Vakantiepark Landal Miggelenberg *****

802 reviews over Vakantiepark Landal Miggelenberg in het Nederlands

Thuis komen!

Anouk Crul, 20-10-2017
  • Onderkomen9

Wij horen tot het Landal kamp, zeker Landal Miggelenberg is favoriet.

Een rustig park met mooie knusse huisjes, een klein maar leuk zwembad, kleine binnenspeeltuin, heerlijke lounge hoek en goed restaurant. Buiten een leuke speeltuin, mooie omgeving met wandelroutes vanaf het park. Vanuit het park zijn er voldoende activiteiten te ondernemen met kinderen. Voor ons voelt een vakantie op Miggelenberg altijd als thuiskomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Heerlijk park!

Meijer, 18-10-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk genieten op een mooie locatie met diverse activiteiten. Altijd top! Komen hier graag elke jaar terug!

In de herfstvakantie was er een fair op het park. Heel gezellig voor even. We hadden een huisje helemaal achteraan in het park en hoorden we de muziek gelukkig niet zo hard. Als je een huisje dichterbij had bij de eetgelegenheden, dan zat je twee dagen in de hardere muziek. Dat zouden wij niet prettig hebben gevonden. Wij komen naar Landal voor de rust. Dat is het enige minpuntje.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
J. Bosman, Front Office , 21-10-2017
Beste familie Meijer, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Graag tot een volgende keer, groet team Miggelenberg

Fantastisch!

Edwin, 16-10-2017
  • Onderkomen9

Supermooi park, erg vriendelijke en meedenkende medewerkers. Mooie huisjes ook! We komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
S. Ellenbroek, medewerker Front Office, Front Office , 18-10-2017
Beste Edwin, bedankt voor je zeer positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Wij kijken weer uit naar u komst!

Geweldige midweek veel te doen in regio en op park

Pascal de Swart, 14-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prima onderhouden park en bungalows, er is in de regio voldoende te doen
Gereisd met partner in oktober 2017
S. Ellenbroek, medewerker Front Office, Front Office , 18-10-2017
Beste Pascal, bedankt voor je positieve review. Graag verwelkomen we u snel weer op Landal Miggelenberg!

Super vakantie!

Lisbeth, 11-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie op de Veluwe gehad samen met mijn man, wij hebben heerlijk genoten van alle service op het park. Toen wij aangaven dat wij graag meer van de omgeving wilden zien, werden ons rondleidingen, wildspotten met de boswachter en wandel en fiets routes aangeboden door het receptie personeel. Uitstekend vriendelijk!! Zeker een aanrader voor andere mensen die graag naar de Veluwe willen. Ook ons huisje was prachtig en schoon! Perfecte ligging en totaal geen last van andere buren aangezien zij ook ver bij de huisjes vandaan staan. Top dus!
Gereisd met partner in september 2017
S. Ellenbroek, Front Office medewerker, Front Office , 14-10-2017
Beste Lisbeth, bedankt voor je super review! Leuk dat u heeft genoten van onze omgeving, daar zijn wij ook super trots op. Graag zien we jullie weer snel op Landal Miggelenberg

Super verblijf gehad

Sophie, 11-10-2017
  • Onderkomen9

Een prachtig park, je loopt zo het bos in. Zeer vriendelijke medewerkers. Restaurant is net verbouwd en is heel mooi geworden, ook erg lekker gegeten daar. Wij hebben alweer geboekt voor de volgende keer.
Gereisd met vrienden in oktober 2017
S. Ellenbroek, Front Office medewerker, Front Office , 14-10-2017
Beste Sophie, bedankt voor je positieve review. Super dat jullie hebben genoten van het park, de medewerkers en het restaurant. Wij kijken uit naar jullie volgend verblijf bij ons. Landal Miggelenberg

Heerlijk in de natuur.

Fam.Knetsch, 11-10-2017

Heerlijke bungalow vernieuwt.

S morgens en tegen de avond kijken of je wild ziet spannend.

En als je dan wat ziet ,is je dag weer goed.

Wij vinden dit een pracht park ,voorzieningen zijn ook weer leuker ,mooier gemaakt.

Hebben voor januari al weer een 8L bungalow besproken.

We zie er met de kleinkinderen al weer naar uit.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017
S. Ellenbroek, Front Office medewerker, Front Office , 14-10-2017
Beste Jan, bedankt voor je review. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf met de kleinkinderen. Wij kijken uit naar uw komst in januari. Landal Miggelenberg

Simone Horstink, 9-10-2017
  • Onderkomen10

We zijn al meerdere keren op het park geweest en het blijft geweldig. Dit keer hadden we een van de nieuwe luxe bungalows geboekt. De vorige jaren hebben we gebruik gemaakt van de oudere modellen, die ook goed zijn (en goedkoper!) maar deze nieuwe bungalows zijn werkelijk geweldig. Mooi en goed ingericht, grote eettafel met goede stoelen, makkelijke bank en zitstoelen en een fijn buitenterras. Er is een was/droogmachine in de bijkeuken, waar ik veel gebruik van heb gemaakt. Even uitvogelen hoe het werkt maar in de bungalow is een goede gebruiksaanwijzing van alle apparaten te vinden. Keuken is prima, iedere ochtend konden we onze broodjes warm maken in de combi magnetron. We zijn verschillende keren wezen borrelen en eten in het restaurant. Heerlijke kaart met wisselende specialiteiten. Zo hebben we een keer heerlijk buiten op het terras van de barbecue kunnen eten, die centraal staat opgesteld. Lekker wijntje erbij, erg gezellig. Vriendelijke en attente service terwijl het toch bijzonder druk kan zijn. Wij komen zeker weer terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
S. Ellenbroek, Front Office medewerker, Front Office , 14-10-2017
Beste Simone, bedankt voor je uitgebreide en positieve review. Wat super dat on nieuwe luxe bungalow zo goed is bevallen. Hopelijk tot snel op Landal Miggelenberg

Heerlijk genoten in een 2 persoons-- VIP huisje.

Chris Been, 9-10-2017
  • Onderkomen10

Keurig schoongemaakt huisje dat goed is onderhouden en alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf.Prachtige omgeving goed restaurant en klasse winkeltje waarin alles is te verkrijgen. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. Komen volgend jaar graag terug en blijven dan zeker een week.
Gereisd met partner in september 2017
S. Ellenbroek, Front Office medewerker, Front Office , 14-10-2017
Beste Chris, Bedankt voor je zeer positieve review. Fijn om te lezen dat je zo van de omgeving en van het park heeft genoten. Tot volgend jaar! Landal Miggelenberg

Genieten

A. De vente, 6-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Erg leuk park! Ziet er mooi uit en erg vriendelijke medewerkers.
Gereisd met vrienden in september 2017
S. Ellenbroek, Front Office medewerker, Front Office , 7-10-2017
Beste A. De vente, Bedankt voor je positieve review. Graag tot ziens op Landal Miggelenberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Miggelenberg in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Miggelenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Miggelenberg scoort een 8.8 uit 10 op basis van 803 reviews.