Camping Krimdal **

8,6

54 reviews over Camping Krimdal in het Nederlands

Zeker een aanrader

Bertine en Reggy, 1-9-2017

Camping met rust en ruimte, goede sfeer, behulpzame campingbaas en zijn vrouw, altijd schoon sanitair en vooral in een schitterende omgeving

Centraal op de Veluwe met veel fiets- en wandelroutes in de directe omgeving van de camping

Was voor ons een topweekend op een voor ons perfecte camping

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een rust!

Jaap en Trudy, 2-8-2017

Kleinschalige rustige camping voor fietsers en wandelaars.Het toiletgebouw is niet modern,maar wordt goed schoon gehouden.Goede service en veel toeristische informatie bij aankomst.We komen zeker terug.Bedankt!!
Gereisd met partner in juli 2017

super rustig in de natuur.

martine, 11-6-2017

Heerlijke rustige groene camping waar je tot rust kan komen.

Wakker worden van het fluitconcert van de vogels. In de avond de konijntjes zien huppelen op de paden. De eekhoorn in de boom zien roetsjen.

Genoeg fietsmogelijkheden. Super vriendelijke eigenaren die graag je vragen willen beantwoorden

En dat het toiletgebouw ietswat gedateerd is, ach.

Is echt een camping voor mensen die van rust houden . En is genoeg te doen in de omgeving.

Wij houden deze camping in ere.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Verouderde camping in mooie omgeving

Jacky50, 12-9-2016

Hele vriendelijke eigenaars van het park die je met alles willen helpen. Prachtige plekken, maar sommige grenzen aan de weg van een ander park dus als je prive wilt moet je wel goed kijken.Je krijgt een sleutel van een hek achterin de camping waar je zo de bossen inloopt. De enige minpunten vind ik het sanitaire gebouw. Je moet €0,10 cent betalen voor afwaswater en €0,50 voor de douche. Vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd. Ook voor de wifi moesten wij voor 3 dagen €3,50 betalen. Naar mijn idee trek je meer mensen als dit aangepast wordt en dan is deze camping ook helemaal af voor ons.
Gereisd met partner in september 2016

Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad.

Ans en Piet Jansen, 26-6-2016

De ontvangst was aller hartelijkst en uitleg met kaarten over fietsroutes in de omgeving.

De plaats was heerlijk rustig en ruim voldoende, eigen kraan en TV/radio aansluiting op de plek.

Dus............een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

L.C.M. Pijpers, 23-5-2016

Ook dit jaar hebben wij gebruik gemaakt van Camping Krimdal te Hoenderloo. Het is in een woord een fantastische camping, mooie plaatsen, prachtige omgeving en de heer en mevrouw Liefering zijn uitermate vriendelijke mensen. Het was prachtig deze periode. Gaan zeker weer terug.
Gereisd met partner in mei 2016

Stilte........

Harry Ummels, 4-8-2015

Camping het Krimdal is een oude camping waar de natuur domineert. Wij verbleven er in een huisje genaamd Donald Duck. De stilte, de onNederlandse rust die er heerst is een weldaad voor je ziel. Maar ook fysiek merkt men de weldaad van Stilte én Rust...

Het huisje heeft alles was men nodig heeft, zelfs een platte TV! Alles is super eenvoudig maar functioneel, netjes en goed onderhouden. Nergens vind je overdaad hetgeen de rust alleen maar geweld aan zou doen. Wij raden het iedereen aan die van Natuur én Rust houdt!

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek!

L.C.M. Pijpers, 23-5-2015

Deze camping is een aanrader,

Voor iedereen die van rust en natuur houd. Vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenaresse. Mooie plaatsen allemaal voorzien van kraantje, stroom, afvoer en centrale antenne aansluiting. (Comfortplaatsen!!) Zijn zeker van plan om hier weer naar toe terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2015

Super rustige schone camping

trudy, 20-5-2015

Goed verzorgde plaats met waterkraan,afvoerpunt,elektra en tv aansluiting.Hartelijke ontvangst met veel info en netjes geholpen met caravan op de plaats zetten.Fantastisch om bij te komen!.
Gereisd met partner in mei 2015

Goede service!

van Dolder, 12-9-2013

Door omstandigheden moesten wij printen en scannen. Dit mocht gratis op de camping met behulp van de laptop en printer van de camping. Erg fijn!

Daarnaast was er een goede sfeer op de camping!

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krimdal in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krimdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krimdal scoort een 8.61 uit 10 op basis van 54 reviews.