Camping Molecaten Park De Koerberg ****

Camping Molecaten Park De Koerberg
Molecaten Park De Koerberg

13 tips over Molecaten Park De Koerberg

Marielle, 9-8-2015
Bezoek bij wat minder weer de Scheg in Deventer. Voor 10,00 pp de hele dag zwemmen (subtropisch) en gebruik maken van een heel leuk opgezet speelparadijs voor de kleinsten maar ook de wat oudere kinderen (skelterbaan, kartbaan, sportatributen).
Henny Boerman, 2-6-2015

Bezoek met keine kinderen het bakkerijmuseum in Hattum.

Zeker leuk tot een jaar of 10.wij hebben met een gezelschap gebruik gemaakt van de huurtenten,trekkershut en kampeerplaats.

Ons inziens worden sommige huurhuisje omringd door hoge bomen.lekker als het erg warm is maar voor een zonaanbidder een minpuntje.het enige wat we overigens op dit park hebben kunnen vinden

ej_vankimmenaede, 5-10-2014
Je kan er heerlijk fietsen veel dorpjes waar braderien en hooidagen etc. Heel leuk is om naar Hattem de bakkerij museum te bezoeken en kan je gezellig winkelen. Genoeg winkels en supermarkten in de buurt.

Minke, 7-8-2014

wij vonden deze plekken het mooist (als je rustig en ruim wilt staan): 123 t/m 126 (en 145 t/m 147). En neem je KPN gegevens mee voor de WiFi.

Het winkeltje op de camping heeft een beperkt assortiment en op zondag zijn de supermarkten in de regio gesloten.

marcel, 5-8-2014
meer sanitair en wat meer variatie in eetgelegenheden. Ook de tarieven van het restaurant op de camping vinden wij voor een camping te hoog.
bert van der wal, 5-8-2014
de locatie van de receptie vind ik onhandig. de smalle Veldweg leent zich niet voor caravans.

martijn plas, 22-7-2014
In de omgeving was het bakkersmuseum te Hattem erg leuk: kinderen mochten zelf koeken bakken. Ook molen "de Vlijt" in Wapenveld was leuk om te bezoeken. Op een regenachtige dag is het zwemparadijs in Deventer een aanrader.
Edwin, 17-9-2013
Het Zwolse Bos, nabij de camping, is een prachtig wandelgebied.
Fam. Okkerse, 4-8-2013

Neem ventilatoren mee bij warmte.

Andere uitgaanstips: IJs bij Roberto in Epe of bij Tutti Gelati in Hattum (topper!) Combineer met stad Hattem bezoeken (BobBon Atelier A3 niet vergeten) en een rondvaarttocht in Hattem bij Vadesto. Verder stedenbezoeken als Elburg, Urk, Kampen en Deventer.

Fam Tetteroo, 13-5-2013
Zwembad de Scheg in Deventer is echt gaaf!