Beoordelingen Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve

Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve
932 beoordelingen
Beoordelingen Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wil je weten wat anderen vonden van Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve.
Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve scoort een 4,4 uit 10, op basis van 932 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve in Hierden? Op deze pagina lees je beoordelingen van Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve. Je kunt 25 vakantiefoto's van Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve in Hierden.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

927 beoordelingen over Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve

932 beoordelingen
4,4
Toon score en beoordelingen van:
"Afschuwelijk"vertalen
Catmabu
2,0

16-4-2014 Verheugd op een verwendagje Zwaluwhoeve, nou wat een tegenvaller. We kwamen omstreeks 10:30 uur aan en er was al bijna geen parkeerplaats meer te vinden. Eenmaal binnen ongeveer een half uur in de rij gestaan voor de kassa. Totaal geen informatie ontvangen en ook geen plattegrond.
Dan maar zoeken naar kleedkamers?????Nou die zijn er niet, je mag je met een hele meute omkleden in een veel te kleine ruimte waar ook je lockers zijn. We stonden daar met ongeveer 35 mensen op elkaar gedrukt. Het deed mij een beetje denken aan de 2e wereldoorlog. Twee kleine bankjes in het midden waar je niet op kon zitten of iets op kon leggen. De sauna's zelf ook veel te druk. Het is een pretpark voor saunagangers. Ik zal het echt niemand aanraden.

"Twitter beoordelingen"
25-3-2014 @rolienkiss Heerlijk dagje gehad in de zwaluwhoeve with yuul, nu treintje ri home --- Bron: https://twitter.com/rolienkiss/status/448567786324107264
18-3-2014 @_JudithVersluis Heerlijk dagje genoten in de Zwaluwhoeve --- Bron: https://twitter.com/_JudithVersluis/status/446019516682993664
19-2-2014 @joellejongejan Heerlijke dag gehad bij de Zwaluwhoeve @Stephan_Lanen #wellness --- Bron: https://twitter.com/joellejongejan/status/436217923427135489
"Een top dag"vertalen
bianca
8,0

17-4-2014 de eerste keer dat ik echt heb kunnen ontspannen en genieten van de zwaluwhoeve.. andere keren ervoer ik het als een gezellig dagje uit .. nu was het lekker rustig en mijn complimenten voor het lunchbuffet was erg lekker. de 2 nieuwe sauna's zijn een aanwinst zo kan je meer mensen verdelen en het kaartje systeem bij de opgieting is ook fijn. ik heb ook voor het eerst mee kunnen doen aan een opgieting. Als dit de wijze is waarop de zwaluwhoeve het voortaan gaat aanpakken wordt de ervaring steeds prettiger.

met partner, Apr. 2014
"Poolhoppen"vertalen
iris
7,0

15-4-2014 We hebben een heerlijk dagje gechilld in de Zwalies zoals wij het noemen. De hottubs en kruidenbaden zijn een feest, zou er zo een thuis willen. Het aanbod aan sauna's is gigantisch, voor elk wat wils. Het eten is alleen niet echt bijzonder, al jaren hetzelfde menu en prijzen zijn ook niet heel aantrekkelijk. Het water liep ons niet in de mond waardoor we uiteindelijk niks gegeten hebben daar.

De beste prijzen en lastminutes voor Overig Sauna & Beauty de Zwaluwho...

met vrienden, Apr. 2014
"Het is een stuk verbeterd"vertalen
Karina
7,0

13-4-2014 Gisteren na 3 jaar maar weer eens een keer de Zwaluwhoeve geprobeerd. 3 jaar geleden daar weggevlucht vanwege de verschrikkelijke drukte, herrie en het slechte eten. Pretpark in je blootje was het. Sinds de nieuwe eigenaar en het andere beleid, is het stukken beter geworden. Nu de Zwaluwhoeve niet meer op veiling te vinden is, komen al die dagjesmensen die de sauna als een leuk dagje uit zien, totaal niets afweten van de saunaregels en voor overlast zorgen (kletsen in de sauna) niet meer. Hopelijk blijft dit zo, dan word ik weer vaste klant.

