7,1

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen*** bij :

453 reviews over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in het Nederlands

Mooie omgeving, monder hotel

Chris, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

In en om groesbeek is het werkelijk prachtig om te fietsen en te wandelen. Het hotel op zich viel wat tegen, Basiscomfort opde kamer, maar wel veel te warm, geen airco of voldoende ramen die open konden. Op vijf dagen was onze kamer slechts 2 maal gepoetst, en daarna was ze nog niet echt schoon te noemen. Het zwembad en de sauna zijn zeer welgekomen na een lange dag fietsen. Een kleine speeltuin voor de kindjes zou wel mogen, want voor kinderen valt er bepaald weinig te doen.
Gereisd familie in januari 2017

Nooit meer

Fam Tromp, 8-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Mooie omgeving.6pers Bungalow nr88 vies goor.Servies bestek een bij elkaar geraapt rommeltje en bij aankomst te vies om beet te pakken. Matrasbeschermers kunnen ook wel een wasbeurt gebruiken. Bij aankomst van boven naar beneden alle vloeren gedweild want je plakte er aan vast.Door het hele huis spinnenwebben en vlekken op de muren en schimmel in de douche.Keuken kan ook wel eens een schoonmaakbeurt gebruiken.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Hotel & Bungalowpark de Zeven Heuvelen,
Beste familie Tromp, Momenteel verblijft u nog in deze woning. Wij zien u graag bij de receptie, daar wij van u nog niks hebben vernomen terwijl u hier al 1,5 week verblijft.

Mooie omgeving en rustig klein parkje.

Leo, 5-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Klein zwembad met sauna en stoomcabine prima
Hotel & Bungalowpark de Zeven Heuvelen,
Beste Leo, Bedankt voor uw review omtrent uw verblijf.

Eens maar nóóit meer !!!!

Ontevreden gasten., 1-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Ons verblijf in Hotel de Zeven Heuvelen.

We waren nog nooit in deze omgeving geweest, dus dachten we: we gaan een paar dagen naar Groesbeek. Vijf dagen om precies te zijn.

Bij een touroperator zagen we het Hotel de Zeven Heuvelen.

Mooie foto's met ruime kamers mét balkon en een keuken. Dat balkon was voor ons erg fijn om ev op te zitten aangezien mijn man beperkt is in z'n lopen dus dachten we daar lekker te kunnen gaan zitten.

Ook een bankstel om lekker in weg te zakken.

Dat trok ons wel aan. Zelfs een eigen keukenblok mét vaatwasser.

Maar helaas....

We kregen een redelijk ruime kamer met alleen een buitendeur naar het balkon!! Geen raam en hierdoor veel te weinig daglicht.

Het gordijn was vies én kapot, spinnenwebben overal. Laminaat bij de deur naar balkon was vies.

Het balkon was zó klein dat je daar niet met twee personen op kon zitten, de deur kon dan al helemaal niet open. Op het balkon twee ouderwetse stoeltjes plus een kapotte tafel.

Binnen absoluut geen bankstel of luie stoel te bekennen. Een eettafel met twee rechte eetkamer stoelen waarop je tv moet zitten kijken. Niets om lekker lui in weg te zakken!

Dan het keukengedeelte. Op zich goed, maar gedateerd, helaas deed de vaatwasser het niet. De volgende morgen heb ik dit gemeld aan de receptie en aan de huishoudelijke dienst, helaas niet gerepareerd. Dus alles handmatig afwassen.

Badkamer was goed, afgezien dat er een penetrante riool lucht heerste.

Jammer van ons verblijf. Beslist niet tevreden. We hadden er erg naar uitgekeken, helaas.

We zullen het níet aanraden aan familie en vrienden.

Hotel & Bungalowpark de Zeven Heuvelen,

Bedankt voor uw review. Helaas plaatst u een anonieme beoordeling waardoor ik niks naar u kan terugkoppelen om uw reservering te bekijken. Ook kan ik nu helaas niet nagaan bij het personeel of uw klachten opgepakt zijn of niet. Het is spijtig dat wij u niet hebben kunnen bieden wat u had verwacht.

Is het mogelijk contact op te nemen met de receptie via info@dezevenheuvelen.nl en deze reactie op uw review als referentie te gebruiken.

Tijd voor ontspanning

Fam v d Weerd-Hogeweg, 29-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen1

Via een veiling kwamen we hier. Moe van de reisdag mochten we bij aankomst al van sauna en zwembad gebruik maken . Daarna was het heerlijk toeven op ons hotel/appartement kamer. Alles is daar aanwezig, dus lekker onderuit naar de tv kijken. Het was een mooie avond en na het eten in het dorp bij de Oude Molen nog wat rondgekeken.

