Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen ***

458 reviews over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in het Nederlands

Slechte Service

Hannelore, 9-10-2017
  • Onderkomen7

Vanwege het onverwachte slechte weer geen gebruik kunnen maken van de gereserveerde fietsen voor deze dag. "geen probleem, u krijgt het geld gewoon terug, erg vervelend voor u." De "klantenservice" van het hotel beroept zich op het feit dat ze geen invloed hebben op het weer, dus ontvangen we geen geld terug . Slechte afstemming intern en slechte afhandeling van feiten. Geen service gericht hotel!
Gereisd met vrienden in oktober 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 10-10-2017
Beste Hannelore, bedankt voor uw e-mail. De medewerker die uw ouders heeft gesproken heeft niet aangegeven dat uw ouders het geld terug zouden krijgen. Uw ouders hebben ruim voor aankomst de fietsen gereserveerd, waardoor deze voor andere gasten niet beschikbaar waren. Vervolgens kiezen uw ouders ervoor niet gebruik te willen maken van deze e-bikes vanwege het weer dat tegenviel. Dit vinden wij zeer spijtig.

Kan er mee door.

Marc, 6-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Nachtje gelogeerd in een studio, voldoende ruimte maar wel enigszins verouderd. Vriendelijke receptionist maar erg rechtlijnig; een uurtje eerder inchecken was niet mogelijk maar voor 20 euro wilde ze wel van die regel afwijken.... vreemde gewoonte. Prijs-kwaliteit was netaan voldoende.
Gereisd met vrienden in september 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 10-10-2017
Hartelijk dank voor uw review. Voor het eerdere gebruik maken van de faciliteiten dient een early check in gekozen te worden, hier staat een kleine vergoeding tegenover. Het gaat hier niet om het afwijken van een regel, maar om een vergoeding te ontvangen voor het eerder gebruik maken van onze dienstverlening. Excuses dat u dit anders heeft ervaren.

Zeker een aanrader!

Mark de Boer, 20-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Begin september heb ik samen met mijn vrouw 2 nachten overnacht bij de Zeven Heuvelen. We hadden het heel erg naar ons zin. Goed gebruik gemaakt van de gratis sauna, zwembad en sportschool. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We vonden het jammer dat er geen restaurant was, maar in de buurt zaten leuke en lekkere restaurants. Eigenlijk hadden we niks te klagen over de 2 nachten. We raden de locatie zeker aan, je kunt mooi wandelen in de omgeving. Voor de prijs die we betaald hadden komen we zeker terug!
Gereisd met partner in september 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 22-9-2017
Beste Mark, Fijn op te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad met uw partner. Wij zien u dan ook graag terug in de toekomst.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort De Zeven Heuvelen bij:

Leuk appartement en mooie omgeving

Erna, 7-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Mooi ruim appartement met prachtige badkamer we hadden 2 balkons omdat we op een hoek zaten. Heb een lijstje met gebreken gemaakt en bij vertrek ingeleverd. Wij hebben een leuke tijd gehad en prachtige fietstochten gemaakt. Groot minpunt vond ik de ventilatie elke avond kregen we daardoor etensluchten van anderen binnen moetsen luchten via balkon deur. Prima bedden en wifi.

Verder leuk zwembad met sauna en stoonbad. Vriendelijk persononeel. Zijn hier voor de 2 de keer en zullen zeker een keer terug komen.

Gereisd met partner in september 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 8-9-2017
Beste Erna bedankt voor de review en score. Het is voor ons fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Tot ziens!

Leuke bungalow op rustig park

Jan en Henny, 24-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij hadden geboekt via de website van de zeven heuvelen, omdat je daar nog extra korting kreeg. Direct met ideal betaald, makkelijk reserveren. We waren een beetje bang naar aanleiding van andere reviews, maar het was een prima bungalow (uitzicht op een grasveldje) met ruime slaapkamers en leuke tuin. Gratis gebruik van wellness is een zeer grote plus.

Minpuntje: we hadden helaas maar een midweek geboekt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 25-8-2017
Beste Jan en Henny, Wat fijn om te lezen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad. Wie weet zijn wij u in de toekomst nogmaals.

Mooie omgeving, monder hotel

Chris, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

In en om groesbeek is het werkelijk prachtig om te fietsen en te wandelen. Het hotel op zich viel wat tegen, Basiscomfort opde kamer, maar wel veel te warm, geen airco of voldoende ramen die open konden. Op vijf dagen was onze kamer slechts 2 maal gepoetst, en daarna was ze nog niet echt schoon te noemen. Het zwembad en de sauna zijn zeer welgekomen na een lange dag fietsen. Een kleine speeltuin voor de kindjes zou wel mogen, want voor kinderen valt er bepaald weinig te doen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 25-8-2017
Beste Chris, hartelijk dank voor uw review en meegegeven feedback. Indien u op appartement basis heeft geboekt vind er geen dagelijkse schoonmaak plaats. Misschien dat u dit had verwacht, maar is enkel op hotelbasis.

