Camping De Woeste Hoogte

De Woeste Hoogte

39 reviews over Camping De Woeste Hoogte in het Nederlands

Leuke camping

Nathalie, 4-6-2017

Toen wij aankwamen in onze safari tent waren ze hem helaas vergeten schoon te maken. Alles vies. Maarrr ze schaamde zich kapot, zijn meteen druk gaan poetsen en ik hielp graag een handje mee. We kregen gratis consumpties ter compensatie. Wij waren in april en dan is de tent echt nog te koud snachts, het kacheltje die er in staat trekt het niet de tent op te warmen.

Verder leuke speelgeledenheden, mooi sanitair in een serre zodat je mooi droog en warm staat.zwembad was nog niet open. Veel vaste huurders maar stoorde ons niet. Ligt prachtig aan de bosrand en de omgeving is erg mooi. Prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk rustige camping

M. Schaap, 8-4-2017

De Woeste hoogte is een lekkere rustige camping. Direct tegen de mooie bossen van de Veluwe. Toch is er ook de camping ook voldoende te doen voor jong en oud. Tevens prima restaurant voor een hapje en een drankje. Ook zijn er verschillende unieke chalet te huur.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Leuke gemoedelijke camping

Marleen, 21-8-2016

Mooie omgeving, leuk klein zwembad voor kinderen, slechte WiFi.

Diverse malen muntjes ingeworpen voor afwas en douche en dan geen warm water.

Gereisd met partner in augustus 2016

bosvilla fantastische huis

Dieneke, 29-3-2016

wij hebben met 8 volwassenen en 2 kinderen het afgelopen weekend (pasen) doorgebracht in de bosvilla p de woeste hoogte.

wij waren verrast door de grootte, netheid en comfort van deze villa.

en dat ook nog voor een betaalbare prijs. dat krijg je bijna nergens.

enig minpuntje: er is maar 1 badkamer/douche voor zoveel mensen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Heel lekker genieten in alle rust

Melissa, 13-9-2015

Zeer rustige camping, maar je kan de drukte opzoeken. Zeer veel te doen op de camping met vol programma voor de kids en daarnaast ook zeer veel buiten de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heel erg genoten

Michael, 13-9-2015

Als je van de natuur houdt moet je hier zijn. Een geweldige ligging en zeer lekker eten bij de Buurvrouw (restaurant) en daarnaast zeer gastvriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Voor herhaling vatbaar

jessica, 5-7-2015

De woeste hoogte / ben's dream is mooi groen opgezet met een fijn zwembad en goede horeca. Wij verbleven is de gloed nieuwe safaritent. Ook voor niet kampeerders erg prettig. Tent is erg ruim, twee slaapcompartimenten: 1 met boxspring en 1 met twee stapelbedden, keukenblok in woongedeelte met tafel en banken. Verder ligt de tent naast het zwembad, horeca, speeltuin en sanitair gebouw. Erg schoon ook trouwen. Gastvrije ontvangst. Kortom voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super relaxen

M. Schaap, 28-4-2015

Wij zijn gekomen toen de camping helemaal verandert was.

Super vinden wij het en het is een genot om hier te komen en jammer om weer naar huis te moeten. Je komt heerlijk tot rust in de bossen en bent dichterbij de natuur. Heerlijk die frisse lucht daar, lekker fietsen en wandelen. Er is genoeg te doen voor de kinderen die er ook van genieten.

Het is top en die recentie verdienen jullie, want onze ervaring is als we wat vragen het ook gedaan wordt.

Groeten Fam Schaap chalet 85

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Wij hebben weer geboekt voor de zomer!

H.R.M.M., 5-12-2014

Afgelopen september hebben wij een heerlijk weekendje mogen verblijven op dit mooie recreatiepark in Hoenderloo. Tegenwoordig is dit recreatiepark onderdeel van "Ben's Dream" - Ons chalet had de leuke naam Kwikstaart, dit Chalet in Hoenderloo is rustig gelegen aan de bosrand, volledig ingericht, super schoon. Kinderen willen graag terug naar dit mooie park en natuurlijk hetzelfde chalet. Daarom hebben wij wederom geboekt bij de nieuwe eigenaren van dit chalet. Ze hebben er echt iets heel moois van gemaakt. Was het maar vast zomer! Tot dan.
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

ook in 2014 perfect naar ons zin gehad!

bvda, 28-11-2014

De Woeste Hoogte heeft onder invloed van Ben en Mia Oppelaar een ware gedaantewisseling ondergaan er zijn veel zaken verbeterd grootste project ( waar eigenlijk bijna iedereen sceptisch over was) was het asfalteren van de paden . Ik moet zeggen het ziet er perfect uit daarnaast veel minder last van stof en ook het hard rijden valt reuze mee.

Daarnaast zijn er op elk gebied verbeteringen aangebracht, dit heeft zich vertaald in veel nieuwe vaste gasten die met veel vertrouwen een leuk plekje hebben bemachtigd om hun vrije tijd door te brengen.

Wij kunnen het park aan iedereen aanbevelen het is wat ons betreft het mooiste park aan de Krimweg.

Bert en Jeanne

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Woeste Hoogte in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Woeste Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Woeste Hoogte scoort een 7.98 uit 10 op basis van 39 reviews.