Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
1085 beoordelingen
Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve.
Wellnessresort de Zwaluwhoeve scoort een 5,1 uit 10, op basis van 1085 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina lees je beoordelingen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Je kunt 39 vakantiefoto's van Wellnessresort de Zwaluwhoeve bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1094 beoordelingen over Wellnessresort de Zwaluwhoeve

1085 beoordelingen
5,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, jul 2014
"Zeker een aanrader, voor jong en oud"vertalen
Didi Keizer
8,0

22-07-2014 Er is voor iedereen wat wils en je hebt ook genoeg keuze. Ook de nieuwe sauna's en de tuin is erg mooi geworden
Goede service en als je vragen hebt wordt het goed uitgelegd.

"Twitter beoordelingen"
01-07-2014 @jebesteleven Heerlijk weekend gisteren heerlijk afgesloten bij de zwaluwhoeve. Ik was heel positief verrast, wat een fijn plekje. Vandaag weer knallen. --- Bron: https://twitter.com/jebesteleven/status/483860460580900864
28-05-2014 @LisanneBaauw Heerlijk dagje gehad in de zwaluwhoeven. Alleen een beetje jammer dat we terror jaap tegen kwamen.. --- Bron: https://twitter.com/LisanneBaauw/status/471716175161085954
20-05-2014 @SVENINIO Heerlijk dagje in de zwaluwhoeve gehad met het vrouwtje, niet verkeerd! --- Bron: https://twitter.com/SVENINIO/status/468803367918399488
met vrienden, 2014
"Ontspannen dag"vertalen
Mirte boekelder
9,0

22-07-2014 Heerlijke ontspannen dag gehad met vriendinnen! Voor ons was het voor ons allemaal de eerste keer. Wij hebben gekozen voor een badkledingdag gekozen. Super ervaring! Mooi aangelegde tuin, verschillende sauna's en zwembaden.

met een groep, jul 2014
"Absolute aanrader"vertalen
Carmen
8,0

22-07-2014 Een lekker dagje weg, ontspannen, groot, een echte aanrader.

De beste prijzen en lastminutes voor Overig Wellnessresort de Zwaluwho...

met een groep, jul 2014
"Heerlijke saunafaciliteiten gehad"vertalen
Lyanni
10,0

22-07-2014 Dit is me eerste keer, maar hoe ik het nu zie is het top. Goeie catering. Je kan goed relaxen hier. Ik zou hier graag vaker willen komen.

met partner, jul 2014
"Ruime keuze aan faciliteiten"vertalen
Ellen Poolen

21-07-2014 Mooie en veel keuze in faciliteiten! Top dag gehad

met partner, jul 2014
"Dagje ontspannen"vertalen
Cynthia
8,0

21-07-2014 Heerlijke sauna's, diversiteit is prima. Genoeg ruimte voor veel mensen, prima service

"Refresing start !!"vertalen
Nicolien leenders
8,0

21-07-2014 De Zwaluwhoeve is een plek om tot rust te komen met veel verschillende sauna mogelijkheden, zwembaden en relaxe ruimtes. Er is voor ieder wel een plek te vinden om volledig tot ontspanning te komen of om gezellig bij te kletsen!
De uitbreiding is zeer positief, erg leuk zijn de sauna's die in de tuin te vinden zijn die de geur van kersen, appels of peren hebben. Naast de sauna is er een stuk fruit, naar gelang de geur, te vinden om op t eten.
Binnen zijn nog drie prachtige nieuwe sauna's te vinden.
Een dagje Zwaluwhoeve is altijd goed om weer even op te laden:)

"Erg ontspannen sfeer"vertalen
Emma giles
8,0

21-07-2014 Heerlijke ontspannen sfeer. Veel nieuwe en mooie ruimtes/sauna's. Heerlijk aan het genieten en zeker een aanrader!!!

"Heerlijk genieten"vertalen
Karin van boheemen
8,0

21-07-2014 Ruim opgezet, veel verschillende saunas, leuke eetgelegenheden en zeer goed onderhouden!

"Lekker ontspannen"vertalen
Van der Heijden
8,0

21-07-2014 Ziet er mooi uit. Zeer divers, veel mogelijkheden, ook als het druk zou zijn.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?