Vakantiehuis 't Boshuuske ****

8,4

10 reviews over Vakantiehuis 't Boshuuske in het Nederlands

redelijk

Fokke, 17-8-2017

Wij hadden een weekje geboekt maar zijn na 4 dagen vertrokken omdat we bij vrienden waren uitgenodigd. We sliepen beneden en moesten met een houten trap naar boven om o.a. Te koken en tv te kijken. Beneden was ook de douche en wc. Soms vervelend om maar weer die trap te nemen. Ik voelde me wat opgesloten als ik boven zat. Wim en Thea waren aardig en er stond een flesje wijn voor ons klaar. Ook plakte Wim de lekke band van onze fiets. Niets mis mee. De afzuigkap kon een sopje gebruiken en de broodkruimels van de vorige huurders lagen nog in de besteklade. Dat viel wat tegen. Het bed lag heerlijk! En de douche was ook prima.
Gereisd met partner in augustus 2017

prima vakantiehuisje als uitvalsbasis op de fiets

Henk Otten en Maartje Alkema, 1-8-2017

omgeving heeft veel te bieden op gebied van natuur, cultuur en historie. na lange (e-bike!!) tochten was het goed thuiskomen en relaxen in lekkere luie stoel en banken. de vriendelijke bescheiden hulpvaardige aanwezigheid van Wim en Thea was heel plezierig.

minder was een éénmalige matige nachtrust vanwege een luidruchtig feestje van de achterburen die niet tijdig in de gaten hadden dat het Boshuuske bewoond werd. na een waarschuwing van onze kant werd het, zoals de andere nachten, weer heerlijk slapen.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch en Gastvrij

Jeroen, 1-11-2015

Fantastische dagen gehad in ''t Boshuuske. Gastvrije ontvangst door Thea, erg mooi huisje. Schoon!!!!, mooi gelegen bij en bij het centrum van Groesbeek. Omgeving in schitterend.

Zelfs MTB fietsen werden ontdaan van alle modder door Wim. Wat een service.

Kortom zeker een aanrader en ik denk zomaar dat we eens terug gaan komen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Keurig en gezellig huisje.

Henk en Willy Wijshake, 13-7-2014

Vakantiehuis 't Boshuuske is een gezellige plek om te verblijven. Het ligt op een centrale maar toch rustige plek in Groesbeek. Vanuit het huisje kun je alle kanten op met de fiets, de auto of om een wandeling te maken. Het huisje is prima ingericht en schoon.
Gereisd met partner in juni 2014

Lekker rustig, zeer dicht bij het bos

Dirk en Marion de Baan, 10-9-2013

Het Boshuuske is eigenlijk geen boshuis maar een nieuw gebouwd en netjes ingericht appartement achter op het perceel van de eigenaar. In de tuin staat een tuinset (ligstoelen) en is een grote trampoline voor de kids.

Vanuit het huisje fiets je zo het bos in en ben je ook snel in het centrum van Groesbeek. Supermarkt, restaurants en ijswinkel met super lekker ijs zijn op loopafstand.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie plek, dicht bij de natuur

E op 't Hoog, 10-9-2013

Vakantie huisje het Boshuuske is een net en mooi huisje, prima uitvalplaats om te genieten van de mooie omgeving, even trainen met de fiets want het is nogal heuvelachtig. Geen last van herrie van verkeer.
Gereisd met partner in september 2013

Prachtige locatie, met lieve gastvrije mensen

Nicole Verbeek, 9-9-2013

We hebben hier echt een fantastische vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. We zijn ontzettend leuk ontvangen. Eerst een rondleiding door het huis gehad, alles echt tot in de puntjes verzorgd. Bedjes lekker opgemaakt. Flesje wijn op tafel. Waar vind je dat nou nog? Voor de kinderen was er een trampoline in de tuin. Maar bovenal gewoon ontzettend goed verzorgd, je ziet dat de fam. gerritse het met liefde doet!!!! Kortom, een aarader!!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Bijzonder warm ontvangen!!

Monique, 13-8-2012

Wij zijn bijzonder warm ontvangen in deze keurige, sfeervol ingerichte vakantiewoning, die geschikt is voor allerlei doelgroepen. De ruimtes zijn van alle gemakken voorzien en de ligging is perfect: dichtbij het dorp en dichtbij de natuur. Onze zoon mocht ook van de speelvoorzieningen in de tuin van de eigenaren gebruik maken. En wij kregen zelfs heerlijke zelfverbouwde groenten aangeboden! We hebben genoten van ons verblijf in 't Boshuuske en komen graag nog een keer terug als we deze regio bezoeken!
Gereisd met partner in januari 2012

knus en comfortabel

H.Grondman, 13-8-2012

't boshuuske is in nederland maar als je er op uit trekt in de omgeving waan je je al gauw in het buiten land .
Gereisd met partner in januari 2012

Knus en comfortabel

Monique, 13-8-2012

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Boshuuske in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Boshuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Boshuuske scoort een 8.39 uit 10 op basis van 10 reviews.