7,9

66 reviews over Hotel Hoog Soeren in het Nederlands

Leuk hotel, kijkend naar het jaartal.

Kees Potters, 1-6-2017

Het hotel ligt op het hoogste punt van de Veluwe ook toen al zorgde de koninklijke familie dat de gasten geen natte voeten kregen.

Het ligt op een mooie centrale plaats met veel uitvalmogelijkheden.

Wij hebben een nacht doorgebracht met de familie 6 personen en een baby van 7 maanden.

Als je een beoordeling geeft aan wat het ook is, kijk en let op wat je betaald hebt en wat je ervoor krijgt, je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Wij hebben een fijn weekend gehad, goed diner, goed ontbijt.

Echt op/of aanmerkingen hebben wij niet.

Als laatste wil ik aangeven dat ik wel koninklijk geslapen heb.

Gereisd familie in mei 2017

Gastvrij en midden in de natuur

Daniel, 30-4-2017

Het hotel in het prachtige Hoog Soeren wordt al jaren door een familie geleid. De familie is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je direct thuis. Er is een speeltuin aan de voorkant van het hotel. Naast het hotel is voldoende parkeergelegenheid. Het hotel is moeilijk met het openbaar vervoer te bereiken. Het is een mooi startpunt voor een wandeling of een fietstocht. Het eten in het restaurant is heerlijk. De kaasfondue is buitengewoon. De tafels staan op gepaste afstand van elkaar. De hotelkamers zijn klassiek, lieflijk en schoon. Prijs en kwaliteit staan in verhouding tot elkaar. Ik kom hier graag op bezoek.
    Gereisd familie in april 2017

Oasen van rust

Saskia, 18-4-2017

Wij hebben weer eens een heerlijke overnachting gehad. Goede bedden, heerlijke bad, en uitgebreid ontbijt. Kamers zijn ietwat gehorig, maar niet heel storend.
          Gereisd met partner in april 2017

voor herhaling vatbaar!!

Sylvial, 25-3-2017

Al wat ouder hotel in prachtige omgeving. Kamer 5 was al opgeknapt en zag er prima uit. Fijn bed, uitstekende douche, lekker ontbijt en heerlijk diners. Jammer dat 1 van de 2 stoelen op onze kamer krikkemikkige poten had, maar we ruilden die zelf om voor een betere van de gang. Het ontbijt werd leuk opgediend: op een etagere. De eitjes en de broodjes waren lekker warm en er was ruimschoots genoeg keus. Het diner was ronduit heerlijk en meer dan genoeg en de bediening heel vriendelijk. In het restaurant stond een lange tafel met meer glossy's dan we ooit zagen in een hotel, en daarnaast 2 kranten. Je zat daar 's avonds heel gezellig, met of zonder koffie.

Wij boften met prachtig weer, hoewel het nog te koud was om in de grote tuin te zitten. We zijn vast van plan om terug te komen!

Gereisd met partner in maart 2017

Restaurant prima! Kamers minder.

Kitty, 7-3-2017

Het hotel ligt in een bosrijke omgeving. De maaltijden met zorg bereid en heerlijk! Personeel hulpvaardig. De kamer waar wij verbleven was klein, aan een kant was er net genoeg ruimte om in en uit bed te stappen. Het was lawaaiig want je hoorde steeds de afzuiging van beneden.

De douche/wc was zeer klein en het rook er muf, waarschijnlijk door het afvoerputje. Wastafel op de kamer . Sanitair niet meer van deze tijd. Wel schoon.

Heerlijke handdoeken !!

Gereisd met partner in maart 2017

Mooie ligging, vriendelijke uitstraling en service

Kees Heijster, 14-2-2017

Relaxte sfeer, prachtige ligging in zeer bosrijke omgeving., personeel zeer behulpzaam. Geen negatieve ervaring. Al meer dan 5 x hier geweest. Dat zegt genoeg !!
            Gereisd met partner in februari 2017

gastvrij, prima ligging en erg hondvriendelijk,

Machteld Meij-Baksteen, 29-1-2017

Alles was goed voor elkaar. Geen negatieve ervaring.
            Gereisd met partner in januari 2017

geschikt als uitvalbasis voor evenementen..

J.S van den Bos, 7-1-2017

minder geschikt voor minder validen en meer voor goede fietsers en wandelaars, door het heuvelachtige gebied.
            Gereisd met partner in december 2016

nooit meer

pe en an, 7-1-2017

ligging fantastisch maar cosykamer een regelrechte ramp zeer klein en heel veel lawaai van afzuiging
            Gereisd met partner in maart 2016

Fantastisch, zowel omgeving, hotel en eten

Carla bosch, 7-1-2017

Alles prima. Vooral het eten, maar ook omgeving en hotel
            Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hoog Soeren bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoog Soeren in Hoog Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoog Soeren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoog Soeren scoort een 7.85 uit 10 op basis van 66 reviews.