Beoordelingen Vakantiepark Dennenhoek****

Dennenhoek****
44 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Dennenhoek****
Parallelweg 25, 3849 ML, Hierden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dennenhoek**** in Hierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dennenhoek**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Dennenhoek scoort een 6,1 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dennenhoek**** in Hierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dennenhoek****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Dennenhoek**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Vakantiepark Dennenhoek**** vinden. Je kunt 5 video's van Vakantiepark Dennenhoek**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Dennenhoek**** met andere accommodaties in Hierden.
Even geduld a.u.b.

5,7
5,5
5,1
6,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Fantastische plek"vertalen
Mark van der Meij
7,0

23-10-2013 Geweldig vakantiepark met vriendelijk personeel en een gewldige omgeving !!!

met partner, 2012
"Fijn park om te zijn en te beleven"vertalen
Dick W.A. Maes Broe...
7,0

12-7-2012 Afwisselend in Nederland en België woon ik al 10 jaar op de dennenhoek in een mooi huisje. Het park wordt uitstekend onderhouden, en alhoewel het onderhoud hier en daar wel wat beter kan, is het een park dat toch met kop en schouders boven de meeste bungalowparken uitsteekt. Ik kan het weten, want ik caravan al mijn hele leven. De velden om te kamperen zijn goed onderhouden, er is stromend water bij iedere caravan en wifi-voor elke gast. Ook tv met vele zenders, waaronder Sport 1 en Filmnet. Integenstelling tot wat elders wordt beweerd is het zwembad wel verwarmd. De winkel heeft weliswaar een klein assortiment, maar toch wel handig voor de kleine dagelijkse eetwaren. Het restaurant is een kwestie van smaak en dat geldt ook voor de kaart. Voor een eenvoudige maaltijd betaal je niet teveel en de bar is gezellig. Kortom: 't is er meer dan goed uit te houden, zeker gezien de gedifferentieerde prijzen voor de huisjes. De minder onderhouden huisjes kosten minder, de anderen wat meer...

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuk voor een paar nachtjes.."vertalen
haas234
6,0

6-8-2012 Na een abrubt einde van onze vakantie in het buitenland door pech met de auto op het laaste moment nog 2 nachtjes op deze camping in een trekkershut gezeten. Hut was in orde. Matrassen mogen wel wat beter maar voor 2 nachten prima te doen. Hutje was knus, simpel maar prima. Toiletten matig, af en toe rook het niet al te fris. Met 10 min ben je in Harderwijk. Leuke kleine bioscoop op de boulevard daar..Ook veel eettentjes e.d.
Winkel van de camping matig. Broodjes bakken ze ter plekke af nadat je gezegd hebt wat je wilt. Tja, verser kan dan niet maar het duurt wel even. Af en toe was de winkel onbemand, maar wel open??
Animatie was best leuk. Onze kids hebben er genutseld en gedanst. Zwembad lekker om af te koelen.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Dennenhoek**** bij:

met partner, Juli 2012
"Prachtig gelegen vakantiepark"vertalen
marja
10,0
8,0

12-8-2012 Een bijzonder vakantiepark, je komt er van alles tegen, mooie camperplaatsen, prachtige kampeerplekken in het bos, mooie huisjes, iets minder mooie huizen, prachtige stacaravans, iets minder mooie stacaravans. En dan het hele vakantiepark, mooie aangelegde wegen en echte "campingweggetjes", je loopt dan echt in bos, je ruikt het, heerlijk. Ja de camping beheerder lacht niet zo veel, maar is dat altijd nodig? De snackbar en het restaurant zien er keurig uit en je kunt er best je keus maken. De winkel is niet al te vol, er zal een reden voor zijn, de winkels in het dorp zijn vlakbij en hebben we weer een reden om op te fiets te stappen. Doen we trouwens toch wel! Ook op het vakantiepark is het heerlijk rond wandelen en er is een prachtig mooi zwembad. Ook de kleinkinderen kunnen zich prima vermaken op de speelplaatsjes en in het water (mooi weer) . Ja wij hebben het heel erg naar ons zin gehad en de kleinkinderen ook en komen zeker nog eens.

met partner, Juni 2012
"Vakantie kamperen periode 29-06-2012 t/m 12-072012"vertalen
alice weel
2,0

13-7-2012 Het zijn mooie kampeerplaatsen alleen alles is erg verouderd bv toiletgebouw word redelijk bijgehouden alles wel oude bv geen thermostaat kranen campingwinkel dicht kantine erg verouderd er is geen gelegenheid om een klein hapje te eten snackbar weinig assortiment oud vet receptie het personeel die er staat is vriendelijk het park is erg vervallen midgetgolfen was niet mogelijk .tennisbanen vervallen grasvelden slecht bijgehouden moet veel meer gemaaid worden het is erg jammer maar de eigenaar is niet echt klantvriendelijk komt nors over heeft weinig met de camping op jammer is dat er is een hele mooie camping van te maken goed personeel aannemen een kok voor kleine Plate service een kleine kaart zal voor een hoop mensen lekker zijn goede campingwinkel kinderspeeltoestellen mogen beter ziet er allemaal erg armoedig uit

