Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
1456 beoordelingen
Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve.
Wellnessresort de Zwaluwhoeve scoort een 5,9 uit 10, op basis van 1456 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina lees je beoordelingen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Je kunt 56 vakantiefoto's van Wellnessresort de Zwaluwhoeve bekijken. Ben je nog aan het oriƫnteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1454 beoordelingen over Wellnessresort de Zwaluwhoeve

1456 beoordelingen
5,9
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, dec 2014
"Zwaluwhoeve is duidelijk beter aan het worden"vertalen
Angela Heykoop
8,0

17-12-2014 Een aantal keren ben ik de afgelopen jaren naar de Zwaluwhoeve geweest, maar tippen aan andere sauna deed het (helaas nog) niet. Maar nu begint het inderdaad een stuk beter te worden! Er is meer aanbod aan sauna's en een beter restaurant aanbod. Dus gewoon wat luxer en groter met meer faciliteiten. Er is al veel vernieuwd en ik geloof dat de komende tijd het nog beter gaat worden. Ook fijn is dat ze elke week op dinsdag badpakkendag hebben en 1 keer per maand op zondag. Erg handig!

Met partner, 2014
"Ontspannend"vertalen
Sabrina van der mei...

16-12-2014 Fijne sfeer, lekkere sauna's

Met partner, dec 2014
"Gastvrij"vertalen
Willemijn van Veldh...
8,0

14-12-2014 Voldoende parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst bij de receptie. Vele baden en sauna's. De opgieting moet je zeker niet missen! Wij komen gauw weer in Hierden.

De beste prijzen en last minutes voor Overig Wellnessresort de Zwaluwh...

Met vrienden, Dec. 2014
"Heerlijk een dag ontspannen."vertalen
Marloes
8,0

16-12-2014 Fijne dag gehad met heerlijke baden, sauna's en een zonnebank. Goed opgeknapt! Zeker een aanrader!

Met partner, Dec. 2014
"Prima, maar ze vergeten net de puntjes op de i"vertalen
Erik Koerhuis
6,0

16-12-2014 + handige manier van registratie consumpties en openen kluisjes, gratis en voldoende parkeerplaats, personeel bij hotstone massage en dr fish waren kundig, veel verschillende sauna's, schoon.

- verkeerde uitleg arrangement ( ons was doorgeven dat alleen alcoholische dranken en verse sappen exclusief was, maar achteraf moesten wij de latte machiato ook betalen (gelukkig wees de 2e verkoper ons hier wel op) aangezien we dus nog 2 consumpties open hadden staan kregen we een flesje water mee voor in de auto.
personeel stond vaak met bestellingen drinken/eten aan de verkeerde tafel (1 keer bij ons en 3 keer om ons heen), er lijkt geen routine te zijn bij de bediening waardoor ze het voor zichzelf moeilijker maken
Als je hier voor het eerst komt is het een doolhof, plattegrond geeft niet duidelijk weer waar je moet zijn voor je behandeling. Toen we het vroegen bij de receptie kregen we een onduidelijk antwoord.

Totaal ontspannen is het dus niet je moet zelf nog veel onnodig zoeken.

"Absoluut verbeterd"vertalen
Gijslinda@live.nl
7,0

14-12-2014 Ik kom hier vanaf het begin, nu weer terug sinds jaren onvrede. Gelukkig veel veranderd en nieuwe sauna's. Ze zijn er nog niet, maar ze doen erg hun best.

"Dagje ontspannen"vertalen
Nick Vermeulen
9,0

14-12-2014 Al meerdere keren geweest, mooiste wellness van NL

"Normaal Ontspannen"vertalen
Marcus
6,0

14-12-2014 Het is druk bezocht en dat merk je. Faciliteiten zijn net te weinig. Ook de indeling is niet optimaal. Kwaliteit sauna's is prima.

"Slecht en gedateerd."vertalen
anoukamsterdam
2,0

12-12-2014 Ik kan me goed aansluiten bij de negatieve recensie hieronder. Tien jaar geleden was ik voor het laatst bij de Zwaluwhoeve geweest. Dat beviel niet. Gelukkig heb ik in de tussentijd prachtige sauna's zoals Bussloo, Veluwse Bron, Spa Sereen en Fort Resort Beemster mogen leren kennen. Gisteren dachten we, we wagen het er weer een keer op. Helaas zonder tevredenheid.

Minpunten:
- Sauna's niet op temperatuur. Bijvoorbeeld de Kelo en licht therapie sauna. Kwamen niet boven de 55 graden uit! De licht therapie sauna is overigens heel onrustig, het licht knippert steeds. En de deur sluit niet goed.
- Weinig zandlopers in sauna.
- Douches buiten afgesloten vanwege ''vorst''.
- Slechte bewegwijzering.
- Ontzettend gedateerde horeca gelegenheden. Totaal sfeerloos en koud. En what's up met die lelijke dode planten? Afschuwelijk.
- Smerige bedjes buiten. Verwijder deze in de winter. Ziet er niet uit.

Pluspunten:
- Grote en goed koude dompelbaden
- Receptioniste nam klachten goed op

Met vrienden, Dec. 2014
"Geen ontspanning"vertalen
Miep
4,0

11-12-2014 Slechte weg met veel kuilen op de parkeerplaatsen
Samen een kleine locker, daarbij een hoge locker waar ik (1,75 m) niet bij de haakjes kon
Weinig bankjes in de kleedkamer
Saunaplein 1 is een doolhof, onoverzichtelijk. Bewegwijzering in het hele park erg summier. Saunaplein 2 via een gladde trap te bereiken, stoombad, kleuren sauna en voetenbadje buiten gebruik.
Weinig mogelijkheden tot afkoelen, buiten geen douches
Geen plek binnen om te liggen/ relaxen
Restaurants hebben geen aangename temperatuur ( tocht/ koud) ruiken naar eten en hebben veel tafeltjes met rechte stoelen
Geen stilte in de sauna's
Toiletten in de loop van de dag met vieze vloeren
In de sauna' s hangen geen of te weinig zandlopers
De sauna's zijn niet warm en er wordt bij de deur ook niet aangegeven hoe warm ze zijn
Opgieting met te veel mensen in een ruimte, onhygiënisch dicht op elkaar
Er ontbreekt uitleg voor mensen die niet weten hoe sauna werkt
Gekregen plattegrond is slecht te lezen

Kwaliteitszaken Wellnessresort de Zwaluwhoeve, 15-12-2014
Eigenaar zegt:  Beste Miep, We vinden het spijtig dat uw dagje wellness niet naar wens is verlopen. U noemt een aantal punten over de bewegwijzering, wij zijn ons hiervan bewust. Er zijn meerdere borden in productie om de bewegwijzering te verbeteren. De stoomcabine is inderdaad afgesloten en wordt binnenkort verwijderd. De kleuren in de kleurensauna worden zodra het technisch mogelijk is hersteld. Echter zijn er recent 7 nieuwe faciliteiten bij gekomen met splinternieuwe douches. Buiten bevinden zich douches tussen de lavendel en rozensauna in. Ook vindt u de neveldouche midden in de tuin. Het kan echter zijn dat de douches vanwege de vorst tijdelijk afgesloten zijn geweest. De plek om te relaxen is door het maken van een nieuw restaurant tijdelijk verkleind, dit wordt volgende week in ere hersteld, excuses hiervoor. Ook onze excuses voor de eventuele kou die u heeft ervaren,dit is inmiddels opgelost. Desondanks hopen wij u nog eens te mogen verwelkomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Beste accommodaties in Hierden

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?