Nooit meer

Fam Tromp, 8-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Mooie omgeving.6pers Bungalow nr88 vies goor.Servies bestek een bij elkaar geraapt rommeltje en bij aankomst te vies om beet te pakken. Matrasbeschermers kunnen ook wel een wasbeurt gebruiken. Bij aankomst van boven naar beneden alle vloeren gedweild want je plakte er aan vast.Door het hele huis spinnenwebben en vlekken op de muren en schimmel in de douche.Keuken kan ook wel eens een schoonmaakbeurt gebruiken.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
de Zeven Heuvelen, Manager, 8-8-2017
Beste familie Tromp, Momenteel verblijft u nog in deze woning. Wij zien u graag bij de receptie, daar wij van u nog niks hebben vernomen terwijl u hier al 1,5 week verblijft.

Mooie omgeving en rustig klein parkje.

Leo, 5-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Klein zwembad met sauna en stoomcabine prima
de Zeven Heuvelen, Manager, 8-8-2017
Beste Leo, Bedankt voor uw review omtrent uw verblijf.

Eens maar nóóit meer !!!!

Ontevreden gasten., 1-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Ons verblijf in Hotel de Zeven Heuvelen.

We waren nog nooit in deze omgeving geweest, dus dachten we: we gaan een paar dagen naar Groesbeek. Vijf dagen om precies te zijn.

Bij een touroperator zagen we het Hotel de Zeven Heuvelen.

Mooie foto's met ruime kamers mét balkon en een keuken. Dat balkon was voor ons erg fijn om ev op te zitten aangezien mijn man beperkt is in z'n lopen dus dachten we daar lekker te kunnen gaan zitten.

Ook een bankstel om lekker in weg te zakken.

Dat trok ons wel aan. Zelfs een eigen keukenblok mét vaatwasser.

Maar helaas....

We kregen een redelijk ruime kamer met alleen een buitendeur naar het balkon!! Geen raam en hierdoor veel te weinig daglicht.

Het gordijn was vies én kapot, spinnenwebben overal. Laminaat bij de deur naar balkon was vies.

Het balkon was zó klein dat je daar niet met twee personen op kon zitten, de deur kon dan al helemaal niet open. Op het balkon twee ouderwetse stoeltjes plus een kapotte tafel.

Binnen absoluut geen bankstel of luie stoel te bekennen. Een eettafel met twee rechte eetkamer stoelen waarop je tv moet zitten kijken. Niets om lekker lui in weg te zakken!

Dan het keukengedeelte. Op zich goed, maar gedateerd, helaas deed de vaatwasser het niet. De volgende morgen heb ik dit gemeld aan de receptie en aan de huishoudelijke dienst, helaas niet gerepareerd. Dus alles handmatig afwassen.

Badkamer was goed, afgezien dat er een penetrante riool lucht heerste.

Jammer van ons verblijf. Beslist niet tevreden. We hadden er erg naar uitgekeken, helaas.

We zullen het níet aanraden aan familie en vrienden.

de Zeven Heuvelen, Manager, 2-8-2017

Bedankt voor uw review. Helaas plaatst u een anonieme beoordeling waardoor ik niks naar u kan terugkoppelen om uw reservering te bekijken. Ook kan ik nu helaas niet nagaan bij het personeel of uw klachten opgepakt zijn of niet. Het is spijtig dat wij u niet hebben kunnen bieden wat u had verwacht.

Is het mogelijk contact op te nemen met de receptie via info@dezevenheuvelen.nl en deze reactie op uw review als referentie te gebruiken.

Tijd voor ontspanning

Fam v d Weerd-Hogeweg, 29-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen1

Via een veiling kwamen we hier. Moe van de reisdag mochten we bij aankomst al van sauna en zwembad gebruik maken . Daarna was het heerlijk toeven op ons hotel/appartement kamer. Alles is daar aanwezig, dus lekker onderuit naar de tv kijken. Het was een mooie avond en na het eten in het dorp bij de Oude Molen nog wat rondgekeken.

De volgende morgen naar het ontbijt. Goede verse broodjes en voldoende erbij. Alleen de ontbijtruimte is niet fijn. Geeft een opgesloten gevoel. Uitgerust en voldaan van weer eens te veel gegeten gingen we verder. We wilden naar het Bevrijdingsmuseum.

de Zeven Heuvelen, Manager, 2-8-2017
Beste fam v d Weerd-Hogeweg, bedankt voor uw review. Prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort De Zeven Heuvelen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen scoort een 7.05 uit 10 op basis van 459 reviews.