Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
1355 beoordelingen
Beoordelingen Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve.
Wellnessresort de Zwaluwhoeve scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1355 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina lees je beoordelingen van Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Je kunt 56 vakantiefoto's van Wellnessresort de Zwaluwhoeve bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Wellnessresort de Zwaluwhoeve in Hierden.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1350 beoordelingen over Wellnessresort de Zwaluwhoeve

1355 beoordelingen
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Veel vooruitgang, maar nog veel te verbeteren"vertalen
jg81
6,0

27-10-2014 Voor het eerst sinds lange tijd weer in de Zwaluwhoeve geweest. Er is veel verbouwd, ruime kleedkamers en meer faciliteiten. Dit is echt een duidelijk pluspunt. We hebben gebruik gemaakt van het lunch en dinerbuffet. Hierover ook geen klachten. Daarnaast viel de drukte mee en hebben we deze keer niet lang bij de balie hoeven te wachten voordat we werden geholpen.

Toch waren er een aantal zaken die wat ons betreft voor verbetering vatbaar zijn: De temperatuur in diverse faciliteiten is aan de lage kant.
De opgietsauna was niet warm genoeg waardoor het effect verloren ging. Meer mensen klaagden hierover. De stoomcabine boven sputterde wat stoom maar veel te weinig om effect te hebben. Het kruidenbad was lauwwarm. Bij andere welnessresorts is deze beduidend warmer.

Verder zijn er te weinig relaxplekken. Dit is een belangrijk aandachtspunt voor ons. Kortom er is veel vooruitgang maar blijf kritisch op andere verbeterpunten.

"Twitter beoordelingen"
05-08-2014 @miranda_de_rie Heerlijke dag gehad bij de Zwaluwhoeve #genieten --- Bron: https://twitter.com/miranda_de_rie/status/496732019335127041
30-07-2014 @SWestendorp Vandaag dagje spierontspanning gehad met manlief bij de zwaluwhoeve! Mede mogelijk gemaakt door oma die op wou passen( super, bedankt) --- Bron: https://twitter.com/SWestendorp/status/494593201886756864
22-07-2014 @RenateBesselsen Dagje zwaluwhoeve was weer heerlijk met moeders 💕 @ Wellnessresort de Zwaluwhoeve http://t.co/jaxZ6oMw7S --- Bron: https://twitter.com/RenateBesselsen/status/491688826705039360
Met partner, Okt. 2014
"Alles te en net niet"vertalen
Karin
2,0

23-10-2014 Te groot, te druk, te duur, te commercieel, te vies, net niet overzichtelijk, net niet klantvriendelijk (relaxruimte is er nauwelijks te vinden, alleen buiten, ze hebben liever dat je een van de 3!!! restaurantjes induikt om je geld uit te geven en tijdens ons bezoek werd er zelfs een 4e!!! restaurant gebouwd, als je toch wil uitbreiden maak dan een goede relaxruimte waar je gewoon je flesje water kan opdrinken) 2e binnensaunaplein alleen via een trap vanaf buiten te bereiken, vond dit vrij gevaarlijk met natheid, net niet die leuke of aparte sauna die je zou verwachten in zo'n grote sauna.Nee het is mij allemaal net iets te en het is het net niet. Ga gewoon naar je vertrouwde sauna in de buurt, geeft je veel meer ontspanning dan deze massatent die de centen duidelijk hebben verkozen boven het echte sauna gevoel.

"Luidruchtig"vertalen
s
3,0

20-10-2014 Vandaag naar de Zwaluwhoeve geweest, een groot saunacomplex in boerderette-stijl. Erg druk, maar wat het ergste was waren de luidruchtige mensen om ons heen. Niet alleen buiten, maar ook in de sauna's en boven in de relaxruimte troffen we telkens mensen die er komen om lekker bij te kletsen. Zeer storend als je voor je ontspanning komt!

Kwaliteitszaken Wellnessresort de Zwaluwhoeve, 24-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste S, het spijt ons dat uw dagje wellness bij de Zwaluwhoeve niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen dat het storend is wanneer meerdere gasten met elkaar praten in de sauna. Om dit te voorkomen lopen er onder andere Spa medewerkers rond, wij realiseren ons dat we niet altijd overal alles kunnen overzien. Onze excuses voor het ongemak.

"Veel aanbod, niet super."vertalen
Angel
6,0

19-10-2014 Groot complex, veel mogelijkheden. Positief; veel mogeljkheden buiten, service personeel, het aanbod, opgieting!, mooie kleedruimte. Negatief; druk!, lange rij bij kassa, weinig relaxruimte, minder intieme beleving, slecht onderhoud en eten was slechte kwaliteit!!

Met partner, 2014
"Van pretpark naar wellnessresort"vertalen
sjoerd001
10,0

15-10-2014 Het gaat de goede kant op bij de Zwaluwhoeve! Stukken rustiger dan voorheen en een betere sfeer! Dit alles door de overname. Je merkt goed dat de nieuwe eigenaar (IWR) er alles aan doet om de drukte te beperken. En ja op een zondag zal het best drukker zijn maar in welk resort is dat niet zo..? Wij hebben een heerlijke ontspannen dag gehad! Ook de opgietingen waren top en er was genoeg ruimte in de cabine. De bediening is minder opdringerig maar voldoende aanwezig en de kwaliteit van de gerechten was goed. Wij komen zeker snel terug!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Heerlijk super verwendag!"vertalen
M. Nierop
8,0

21-10-2014 Een moderne grote sauna met heel veel mogelijkheden. Ook veel keuze uit behandelingen. Op de badkledingdag is het wat druk, maar je kunt overal prima in. De mensen verspreiden zich over het grote terrein. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Lunch was prima voor elkaar, lekker en tegen een normale prijs. Wij hebben een Hamam en Facial bijgeboekt. Dit was een pure verwennerij en ik heb hier met mijn dochter ook heerlijk van genoten. Personeel was rustig en legde alles netjes uit. Het personeel weet goed waar ze mee bezig zijn en geven je echt alle aandacht. Leuk contact. Het is een luxe complex en alles staat goed aangegeven. Kortom.....mijn dochter en ik.......wij hebben genoten van alles en komen zeker een keertje terug. Wij zijn echt een dagje in luxe vertroeteld. Bedankt personeel! ;-) Wij vinden het een aanrader.

"Zwaluwhoeve"vertalen
rjoppers
7,0

09-10-2014 Het eten is uitzonderslijk lekker! Het overzicht en facciliteiten zijn wat minder. Helaas waren er wat facciliteiten buiten gebruik maar dat zal alleen maar beter worden voor de komende tijd! Er zijn heel veel verschillemde sauna's dus als je daar van houdt is het prima!

"Aanrader"vertalen
lisette visser

05-10-2014 Veel keuzes aan sauna's en fijne horeca

"Gerust ontspannen."vertalen
Golda
7,0

05-10-2014 Lekker ruimegrote tuin. Grote keuze sauna,s .goed eten kan wat meer kwaliteit hebben en meer culinair genieten.

"Gevarieerd!"vertalen
Fleur
8,0

05-10-2014 Er zijn veel faciliteiten om uit te kiezen in een fijne omgeving. Je krijgt het idee in een andere 'wereld' te zijn door de rust die het uitstraalt. Ik zou deze bezienswaardigheid/faciliteit zeker aanraden aan anderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Beste accommodaties in Hierden

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?