Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
1351 beoordelingen
Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve.
Wellnessresort de Zwaluwhoeve scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1351 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina lees je beoordelingen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Je kunt 56 vakantiefoto's van Wellnessresort de Zwaluwhoeve bekijken. Ben je nog aan het oriƫnteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1348 beoordelingen over Wellnessresort de Zwaluwhoeve

1351 beoordelingen
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, sep 2014
"Leuke dag gehad maar de service is ver te zoeken!"vertalen
melissa
4,0

21-10-2014 Op 23 september een dagje naar de sauna geweest, was heerlijk. Mijn partner had als verrassing een pakking geregeld van 40 minuten. Deze duurde 20 minuten. bij het afrekenen aangegeven aangezien je 50 euro per persoon betaald. de volgende dag belde ze ons, de medewerker gaf zijn fout toe en had een fout in de tijd gemaakt. wilde ons 2 vrij kaartjes geven. Dus wij blij maar we hadden afgesproken dat het vrijkaartjes zouden zijn tot met januari aangezien wij geen vrije dagen meer hebben. Was geen probleem. We hebben uiteindelijk 4 keer gebeld voor deze kaartje omdat ze niet binnen kwammen. En toen ze wel uiteindelijk binnen kwammen was het tot half december. We hebben dik geld betaald, ze geven hun fout toe maar echt tegemoed komen ho maar en dan moeten we ook nog smeken om die kaartjes, echt heel jammer. Voor ons eens maar nooit meer. Terwijl de dag zo geslaagd was verder.

"Twitter beoordelingen"
05-08-2014 @miranda_de_rie Heerlijke dag gehad bij de Zwaluwhoeve #genieten --- Bron: https://twitter.com/miranda_de_rie/status/496732019335127041
30-07-2014 @SWestendorp Vandaag dagje spierontspanning gehad met manlief bij de zwaluwhoeve! Mede mogelijk gemaakt door oma die op wou passen( super, bedankt) --- Bron: https://twitter.com/SWestendorp/status/494593201886756864
22-07-2014 @RenateBesselsen Dagje zwaluwhoeve was weer heerlijk met moeders šŸ’• @ Wellnessresort de Zwaluwhoeve http://t.co/jaxZ6oMw7S --- Bron: https://twitter.com/RenateBesselsen/status/491688826705039360
Met oudere kinderen, okt 2014
"Heerlijk super verwendag!"vertalen
M. Nierop
8,0

21-10-2014 Een moderne grote sauna met heel veel mogelijkheden. Ook veel keuze uit behandelingen. Op de badkledingdag is het wat druk, maar je kunt overal prima in. De mensen verspreiden zich over het grote terrein. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Lunch was prima voor elkaar, lekker en tegen een normale prijs. Wij hebben een Hamam en Facial bijgeboekt. Dit was een pure verwennerij en ik heb hier met mijn dochter ook heerlijk van genoten. Personeel was rustig en legde alles netjes uit. Het personeel weet goed waar ze mee bezig zijn en geven je echt alle aandacht. Leuk contact. Het is een luxe complex en alles staat goed aangegeven. Kortom.....mijn dochter en ik.......wij hebben genoten van alles en komen zeker een keertje terug. Wij zijn echt een dagje in luxe vertroeteld. Bedankt personeel! ;-) Wij vinden het een aanrader.

"Luidruchtig"vertalen
s
3,0

20-10-2014 Vandaag naar de Zwaluwhoeve geweest, een groot saunacomplex in boerderette-stijl. Erg druk, maar wat het ergste was waren de luidruchtige mensen om ons heen. Niet alleen buiten, maar ook in de sauna's en boven in de relaxruimte troffen we telkens mensen die er komen om lekker bij te kletsen. Zeer storend als je voor je ontspanning komt!

De beste prijzen en last minutes voor Overig Wellnessresort de Zwaluwh...

"Veel aanbod, niet super."vertalen
Angel
6,0

19-10-2014 Groot complex, veel mogelijkheden. Positief; veel mogeljkheden buiten, service personeel, het aanbod, opgieting!, mooie kleedruimte. Negatief; druk!, lange rij bij kassa, weinig relaxruimte, minder intieme beleving, slecht onderhoud en eten was slechte kwaliteit!!

Met partner, 2014
"Van pretpark naar wellnessresort"vertalen
sjoerd001
10,0

15-10-2014 Het gaat de goede kant op bij de Zwaluwhoeve! Stukken rustiger dan voorheen en een betere sfeer! Dit alles door de overname. Je merkt goed dat de nieuwe eigenaar (IWR) er alles aan doet om de drukte te beperken. En ja op een zondag zal het best drukker zijn maar in welk resort is dat niet zo..? Wij hebben een heerlijke ontspannen dag gehad! Ook de opgietingen waren top en er was genoeg ruimte in de cabine. De bediening is minder opdringerig maar voldoende aanwezig en de kwaliteit van de gerechten was goed. Wij komen zeker snel terug!

"Zwaluwhoeve"vertalen
rjoppers
7,0

09-10-2014 Het eten is uitzonderslijk lekker! Het overzicht en facciliteiten zijn wat minder. Helaas waren er wat facciliteiten buiten gebruik maar dat zal alleen maar beter worden voor de komende tijd! Er zijn heel veel verschillemde sauna's dus als je daar van houdt is het prima!

"Aanrader"vertalen
lisette visser

05-10-2014 Veel keuzes aan sauna's en fijne horeca

"Gerust ontspannen."vertalen
Golda
7,0

05-10-2014 Lekker ruimegrote tuin. Grote keuze sauna,s .goed eten kan wat meer kwaliteit hebben en meer culinair genieten.

"Gevarieerd!"vertalen
Fleur
8,0

05-10-2014 Er zijn veel faciliteiten om uit te kiezen in een fijne omgeving. Je krijgt het idee in een andere 'wereld' te zijn door de rust die het uitstraalt. Ik zou deze bezienswaardigheid/faciliteit zeker aanraden aan anderen.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldige sauna, een echte aanrader!"vertalen
Majdalenka ten Hoov...
10,0

05-10-2014 Elke keer opnieuw genieten! Iedere keer een feestje om hier na toe gaan. Lekker rustig, genoeg ruimte, veel verschillende sauna's en zwembaden, kruidenbaden en hot-tubs!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Beste accommodaties in Hierden

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?