Hotel Oranjeoord ***

7,5

426 reviews over Hotel Oranjeoord in het Nederlands

Heerlijk

HLU, 14-10-2017

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst in het gezellige en " warme" hotel. Een ruime, mooie kamer ( 1) met groot terras, gelegen aan een grasveldje met uitzicht op het bos. Ruime badkamer met aparte douche en bad waarvan de jacuzzi helaas (al geruime tijd) buiten werking is. Ontbijt is goed verzorgd en ruim voldoende. Dit jaar geen gebruik gemaakt van het diner in het overigens geweldige restaurant. Oranjeoord, een hotel waar men zich direct thuis voelt en prachtig is gelegen bij de bossen om te wandelen of te fietsen.
Sanne Geutjes, Front Office, 16-10-2017

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Charme Hotel Oranjeoord.

Heeerlijk!!

Ruut Hulsbos, 10-10-2017

Een mooi hotel met een nostalgisch tintje. De badkamer is prachtig, schoon en keurig. Handdoeken volop aanwezig. Wij hadden in de badkamer een whirlpool, heerlijk. Een goede boxspring, waar we heerlijk op geslapen hebben. Gastvrije ontvangst en het ligt midden in de bossen, prachtig. En 's ochtends een perfect ontbijt .En na het ontbijt nig even genoten van het prachtige uitzicht op de bossen op de heerlijke tuinstoelen op het terras van onze kamer .
Sanne Geutjes, Front Office, 16-10-2017

zeker voor herhaling vatbaar

albert, 5-10-2017

mooi modern hotel met ruime kamers schoon en goed sanitair.

prima keuken met heerlijke gerechten en zeer vriendelijk personeel

Sanne Geutjes, Front Office, 7-10-2017

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oranjeoord bij:

Derde keer gewst, achteruit gegaan!!

Marcella, 1-10-2017

Kamer was schoon. Ligging is super
Gereisd met vrienden in september 2017

fantastisch

eviet, 28-9-2017

grote kamer heerlijk balkon. goede bedden fijne badkamer met ligbad. vriendelijke mensen en een hele gezellige bar echt een aanrader. prima ontbijt
Sanne Geutjes, Front Office, 30-9-2017

Redelijk

Thijs, 26-9-2017

Het ontbijt was prima. De kamer klein. Bed stond tegen de muur. Wanneer je er s nachts uit moest, moest je over je partner er uit. Dus die was ook wakker. Tv kijken moest van uit je bed. Heb daar wel eens een betere kamer gehad.
Sanne Geutjes, Front Office, 30-9-2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling, we stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. U kunt bij het maken van een reservering altijd contact met ons opnemen over uw kamer wensen en over de mogelijkheden om uw kamer te upgraden. Hopelijk kunnen wij bij een volgend verblijf een kamer voor u reserveren die volledig naar wens is.

Mooie ligging

Ron, 25-9-2017

Goed: Charme kamer ruim genoeg; ontbijt met voldoende keus, mooie ligging, vriendelijk personeel

Minder: Dringt veel geluid uit aanpalende kamer door.

Sanne Geutjes, Front Office, 27-9-2017

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

Heel fijn hotel met goed eten en slapen!

Tanja, 25-9-2017

Goede kamer, heel fijn bed, mooie badkamer,heerlijk avondeten en ontbijt. Wij komen hier al een paar jaar en het wordt elke keer beter. Wij hebben ook wel eens een cosy kamer gehad en die viel idd iets tegen. De charme kamers zij echt prima. We hebben weer een heerlijk weekend gehad, het voelt als thuiskomen. Personeel is wat gehaast, maar dat komt omdat zij het vreselijk druk hebben, petje af. Dame in de bediening zondagavond was erg vriendelijk. Pluim voor haar! Wij komen graag terug.

teleurstellend

Elly en Nelly, 24-9-2017

bij de boeking stond 4 sterren hotel maar waar die op gebaseerd waren was ons niet duidelijk.

Personeel was niet vriendelijk , bij de incheck werd ons niets verteld. Zelf maar gevraagd naar ontbijt hoe laat, waar, wifi. We wilden een fiets huren. We kregen twee sleuteltjes in de handen gedrukt en zoek het maar uit. Een fiets was goed de tweede was zeiknat en kon niet versteld worden. Weer terug , kregen we nog meer sleuteltjes met de opmerking , probeert u het maar , 4 fietsen geprobeerd en overal mankeerde wat aan. Een fiets kostte wel 13,50 euro.

Geen goede plek om na het diner een spelletje te doen. Uit zicht kamer betonnen rand.

Diner en ontbijt waren prima.

Gereisd met vrienden in september 2017
Sanne Geutjes, Front Office, 27-9-2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. We vinden het vervelend om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens was. Zij zullen uw feedback punten intern bespreken, om te kijken waar wij verbeteringen kunnen doorvoeren.

Team Charme Hotel Oranjeoord

fantastische kamer en prima keuken!

Hans, 22-9-2017

Alles was goed. En klein minpuntje was de WiFi.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oranjeoord bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oranjeoord in Hoog Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oranjeoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oranjeoord scoort een 7.52 uit 10 op basis van 427 reviews.