9,1

Uitstekend

22 reviews over Camping De Peperkamp in het Nederlands

Prima verzorgde en rustige camping.

Arie en Femmie, 21-7-2017

Kleine en rustige camping, erg verzorgd en uitstekende sanitaire voorzieningen. De camping ligt zeer gunstig ten opzichte van de fietsroutes op de Veluwe. De campingbaas was zeer hulpvaardig. Wij hadden een ruime plaats met veel privacy.
Gereisd met partner in juli 2017

Een fantastische camping met mooie plaatsen.

Ton en Joke, 10-6-2017

Het sanitair is goed en schoon. Wij hebben hier een paar dagen gestaan samen met de kleinkinderen. Wij allen hebben het prima naar de zin gehad. Heerlijk fietsen in de omgeving.
Gereisd familie in juni 2017

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad.

Mark en Jacobien van der Pijl, 5-6-2017

Het ontvangst door de beheerder was allerhartelijkst. Heel hulpvaardig, gaf tips helemaal top.

De camping ligt op een mooie plek. Op de fiets kun je alle kanten op, leuke dorpjes, bossen en zandverstuivingen op fietsafstand.

Sauna de Zwaluwhoeve ligt op 800 meter afstand. Heerlijk op de fiets heen.

Superschoon sanitair.

Wij komen hier zeker nog een keer weer.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek!

Mirjam Bos, 27-5-2017

De meivakantie hebben we dit jaar weer doorgebracht op de Peperkamp, fijne plek met een vriendelijke, gastvrije beheerder. De camping is rustig en overzichtelijk, ideaal met kleine kinderen. Nog nooit eerder zulk schoon sanitair op een camping getroffen! De camping ligt op een ideale plek om de prachtige omgeving te ontdekken, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen door de bossen.
Gereisd familie in april 2017

rustige camping, perfect sanitair

joost, 13-4-2017

Wij zijn net terug van camping de Peperkamp (1-04 tot 7-04). Het is een zeer rustige camping met ongelooflijk mooi verwarmd sanitair, wat deugd deed zo vroeg op het jaar. De eigenaar is zeer vriendelijk en helpt jou caravan ter plaatse zetten.

Ideale omgeving om te fietsen en wandelen. Dit kan je zowel in de bossen als langs het Veluwe meer.

Gereisd met partner in april 2017

Prima eenvoudige, rustige camping

Ina Gallast, 8-1-2017

Hier kom je voor rust en prachtige fietstochten. Ook de Zwaluwhoeve is op fietsafstand bereikbaar.
Gereisd met partner in april 2016

Dit is wat we zeggen: Fantastisch ;-)

Zonneveld, 7-9-2016

Het goede aan deze camping : Ruime plaatsen , zeer goede sanitiair (ruime tijd om te douchen)Alles wordt goed onderhouden.Vele mooie fiets en wandelroutes in de omgeving.Eigenaar is zeer vriendelijk en help zoveel het mogelijk is.Tip de restauranten in de buurt van de camping is een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2016

Rustige camping.

Angke, 5-8-2016

Rustige camping, vlakbij veel uitstapjes, superschoon sanitair
Gereisd familie in januari 2016

Mooie, rustige en verzorgde camping. Sanitair Ok.

Luc Seegers, 20-6-2016

De ruimte per kampeerplaats is royaal. Ligging t.o.v. het sanitair is Ok. Klantvriendelijke uitbater. Prijs/kwaliteit is Ok.

Eigenlijk geen negatieve opmerkingen.

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige camping met veel groen en rust

Gerrit van de Velde, 13-6-2016

Heerlijke camping met prachtige staplekken. Veel groen en rust. Nieuw verwarmd toiletgebouw, alles inclusief. Heerlijk om te zijn. Vlak bij het dorp met de warme bakker en supermarkt en ideaal gelegen voor een bezoek aan De Zwaluwhoeve. Je stapt op de fiets en zit direct in de uitgestrekte Veluwse bossen. Wij waren met de camper. En niet te vergeten de zeer vriendelijke hulpvaardige eigenaar. Zeker een plek om terug te komen!
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Peperkamp in Hierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Peperkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Peperkamp scoort een 9.13 uit 10 op basis van 22 reviews.