met partner, Mei 2012
"Gezellig, maar simpel"vertalen
Emily
6,0

11-9-2013 De camping is zeker gezellig, maar wel een beetje basic.
Animatieteam stelt bizar weinig voor, maar er word ten minste iets aan gedaan dus daar valt wat voor te zeggen.
Zwembad is klein, maar erg fijn voor als je verkoeling zoekt.
Het eten is ook simpel eigenlijk, het was prima te doen maar ik vond de kwaliteit niet goed genoeg tot de verhouding van de prijs.
Personeel wel vriendelijk, maar lijkt verveeld.
Campingplaatsen vond ik wel erg mooi. Genoeg beschutting en allen met stroom en water aansluiting.
Grootste nadeel, camping ligt vlak naast treinspoor, en ja daar ben ik in de nacht wel eens wakker van geworden maar wij slapen in een tent,heb geen idee of gasten in een caravan het ook zo hebben ervaren.
Prima camping voor weekend of midweek vakantie, maar zou er zelf niet langer willen zitten.
Al met al, simpel, maar ook vermakelijk.

met een groep, Sept. 2011
"Eens maar nooit meer"vertalen
sandra
7,0

20-9-2011 Nooit meer, eenmalig. Wij waren hier vanwege een familieweekeinde. Familie heeft hier vroeger vaak vakantie gevierd. Is volgens ons gedurende 30 jaar geen onderhoud meer gepleegd aan de oudere "bungalows".
Rook erg muf, huisje is verzakt, douchebak vertoont enorme kieren bij randen en wc pot beweegt bij elke beweging. Bedden (matras) slecht, dunne matras en klein 2-persoonsbed. Keuken dateert uit de beginjaren 70, alles plakte. Meest luxieuse was het koffiezetapparaat. Tv werkte niet. Overkapping terras was verrot en staat op instorten. Wij hebbn niets tegen eenvoudig uitgevoerde huisjes, maar moet wel heel en schoon zijn met goede bedden. De bungalow waar wij verbleven zou niet meer verhuurd mogen worden, is rijp voor de sloop!!!

met vrienden, Aug. 2011
"Hier komen wij nooit meer terug"vertalen
Melanie
10,0
1,0

28-8-2011 We hebben 3 dagen verbleven op de dennehoek, bij aankomst schrokken we ons al dood we zagen de vervallen dingen bij de ingang en dachten dat het dat was maar NEE, de rest is ook een ellende mensen zijn nors en werken en net, het eten is duur en niet te kauwen! vies oud vet en mensen die onhygiensch te werk gaan.
bij het online boeken gingen er al een paar dingen verkeerd na telefonisch contact te hebben gehad klopte het nog niet en wist het meneertje van de receptie niet wat er fout ging nou wij wel! hij wou ons gewoon teveel laten betalen. Ook de winkel is totaal niet verzorgd alles is voor de polen waar ook de hele camping vol mee zit!
De toiletten zijn wel goed verzorgt nog beter dus als het comfort mis moeten ze dat gaan verhuren, want de trekkershutten zijn bijna het zelfde en voor het laatst gecheckt in 2008! dit weekend was 1 ellende voor ons! wat 4 sterren SLUITEN DIE HANDEL EN IEDEREEN DIE GEBOEKT HEEFT ZIJN GELD TERUG GEVEN

met partner, Juli 2011
"Slecht zeer slecht"vertalen
toenax
4,0

3-9-2011 Denk je naar een mooi park tegaan, kom je in de dennenhoek pffff wat een ramp was dat zeg. Zeer oude huisjes, hebben ons huisje bijna niet herkend omdat het op een oude schuur leek. Verf bladerde af, dakleer liet los, voordeur rot aan onderkant, heel gat erin. Rook muf, vocht aan de muur, spinnenraggen, niet schoon, kleine douche, douche had een pisstraal, lauw water, tegels los, gaten tussen de voegen, schimmel, oude meubels, wiebelende kleren kastjes, stoelen die vast zaten met tie wrap, vies oud kleed, geen stofziuger. Winkeltje... veel poolse spullen, over de datum artikelen, 1ste stonden er 2 berline bollen, die hebben er een dag of 4 gestaan. Verse broodjes van vorige dag. Park lelijk en bijna allemaal oude huisjes, restaurant, vies, rauw vlees, stinkende glazen, vies bestek. De thecnische dienst zei, tja als het aan mij had gelegen was het heel anders gegaan hier. Kortom de dennenhoek was de grootste fout van ons leven. Geen woorden voor....

met partner, Juli 2011
"Ons zien ze bij de Dennenhoek nooit meer terug"vertalen
Kirsten
6,0

29-7-2011 Dennenhoek Hierden zou een vier sterren park moeten zijn,maar die onderkomens vreselijk,oud,muf en veel achterstallig onderhoud.Animatie team stelde ook bar weinig voor vooral voor de oudere kids,was het elke keer we hebben teweinig kinderen het weer is niet goed,Gingen niet opzoek naar andere alternatieven. De supermarkt op het park verkochten ze weinig NL producten en heel veel Poolse dingen,dus nee was geen succes voor ons.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?