ligt mooi in de bossen en bestaat uit een oud gebouw met "rondom aangebouwde nieuwbouw.

Wij hadden een zeer grote kamer met groot balkon en ruime badkamer. Belangrijkste zaken waren schoon, maar ..... Tapijt in de kamer vol vlekken, balkon met daarboven dak kan schoonmaak/opknapbeurt gebruiken. Vloertegels in de badkamer gebroken.

Ons arrangement was incl goed menu (lekker gegeten) en vriendelijke bediening.

Dan wat kortzichtige zaken die niet klantvriendelijk overkomen.

Kregen de sleutel van de kamer pas na 15:00 uur.

Kregen een bonnetje voor gratis bitterballen, maar was alleen geldig tussen 17 - 19 tja dan zit je vlak voor het eten.

Hoorde achter ons iemand om extra broodje vragen, maar dat mocht niet vanwege het beleid??

Dus met onze prijs was het oke, maar zodra je meer moet betalen zou ik voor een volgende keer twijfelen.

Sandra Tempelmans Plat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij zullen de punten die u aangeeft bespreken in onze management overleggen om zorg te dragen dat wij hierin kunnen verbeteren voor de toekomst.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Charme Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

Nooit meer..

Wefra /Purmerend, 3-8-2017

Wij verbleven een nacht van 2 augustus op 3 aug in een cosy kamer. Met recht cosy te noemen. Het was meer een inloopkast. Erg klein, benauwd met een bed van 120. Meer een kamer voor 1 persoon. Wilde dit melden bij de receptie, heb dit 2 keer geprobeerd zonder resultaat omdat niemand de balie bemande..Wilde eigenlijk na het zien van de kamer meteen naar huis. Hebben zeer slecht geslapen omdat het bed echt veel te klein was. Kamer wel erg schoon en badkamer zag er netjes uit. Het ontbijt is goed . Voor iedereen wat wils. De ontbijtzaal is erg ongezellig en zakelijk. Er hing niet echt een gezellige sfeer. Toen wij weg gingen werd niet gevraagd hoe het verblijf geweest was. Heb ongenoegen geuit dat wij geen fijn verblijf gehad hadden omdat we in een inloopkast geslapen hadden..als dit ook op de website had gestaan hadden wij dit nooit geboekt. De dame achter de balie zei dat we dan maar een mailtje moesten sturen..hoezo een mailtje sturen ik ben er nu toch?

Het hotel vonden wij niet gastvrij overkomen, jammer want het ligt in een prachtige omgeving. Volgende keer boeken wij niet meer in dit hotel er zijn zat andere hotels in de omgeving.

Sandra Tempelmans Plat,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien.

Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

We zullen uw genoemde punten van feedback intern bespreken met ons management team.

We hopen dat wij nog een kans van u krijgen en dat wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op de Veluwe.

D den Boer, 30-7-2017

Nette kamer

Zeer goed ontbijt

Sandra Tempelmans Plat,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Charme Hotel Oranjeoord!

Team Charme Hotel Oranjeoord

Het is een aanrader,probeer het!

Goris arlette, 19-7-2017

Het was een verjaardagscadeau .We hadden een luxe kamer met terras .Alles was netjes .Het viergangendiner was af.

Het personeel was vriendelijk.Het ontbijt ,er was veel keuze voor elk wat wils .

MIsschien een waterkokertje op kamer zodat je al eens een koffietje zelf kan maken .En haardroger ?

Alle Belgen daar naar toe ,er waren vooral veel Nederlanders.

Het is zeker en vast de moeite waard.

Team Charme Hotel Oranjeoord

Prima verblijf gehad, erg vriendelijk personeel

Johan, 18-7-2017

Bediening, ontbijt en eten prima. We komen hier graag nog eens terug, hopen dan wel op een kamer met balkon. Nu was dit een kamer met dakramen waardoor je niet echt naar buiten kon kijken. Maar kamer zag er verder prima uit.
Sandra Tempelmans Plat,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Charme Hotel Oranjeoord en dan kijken wij graag samen met u voor een kamer met uitzicht.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oranjeoord*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oranjeoord in Hoog Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oranjeoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oranjeoord scoort een 7.48 uit 10 op basis van 403 reviews.