Uitstekend

45 reviews over Hotel Monopole in het Nederlands

Super goed hotel

S, 16-8-2017

Niet groot hotel maar netjes en vriendelijk personeel.

Ligging kijkt uit op het water.

Diner en ontbijt waren goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

Toplocatie

Denise, 14-8-2017

Heel fijn hotel. Kamers zijn prima. Ligging is top, prachtig uitzicht wanneer je op het terras zit. Bediening is top. We hebben in het hotel gegeten, snelle service (maar niet te gejaagd) geen enkele keer met een leeg glas gezeten en het eten was ook lekker. Lekker ontbijtje gehad, simpel maar goed. Koffie en vers geperste jus werden gelijk op tafel gezet bij binnenkomst. Zeker een aanrader als je een verblijf in Harderwijk zoekt!
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel met wat verbeterpuntjes

m, 28-4-2017

Bij aankomst werden wy te woord gestaan door een aardige dame. Zij informeerde ons dat wy met de auto via het fietspad naar de parkeerplaats konden rijden (gratis). Gelukkig geen boete gehad voor het staan bij een bouwput op een betaalde parkplaats wat volgens de lokale agent gratis was. Voor we het raam v/d kamer openzette keken we eens goed en daar zaten echt 10tallen/100en muggen. Voor en achter het raam. Misschien dat wij tieners zijn en er niks van gaan zeggen? Aangegeven bij diezelfde dame gaf ze ons een andere kamer die iets ruimer was dan de vorige kamer. Prima opgelost dus. Wel jammer dat er net werd gedaan alsof het een probleem is die toen pas werd opgemerkt en er sowieso vanaf '13 al is. Verder prima geslapen en ontbeten. Bij het uitchecken spraken wij de dame die het ontbyt verzorgde op 24 april. Bij het uitchecken was het maar kortaf en er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Een 'fijne dag' kon er ook niet vanaf.
Gereisd met partner in april 2017

Schitterende ligging

J. Nieboer, 17-9-2016

Mooi gelegen aan het water en bij het centrum van de oude binnenstad. Gezellig plekje,
Gereisd met partner in september 2016

Heel goed

Loek, 8-8-2016

Wij hebben een super fijn verblijf gehad in hotel Monopole. De kamer had iets gezelliger ingericht kunnen worden, maar de bediening maakte alles goed. Vooral het meisje wat ons afgelopen zaterdagavond bediende met bruin haar was top!!!! We weten haar naam niet, maar ze was zo vrolijk en vriendelijk. Het terras kijkt heel mooi uit op het water en de locatie is perfect. Top dus!
Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader voor iedereen

Eline & Jeffrey, 20-7-2016

We hebben erg genoten van ons verblijf!

Het personeel was erg klantvriendelijk.

Verder was de kamer super en hebben we erg kunnen genieten van het uitzicht.

Ook hebben we uitgebreid gebruik gemaakt van het balkon.

Het eten was ook erg lekker en de tarieven vallen erg mee.

Wij komen zeker nog een x terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Erg goed en gezellig onderkomen.

Bertus ter Haar, 30-6-2016

Met 16 personen een eigen hoek op het terras. Dit werd ter plekke geregeld. De eigenaar en de meisjes in de bediening voelen dit aan.

Zo ga je met je klanten om. Bedden erg goed evenals het ontbijt en het diner.

Service alom.

Prachtig uitzicht met ondergaande zon toevallig op 7 mei 2016

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super

wendy, 25-6-2016

Perfecte ligging aan het water .Mooi uitzicht, fijne kamers met badkamer en de bediening was met een woord Top!!!!
Gereisd met vrienden in mei 2016

het was super

Irene, 14-12-2015

zeer vriendelijke bediening. niks is teveel en eten ook zeer goed voor een redelijke prijs.
Gereisd met partner in december 2015

Super

Wendy, 10-11-2015

Zeer gastvrij en zowel diner als ontbijt erg lekker en vers!
Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Monopole*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monopole in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monopole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monopole scoort een 8.97 uit 10 op basis van 45 reviews.