met partner, 2014
"Ontspannen dagje gehad"vertalen
Paul
8,0

8-4-2014 Een ontspannen dag in de Zwaluwhoeve gehad. Mooi uitgebreid resort, vriendelijk personeel, schone omgeving. Vernieuwingen worden doorgevoerd zo te zien. Ruime keuze uit niet alleen sauna's maar ook baden, jacuzzi's, hottubs etc.

met partner, Apr. 2014
"Boven verwachting"vertalen
Petra
8,0

6-4-2014 Zwaluwhoeve lijkt t.o.v. vroeger verbeterd, minder massaproductie, klantvriendelijker en straalt meer rust uit. We hebben genoten van een dagje sauna. Het lunchbuffet was prima in orde en smaakvol. De menukaart vonden wij erg beperkt en zou als tip willen meegeven om ook salades op de kaart te zetten. Wij komen zeker terug! Bedankt voor deze heerlijke dag!

Apr. 2014
"Heel erg verbeterd!"vertalen
Danielle
8,0

5-4-2014 Een aantal jaar geleden gingen wij geregeld naar de Zwaluwhoeve maar het werd steeds slechter en slechter. Wij gingen er toen niet meer heen, ook al hadden we gratis entreekaartjes. Nu de Zwaluwhoeve een nieuwe eigenaar heeft (dezelfde als de sauna waar wij erg graag heen gaan: de Veluwse Bron) wilde wij het een nieuwe kans geven.
Afgelopen woensdag zijn wij geweest en wij kunnen alleen maar concluderen dat het positief veranderd is. Erg vriendelijk personeel, het is schoon, niet te druk en heerlijke sauna's. Wij hebben een super ontspannend dagje gehad.

Ga zo door!!!

met partner, Mrt. 2014
"Niet alles verbetert"vertalen
Erik Nagel
7,0

2-4-2014 Wij komen regelmatig bij de zwaluwhoeve en merken de laatste tijd dat er veel verandert veelal ten goede. Minder druk, meer sauna's en een betere kwaliteit van het diner buffet. Het kleine kopje als welkomst koffie stoort mij al een hele tijd het lijkt wel of men een kinderservies gebruikt. De laatste keer waren voor het dinerbuffet alleen ontbijt bordjes beschikbaar, op de vraag of daar een strategie achter zat kreeg ik het idee dat ik niet serieus genomen werd, jammer want je betaald een normale prijs en wilt dan ook van een normaal bord kunnen eten. De toegangsprijs en de horeca prijsen zijn verhoogd laat dan ook zien dat je naar een hoger niveau wilt en breek het niet af door op dit soort zaken te beknibbelen..

met vrienden, Mrt. 2014
"Heerlijk relaxt, veel geur beleving (geweldig)"vertalen
danielle
8,0

26-3-2014 Super dag gehad met vriendinneb! Bij binnenkomst rook het al heerlijk. Opgietingen waren proffesioneel. Opgiet ketels in de lavendel rozen sauna zijn ook echt een beleving op zich. Kortom genoten van alle geurbelevingen. Dit is een zeer groot pluspunt en mis ik in andere sauna's. Groetjes van een zeker terugkerende gast.

met partner, Mrt. 2014
"Heb het gevoel dat ik toch bedonderd ben"vertalen
Johan Mensen
3,0

22-3-2014 Samen geboekt voor de Zwaluwhoeve. Inclusief Hamam. We werden gebeld dat we iets eerder konden komen voor de gezamenlijke Hamam. Dat kon in eerste instantie niet, maar we konden het een en ander verschuiven zodat we toch op tijd konden zijn. Dit ook weer doorgegeven. Bij de receptie wisten ze van niets. Het kon niet gezamenlijk. Toen gezegd dat we de Hamam willen cancelen. Er werd gebeld, er werd geregeld en het kon doorgaan. Op een ander tijdstip. Geen probleem. In de wachtruimte voor de Hamam werd op een subtiele manier gevraagd of er 1 al vast kon beginnen. Doen we ook. Maar nu blijkt dat er een kwartier tussen zat. Nu heb ik het gevoel dat ik ben gepiepeld. Onze klacht werd afgedaan met een potje scrubzout....
Verder: Als je eenmaal de weg had gevonden heeft deze sauna voldoende mogelijkheden. Het personeel was vriendelijk en netjes. De opgietingen waren uitgebreid en voorzien van een goede toelichting. Alleen je zit wel hutjemutje op elkaar. Kopje koffie is wel heel klein.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?