De volgende morgen naar het ontbijt. Goede verse broodjes en voldoende erbij. Alleen de ontbijtruimte is niet fijn. Geeft een opgesloten gevoel. Uitgerust en voldaan van weer eens te veel gegeten gingen we verder. We wilden naar het Bevrijdingsmuseum.

Michael van Yperen,
Beste fam v d Weerd-Hogeweg, bedankt voor uw review. Prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Gedateerde en vieze bungalows op het "Resort"

Ben, 29-6-2017
  • Onderkomen2

De bungalows, op Resort “de Zevenheuvelen” zijn toe aan een grondige renovatie. Veel geld voor weinig kwaliteit. Een gedateerde en vieze bungalow voor de relatief (te) hoog bedrag. Deze worden willens en wetens verhuurd.

Wat kan je als vakantieganger verwachten bij het boeken van een bungalow op dit Resort, een keuken die letterlijk en figuurlijk op haar laatste “keukenpootjes” loopt. De koelkast sluit niet en de kastjes zijn overal beschadigd. Op de muren zijn vele vlekken/ vegen zichtbaar en zitten de nodige beschadigingen. De matrassen zijn vies en ook de gordijnen/ vitrages zijn “zwart”. De schoonmaak is met de Franse slag uitgevoerd, overal zit stof en voelt het kleverig/ plakkerig aan.

De sfeer op het park is niet veel beter. Een groep jongeren die ’s-nachts (of vroeg in de ochtend) de zaak op stelten zet, was hier debet aan. Ook de vele buitenlandse werknemers die ‘s-ochtends vroeg vertrekken dragen niet bij aan een rustig vakantieverblijf.

De omgeving en de welness zijn overigens de moeite waard. Wij hebben meerdere keren dit park bezocht vanwege de omgeving en de welness. Echter de huidige prijs/ kwaliteit verhouding is niet in lijn met elkaar.

Gereisd familie in juni 2017
Michael van Yperen,
Beste Ben, bedankt voor uw reactie. Een bungalow moet natuurlijk altijd schoon zijn. Dit is wel zo fijn inderdaad. Wel verzoeken wij dit onze gasten direct bij incheck aan te geven, zodat wij snel voor u kunnen schakelen en uw alsnog een prettig verblijf te laten ervaren. Excuses voor nu.

Beetje armoedig

Marieke, 11-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Wij hadden een huisje op het bungalowpark. Moet eerlijk zeggen dat het een beetje vies was. Er lagen nog etensresten op de grond en ook kruimels in de bestekla. Op de muren zaten allemaal zwarte vegen en de gordijnen in de slaapkamers waren in de ene kamer niet evenlang en een andere was afgescheurd. Zag er al met al wat gedateerd uit. Receptie was verder erg vriendelijk en voor 25 euro konden we een late checkout krijgen. Dat was wel fijn.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Michael van Yperen,
Beste Marieke, bedankt voor de review. Het is bij ons bekend dat enkele bungalows een update nodig hebben. Wij zijn hier ook intern mee bezig en enkele bungalows hebben hun verfrissing al gehad. Wat betreft de kruimels en dergelijke, dat mag nooit gebeuren en hier zullen wij een attentie op maken. Bedankt hiervoor.

Super schone kamers

Procsky@hotmail.com, 9-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Super leuk hotel en een zeer schone kamer . Top geregeld tijdens ons verblijf iedere dag een feestje om je kamer binnen te komen alles weer keurig schoon gemaakt en aangevuld .
Gereisd met partner in juni 2017
Michael van Yperen,
Beste bedankt voor uw review. Het is fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

goede basis

Marie, 1-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We zijn hier een aantal keren geweest in diverse kamers. Schoon, goed doordacht qua indeling en praktische toepasbaarheid. Goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel over het algemeen goed en wil wat doen. Praktische ligging in dorp tussen bezienswaardigheden en zakelijke bestemmingen. Zwembad schoon.

De overlast die gemeld wordt door andere gasten komt o.i. veelal uit incorrect gedrag andere gasten voort en is o.i. niet anders dan overal. Hier wordt merkbaar tegen opgetreden.

Gereisd zakelijk in april 2017
Michael van Yperen,
Bedankt voor de goede en duidelijke review. Wij zien u graag vaker terugkomen.

Mooie omgeving, maar niet voor kinderen

Dennis, 28-4-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Een mooie omgevingen en op het eerste gezicht een goed appartement in het hotel.

Het appartement is erg gehorig en heeft wel kleine gebreken.

De fitness ruimte is prima, maar het zwembad is er klein voor iets grotere kinderen.

Gereisd familie in april 2017
Michael van Yperen,
Bedankt voor uw review. Voor de grotere kinderen hebben we natuurlijk ook nog het naastliggende gemeente zwembad De Lubert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen scoort een 7.05 uit 10 op basis van 454 reviews.