Beoordelingen Camping De Zandkuil****

De Zandkuil****
35 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Zandkuil****
Veldweg 25, 8181 LP, Heerde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandkuil**** in Heerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandkuil**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Zandkuil scoort een 8,5 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandkuil**** in Heerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandkuil****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Zandkuil**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Camping De Zandkuil**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Zandkuil**** met andere accommodaties in Heerde.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

35 beoordelingen over De Zandkuil****

35 beoordelingen
8,7
8,6
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie gehad op camping De Zandkuil"vertalen
Rob Dekcliseur
9,0

25-07-2014 De camping is ons bijzonder goedd bevallen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is uitstekend en schoon. Net achter de camping kun je gemakkelijk het prachtige bos in en de heide op lopen. Er is voor de kinderen (van ons zijn 8 en 10 jaar) naast een heerlijk zwembad ook zat te beleven en is er een leuk recreatieteam. Vanaf de camping kun je leuke uitstapjes maken naar plaatsen als Hattem, Apeldoorn, Zwolle en Kampen. Ook in het restaurant kun je een goede, eenvoudige hap eten met daaraangrenzend ook een frietzaak. Ook zijn er iedere ochtend bij de receptie warme broodjes te verkrijgen. Al met al een aanrader!

"Twitter beoordelingen"
07-06-2013 @patrickvanderk Het is nog lekker in het zwembad #campingdezandkuil http://t.co/kcaUubF5f9 --- Bron: https://twitter.com/patrickvanderk/status/343059632970936321
07-06-2013 @patrickvanderk Het is nog lekker in het zwembad #campingdezandkuil http://t.co/vjH2q5iMzB --- Bron: https://twitter.com/patrickvanderk/status/343059523461861377
met partner, 2014
"Een diamant"vertalen
p c kruk
9,0

17-06-2014 terug van drie heerlijke weken op de zandkuil we stonden in de kuil.dat is echt kamperen,.een paradijs voor kinderen.goede horeca.de prijzen zijn billig (waar voor je geld) de staf is vriendelijk en de sfeer is prettig.
de ligging is super .op je fiets zo het bos in, er zijn prachtige routes
een aanrader.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuke, gezellige camping"vertalen
Fam Nieuwenhuis
8,0

04-07-2014 Mooie, goed onderhouden camping. Overal was het zeer netjes. Met 2 jonge kinderen hebben wij er een erg leuke Pinkstervakantie gehad. Zwembad was groot genoeg, schoon sanitair en prachtige kampeervelden. Vanaf de camping loop je zo de hei op of het bos in. De medewerkers zijn erg vriendelijk, behulpzaam en gemakkelijk. Ook het contact met 'vaste' gasten verliep plezierig. Kortom, wij zullen deze camping vaker gaan bezoeken.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Gewoon heerlijk kamperen"vertalen
M.Koopman
8,0

12-06-2014 We zijn net weer terug van een paar heerlijke weken op deze kindvriendelijke camping. Mooie plekken ( we stonden in de kuil), nooit dringen geblazen bij het prima sanitair, voor een hapje en/of drankje strijk je neer naast het zwembad waarbij je goed zicht houdt op de kinderen. Buiten de camping vindt je de mooiste fietsroutes waarbij een bezoek aan het pluizenmeer natuurlijk niet mag ontbreken. Nee, voor ons geen enkele kritische noot terwijl we toch al heel wat campings hebben gezien.
Onze dank aan het vriendelijke personeel van dit pareltje op de Veluwe !!

met partner, 2013
"Het is een voldoende"vertalen
M van Summeren
5,0
4,0
5,0

12-09-2013 De wegen zijn erg stoffig. S avonds en s nachts pikdonker,echt te weinig verlicht. Sanitair is aan renovatie toe. Douchen moet echt wel gratis zijn. Wij kwamen van Assen camping de witterzomer en dat was toch wel wat luxer voor dezelfde prijs.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi gelegen, rustige camping."vertalen
Wilfred
7,0

05-08-2013 Leuke camping in prachtige omgeving. Ideaal voor ons gezin met kinderen. Animatie was niet te nadrukkelijk aanwezig; geen hele dagen 'verplicht' vermaak. Zwembad heerlijk om even af te koelen. Vriendelijke beheerder.
Met onze toercaravan in 'de kuil' gestaan en twee prachtige weken gehad! . Sanitair is wat gedateerd maar voldoet en wordt goed schoon gehouden. Voor deze uiterst scherpe prijs is het een dikke voldoende waard!

met partner, Juli 2013
"Prima camping in prachtig gebied"vertalen
Pismit
9,0

29-07-2013 Een prima camping, zeker .v.w.b. de prijs en kwaliteit. Zeer gastvrije mensen en mooie grote plaatsen voor de caravan. Sanitair is gedateerd maar wordt prima onderhouden en schoongemaakt . Camping ligt aan een prachtig bos en heidegebied en bij natuurgebied De Dellen. Prachtige fiets en wandelroutes. Wij komen hier al jaren en het bevalt ons hier prima midden in de zomer. Halverwege juli- eind juli vertrekken er veel voorseizoensrecreanten waardoor er veel plaatsen vrij komen en je in alle rust een mooie plek kan uitkiezen..

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Prachtige ligging, zeer kindvriendelijk!"vertalen
Toine
8,0

29-04-2013 Camping is prachtig gelegen. Vriendelijk personeel. Geweldig mooie velden met ruime plaatsen. Sanitair wordt keurig schoongehouden. Niks mis mee. Gezellige bar waar je zeer goed kunt eten en dat voor een redelijke prijs. Kinderen vermaken zich prima hier!

met jonge kinderen, 2012
"Fijne camping!"vertalen
Henriët Verbaa...
6,0

16-09-2012 Voor het eerst op deze camping geweest en het is erg goed bevallen!
Entree, eerste stukje niet erg representatief.
Rest van de Camping mooi en netjes.
Goede ligging, zo in het bos.
We zaten in de kuil, lekker rustig en veel speelruimte voor de kinderen.
Sanitair redelijk, kan wel wat opgeknapt worden.
Wat ons betreft volgend jaar weer!

met jonge kinderen, 2012
"Super mooie nette camping"vertalen
gertie
10,0

02-09-2012 De camping de Zandkuil is in Heerde (GLD) een 4 sterrencamping maar hij verdient deze 4 sterren ook echt.
De camping ligt in een mooi gebied idiaal voor natuur liefhebbers sporters etc. Het is een nette camping en het sanitair is echt wel 5 sterren waard!!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?