Matig

81 reviews over Camping Recreatiecentrum Heumens Bos in het Nederlands

Redelijk

Herman van Aartsen, 15-8-2017

Wij hadden een mobiel - home. Inrichting en voorzieningen oké, maar kussens kamer wat door gezeten. Gras op het veld te lang. Moet vaker gemaaid worden. Op het park kom je eerst langs de stacaravans. Hiervan zijn een aantal slecht onderhouden. In combinatie met slecht onderhoud van groen op het park , doet dit wat afbreuk van aanzicht van het park. Kan mij voorstellen dat daarom mensen hier niet willen kamperen als ze eerst komen kijken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie omgeving dat zeker!

Familie Janssen, 1-8-2017

Camping is niet meer wat het 10 jaar geleden was.

Nu waren wij er met kleine kinderen ,werden de speeltoestellen in de grote speeltuin geschuurd ,dus kinderen zaten helemaal onder schuurstof . En het geluid moet ook niet prettig geweest zijn voor campinggasten die op het veld tegenover de speeltuin aan het kamperen waren!

Gereisd familie in juli 2017

Smerig sanitair

Annet Sijtsma, 23-7-2017

In de week van de vierdaagse hier gestaan. Wel gezellig oo ons veld.

Maar de camping wordt niet goed verzorgd. Ons stroom viel iedere dag uit door een defect. Konden ze blijkbaar niet repareren. Erg smerig toilet en douche. Niet heel klantvriendelijk bij de receptie.

Een karig lunchpakket voor de vierdaagse.

Kortom....voor ons niet weer.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantasische plek!

Maartje, 9-9-2016

- mooie en rustige ligging

- mooie plekken

- goed en schoon sanitair

- prima prijs kwaliteit verhouding

- zwembad is zelfs in september nog open, heerlijk gezwommen.

- camping voorziet in alle voorzieningen die nodig zijn: snackbar, eetgelegenheid, campingwinkel, zwembad, animatie.

Gereisd met partner in september 2016

Dromen tussen de bomen

Maarten, 5-6-2016

Wat en relaxte plek!

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, je kan weer prachtig fietsen en wandelen.

Gereisd met partner in januari 2016

Jannie `T Lam, 24-4-2016

De bungalow is gezellig ingericht,en fijn dat mijn hond welkom was.

Wanneer iets het niet doet,wat bijna nooit voorkomt is het snel opgelost,

Ik kan iedereen aanraden hier vakantie te gaan vieren,

Gereisd alleenreizend in april 2016

Slechtste droom

Tom, 16-9-2015

Bij aankomst in de bungalow blijkt dat er niet gedweild werd en geen verluchting gebeurd was. Als eindgebruiker dien je zelf in te staan voor de schoonmaak of laten schoonmaken door de camping zelf (€). Vermoedelijk werd de kajuit schoongemaakt door de laatste blijvers. het bestek was smerig

Overgaand naar de living waar er een gasvuur aanwezig is. Deze dient aangestoken te worden met lucifers omdat de ontsteking kapot is. Geen verluchting in de ruimte

De bedden zijn +- elk 60 cm breed en zijn doorslapen. Het viel mij op dat ik na de eerste dag in uitslag stond. Vermoedelijk door de bedden. Gelukkig hadden we eigen lakens en een slaapzak mee anders had het wellicht erger geweest. In de kamers is de verwarming met een elektrisch vuurtje.

Je kan op het toilet amper zitten, de douche is is beschimmeld bovenaan. Amper verluchting. De boiler hangt in de keuken (veilig?) . De gordijnen moeten dringend gewassen worden, het stof kun je er zo uit kloppen. Voor ons was dit een nachtmerrie.

Gereisd met vrienden in september 2015

Vreselijk

Lieke, 30-8-2015

Ga hier niet heen!!! Het is een dorp van vaste gasten/bewoners...mensen die hier gewoon op vakantie zijn worden niet door de heumens Bos kliek geaccepteerd...mensen met klachten worden zelfs uitgelachen door de vaste kliek...(zelf gezien/gehoord)

Camping baas zeer klant onvriendelijk en chagrijnig...dure camping winkel,weinig keus en veel over de datum....terras altijd leeg zo ook het restaurant...eten is ook erg duur...er word niks georganiseerd voor de volwassenen....voor de kids zijn er twee meisjes aanwezig voor de hele camping! Die hun best doen...geef alsjeblieft niet je zuur verdiende geld uit aan deze camping....de enkele positieve reacties hier zijn vast en zeker Door vaste gasten geplaatst.....ik snap niet dat deze camping 5 sterren heeft???!!!....2 sterren is meer dan genoeg!

Gereisd familie in januari 2015

nooit meer

eenmalige gast, 23-8-2015

niet erg klantvriendelijk,hoge prijs voor hetgeen wordt geboden,kampwinkel met weinig keus en

exhorbitant hoge prijzen,terrein niet optimaal

Gereisd familie in augustus 2015

Vriendelijkheid ver te zoeken

Terry, 20-7-2015

De eigenaren zijn chagerijnig en hebben geen idee hoe ze met klanten om moeten gaan. Ook de manier van communiceren laat zien dat het onvakkundige mensen zijn. Ze doen aan vriendjes politiek en dat merk je goed in alles.

Het internet is waardeloos bijna tot nooit bereik.

Ook het onderhoud is zwaar teleurstellend en dat is goed te merken gezien de lege plekken op het terrein.

Ook de speel toestellen voor de kinderen liggen achter in onderhoud.

Op de padden vind je scherven van glas.

Al met al een grote teleurstelling.

De toiletruimtes zijn goor en onhygiënisch.

De bar en het terras zijn overwegend leeg en saai.

Het restaurant kan men redelijk tot goed eten alleen in prijs verhöuding zijn ze erg duur.

Het animatie team bestaat uit twee dames die hun uiterste best doen om de kinderen te vermaken.

Voor de volwassennen is er niks te doen en dat valt vies tegen gezien hun sterren pakket.

Deze recreatie centrum laat te wensen over en dat merkt men goed gezien het aantal lege plaatsen.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiecentrum Heumens Bos in Heumen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiecentrum Heumens Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiecentrum Heumens Bos scoort een 6.98 uit 10 op basis van 83 reviews.